Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Likwidacja wałków wyrównoważających z silnika 2.0 TDI czyli SWAP pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowanie za niskie ciśnienie oleju . Miska w dół i sprawdzanie czy kanał olejowy został prawidłowo zaślepiony i czy to ten . Następnie pompa olejowa była nowa czy używana ? Jak używka to lipa , nie znasz jej przebiegu. Jeżeli masz za mały stan oleju to świeci się konewka koloru żółtego a nie czerwona kontrolka ciśnienia oleju.

Opublikowano

Ja tam nie wierze w regeneracje.

Głupotą jest wstawianie części po regeneracji. Już dwa razy się na przejechałem na takich częściach.

Wolę wstawić część nową nie używaną i mam święty spokój. Tym bardziej że regeneracja wychodzi drożej niż nowa część (dane z cennika FUTRUM).

Więc widać co się lepiej opłaca.

Opublikowano

no to nie moze byc tansza niz 650 zl a tyle dalem w tmaserwis a to to samo co futurum.

Opublikowano

Nie wiem skad te ceny macie, cały nowy zespól pompy to może kosztować 4300 w ASO, ale w Futurum, cała pompa po regeneracji, czyli gotowa do podmiany kosztuje 1800, a regeneracja (którą robiłem u siebie) to 600. Kupno nowej w ASO za niedługo znowu spotka się z problemem jaki masz dzisiaj. ASO przecież nie załatwiło tego problemu...

Opublikowano
No widzisz ja też kupuję nową w ASO tylko za zachodnią granicą.

Drogi Maćku

Sama pompka oleju o nr:03g115105h kosztuje w serwisie 840zł,moduł wałków w serwisie 4700zł.Teraz napisz, co serwisant zaoferował Ci zza zachodniej granicy...

Opublikowano

Modul walkow sprzedawany jest z pompa

Opublikowano
No widzisz ja też kupuję nową w ASO tylko za zachodnią granicą.

Drogi Maćku

Sama pompka oleju o nr:03g115105h kosztuje w serwisie 840zł,moduł wałków w serwisie 4700zł.Teraz napisz, co serwisant zaoferował Ci zza zachodniej granicy...

Sama pompa oleju czyli takie małe coś wielkości około 10cm jest sprawne i zostaje stare.

Wymieniony zostanie moduł wałków. Cały, nówka sztuka z serwisu.

Opublikowano

a za jaką cenę masz ten nowy moduł?

Opublikowano

Do nowego zestawu walkow przewidziana jest wg etki inna pompa. Wg etki nie ma czesci pt walli wyrownukace ale czesc pt walki pompa i jakies kolo posrednie??? Sprzedaja oficjalnie same walki bez pompy?

Opublikowano

Ja też już jestem po swap'ie. Robiłem wersję pierwszą, bez wymiany wału. Części zamówiłem w serwisie.

Auto kupiłem jakieś dwa tygodnie temu ale od razu zaplanowałem tę wymianę przy okazji zmiany rozrządu.

Warto było, wszystkie zalety opisane są już wcześniej w tym wątku.

Po wszystkim obejrzałem sobie dokładnie gniazdo i zabierak - uwierzcie mi - niewiele brakowało :shock3:

Jeszcze raz wielkie dzięki jaro4444 za poradnik oraz pomoc telefoniczną :good:

Opublikowano

Przy okazji wymontowania misy olejowej w tamtym roku u mechanika strzelilem zdjecie co tam sie znajduje no i teraz pytanie czy jux wczesniej nie byl przerobiony bo ja tu zadnego lancuszka nie widze

?

u6ysuny7.jpg

Wysłane z Apollo 11

Opublikowano

Bo masz nowszy naped na kolach zebatych ale imbus masz dalej ....

Opublikowano
Przy okazji wymontowania misy olejowej w tamtym roku u mechanika strzelilem zdjecie co tam sie znajduje no i teraz pytanie czy jux wczesniej nie byl przerobiony bo ja tu zadnego lancuszka nie widze

?

http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/u6ysuny7.jpg

Wysłane z Apollo 11

Nic nie przerabiane, masz pompę z wałkami wyrównującymi, ale na kołach zębatych, w środku niej jest imbus i gniazdo, które się wyrabia... poczytaj ten temat.

Opublikowano

Oki zabieram sie za czytanie :)

Wysłane z Apollo 11

Opublikowano

a gdzie niby jest silnik mokry??Moze odma przytkana..

Opublikowano

Czytając te wszystkie przerażające komentarze odnośnie padania pompy oleju, postanowiłem wymienić imbusik i gniazdo w Audi 2.0 TDI CR z 2009 r.

Auto ma przejechane teraz 159 000 km, po wyjęciu pompy okazało się że wałek jak i gniazdo nie posiada absolutnie żadnego zużycia. Lżejszy o 1000 zł śmiem twierdzić że ktoś ma cofnięty licznik w swoim samochodzie jeśli padł mu ten napęd powiedzmy przy 150 000 km albo piszą te posty ludzie którzy z tych napraw żyją.

Ogólnie wywalony 1000 zł w piach, przy drugim takim silniku nie zajrzę tam wcześniej jak po 300 000 km.

Opublikowano

l.e.s.t.e.r

Gdybyś czytał uważnie to wyczytałbyś że w Twoim modelu napęd pompy oleju jest już po modernizacji.

Opublikowano

Gdybys Ty czytal uwaznie to wiedzialbys ze do 9.2009 czy 10.2009r szly zabieraki krorki jak w koncowce 2.0tdi cr...

Opublikowano

Sorry faktycznie na przełomie 2009 - 2010 była zmiana :facepalm:

Opublikowano
Czytając te wszystkie przerażające komentarze odnośnie padania pompy oleju, postanowiłem wymienić imbusik i gniazdo w Audi 2.0 TDI CR z 2009 r.

Auto ma przejechane teraz 159 000 km, po wyjęciu pompy okazało się że wałek jak i gniazdo nie posiada absolutnie żadnego zużycia. Lżejszy o 1000 zł śmiem twierdzić że ktoś ma cofnięty licznik w swoim samochodzie jeśli padł mu ten napęd powiedzmy przy 150 000 km albo piszą te posty ludzie którzy z tych napraw żyją.

Ogólnie wywalony 1000 zł w piach, przy drugim takim silniku nie zajrzę tam wcześniej jak po 300 000 km.

Jeśli masz swój rozum to po co dawałeś do wymiany(naprawy)wałek balansowy.Stwierdzając, że gniazdo wałka jest niezużyte - wymieniasz zabierak za 15 zł i po kłopocie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...