Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Bixenon Xenon od A do Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wypłukaj mieszaniną izopropanolu z wodą demineralizowaną.

Opublikowano

A jak ściągnąć lampe bez demontażu zderzaka. Bo szukam i szukam ale jakoś niewidze. Czy po zdjęciu lampy nieprzestawia sie jakieś kąty później.

Opublikowano (edytowane)

A jak ściągnąć lampe bez demontażu zderzaka.

Lampa montowana jest na 4 śruby torx, po otwarciu maski widać dwie od góry i je wykręcasz całkowicie, dwie kolejne są za lampą od strony silnika na wysokości dolnej części lampy i tych dwóch śrub nie musisz wykręcać całkowicie wystarczy kilka obrotów potem ciągniesz lampę do siebie i wychodzi

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano (edytowane)

Dziękuję

Żarnik już wymieniony, poszło bez problemów. Filnik z opisem jak wymontować lampę bardzo pomógł. Nowy świeci dużo mocniej i barwe ma dużo jaśniejszą. Zamówiłem drugi bo jednak za duża różnica, strare juz musiały być wypalone. Po wymontowaniu lamp niemuszę chyba nic ustawiać ? Czy trzeba podjechać na badanie świateł ?

Edytowane przez Konradgiee
Opublikowano (edytowane)

Dlatego pisałem, że trzeba oba wymienić ale niewierny Tomasz musial sie też na wlasne oczy przekonać. Ustawienie/sprawdzenie powinno sie zawsze po demontażu lamp przeprowadzić bo nigdy nie zamontujesz tak jak było.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Nowy świeci dużo mocniej i barwe ma dużo jaśniejszą

Poczekaj aż się rozpalą po kilkudziesięciu godzinach pracy :wink:

Opublikowano

Nowy świeci dużo mocniej i barwe ma dużo jaśniejszą

Poczekaj aż się rozpalą po kilkudziesięciu godzinach pracy :wink:

Jak się rozpalą będą jeszcze jaśniej świecić.

Opublikowano

Wyciągałem jedną lampe do zmiany żarnika, zamontowałem i niedziała poziomowanie dwóch lamp. Wcześniej było sprawne co mogło się podziać?

Opublikowano

Przekrecoles pewnie zapłon na wyciągniętej kostce. Skasować błąd i będzie działać.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Dziwna sprawa xenon świecił dwa dni i dzis zgasł. Oglądałem go wygląda na dobry pózniej przełożyłem ten z drugiej lampy i też nieśweici. Tak jakby niedostawał prądu. podpiąlem komp. i pokazało taki błąd:

00979-lamp for Low Beam: Right (M31)

57-00 - Electric Circuit Failure

Chodzi chyba o przerwany obieg zasilania tylko co to może być?

Edytowane przez Konradgiee
Opublikowano

Może przetwornica sie pożegnała, co mogło być min. przyczyną eksplodowania żarnika. Sprawdź dokładnie okablowanie czy wtyczka dobrze podpięta. Ewentualnie podmienić przetwornice stronami.

Opublikowano

Witam. Ja z pytaniem trochę z innej beczki. Jak się ma instalacja modułu świateł dziennych z drogowych (30% mocy) przy bixenonie w B6? Tzn jest sens coś takiego zakładać czy będzie się jakoś gryzło przez to, że przesłona jest ruchoma?

Opublikowano (edytowane)

Nie będzie działać. Żarniki D1S i D2S potrzebują stałe napięcie rzędu 85V (D3S - 42V). Obnizenie napięcia spowoduje zagaśnięcie żarników. Obniżenie napięcia funkcjonuje tylko z żarowkami.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Mam bixenon do tego moduł dziennych i wszystko działa jak należy :thumbup1:

Opublikowano

Mam bixenon do tego moduł dziennych i wszystko działa jak należy :thumbup1:

Bzdura. Przede wszystkim należy poprawnie sformułować pytanie. Tu nie chodzi o obniżenie napięcie w bi-xenonie tylko żarówki H7 spełniającej funkcję doświetlania świateł drogowych w lampach bi-xenonowych. Ta opcja jest oczywiście możliwa.

Opublikowano

Fakt, dość nieprecyzyjnie się wyraziłem. Oczywiście chodziło wyłącznie o żarówkę H7 od drogowych, a nie o żarnik :) Dzięki za informację, że da się i będzie działać ;)

Opublikowano (edytowane)

Przede wszystkim należy poprawnie sformułować pytanie

Wiedziałem o co chodzi więc problemu nie widzę

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano

Panowie sorki ale nie mam czasu na grzebanie. Jak w b7 wymienić żarnik w bixie? Patrzyłem i z jednej strony filtr powietrza z drugiej zbiornik wspomagania. Wiem że lampa nie wyjdzie bo trzeba zdjąć zderzak. Czy do wymiany muszę odkręcić filtr i zbiornik czy macie jakiś sposób?

Opublikowano

Zderzaka nie musisz ściągać. Od strony pasażera wyciagasz dolot powietrza do filtra następnie filtr z całą obudową i masz dostęp do tylnego dekielka lampy (3 śrubki).

Steona kierowcy odkręcasz mocowanie zbiorniczka wspomagania poczym unosisz go lekko i odginasz do tyłu by mieć dostęp do dekielka. Nie odpinaj wężó zbiorniczka przypadkiem. Mozna go śmiało odgiąc. Pamiętaj, ze napięcie do odpalenia żarników moze nawet kilkudziesięciu tys. volt osiągnąć

Dlatego albo odpinamy kleme na akku albo wyłasznik światrł dajesz na 0 wyciągasz kluczyk ze stacyjki

Opublikowano

To już wiem ?. Dzięki za podpowiedź. Ale wkurzające jest to że trzeba tyle zachodu żeby zwykłą żarówkę wymienić. Nie mówię już o wyjęciu lampy ?

Hmmmm...... Odkręciłem zbiorniczek od wspomagania ale blokuje go zbiornik od spryskiwaczy. A jak wyjąć dolot bo też ciężko. Boję się że coś urwę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...