KERCZI Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Jak załatwialismy zlot z chlopakami w BT ( Ja , Ogr, Themon i Jarko ) to spalanie średnie mieliśmy 6,6 l/100 km w jednym jak i drugim przypadku , wielkiego ruchu na drodze nie było wiec osiągnąć taki wynik to nie sztuka . Wracając z Kerczim z Skoczowa w długi weekend spalanie mielismy Ja 8 on 7,6 ale wolnej i płynnej jazdy nie było Mnie do zakopanego swego czasu wyszlo 4,9 predkosci do 120 Przy dobrym chipie spalanie moze zejsc nawet do 1litra w dol ze nie wspomne o paliwie, na niemieckim jakos dziwnie pali mniej. Potwierdzam ostatnio az z domu zadzwonilem do Niego wracajac ja 2.0tdi oska manual predkosc 160-180 na autostradzie nawet i momentem ponad 200 sie trafilo, wczesniej troche po wioskach wiec mniejsze predkosci ale wieksze natezenie ruchu, swiatla i spalanie wszylo Skubancowi takie jak mowi wiec nie krytykuj innych bo niby po co i skad mieliby sciemniac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 a pozniej skad sie biora dziury w tłokach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 a pozniej skad sie biora dziury w tłokach no wlasnie skad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek 1 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 moje wyniki to miasto Kraków 100% 10-11 trasa 7-8 troche dużo jak na 1,9 ale moze to przez Quattro i brak chipa bo podobno po dobrym pali mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 moje wyniki to miasto Kraków 100% 10-11 trasa 7-8 troche dużo jak na 1,9 ale moze to przez Quattro i brak chipa bo podobno po dobrym pali mniej no to rzeczywiscie dziwne ja daje duzo po garach, w 80% Kraków i mam ok.9 srednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Sprawdzałem swoje w piątek na autostradzie... 130km/h = 7L 160km/h = 8L Ja nie wiem skąd Wam się biorą te 6-tki przy tych prędkościach (i to jeszcze ku*va średnie). Jak jadę z górki to i 3.8L potafi mi pokazać :tongue4: FIS prawdy nie powie - trzeba zalać do pełna - zrobić trasę i zobaczyć ze wzoru jakie wyjdzie spalanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 trasa jak zwykle Ślesin - Poznań, równa jazda, normalne drogi do 120, autostrada do 130-150, szybkiego ruchu podobnie -> 5,8 litra silnik BLS 1.9 tdi 105km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek 1 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 moje wyniki to miasto Kraków 100% 10-11 trasa 7-8 troche dużo jak na 1,9 ale moze to przez Quattro i brak chipa bo podobno po dobrym pali mniej no to rzeczywiscie dziwne ja daje duzo po garach, w 80% Kraków i mam ok.9 srednie No ten wynik 10-11 to tylko miasto bez wyjazdu na obrzeża lub poza nie mylic z trasa i po garach tez daje Jestem zadowolony z tego ze jak bym nie latał to raczej ponad 13 nie łyka no i Quattro z literka weżmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 3.0 tdi zaczęły palić 6.5, 1.9 dla odmiany 11, oczywiście nie neguje ani jednego ani drugiego, tylko świat na głowie staje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Zrobilem ok. 600km w weekend i tak wyszlo... Warszawa > Selwa (k/Olsztynka) - 4 osoby i bagaznik zaladowany na full (i to taki full po sam dach, ze 2 opakowania jajek trzeba bylo trzymac w rekach na tylniej kanapie) - 8,2l/100km, duzo wyprzedzania, srednia utrzymywana predkosc to 130-140km/h. Selwa > Plonsk - 7,6/100km, sporo wyprzedzania, bagaznik juz tylko w polowie zapakowany , 130km/h Plonsk > Warszawa - 8,8l/100km, caly czas 170-190km/h, dwupasmowka. Selwa > Olsztyn > Selwa - kumpel za kierownica (bo ja nie bylem w stanie ) i wyszlo 9,4l/100km, 4 osoby z pustym bagaznikiem. Wniosek taki, ze trzeba znac auto Jakis czas temu zrobilem test spalania... Kielce > Radom > Warszawa, caly czas od Radomia do Janek jechalem ze stala predkoscia 190km/h, wczesniej z Kielc do Radomia 140-160km/h i sporo wyprzedzania, momentami oczywisice znacznie wolniej, bo przebudowy, spalanie 9,6l/100km 3.0TDI mozna pozazdroscic ekonomii. Mi sie udalo kiedys zejsc do spalania 5,8l/100km, ale to byla jazda po rownym terenie, predkosc stala 90km/h i praktycznie bez zadnego wyprzedzania, innym razem udalo mi sie osiagnac 6,2l/100km przy stalej predkosci 110-120km/h tez po rownym terenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Michał ile km robisz teraz na baku przy papciach 17"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ciezko powiedziec, bo nie wyjezdzam nigdy calego baku w miescie, ale tak mniej wiecej > do zapalenia rezerwy jakies 550-600 w miescie, 650-700 w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 będę musiał zatankować do pełna i sprawdzić u siebie, ostatnio trasa 120km z czego 20km po centrum szczecina, stop co kilka set metrów spalanie 8,6l (poza miastem 100-140km/h, ale mało wyprzedzania). po mieście spalanie 12-13l ale silnik często nie ma jak się rozgrzać i pełno stopek na światłach, trasa 2-3km i odpoczynek 2godziny. w niedziele po mieście da rade i do 10l dojść, jak trafia się dobre zielone światła w większości. osiągniecie spalania na poziomie 13-15l z rozgrzanym silnikiem po centrum szczecina, to tez nie jest problem i wcale nie trzeba szaleć. ogólnie i tak jestem zadowolony, bo spalanie na tle 1.9TDI wygląda wcale nie wiele gorzej. 2.5TDI 24l (100zł) wyjeżdża po 160-190km 1.9TDI AFN 24l (100zł) wyjeżdżał po 200-260km Golf 3 1.8 GT 100zł (bęzynki) po 160-190km. trasę mam bardzo schematyczną i średnie są identyczny bo jeżdżę tymi szlakami od lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Gik, mi sie nigdy nie udalo zrobic w miescie miecej jak 14-14,5 przy ciaglym palowaniu do 4000rpm. Przy odcinkach 2-3km bryka pali mi 12-13l, na [nie]szczescie do pracy mam 20km, wiec spala 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 955 km na prawie 67 litrach. Średnie spalanie wg FIS 6,3l/100km. Wg liczydła 6,98l/100km! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 3.0 tdi zaczęły palić 6.5, 1.9 dla odmiany 11, oczywiście nie neguje ani jednego ani drugiego, tylko świat na głowie staje Z Trueogre jak wracaliśmy od Sokoła z imprezy w tamtym roku to turlaliśmy sie do 100 km/h droga kiepska ale jak i Ja tak i On ( B6 1,8 T po chipsie) mieliśmy równe spalanie średnie , 6,0 l/100 km Oczywiscie przy mojej normalnej i lekko narwańczej jeździe spalanie mam ok 8,5 litra w trasie , w miescie zalezy od korków ale ostatnio spokojnie się mieszcze w granicach 9,5-12 dane z FIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek 1 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 to ja nie rozumiem jak to jest ze 1,9 pali prawie tyle co 3,0 a gdzie osiągi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 to ja nie rozumiem jak to jest ze 1,9 pali prawie tyle co 3,0 a gdzie osiągi no wlasnie tak jest :/ to co napisalem wyzej wracalismy rowno 160-180km/h ze Skoczowa do Krakowa --> 150km i On 3.0tdiQ 280KM --> 8l ja 2.0 TDI fwd 140KM --> 7,6l jakis dramat dlatego przy nastepnym nie bede zalowal pojemnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KmK Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 dlatego przy nastepnym nie bede zalowal pojemnosci no albo następnym razem zamień pojemność diesla na tą samą pojemność bturbo benzyny tylko koniecznie i wyłącznie w b8 ja przy takich prędkościach mam ~9-10, albo dużo więcej bo wszystko zależy od płynności i sposobu dochodzenia do tych 180 :> po mieście 3.0 tdi pali dużo ale musi nakarmić pojemność i konie, a 1.9 czy 2.0 pali za dużo.. bez powodu :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KERCZI Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 dlatego przy nastepnym nie bede zalowal pojemnosci no albo następnym razem zamień pojemność diesla na tą samą pojemność bturbo benzyny tylko koniecznie i wyłącznie w b8 ja przy takich prędkościach mam ~9-10, albo dużo więcej bo wszystko zależy od płynności i sposobu dochodzenia do tych 180 :> po mieście 3.0 tdi pali dużo ale musi nakarmić pojemność i konie, a 1.9 czy 2.0 pali za dużo.. bez powodu :> plan jest dobry tyle ze nastepna nie bedzie juz a4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się