pastaldo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Niema takiej opcji żeby 1,9TDI pożarł 14l ropy. Musiałby chyba cały czas na max obrotach chodzić a kierowca nie znać innych biegów jak 1 i 2 Ile masz ten samochód? Nagle tak czy od początku jak go masz? Niemasz tam jakiegos BOXa założonego? Bo jesli masz podzespoły sprawne to tylko wyciek przychodzi mi do głowy.
--Arkadia-- Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 jest taka opcja bo tyle pali - tankowane do pelna i sprawdzane. auto w automacie, nie katowane - jazda w miescie do 70km/h obroty do max 2500. za 120km ostatnio zaplacilem 72 lub 75zl . najgorsze jest to, ze dzisiaj bylem u najwiekszego speca w bydg. od diesla, ktory spawdzil turbo, kat wtrysku, pompowtryski, wycieki itp. i wszystko jest idealnie jak okreslil to mechanik. Mechanik okreslil sie ,ze nie ma juz pomyslu co moze byc nie tak (wszystko oryginalne bez wies tuningow, map i innych dodatkow do podwyzszania mocy). rece opadaja...[br]Dopisany: 09 Styczeń 2012, 20:57_________________________________________________pomoze ktos?
pastaldo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Ja jeżdząc po mieście dynamicznie przy niedogrzanym silniku przy -20*C spalił mi max 9l no dodajmy do automatu nawet dodatkowy litr to masz 10l a nie 14l. Z reszta to nie moja sprawa. Skoro Ci mechanik powiedział że jest ok to widocznie tak jest. Tak czy inaczej może ktos jeszcze wpadnie na jakiś genialny pomysł mi się skończyły
--Arkadia-- Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 poprzednio mialem afn 110KM z 1996 to spalenie mialem 6-6,5litra teraz 2001 silnik AJM 115KM TIPTRONIC i taki sh....t!!
grabson765 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 poprzednio mialem afn 110KM z 1996 to spalenie mialem 6-6,5litra teraz 2001 silnik AJM 115KM TIPTRONIC i taki sh....t!! sprawdzales kompresje ?
--Arkadia-- Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 tak, kompresja została sprawdzo poprzednio mialem afn 110KM z 1996 to spalenie mialem 6-6,5litra teraz 2001 silnik AJM 115KM TIPTRONIC i taki sh....t!! sprawdzales kompresje ? tak kompresja też zostałą sprawdzona - wszystko jest bdb.
pastaldo Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 A jestes pewny że tam żednego BOXa nie masz? Jego komp nie wykryje a będzie dolewał paliwka. Nic podejrzanego przy pompie ani przy komputerze niema?
Biszczan Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 audi a4 1,9 tdi 115KM zalany pod korek dosłownie full aż przelałem zrobiłem 415km po miescie i zapaliła się rezerwa :/ ostro to wychodzi jakies 14l dokłądnie - jestem załamany bo byłem na kompie i zero błedów, tankuję tylko na BP lub shell (dobre paliwko) co może być przyczyną takiego spalania? Dodam, że jeżdzę spokojnie do max 2,5 tyś obr. w tym problem że 1,9 TDI chyba nawet katowane ciągle nie jest w stanie tyle wciągnąć dlatego musisz mieć coś w liczniku walnięte lub jest jeszcze inna opcja dziurawy przewód paliwowy i ucieka gdzies. W liczniku nie jest nic walnięte - sprawdzane na zasadzie tankowania od pustego do pełna więc licznik nie ma tutaj kompletnie żadnego znaczenia. Przewody sprawdzane - nic nie cieknie, moje rokowania to przepływomierz ale o tym przekonam się w poniedziałek jak odstawię auto do mechanika.[br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 17:10_________________________________________________P.S. Właśnie wróciłem od mechanika - nic nie znalazł! Sprawdzał przepływkę, fitlr powietrza, podpinał pod Vag, wtryski i du...a! Twierdzi, że te auta tyle biorą albo...styl jazdy, z tym, że ja jeżdzę do 2-2,5tyś. obrotów więc prawie jak emeryt! Jeśli ten mechanik twierdzi, że te auta tyle biorą to niech palnie sobie w łeb żeby ludziom nie mydlić oczu. Koledze w A4 AJM Avant ze skrzynią manualną pali w mieście 6.5L maks, ale jeździ gorzej niż emeryt
--Arkadia-- Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 A jestes pewny że tam żednego BOXa nie masz? Jego komp nie wykryje a będzie dolewał paliwka. Nic podejrzanego przy pompie ani przy komputerze niema? Nie nic na 100% nie było robine - facet od, którego kupiłem miał 62 lata i był w posiadaniu auta 4 lata - zresztą mechanik sprawdzał i nie było nic grzebane. audi a4 1,9 tdi 115KM zalany pod korek dosłownie full aż przelałem zrobiłem 415km po miescie i zapaliła się rezerwa :/ ostro to wychodzi jakies 14l dokłądnie - jestem załamany bo byłem na kompie i zero błedów, tankuję tylko na BP lub shell (dobre paliwko) co może być przyczyną takiego spalania? Dodam, że jeżdzę spokojnie do max 2,5 tyś obr. w tym problem że 1,9 TDI chyba nawet katowane ciągle nie jest w stanie tyle wciągnąć dlatego musisz mieć coś w liczniku walnięte lub jest jeszcze inna opcja dziurawy przewód paliwowy i ucieka gdzies. W liczniku nie jest nic walnięte - sprawdzane na zasadzie tankowania od pustego do pełna więc licznik nie ma tutaj kompletnie żadnego znaczenia. Przewody sprawdzane - nic nie cieknie, moje rokowania to przepływomierz ale o tym przekonam się w poniedziałek jak odstawię auto do mechanika.[br]Dopisany: 05 Styczeń 2012, 17:10_________________________________________________P.S. Właśnie wróciłem od mechanika - nic nie znalazł! Sprawdzał przepływkę, fitlr powietrza, podpinał pod Vag, wtryski i du...a! Twierdzi, że te auta tyle biorą albo...styl jazdy, z tym, że ja jeżdzę do 2-2,5tyś. obrotów więc prawie jak emeryt! Jeśli ten mechanik twierdzi, że te auta tyle biorą to niech palnie sobie w łeb żeby ludziom nie mydlić oczu. Koledze w A4 AJM Avant ze skrzynią manualną pali w mieście 6.5L maks, ale jeździ gorzej niż emeryt Mechanik nie twierdzi, że te auto tyle powinno brać - on twierdz, że do 10 litrów w mieście w tiptronicu/automacie może jednak nie do 13-14. P.S. Dzwoniłem dzisiaj do niego ponownie podpytać czy przyszło mu coś jeszcze do głowy z tym spalaniem. Powiedział, że jedynie co jeszcze można sprawdzić to fizycznie wykręcając pompowtryski, bo może ktoś jakiś czas temu założył inne wtryski-wieksze. Należałoby sprawdzić nr seryjne...
Arturoo Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 audi a4 1,9 tdi 115KM zalany pod korek dosłownie full aż przelałem zrobiłem 415km po miescie i zapaliła się rezerwa :/ nie masz za dużo oleju w skrzyni ? czytałem ,gdzieś na forum wątek o tym ,że jak skrzynia miała za dużo oliwy to autko było mułowate i paliwożerne :gwizdanie:
--Arkadia-- Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 audi a4 1,9 tdi 115KM zalany pod korek dosłownie full aż przelałem zrobiłem 415km po miescie i zapaliła się rezerwa :/ nie masz za dużo oleju w skrzyni ? czytałem ,gdzieś na forum wątek o tym ,że jak skrzynia miała za dużo oliwy to autko było mułowate i paliwożerne :gwizdanie: Witaj Arturoo Autko zbiera sięnormalne, nie jest mułowate - to również potwierdza Vag. P.S. Olej w skrzyni był wymieniany około miesiąca temu i po kilku dniach wróciłem do nich w celu sprawdzenia czy nie ma wycieków/poziomu oleju - wszystko gra. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że jakiś czujnik odp. za podawaną dawkę paliwa typu "ssanie" caly czas podaję zły sygnał, ewentualnie jakiś czujnik temp. który podaje informację, że silnik jest zimny, niedogrzany gdzie u mnie na zegarach i faktycznie jest już dawno 90 stopni. To takie moje osobiste przypuszczenia - pytanie tylko czy Vag'iem takie coś sprawdzę? JEśli tak kupiłbym Vaga bo byłem już u 3 mechaniorów wydałem kase a nic nie są w stanei zrobic...
pastaldo Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 audi a4 1,9 tdi 115KM zalany pod korek dosłownie full aż przelałem zrobiłem 415km po miescie i zapaliła się rezerwa :/ nie masz za dużo oleju w skrzyni ? czytałem ,gdzieś na forum wątek o tym ,że jak skrzynia miała za dużo oliwy to autko było mułowate i paliwożerne :gwizdanie: Witaj Arturoo Autko zbiera się normalne, nie jest mułowate - to również potwierdza Vag. P.S. Olej w skrzyni był wymieniany około miesiąca temu i po kilku dniach wróciłem do nich w celu sprawdzenia czy nie ma wycieków/poziomu oleju - wszystko gra. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że jakiś czujnik odp. za podawaną dawkę paliwa typu "ssanie" caly czas podaję zły sygnał, ewentualnie jakiś czujnik temp. który podaje informację, że silnik jest zimny, niedogrzany gdzie u mnie na zegarach i faktycznie jest już dawno 90 stopni. To takie moje osobiste przypuszczenia - pytanie tylko czy Vag'iem takie coś sprawdzę? JEśli tak kupiłbym Vaga bo byłem już u 3 mechaniorów wydałem kase a nic nie są w stanei zrobic... kup kabel będziesz niezależny a kabel kosztuje śmieszne pieniądza. druga sprawa wszelkie czujniki wywalił by vag jakby działały nieprawidłowo.
Flyer Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autko zbiera się normalne, nie jest mułowate - to również potwierdza Vag. P.S. Olej w skrzyni był wymieniany około miesiąca temu i po kilku dniach wróciłem do nich w celu sprawdzenia czy nie ma wycieków/poziomu oleju - wszystko gra. Moze wedlug nich wszystko gra, ale prawda moze byc inna. Przypadkow mocnego przelania skrzyni olejem znam troche Napisz do Bart-S - on pomoze Ci jak sprawdzic poziom oleju zgodnie z procedura serwisowa. I KONIEC TEGO OT PANOWIE! Zaloz nowy temat.
maron_d Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ostatnio na 70l (wiem, wiem, A4 nie ma takiego zbiornika, dolewałem wpierw 27l potem 43 na trasę pod korek) zrobiłem 1114km co daje spalanie około 6,28l/100km 600km z tego to trasa z ciężką nogą, około 100km miejska jazda po górskim terenie a reszta to "wkoło komina" z umiarkowanym butowaniem
wladi Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Mi na Fisie po prawie 80-ciu godzinach jazdy-mix, pokazuje spalanie 5.7 litra
sewcio1974 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam!! Ja jeżdże jednarowe dystanse po ok.70 km z czego 80% większość w tzw.trasie(A1). Staram się nie przekraczać 120km/h.Średnie spalanie po zjeżdżeniu całego baku (wskazane przez komputer) to 4.7 czasem 4.8.
kamilg.86.86 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 dziś tankowałem kolejny raz pod sam korek,po 840km weszło do baku 50L ON (5,9l/100km) dojazdy do pracy 8km w jedną stronę i ze dwa dalsze kursy( 30km w jedną stronę)
tomasz_gti Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 ja teraz w zimie w moim AVF średnie spalanie mam od 6,3l do 6,7l. jazda na miejscu. trasy nie dłuzsze jak 15 km
Rabbi Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 ja teraz w zimie w moim AVF średnie spalanie mam od 6,3l do 6,7l. jazda na miejscu. trasy nie dłuzsze jak 15 km AVF-y to były(są) super silniczki.Mój pasek B5 też b.mało palił.A teraz BPW potrafi zeżreć na krótkich odcinkach 10l/100km.skąd to się cholera bierze.skoro budowa podobna,gabaryty też,a różnica w spalaniu 2-2.5l/100km jak byk
tomasz_gti Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 ja teraz w zimie w moim AVF średnie spalanie mam od 6,3l do 6,7l. jazda na miejscu. trasy nie dłuzsze jak 15 km AVF-y to były(są) super silniczki.Mój pasek B5 też b.mało palił.A teraz BPW potrafi zeżreć na krótkich odcinkach 10l/100km.skąd to się cholera bierze.skoro budowa podobna,gabaryty też,a różnica w spalaniu 2-2.5l/100km jak byk no kolego nie narzekam na spalanie mojego AVF. jeszcze nigdy nie przekroczył 7 litrów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się