Hezen Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Można zostawić np. 1-2mm wewnętrznej części czy w takim wypadku reflektor się po prostu nie zmieści/oprze o niedociętą blachę błotnika? (Jeśli cała wewnętrzna blacha to znając życie, odwalę amatotkę ze swoimi trzęsącymi się łapskami ) Będę wymieniał u siebie błotniki i od razu przystosowałbym je do lamp poliftowych, bo te sonary które założył poprzedni właściciel to po prostu porażka - ciemno jak w du** Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Hezen
jihaad Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Zostaw trochę, jak nie wejdzie to bez problemu zeszlifujesz więcej.
siara Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 W środku. Nie będzie tego widać z zewnątrz. I warto czymś zabezpieczyć
Trzesio Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 zobacz zdjęcia na pierwszej stronie, tą częśc wytnik tylko po tym łuku, dalej nie ma potrzeby a i lampa też się trochę oprze
Hezen Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Widziałem foty, czytałem cały tutorial rezania. Autor mógł wrzucić zdjęcie nie ruszanego błotnika i zaznaczyć linię cięcia to by znacznie ułatwiło. Ta krawędź co jest cięta, zlewa się z tą z zewnątrz i myślałem że też ją trzeba ciąć. Panowie, dziękuję za porady i sprostowanie Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 25 Stycznia 2015 przez Hezen
damianw412 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Hmm tak się zastanawiam czy nei dało by rady po prostu tych rantów od błotników zagiąć do środka?
Trzesio Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 ale po co ? malować i tak trzeba, a jeśli już giąć to mocno, prawie na zakładkę, bo obudowa nie wejdzie pozatym blacha nie jest płaska, więc w którymś miejscu się załamie
Hezen Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Zagiąć można, ale błotnik powyginany Wysłane z mojego GT-I9100
opti Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Widziałem foty, czytałem cały tutorial rezania. Autor mógł wrzucić zdjęcie nie ruszanego błotnika i zaznaczyć linię cięcia to by znacznie ułatwiło. Ta krawędź co jest cięta, zlewa się z tą z zewnątrz i myślałem że też ją trzeba ciąć. Panowie, dziękuję za porady i sprostowanie Wysłane z mojego GT-I9100 Foto "pożyczone" z innego portalu, ale może coś pomoże w ocenie...
przemciotorun Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 nie powyginasz tego tak zeby dobrze lampe spasowac i jak kolega wyzej pisze bez uszkodzenia blotnika
Hezen Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Widziałem foty, czytałem cały tutorial rezania. Autor mógł wrzucić zdjęcie nie ruszanego błotnika i zaznaczyć linię cięcia to by znacznie ułatwiło. Ta krawędź co jest cięta, zlewa się z tą z zewnątrz i myślałem że też ją trzeba ciąć. Panowie, dziękuję za porady i sprostowanie Wysłane z mojego GT-I9100 Foto "pożyczone" z innego portalu, ale może coś pomoże w ocenie... Foto extra, bardzo dużo pokazują i od razu wyjaśniają co ciąć a co zostawić Tak myślałem nad tym co pisał @Trzesio, że malować i tak trzeba... teraz skumałem że jak wewnątrz błotnik porysujemy to wypadałoby przemalować żeby za kilka lat jakiś kornik nie wszedł Edytowane 10 Lutego 2015 przez Hezen
opti Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Lampy oprócz 2 górnych śrub, mocujecie "jakoś" z tyłu (w liftach jest na to miejsce,w przedliftach niestety nie)jakiś patent/wspornik ? Czy tylko bolec pod lampą i górne ?
przemciotorun Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 nie trzeba, mocujesz na 2 sruby u gory i wkladasz w mocowanie przy chlodnicy..... lampa sztywna
opti Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 ok jeszcze jedna kwestia (kompletuje zestaw do montażu) przy składaniu kostek z przewodami według "Schemat dla przejścia z Bosch na Valeo zespolone" wydaje mi się, że jest mały błąd? Według ori gniazda w lampie valeo na pinie 7 jest światło krótkie (na schemacie pusto), a na pinie 2 jest silnik poziomowania (na schemacie światło krótkie) ? Czy ktoś może to skorygować/potwierdzić/zaprzeczyć ?
prezesik18 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Dobrze jest na schemacie z forum, mam podłączone i działa prawidłowo.
opti Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Dobrze jest na schemacie z forum, mam podłączone i działa prawidłowo. To przepraszam za zamieszanie;) w takim razie coś chyba mam nie tak u siebie w lampach lift valeo , czy to prawda ?,cytuje " jak miales lampy boscha h7 h7 h1 to odlacz calkiem wypnij z instalacji wlacznik halogenów on robi ci zwarcie w obwodzie stad masz mizerna jakosc światła zarówka działa ci na niższym napieciu teraz (prawdopodobnie ), u mnie było podobnie! "
przemciotorun Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 a problemem nie byla zle podpieta masa?
opti Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 a problemem nie byla zle podpieta masa? Nie wiem, tylko coś takiego wyczytałem... wracając do wcześniejszego info apropo ewentualnej zamiany w gnieździe, niestety trafiło mi się jedno ori valeo, drugie jest "inne" nie wiem co to za firma( dekiel z gniazdem, mogę wrzucić foto dla porównania, jakby się komuś przytrafiło) i w nim właśnie jest zmiana w pinologii (krótkie z regulacją silniczka)
damianw412 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Panowie a jak wygląda sytuacja z podłączeniem lamp dzielonych in Pro Black?pasuje wszystkoP&P do przed liftowych Valeo? ponieważ na dniach takie do mnie wpadną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się