Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jeżeli mam problemy z alarmem i chciałbym go czasowo wyłączyć to wystarczy -8 od wartości która jest obecnie ustawiona? Przykładowo, obecnie mam opcje (pogrubione)

 

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)
+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy
+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)
+8 – aktywacja alarmu
+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)
+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)
+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)
+128 – pojazd z kierownicą po prawej stronie
+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)
+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami

+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu
+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)
+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).

+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)
+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

 

W SUMIE zakodowana wartość to 6986. Czy wystarczy, że zakoduję jako nową wartość 6978 (-8)?

 

Pozdrawiam,

Lukasz

  • Odpowiedzi 2.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Raczej tak

Ewentualnie jeszcze  -2 bo jest aktywacja/dezaktywacja sygnalizowania w drzwiach.

W sumie mozesz wziac -8 . Zamknac auto i pobujac nim.

Opublikowano
W dniu 17.04.2010 o 16:12, Bart-S napisał:

8E0 959 433 CL - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.

Na wstępie chciałbym podziękować koledze BART-S za pomocnego post o MK.

Posiadam Exeo avant z 2012r. centralny zamek, 4x elektryka szyb, dodane oświetlenie drzwi białe i czerwone lampki,  (chyba nie mam auto alarmu tylko centralny zamek i imo )

Mam moduł taki jak powyżej (8E0 959 433 CL)

Na jaki moduł najlepiej zmienić żeby założyć oświetlenie nóg pasażerów na tylnych fotelach i z przodu nad nogami ?

Czy literami kończącymi mogą być moduły CE , BR , BJ ? (Lub inne...)

I czy ktoś może dokładał takie oświetlenie i może wytłumaczyć łopatologicznie jak podpiąć? wiem ze w fotele trzeba kupić lampki z oprawkami w obudowie do podpięcia.

Trochę się rozpisałem, ale tego mi brakuje skoro założyłem oświetlenie drzwi :)

Opublikowano

Tak te moduly moga byc . Jest opis tylko ze na innymforum i nie wiem czy mozna wstawic tutaj link. Ogolnie trzeba doprowadzic do kostki pod fotelem (czerwona) zasilanie. 

Opublikowano

I nic nie trzeba kodować po wymianie MK?

Opublikowano
I nic nie trzeba kodować po wymianie MK?
Trzeba

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A można jakoś inaczej zamontować to podświetlenie? Np. podpiąć się pod wiązkę w drzwiach czy gdzieś indziej?

Opublikowano

Dokladnie pod zyle od lampek w drzwiach najlepiej.  Na to samo wyjdzie i mniej roboty

Opublikowano

Czyli pod wiązkę podsufitki(pomarańczowa kostka???) czy oświetlenie drzwi.

Opublikowano

Jeśli zrobicie inaczej niż ori to lampki nóg oświecą wszystkie, 4 na raz.
Nie tak jak z MK, że tyko ta. Której drzwi zostały otwarte.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

To już jak komu się podoba wszystkie na raz lub każde z osobna 

Opublikowano

Miałem moduł komfortu  z końcówką  AR.

Zmieniłem moduł komfortu na AS. 

Po odłączeniu akumulatora (podłączyłem sobie prostownik)   nie zamekają mi się drzwi z tyłu.   Rozkodował się i wróciły ustawienia z modułu  AR ?

Opublikowano

Jeśli tylko jedne, to sprawdź instalację drzwi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, GreGoriO napisał:

Jeśli tylko jedne, to sprawdź instalację drzwi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dwoje drzwi tylnych. Ale dziwna sprawa bo inne rzeczy zapamietał. Takie jak blokada drzwi po przekroczeniu 15km/h. Kodowalismy go juz pod elektryczne szyby z tylu ale poki co ich nie mam zalozonych. Na pewno błąd wyrzuca silniczkow ktorych nie ma w aucie.   Wczoraj chcialem sprawdzic nowy prostownik i profilaktycznie podlaczylem do aku. Zdjałem kleme z minusa tylko bo takjest w instrukcji. Po kilku godzinach taki efekt z tymi drzwiami tylnymi.... moglem nie odlaczac minusa tylko bezposrednio ladować nie odlaczajac zadnych z klem

Edytowane przez julo23
Opublikowano

Piszesz że masz korby z tyłu a moduł który założyłeś wg opisu nie obsługuje korb i tu może być problem z nie działającym cz, piszesz że kodowałeś pod elektryczne szyby ale żeby Ci to wszystko zadziałało na tym kodowaniu musisz przerobić instalację i dołożyć sterownik który wszystkim steruje

Opublikowano

Hey... 8E0 959 433T...jak uruchomić elektryczne otwieranie/zamykanie szyb i szyberdachu??

kabel kk 

Opublikowano (edytowane)

Centralny zamek (wersja II* – od lipca 2002, od VIN 8E*3*100001)
8E0 959 433 AR - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
8E0 959 433 AS - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu.
8E0 959 433 AT - 433MHz, pakiet oświetlenie przestrzeni nóg, elektryczne szyby z tyłu.

wszystkie te moduły obsługują tylne szyby.

Wiem że musze dokończyć instalację, ale chodzi mi o to że po zakodowaniu tymczasowym ryglowało tylne drzwi z pilota  a po odpięciu aku na kilka godzin przestało,  mimo że pamieta inne ustawienia jak ryglowanie drzwi podczas jazdy.

 

Edytowane przez julo23
Opublikowano
5 godzin temu, Amigo33 napisał:

Hey... 8E0 959 433T...jak uruchomić elektryczne otwieranie/zamykanie szyb i szyberdachu??

kabel kk 

Do obecnego kodowania modułu komfortu musisz dodać

+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)

Opublikowano

Witam. Jakim innym modułem mogę zastąpić BP (korby z tyłu) 

Opublikowano
10 minut temu, adam87241 napisał:

Witam. Jakim innym modułem mogę zastąpić BP (korby z tyłu) 

Kolego wysil trochę swoje szare komórki. Całe info masz w pierwszym poście. 2 minuty czytania i sam sobie odpowiesz na pytanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...