marcin4x4 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 witam, u mnie taki sam objaw jak u autora wątku, mam błąd 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed mechanik wymienił silniczek, i powiedział że błęd występuje nadal (nie da się go skasować)... co robić ?
Fr0styyy. Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 przytrzymaj AUTO Łooo a to da się tak?
marcin4x4 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 tak, włącza to tzw synchronizacje temperatur stref i działa w każdej klimie VAG'a u mnie był silniczek (80 zł a stary już naprawiony) niestety KTS po raz kolejny udowodnił że jest gównem, VCDS szybko i bez problemu (nie wiem czy trwało to 2 minuty)
lukaszooo Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Witam panowie, mam problem z moim climatronickiem, mianowicie mimo balansowania temp na climatronicu sa tylko dwie opcje albo dmucha max gorące albo max zimne .............. nie ma opcji pośrednich, jesli ustawie na LO wieje zimne jak przestawię na 18 to dmucha juz gorące Na vagu jest problem z prawym silnikiem od temp ale to nie jest problemem. Milion razy robiłem nastawy podstawowe nastepnie adaptacje ale niestety brak efektów........ W Blokach wartosci mierzonych w grupie 3 jest podane położenie lewej klapy temp żadane przez ECU i położenie obecne. Jesli ustawie na LO pozycja żądana i obecna jest bliska 0 gdy przestawię na 18 wskakuje na 150 a gdy na 18.5 na maksymalna wartosc czyli 233 dalsze zwiekszanie temp nie wnosi żadnych zmian. Mam uwalony climatronic czy poprostu problemy z kodowanie lub okablowanie ???? Szukam konkretnej pomocy, jesli ktos jest w stanie mi pomóc moge podjechac, oczywiscie nie na drugi koniec Polski
POWER-KRIS Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Najpierw napraw silniczek. I nie wiem dlaczego według Ciebie to nie problem. Sony Xperia Tapatalk Pro.
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 silnik jest walnięty na prawej stronie, lewa strona nie wypluwa błędu więc dlatego nie ma to znaczenia. Silnik jest zamówiony jak przyjdzie będzie wymieniony, Nie zmienia to faktu ze moge jezdzic albo w kurtce i czapce albo w samej koszulce ---------- Post dopisany 08-12-2013 at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2013 at 18:42 ---------- No i jak pomoze ktos ogarnięty ??? ---------- Post dopisany 28-12-2013 at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2013 at 12:38 ---------- Silnik wymieniony sprawdzany omomierzem i jest ok, problem dalej ten sam. Sprawdzałem wszystkie silniki i problem nie leży w nich. Tak jak juz pisałem klimatronik przy ustawieniu na LO daje sygnał o wartości minimum czyli ok 30 po zmianie na 18C daje sygnał z max wartością czyli ok 220 nie ma ustawien posrednich. Mógł by ktos sprawdzić czy tak powinno byc ????? Moze ktos wymieniał klimatronik i wsadził nie taki jak potrzeba i jest złe kodowanie ???? Pomorze ktos bo juz brak mi pomysłów a to naprawde wkur.......... jesli mozna jechac w ukropie w samej koszulce lub w czapce przy klimie
Slawek Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja wymieniałem na inny i problemów zero, więc nawet jakby ktoś wymienił i oczywiście przyuczył VINu oraz zakodował tak samo jak poprzedni - nie ma prawa być błędów. U mnie w starym klimatroniku nawet było mniej kanałów adaptacji, ale tylko tamte co miałem sprawdziłem że się pokrywają. Jakie masz kodowanie? I jak Ci się chce to napisz co masz w adaptacjach w poszczególnych kanałach. Ale być może sterownik walnięty.
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Kolego a co chcesz dokładnie wiedziec z tych adaptacji ???? jeszcze nie grzebałem w adaptacjach
marcin_1800 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 witam. mam pytanie. czy to normalne, że podczas szybszej jazdy np. powyżej 100 km/h i ustawieniu temp dajmy na to 22 st. na jedna kreske, z nawiewów wieje bardzo mocno chłodniejsze powietrze niż gdy samochód stoi?
kepud1 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam serdecznie ! Przejeżdżając przez remontowany przejazd tramwajowy na Placu Kościuszki w Szczecinie, wyłączył mi się całkowicie panel klimatyzacji dwustrefowej. Byłem u jednego elektryka i sprawdzaliśmy bezpieczniki - wszystkie w porządku. Drugi elektryk sprawdzał czy dochodzi prąd do klimatronika i dochodzi... Na komputerze wyskoczył błąd z komunikacją z klimatronikiem, prawdopodobnie coś stało się z samym panelem, ale czy to możliwe, że od wstrząsów na przejeździe szlag trafił cały panel?
gados82 Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 U mnie to samo dziś strona pasażera żyje swoim życiem bez względu jaką temperaturę ustawie wali ciepło ... Gdzie dokładnie znajduje się ten silniczek i jak się do niego dostać????... Jakieś 3 miesiące temu też tak miałem przez jeden dzień ale się samo naprawiło a dziś znowu wróciło. Chciałem najpierw potraktować ten silniczek CONTACTEM a nóż widelec pomoże.
lukaszooo Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 przewertuj temat od poczatku to sie dowiesz, sa chyba nawet fotki
wrclaguna Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 Wrzuciłem całe info z watka na pierwsza strone Lato sie zbliza i znow bedzie multum tematów typu : - KLIMA mi nie działa , - z jedej strony leci ciepłe z drugiej zimne powietrze .
lukaszooo Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Piękna robota, takie podklejone info powinno byc w każdym popularnym watku.
galka90 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 z Angola są takie same silniczki???? głównie o potencjometry mi chodzi?? Jeszcze jedno pytanie jakaś klapa rozdziela powietrze pomiędzy klimatyzacją a ogrzewaniem i która to jest ??
fojteq Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Panowie, który silniczek odpowiada za ten błąd wg zdjęc z tego posta? 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Proszę o pomoc.
POWER-KRIS Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk2/heating_ventilation_air_conditioning_system/heating/heating/dismantling_and_assembling_heater/detaching_electrical_add-on_components_from_heater/re-attaching/ Mam tylko to . Wychodzi ze to silnik nr 12 :-( ---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:09 ---------- Czyli V154
sentek1 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 u mnie wywala błędy wszystkich 6 potencjometrów podstawiłem wszystkie z innego auta i nadal wyskakują te błędy nie da sie skasować ani zrobić nastawów podstawowych. Wogóle nie słychać żeby którykolwiek silniczek pracował o co może chodzić?
POWER-KRIS Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Coś z elektryka. Sprawdź masy, bezpieczniki i wtyczki za panelem.
lukaszooo Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 a doszedł ktos jak usunąć błedy "Adaptation Limit Surpassed" ??? wsadzałem silniczki ze sprawnej audicy a błedy dalej te same, przywracanie wartosci podstawowych nic nie daje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się