Norbi082 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Witam wszystkich:) Potrzebuję od Was pomocy... jako, że tak jak jest napisane w temacie pompy oleju to niewypał VAG-a... z tym związany jest mój problem. Historia mojego samochodu jest długa począwszy od zalania go złym olejem -> zapchany filtr DPF (który został usunięty całkowicie) -> padnięta turbina -> zalany wydech olejem -> regeneracja turbo -> turbo dalej olej leje (a nie powinno bo poszło na gwarancje i jest wszystko z nim ok)-> więc wniosek taki *** siadająca pompa oleju*** Chciałbym uzyskać więc informacje, czy ktoś może orientuje się czy mogę założyć pompę oleju od Audi A4 B8 ?? Proszę o pomoc, gdyż mój samochód od 3 miesięcy jeździ po mechanikach i chciałbym żeby problem wkońcu się skończył. Z tego co mi wiadomo to pompy od B8 są już ulepszone i nie ma z nimi tyle problemu.
Rzuq Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Witam Was.Bardzo fajny temacik, może kiedyś się przymierzę do czegoś takiego. Zastanawia mnie ile pośmigam na zregenerowanym zbieraku i wałkach? Czy ktoś może robił taką regenerację i miał z nią problemy. U mnie była robiona regeneracją za poprzedniego właściciela na przebiegu około 140k km teraz mam około 158. Mam nadzieję że jeszcze polatam. Ale jeżeli nie to czy przeróbka w silniku BRD jest możliwa? jasne że możliwa, ja zrobiłem całkowity swap tak jak kolega to opisal, ale skoro miałeś wymieniany zabierak a przebieg jest autentyk to ja bym na Twoim miejscu nic nie ruszał Przebieg jest autentyczny, koleś robił na bieżąco co mu padało. Więc poza drobnymi mankamentami które muszę ogarnąć w nim to samochód jeździ i mam nadzieję że pojeździ:) Regenerację robił gdzieś pod gdańskiem. Muszę sprawdzić gdzie bo mam namiar.
carlito4247 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów. Standardowa sytuacja...Kontrolka ciśnienia, parę sekund później stojąc na poboczu czekam na lawetę...Oczywiście silnik do górny, micha w przeciwnym kierunku...i okazuje się że zamontowany jest stary napęd pompy oleju z 1.9 Wał w porządku, panewki też. Profilaktycznie wymieniona została kompletna pompa, czujnik ciśnienia, filtr, olej. Po próbie dalej to samo. Przy wolnych obrotach ciśnienie poniżej minimum, na wyższych jest już ok. Jakieś sugestie co może być przyczyną niskiego ciśnienia?
martinus Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczów.Standardowa sytuacja...Kontrolka ciśnienia, parę sekund później stojąc na poboczu czekam na lawetę...Oczywiście silnik do górny, micha w przeciwnym kierunku...i okazuje się że zamontowany jest stary napęd pompy oleju z 1.9 Wał w porządku, panewki też. Profilaktycznie wymieniona została kompletna pompa, czujnik ciśnienia, filtr, olej. Po próbie dalej to samo. Przy wolnych obrotach ciśnienie poniżej minimum, na wyższych jest już ok. Jakieś sugestie co może być przyczyną niskiego ciśnienia? Zobacz w spoilerze podwieszonego tematu ostatnie zdjęcie i 2 ostatnie przypisy - może tu ktoś dał d*py...
carlito4247 Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Ok. Dzięki wielkie za podpowiedz. Jutro sprawdze i dam znać co i jak. Pozdrawiam
jezuwrc Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Ja tez dziś odebrałem "przeszczepka". Tak jak któryś forowicz napisał dwulitrowy 1.9. Jestem zadowolony z przeprowadzonej modyfikacji. Piękne dzięki jaro4444 za podpowiedzi i cierpliwość. Tak wyglądało gniazdo w module wałków.... Tak wygląda juz z założoną pompą od BKD
carlito4247 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Dzięki Martinusie Miałeś rację, ktoś "zapomniał" zaślepić otwór magistrali. Po nagwintowaniu i zaślepieniu wszystko gra Pozdrowionka
martinus Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Dzięki Martinusie Miałeś rację, ktoś "zapomniał" zaślepić otwór magistrali. Po nagwintowaniu i zaślepieniu wszystko gra Pozdrowionka Cieszę się, nie sprawy - po prostu to mi od razu na myśl przyszło. Pozdrawiam i Życzę grubych kilometrów
midoz Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Czy może ktoś polecić jakiś warsztat gdzie można wymienić pompę oleju gdzieś we Wrocławiu lub okolicy? Mój silniczek to 2.0 TDi BPW, 187 000 pokonane . Obroty, praca, moc ok nic nie wskazuje, że coś jest nie tak, ale przy wymianie rozrządu chciałbym zająć się też pompą oleju. Będę wdzięczny za info.
gelo_leczna Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Panowie , podzuci ktoś numerek tego zabieraka, kdzieś kiedyś widziałem na forum. Wiem , że z końcówką A były złomy z D były poprawione. Chciałem profilaktycznie w moim BRF wymienić to ustrojstwo. Przelot auta 162k km. Będę wdzięczny
MAJKI Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Panowie , podzuci ktoś numerek tego zabieraka, kdzieś kiedyś widziałem na forum. Wiem , że z końcówką A były złomy z D były poprawione. Chciałem profilaktycznie w moim BRF wymienić to ustrojstwo. Przelot auta 162k km. Będę wdzięczny 03G115281E lub D co poprawili to literka się zmieniała na końcu tylko od A do....
FUTURUM Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Twardość zabieraka jest taka sama, więc szkoda roboty w audi aby go wymienić i zrobić ok 10 tyś km.Wywalajcie wałki albo regeneracja(jeśli auta posiadają koła zębate-wyprodukowane od grudnia 2005r) www.futurum.net.pl ---------- Post dopisany 27-06-2013 at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2013 at 21:34 ---------- http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/214.html
blbina Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Od pewnego czasu nasilał się w moim BLB szum w silniku 186600kk.Chyba się już do niego trochę przyzwyczaiłem.Wymieniłem olej i filtry ale szu nie dawał mi spokoju, dokładnie wiedziałem z forum co mnie czeka jak tam nie zajrzę. Za miesiąc miałem jechać na urlop do Polski.Poszła micha w dol (miałem szczęście ze tam zajrzałem a miałem to zrobić po urlopie, nie byłoby co zbierać).Pare fotek Od tygodnia już śmiga nieporównywalnie ciszej i jadę na urlop za dwa tygodnie z bardzo spokojna głową. Wyrwałem chwasta. Pozdro!
tommy24 Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Witam.Jestem posiadaczem A6 z cudownym silnikiem BLB.Jak na BLB przystało szumi już jakiś czas(przebieg 250tys) Zdecydowałem sie na wymianę całej pompy na taka na kolach zębatych.Czy przy takiej operacji potrzeba zaślepiać jakieś otwory,zakładać uspokajacz oleju ? Wiem ze czeka mnie wymiana zębatki na wale za inna ale co poza tym ? Pompę i zębatki kupiłem nowe.
H4mm3R Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Witam.Jestem posiadaczem A6 z cudownym silnikiem BLB.Jak na BLB przystało szumi już jakiś czas(przebieg 250tys)Zdecydowałem sie na wymianę całej pompy na taka na kolach zębatych.Czy przy takiej operacji potrzeba zaślepiać jakieś otwory,zakładać uspokajacz oleju ? Wiem ze czeka mnie wymiana zębatki na wale za inna ale co poza tym ? Pompę i zębatki kupiłem nowe. tommy poczytaj pierwszy post, wszystko jest szczegółowo opisane.
tatra-mario Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Sorki ze zapytam w imieniu znajomego o temat Passata także z silnikiem 2.0tdi BMP-silnik poprzecznie ustawiony- skończył się napęd pompy i ma on pytanie czy pasuje dół z AWX czyli wał, pompa i to co wokoło? Nie chce za bardzo nowego zestawu - wolał by zrobić raz a dobrze. Czy czsci pasują p&p?
tommy24 Opublikowano 2 Lipca 2013 Opublikowano 2 Lipca 2013 Witam.Jestem posiadaczem A6 z cudownym silnikiem BLB.Jak na BLB przystało szumi już jakiś czas(przebieg 250tys)Zdecydowałem sie na wymianę całej pompy na taka na kolach zębatych.Czy przy takiej operacji potrzeba zaślepiać jakieś otwory,zakładać uspokajacz oleju ? Wiem ze czeka mnie wymiana zębatki na wale za inna ale co poza tym ? Pompę i zębatki kupiłem nowe. tommy poczytaj pierwszy post, wszystko jest szczegółowo opisane. H4mm3R ja zdecydowałem sie na wymianę mojej oryginalnej pompy z BLB napędzanej łańcuchem,na taką z nowszych modeli napędzanej kołami zębatymi.I generalnie chodziło mi o to czy ktoś jest mi w stanie napisać co trzeba podpiłować/przyciąć w mojej misce/pompie żebym nie musiał na ślepo szukać.A opis w pierwszym poście dotyczy przeróbki na pompę napędzaną łańcuchem.
H4mm3R Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam.Jestem posiadaczem A6 z cudownym silnikiem BLB.Jak na BLB przystało szumi już jakiś czas(przebieg 250tys)Zdecydowałem sie na wymianę całej pompy na taka na kolach zębatych.Czy przy takiej operacji potrzeba zaślepiać jakieś otwory,zakładać uspokajacz oleju ? Wiem ze czeka mnie wymiana zębatki na wale za inna ale co poza tym ? Pompę i zębatki kupiłem nowe. tommy poczytaj pierwszy post, wszystko jest szczegółowo opisane. H4mm3R ja zdecydowałem sie na wymianę mojej oryginalnej pompy z BLB napędzanej łańcuchem,na taką z nowszych modeli napędzanej kołami zębatymi.I generalnie chodziło mi o to czy ktoś jest mi w stanie napisać co trzeba podpiłować/przyciąć w mojej misce/pompie żebym nie musiał na ślepo szukać.A opis w pierwszym poście dotyczy przeróbki na pompę napędzaną łańcuchem. Pompa generalnie jest ta sama, zmieniasz tylko napęd. Więc wydaje mi się że nie trzeba nic docinać. Ale na 100% nie jestem pewny.
MaciejK Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Witam może głupie pytanie ale czy silnik BPW z 2006r. też wymaga tej operacji?? Jakie mogą być objawy zużytej pompy.
niestandardowy Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 MaciejK, same pompy oleju raczej nie sa felerne a ich naped ( felerna łyżwa napinacza łancuszka ) oraz gniazdo i imbus w walkach wyrownowywujacych. Ty w Bpw masz bankowo wałki z felernym gniazdem i druga rzecz, mozesz miec naped na łancuszek z łyżwa lub naped na kola zembate ( tu na plus ) chyba od 12.2005 byly juz napedy na kola zembate ale jaki Ty masz musialbys sprawdzic po num Vin. tez bab bpw i zmienilem imbus na dluzszy i przerobilem gniazdo....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się