Bart-S Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Panowie to jest normalne, że na odcinku ~80 km gdzie 60 km to ciągle trasa bez korków (przelotowa 100 w porywach 120km/h, jednostajna jazda, średnia wg komputera 50 km/h) i pokazuje mi spalanie 7.9l/100 przy no dosyć spokojnej jeździe? Poza tym jak jechałem te 120 to pokazywało, że wciąga aż 7.9-8.6l/100 :/ To chyba za duży wynik jednak jes? normalny wynik, w koncu masz multitronica Za dużo Michu. Multi powinno palić w okolicach osiągów manuala - sprawdziłbym czy nie ma przelanego ATF w skrzyni. Napisz proszę jak sprawdzić czy nie ma za dużo płynu w skrzyni Trzeba podgrzać ATF do 35-40 stopni i przy tej konkretnej temperaturze otworzyć korek kontrolny - zleci nadmiar (jak nic nie poleci, oleju jest za mało). Procedura jest tak naprawdę troszkę bardziej skomplikowana - generalnie bez kanału oraz komputera i oprogramowania diagnostycznego się nie obejdzie.
Fr0styyy. Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Jutro bym to zrobił, bo akurat mam pracownię i do dyspozycji spora halę z narzędziami i dwoma podnośnikami nożycowymi, ale nie mam pod ręką kompa żeby podpiąć niunię pod VAGa Bo to spalanie (wg FIS) jest jednak trochę za duże...
julo23 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 W trakcie ostatnich przymrozków w przerażenie wprawił mnie widok jak szybko wskazówka baku zmierza ku zeru. Pali około 15-16 litrów na 100 km. 100% miasto. Do pracy. Do przedszkola z dzieckiem. Nie więcej niż odcinki 4 km czyli non top na zimnym. Jak startujecie rano to odpalacie i czekacie aż złapie trochę temperatury czy od razu w drogę ?? I czy ma to w ogóle jakiś wpływ na silnik i na spalanie ?? Podręcznik użytkownika wyraźnie zaznacza, że nie powinno się rozgrzewać silnika na postoju - jednak zawsze czekam aż początkowa dawka paliwa i obroty spadną poniżej 1000rpm (czas oczekiwania ok 1 minuty). Potem ruszam i do osiągnięcia 90 stopni płynu chłodniczego (zegary) nie wkręcam się powyżej 2000rpm. Również tak staram się robić, jedynie z tym 2000rpm może być czasami ciężko. Ale więcej niż 2300rpm nie przekraczam. No i druga sprawa - cieżko teraz z tymi 90C na budziku, bo po włączeniu ogrzewania mam tylko 70C. Moje spalanie w te mrozy póki co 7L wg FISu, ale czasami nie gasi sie na postoju bo zimno
skrab Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Trasa Wrocław- Pajęczno spalanie wyszło 5,7 według Fisa
Ponio1767 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Trasa Lublin-Warszawa,lato,90-100km/h, spalanie 5.2 w/g FIS,a czasami bylo 4,8 Teraz w zimie odcinek 15km w -24 stopnie,predkosc 90-100km/h,temp silnika 70-80, spalanie 6,4-7,2. oczywiscie po rozgrzaniu silnika do temp minimum 50 stopni
ekonom Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 W obecne mroźne dni, przy dojazdach do pracy czyli cykl 80% miasto /20 trasa, na dystansie 15km w jedną stronę (auto łapie 90 stopni jak już jestem na miejscu ) FIS jak na razie pokazuję 9,4L/100km.
Ponio1767 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 To troche duzo Ci pokazuje , ja mam taka sama trase ;p no ale Ty masz silnik wiekszy
mlodyabc Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 Ja od jakiegoś czasu na baku po samym mieście robie max 800 km chyba troche mało bo kiedys tez w zime robiłem 930 i to wszystko na spokojnej jezdzie. ;/
paulooo Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 W mieście 11ltr. 1.8 20v czyli 560 km na pełnym baku.
slo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Hej, Zalałem AWX pod korek, zrobiłem 800km i jeszcze jest 1/4 baku. Mam coś z czujnikiem w baku czy wszystko jest ok ? 90% trasa 10% miasto. Tam jest bak 71L ? 1.9 AWX 2001r ośka.
Krystek_ Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Takie pytanko odnośnie FIS-u. Czym różni się średnie spalanie z 1 a z 2? Czy 1 to średnie spalanie z ostatnich 30 km a 2 z ostatniego tankowania? Jak to jest, bo po przeczytaniu kilku stron zobaczyłem, iż niektórzy piszą o spalaniu z 2
slo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 to są tak jakby dwa komputery które możesz kasować kiedy chcesz. Np drugi sobie zostawiasz i nie kasujesz nigdy, a pierwszy Ci się kasuje codziennie. Czyli w 1 pokazuje Ci spalanie jakie masz dzisiaj, a w drugim pokazuje Ci średnie spalanie od skasowania czyli np jak kupiłeś samochód czy od kiedyś tam
miszcz_kierownicy Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 to są tak jakby dwa komputery które możesz kasować kiedy chcesz. Np drugi sobie zostawiasz i nie kasujesz nigdy, a pierwszy Ci się kasuje codziennie. Czyli w 1 pokazuje Ci spalanie jakie masz dzisiaj, a w drugim pokazuje Ci średnie spalanie od skasowania czyli np jak kupiłeś samochód czy od kiedyś tam A w jaki sposób się kasuje 1 i 2?
Bart-S Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 to są tak jakby dwa komputery które możesz kasować kiedy chcesz. Np drugi sobie zostawiasz i nie kasujesz nigdy, a pierwszy Ci się kasuje codziennie. Czyli w 1 pokazuje Ci spalanie jakie masz dzisiaj, a w drugim pokazuje Ci średnie spalanie od skasowania czyli np jak kupiłeś samochód czy od kiedyś tam A w jaki sposób się kasuje 1 i 2? Przytrzymując dłużej przycisk pod manetką. 1 i 2 to po prostu pamięć "krótka" i "długa".
Biszczan Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 to są tak jakby dwa komputery które możesz kasować kiedy chcesz. Np drugi sobie zostawiasz i nie kasujesz nigdy, a pierwszy Ci się kasuje codziennie. Czyli w 1 pokazuje Ci spalanie jakie masz dzisiaj, a w drugim pokazuje Ci średnie spalanie od skasowania czyli np jak kupiłeś samochód czy od kiedyś tam A w jaki sposób się kasuje 1 i 2? Pamięć pojedyncza skasuje (1.) się jeśli po przerwaniu jazdy wyłączysz zapłon na więcej niż dwie godziny, a do pamięci sumarycznej (2.) każde wartości są dodawane i sumowane.
wiktorsam Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 A mnie nikt nie pobije Ostatnio wyszło mi średnie 10/100 przy krótkich trasach 3-7km po mieście, grzanie tyłka na postoju, auto cały czas nie dogrzane (tzn łapie 90 pod koniec trasy 7km), mrozy po -20 i więcej . Wczoraj zamiast 6 km traski po mieście zrobiłem jednorazowo 15 km to z tej trasy wyszło średnie w granicach 7.5 wg fisa co doskonale pokazuje co znaczy jeździć nie dogrzanym parchem.
Biszczan Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 A mnie nikt nie pobije Ostatnio wyszło mi średnie 10/100 przy krótkich trasach 3-7km po mieście, grzanie tyłka na postoju, auto cały czas nie dogrzane (tzn łapie 90 pod koniec trasy 7km), mrozy po -20 i więcej . Wczoraj zamiast 6 km traski po mieście zrobiłem jednorazowo 15 km to z tej trasy wyszło średnie w granicach 7.5 wg fisa co doskonale pokazuje co znaczy jeździć nie dogrzanym parchem. Ostatnio na baku zrobiłem 750km, w tym 200km to trasa. Tyłek grzeje podgrzewanym fotelem póki temperatury motor nie złapie
mar_92 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Ja zrobiłem 845km,50/50 zatankowałem do pełna 51,5 litra.Wyszło 6,1
slo Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Orientuje się ktoś jaki bak ma a4 b6 AWX ośka avant ? Jedni podają 71, inny że 60coś.. Oświeci mnie ktoś ?
Bart-S Opublikowano 16 Lutego 2012 Opublikowano 16 Lutego 2012 Orientuje się ktoś jaki bak ma a4 b6 AWX ośka avant ? Jedni podają 71, inny że 60coś.. Oświeci mnie ktoś ? Bez względu na silnik, wszystkie FWD w A4 B6 i B7 mają zbiornik 70L (quattro = 66L).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się