Gość DiM Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Fly ja bym 2.7Bit wrzucił do B6 a AKE do tej B5 i wziął za nią dobre pieniądze
Flyer Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Teoretycznie masz racje... ale moim zdaniem nie ma sensu, za duze ryzyko, ze auto bedzie sie dlugo sprzedawac.
Flyer Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 No i wstawienie AKE do B5... kolejne rezanie. Nie dla mnie. Szybciej czesci pojda.
KOval81 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 No Fly - ładniutka rzeczywiście - miejmy nadzieję, że wszystko z motorkiem będzie grało i operacja się powiedzie. Przyznam szczerze, że z niecierpliwością również czekam na wynik końcowy Powinno ładnie zapitalać po zrobieniu - gdybym miał Q u siebie to powiem szczerze, że też bym pomyślał o takim zabiegu Q mozna dolozyc To już troszkę za dużo rzeczy do robienia, a wypadało by się przesiąść za jakieś 2 lata na A4B8, albo A6C6 w allroad'zie Śledzę wątek dalej z zaciekawieniem
KENOiX Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 No no dawca pogratulować! Michał kiedy zaczynacie pracę nad swapem?
boberek Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Może nie wkładaj silnika do B6 tylko zrób eSkę na cacy i śmigaj, a klekota w całości do żyda :gwizdanie: no też tak pomyślałem
Flyer Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 No no dawca pogratulować! Michał kiedy zaczynacie pracę nad swapem? Mam nadzieje, ze w ciagu 2-3 dni
GILI Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Może nie wkładaj silnika do B6 tylko zrób eSkę na cacy i śmigaj, a klekota w całości do żyda :gwizdanie: no też tak pomyślałem to było by zbyt proste
Wandej Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 bajk mowi, ze to jakis spiek Co to znaczy?? jechałem kiedyś autem ze spiekowym sprzeglem... Nie polecam do normalnej jazdy Praktycznie działanie 0-1 Fly felunek nawet ładny na tej esie
Chuck Norris Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Widzę pewne podobieństwa to twojej felgi Wandej , pogratulować eSy, hamulce będziesz zakładał większe?
Flyer Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Planuje 345mm na 6-tloczkowym zacisku Brembo + tył od S4 B6. ...ale na razie musze sprzedac troche gratów z S4 zeby sie odkuc finansowo.
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Planuje 345mm na 6-tloczkowym zacisku Brembo + tył od S4 B6. ...ale na razie musze sprzedac troche gratów z S4 zeby sie odkuc finansowo. mniam....... , zapowiada sie fantastyczny projekt i kozackie auto , juz ci zazdroszcze
David Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 fajnie ze masz dawce juz widze ze nawet opis zmieniles model : a4 b6 silnik : AGB 2.7 265 PS
Kowi87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Niezła okazja teraz czekać tylko na postępy prac A w zapasie czasem nie siedzi Avus 17ka bo poszukuje takowej 1sztuki
Kowi87 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Nie sprawdzalem prawde mowiac. to jak by moze był to ja chętnie przygarne w rozsądnej cenie
Flyer Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Tak, ale najpierw musze sprawdzic stan tych kol. Bo oprocz tego, ze maja nowe opony to niewiele wiem.
Kierownik Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Flyer ... powiedz mi .. jaki to jest kod lakieru .. i czy bedziesz sprzedawał ja na czesci po swapie (mowa o b5) bo wyglada mi na to ze to jest moj kolor .. i chcialbym zapytac o cene kilku drobiazgów , jak bys byl zainteresowany to napisz do mnie na pw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się