Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Można zostawić np. 1-2mm wewnętrznej części czy w takim wypadku reflektor się po prostu nie zmieści/oprze o niedociętą blachę błotnika?

(Jeśli cała wewnętrzna blacha to znając życie, odwalę amatotkę ze swoimi trzęsącymi się łapskami :D )

Będę wymieniał u siebie błotniki i od razu przystosowałbym je do lamp poliftowych, bo te sonary które założył poprzedni właściciel to po prostu porażka - ciemno jak w du** :facepalm:

Edytowane przez Hezen
  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zostaw trochę, jak nie wejdzie to bez problemu zeszlifujesz więcej.

Opublikowano

W środku. Nie będzie tego widać z zewnątrz. I warto czymś zabezpieczyć

Opublikowano

zobacz zdjęcia na pierwszej stronie,

tą częśc wytnik tylko po tym łuku, dalej nie ma potrzeby a i lampa też się trochę oprze

1a5bbaa73998c1d6.jpg

Opublikowano (edytowane)

Widziałem foty, czytałem cały tutorial rezania.

Autor mógł wrzucić zdjęcie nie ruszanego błotnika i zaznaczyć linię cięcia to by znacznie ułatwiło.

Ta krawędź co jest cięta, zlewa się z tą z zewnątrz i myślałem że też ją trzeba ciąć.

Panowie, dziękuję za porady i sprostowanie :)

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Hmm tak się zastanawiam czy nei dało by rady po prostu tych rantów od błotników zagiąć do środka?

Opublikowano

ale po co ?

malować i tak trzeba, a jeśli już giąć to mocno, prawie na zakładkę, bo obudowa nie wejdzie

pozatym blacha nie jest płaska, więc w którymś miejscu się załamie

Opublikowano

Zagiąć można, ale błotnik powyginany :D

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano

Widziałem foty, czytałem cały tutorial rezania.

Autor mógł wrzucić zdjęcie nie ruszanego błotnika i zaznaczyć linię cięcia to by znacznie ułatwiło.

Ta krawędź co jest cięta, zlewa się z tą z zewnątrz i myślałem że też ją trzeba ciąć.

Panowie, dziękuję za porady i sprostowanie :)

Wysłane z mojego GT-I9100

Foto "pożyczone" z innego portalu, ale może coś pomoże w ocenie... ;)

8be0a4d59a3fe684med.jpg

Opublikowano

nie powyginasz tego tak zeby dobrze lampe spasowac i jak kolega wyzej pisze bez uszkodzenia blotnika

Opublikowano (edytowane)

Widziałem foty, czytałem cały tutorial rezania.

Autor mógł wrzucić zdjęcie nie ruszanego błotnika i zaznaczyć linię cięcia to by znacznie ułatwiło.

Ta krawędź co jest cięta, zlewa się z tą z zewnątrz i myślałem że też ją trzeba ciąć.

Panowie, dziękuję za porady i sprostowanie :)

Wysłane z mojego GT-I9100

Foto "pożyczone" z innego portalu, ale może coś pomoże w ocenie... ;)

8be0a4d59a3fe684med.jpg

Foto extra, bardzo dużo pokazują i od razu wyjaśniają co ciąć a co zostawić :D

Tak myślałem nad tym co pisał @Trzesio, że malować i tak trzeba... teraz skumałem że jak wewnątrz błotnik porysujemy to wypadałoby przemalować żeby za kilka lat jakiś kornik nie wszedł :grin:

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Lampy oprócz 2 górnych śrub, mocujecie "jakoś" z tyłu (w liftach jest na to miejsce,w przedliftach niestety nie)jakiś patent/wspornik ? Czy tylko bolec pod lampą i górne ?

Opublikowano

nie trzeba, mocujesz na 2 sruby u gory i wkladasz w mocowanie przy chlodnicy..... lampa sztywna

Opublikowano

I trzyma jak herbatka ze Śliwowicą :)

Opublikowano

ok :naughty: jeszcze jedna kwestia (kompletuje zestaw do montażu) przy składaniu kostek z przewodami według "Schemat dla przejścia z Bosch na Valeo zespolone" wydaje mi się, że jest mały błąd? Według ori gniazda w lampie valeo na pinie 7 jest światło krótkie (na schemacie pusto), a na pinie 2 jest silnik poziomowania (na schemacie światło krótkie) :huh: ? Czy ktoś może to skorygować/potwierdzić/zaprzeczyć ?

Opublikowano

Dobrze jest na schemacie z forum, mam podłączone i działa prawidłowo.

Opublikowano

Dobrze jest na schemacie z forum, mam podłączone i działa prawidłowo.

To przepraszam za zamieszanie;) w takim razie coś chyba mam nie tak u siebie w lampach lift valeo :(, czy to prawda ?,cytuje

" jak miales lampy boscha h7 h7 h1 to odlacz calkiem wypnij z instalacji wlacznik halogenów on robi ci zwarcie w obwodzie stad masz mizerna jakosc światła zarówka działa ci na niższym napieciu teraz (prawdopodobnie ), u mnie było podobnie! "

Opublikowano

a problemem nie byla zle podpieta masa?

Nie wiem, tylko coś takiego wyczytałem... wracając do wcześniejszego info apropo ewentualnej zamiany w gnieździe, niestety trafiło mi się jedno ori valeo, drugie jest "inne" :naughty: nie wiem co to za firma( dekiel z gniazdem, mogę wrzucić foto dla porównania, jakby się komuś przytrafiło) i w nim właśnie jest zmiana w pinologii (krótkie z regulacją silniczka)

Opublikowano

Panowie a jak wygląda sytuacja z podłączeniem lamp dzielonych in Pro Black?pasuje wszystkoP&P do przed liftowych Valeo? ponieważ na dniach takie do mnie wpadną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...