Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AGB] Pierwsze w Polsce B6 2.7L V6 biturbo S-line 486PS 590NM [str. 232]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bez przesady... Nie popadajmy w skrajności. Czegoś takiego nie miałem na myśli... :decayed::naughty::polew:

  • Odpowiedzi 4.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fly, ja tam specjalista nie jestem ale jak byś tam upchał 2x z rs6 to raczej na K04 wystarczy... no chyba że masz w dalszych planach 500++

Nie, 500+ to nie moje mozliwosci finansowe.

Mysle o 2 bocznych caly czas. RS6 sa raczej nie do dostania w dobrym stanie.

RS4 mozna dostac... nawet moge kupic, ale... no wlasnie - rozne kraza opinie odnosnie ich wydajnosci, bo podobno sa takie same jak seryjne z S4, tylko roznica polega na alu boczkach. Myslelismy tez z Nosbem o 2 duzych z Cayenne/Q7 3.0TDI... mozna dostac w dobrych pieniadzach.

Opublikowano

Można, tylko trzeba dokładnie sprawdzić czy uda się je upchnąć, bo obawiam się, że może być spory problem. I jak już to tylko całe alu z 6.0 - nawet jak trzeba by było przespawać we/wy.

Opublikowano

no i cięzko trafić ese w zasadzie tylko bez jednego koła za takie pieniądze. :wink4:

dokladnie... mialem sporo szczescia.

na takiej eSie jak moja mozna ladnie zarobic, ale trafic taka w tych pieniadzach praktycznie "pod domem" [bo kupilem ja praktycznie w Warszawie] to jak igla w stogu siana.

No powiem Ci Fly -pewnie nie jestem wyjatkiem - ale sie tu zaczytalem w tym Twoim watku konkretnie :>

po pierwsze to masz jaja ze sie za to wziales :wink4:

ale po drugie dobra glowe :naughty: udalo Ci sie zarobic bo sie niepotrzebnie nie napalales na pierwsza lepsza oferte tylko dosc dlugo zwlekales i szukales "odpowiedniego" dawcy :good:

wielkie gratki za pomysl i zaparcie w realizacji :wink4:

oby zadne nieprzewidziane problemy nie wyskoczyly :good:

Opublikowano

No jak ostatnio bylismy to stala na 4 stojakach przeciez. Nie pamietasz? :D

Stała, stała ... Witek mówił, że nie ma czasu się za nią zabrać ...

Fly, dajesz czadu na maxa :kox: czekam z niecierpliwością jak ci wyjdzie upchanie tych bocznych icków :mysli:

Opublikowano

ale po drugie dobra glowe :naughty: udalo Ci sie zarobic bo sie niepotrzebnie nie napalales na pierwsza lepsza oferte tylko dosc dlugo zwlekales i szukales "odpowiedniego" dawcy :good:

ja nawet nie chce myslec za ile ona zostala kupiona w Szwajcarii... bo mialem oferte na nieco swiezsza eSe z bialymi Recaro, ale ze zmasakrowanym przodem od tego samego goscia. Po miesiacu to samo auto znalazlem na allegro 3-4k taniej :rolleyes: [chyba, ze nie bylo chetnych i Szwajcarzy spuscili mocno z ceny... bo przod walony ostro].

Opublikowano

i za to brawa dla ciebie :kox:

szkoda tylko ze nie załapałem sie na kosz 2 din :decayed::naughty:

Opublikowano

no szkoda :wink4::decayed:

czyżbyś ty był tym delikwentem który go zwinął mi z przed nosa ? :bicz3: :decayed:

a dobra , nie rozkręcam się ... bo przyjdzie zielony i będzie kropy rozdawał za zaśmiecanie :naughty:

EOT

Opublikowano

Fly a powiedz mi, znaczy to konkretnie Ciebie nie dotyczy ale przypuscmy ze masz sprowadzone i zarejestrowane auto z silnikiem do 2.0 i potem wsadzasz silnik wiekszy niz 2.0.. co wtedy z akcyza? :mysli: bo w momencie rejestracji placisz te 3% jakos bo silnik maly.. a co powiem jakby chciec wrzucic wiekszy :mysli:

Opublikowano

Ja mialem przeciez 2.5TDI, placilem wieksza akcyzje.

Zreszta wszystko formalnie bedzie OK z tym autem.

Jak juz bedzie gotowe to zglaszam w starostwie zmiane silnika :gwizdanie:

Opublikowano

Ja mialem przeciez 2.5TDI, placilem wieksza akcyzje.

Zreszta wszystko formalnie bedzie OK z tym autem.

Jak juz bedzie gotowe to zglaszam w starostwie zmiane silnika :gwizdanie:

wiem wiem, dlatego napisalem ze to Ciebie nie dotyczy :wink4: ale pytam z ciekawosci bo byc moze sie orientowales i wiesz czy licza potem jakos ta roznice i trzeba doplacac.. czy to jest np do kilku lat a potem przepada i jak to wyglada..

Opublikowano

widze że prace do przodu sie posuwają, :cool1:, a wiadomo cos o mojej przesyłce, pozdro[br]Dopisany: 17 Sierpień 2010, 20:07_________________________________________________

Ja mialem przeciez 2.5TDI, placilem wieksza akcyzje.

Zreszta wszystko formalnie bedzie OK z tym autem.

Jak juz bedzie gotowe to zglaszam w starostwie zmiane silnika :gwizdanie:

przecież odkąd zlikwidowali obowiązek numerów silnika, znaczy zrobili tak jak w UE to teraz możemy sobie silniki zmieniac bez problemu, jedyna zmiana to chyba taka na jakim paliwie bedzie smigał, bo to napewno bedą chcieli do dowodu dopisać??? :gwizdanie:

Opublikowano

a wiadomo cos o mojej przesyłce

bede meczyl Nosba [jest juz po urlopie] zeby lada dzien wyjal wiazke i leci do Ciebie :)

Opublikowano

A gdzie Nosb spędza Urlop w garażu ? :polew:

Opublikowano

A gdzie Nosb spędza Urlop w garażu ? :polew:

w kanale , chłodniej ma :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

A gdzie Nosb spędza Urlop w garażu ? :polew:

w kanale , chłodniej ma :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

taaa... chyba, ze sobie wykopal za domem :polew:

Opublikowano

Daje rade bez kanalu :wink4:

Opublikowano

Olrajt, dzieki koledze yaboo leci do mnie bak od 3.0V6 PB Q.

Czekam caly czas niecierpliwie [no dobra, mega niecierpliwie :decayed:] na info od grzanka w sprawie zegarow... mam nadzieje, ze beda dzialac :jerk:

Opublikowano

Co tam jeszcze pozostało do ogarnięcia?

Opublikowano

Bak paliwa w sumie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...