Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ktos kiedys dawal linka do spryskow na allegro za cos kolo 150zl i polecał, tylko nie moge cos na forum odnalesc :blink:

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

powiem wam, ze ori spryski to tez kupa. nic nie wytworzy takiego cisnienia aby zmyc zaschniety brud albo owady. jedynie wycieraczki w volvo sie sprawdzaly.

Opublikowano

endriuu Masz rację że jeśli brud zaschnięty to go nie ruszysz... no ale w porównaniu z tymi śmiesznymi zestawami z allegro to i tak lepiej daje. Nawet w instrukcji obsługi auta jest napisane żeby regularnie (np przy tankowaniu) usuwać resztki brudu, owadów z reflektorów. A wycieraczki na lampy to fajny bajer i do volvo czy saaba to one ładnie pasują, niestety nasze a4 nie są przystosowane do wycieraczek na lampy. Zresztą sam jestem ciekawy jak by wyglądało a4 z takimi wycieraczkami...

Opublikowano
Zresztą sam jestem ciekawy jak by wyglądało a4 z takimi wycieraczkami...

...o tak ;) tylko trzeba by dorezać spryski :decayed:

n5cheomz.jpg:facepalm:

Opublikowano
:mysli: no ciekawie to wygląda ale do volvo jakoś lepiej te wycieraczki pasują... to ktoś naprawdę założył czy fotomontarz??
Opublikowano

to ktoś naprawdę założył czy fotomontarz??

Wydłubałem pixa na szybko :gwizdanie:

Opublikowano

Zbieram właśnie graty na rezanie poliftów D2S u siebie i jeśli by ktoś szukał wtyczek lamp poliftowych na szrocie to można też pytać o wtyczki do lamp Seat Leon/Toledo, Skoda Fabia, są dokładnie takie same jak u nas.

Opublikowano

ja to chyba założę byle gówno żeby tylko się policja nie doczepiła braku ;)

Dzisiaj słyszałem od znajomego ze w jakimś mieście (wyleciało mi z głowy w którym) że jak policjanci nie mają się przyczepić do czego w nowszym aucie (które ma xenony fabrycznie lub nie) to się bawią w sprawdzanie samopoziomowania, a wygląda to w ten sposób że jeden siedzi i włącza światła i obserwuje zachowanie lamp a drugi z tyłu buja auto :polew: wyobrażacie sobie taki widok na drodze?? :polew: to sie nazywa brak zajęcia i chęć przyczepienia się do wszystkiego...

Opublikowano

to się bawią w sprawdzanie samopoziomowania, a wygląda to w ten sposób że jeden siedzi i włącza światła i obserwuje zachowanie lamp a drugi z tyłu buja auto

Samopoziomowanie działa tylko raz - przy uruchomieniu świateł. Nie wiem czemu większość ludzi myśli że to działa jak lufa w Abramsie - cały czas reguluje ustawienie świateł żeby nie oślepiały.

Opublikowano

Samopoziomowanie działa tylko raz - przy uruchomieniu świateł.

ja to wiem, ale oni chyba nie :wink4:

Opublikowano

Witam chcę zmienić lampy na polift mam kupić:

-http://moto.allegro.pl/reflektor-lewy-audi-a4-99-01-reflektory-depo-i1764573780.html

-http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=216407.0

-silniczki od Fabi

i tyle? dobrze zrozumiałem?

Mam lampy Boscha dzielone.

Opublikowano

:oklaski:

powodzenia

Opublikowano

A schemat przejścia końcówek mam zastosować Bosch - Valeo? Teraz mam Boscha lampy a kupuje Depo.

Opublikowano

Jak masz Bosch to Bosch-Valeo. To chyba oczywiste.

Opublikowano

Lampy kupuje Depo a nie Valeo dlatego nie wiedziałem.

Opublikowano

Samopoziomowanie działa tylko raz - przy uruchomieniu świateł.

ja to wiem, ale oni chyba nie :wink4:

sorki ze sie wtrace ale jezeli samopoziom zadziala tylko raz przy uruchomieniu swiatel i potem pod czas jazdy juz nie koryguje ustawienia, to po choinkę takie cos wogole w aucie? powodzania w dalszej jezdzie po zapaleniu swiatel na podjezdzie, albo na nierownym terenie....

Opublikowano

dropsone Z praktycznego punktu widzenia masz rację, bo jaki byłby sens samopoziomowania, ale z tego co czytałem to są różne rodzaje tego samopoziomowania... i różne zasady działania ale wiadomo ile ludzi tyle teorii ja osobiście nigdy nie miałem czegoś takiego więc nie jestem w stanie się wypowiedzieć, tyle co wyczytałem w necie.

Opublikowano

Miało to zastąpić regulację manualną która była montowana w autach. 99% ludzi w ogóle z niej nie korzystało, do tego dochodzą rozregulowane lampy i oślepianie gotowe.

Opublikowano

Miało to zastąpić regulację manualną która była montowana w autach. 99% ludzi w ogóle z niej nie korzystało, do tego dochodzą rozregulowane lampy i oślepianie gotowe.

no oki ale jak ustawisz auto przodem w dole to po wlaczeniu lamp one sie podniosa, i teraz jezeli wyjezdzasz na droge to lampy swieca wysoko i oslepiaja auta z naprzeciwka.... znowu jak postawisz auto na podjezdzie i wlaczysz swiatla to bedziesz sobie pod kola swiecil.... ogolnie mam caly system samopoziomowania w domu ori z audi i mam zamiar zakladac go u siebie i z tego co ja czytalem (nie duzo czytalem) ale na forum czesto przewija sie problem czy w b5 jest samopoziom (sorki jak przekrece nazwe) statyczny i dynamiczny... chodzi o to ze jadna opcja jest taka ze po wlaczeniu swiatel lampy stoja w miejscu i koruguja sie podczas jazdy w zaleznosci od uksztaltowania drogi, i ten drugi gdzie po wlaczeniu lamp za kazdym razem swiatla jada w dol na maxa i ustawiaja sie do odpowiedniego poziomu w danej chwili, ale i tak koryguja swoje polozenie podczas jazdy

oki konczymy ot bo to nie temat o tym, na forum jest wiele watkow o samopoziomowaniu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...