gregory Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Wieści takie, że to auto prędko nie wyjedzie.
bambus1987 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Wieści takie, że to auto prędko nie wyjedzie. cos nie poszło?? kolega zaniechał projektu?? przeciez dobrze sie zapowiadało
marcindlug Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 w sobote ogladalem auto i cos sie tam dzieje
marcindlug Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 mam nadzieje ze cowboy sie nie pogniewa
marcindlug Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Dzieje dzieje jutro podjade do warsztatu gdzie sie sklada to moze uda mi sie cyknac słit focie
cowboy Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 o nie wiedziałem ze tutaj ten temat zyje ogolnie auto odpalone https://www.facebook.com/video.php?v=870436866313640&set=vb.815847565105904&type=2&theater teraz trzeba jeszcze zrobic pare rzeczy zeby wyjechac na pierwsze testy Pomalutku do celu.... założony juz docelowy intercooler wraz z blow-off od properfekt oraz zrobione wyjście pod silnik krokowy. Zaczelo sie też rzeźbienie grodzi. Wygląda, że silnik wcale nie jest cofnięty ale to złudzenie bo grodz jest przesunięta jakieś 30cm w tyl. Oryginalnie gródź była tu gdzie jest obecnie maglownica. Dzieki temu komora silnika jest ogromna co ułatwia obsługę i serwis (łatwy dostęp do downpipe, wysprzeglika, wybieraka skrzyni, maglownicy) oraz umożliwia zrobienie kiedyś RWD jeśli pogoda i fundusze pozwolą to w tym roku moze uda sie przejechac pare km testowych... tak z nudów nałozyłem sobie 2 zdjęcia, jak było w oryginale i jak jest teraz. przesuniecie osi mocowania amortyzatora wynika z cofniecia 3cm na camber plates (zwiekszony KWSZ) widać ze VR6 z przekładką 3cm jest krótszy od R4 gdyby tu wsadzić krótki R4 np. 2.0 TFSI to konczyłby sie na 5 cylindrze VR6 cała historia auta i regularne update'y na fejsie: https://www.facebook.com/audiB2quattro na forach niestety czesc fotek juz nie działa, no i nie sposób pamietac o wszystkich
matek55 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 WOW mega robota , bede śledził temat az do ukończenia , Pozdrawiam powodzenia i cash
cowboy Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2015 zbiorniczek udało się zmieścic i troche miedzi polozyc Udalo sie o wlasnych silach po ponad roku opuscic garaz...niestety bylo juz ciemno i malo co widac....w kazdym razie progres jest trzeba ogarnac pare drobnych rzeczy, zalozyc body kit i moze sie gdzies pojedzie potestowac na serio. Na pewno chlodnica daje rade. Wentylatory w 2 minuty obnizaja temperature o 15 stopni a z tylu za autem jest dmuchawa cieplego powietrza nawet nie bylo potrzeby wlaczac pompy ktora wymusza obieg (seryjna daje rade). Sprzeglo po zalozeniu 3 pompy juz chodzi plynnie i wysprzegla idealnie...trzeba bylo zainstalować pompe 1 cal bo na mniejszych nie bylo pelnego skoku na wysprzegliku. Pare drobnych rzeczy wyszlo ...np nie wchodzi fotel mirco wrc i bede musial pasazerowi sprawic jakis wezszy model.. https://www.facebook.com/video.php?v=913719868652006&set=vb.815847565105904&type=2&theater nowy poprawiony wydech poprzednio był 3 cale, teraz jest 3,5 cala i rura poziomo, nie schodzi w doł, czyli tak jak mi sie podoba mam nadzieje ze laminat się nie spali inaczej trzeba bedzie go tez blachą z kwasówki ładnie osłonić gwint obecenie jest podkręcony maksymalnie do góry, doeclowo bedzie OK czyli ze 4-5cm nizej
SebaMC Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Świetny i ambitny projekt, ale jak widać da się powodzenia!
cowboy Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Zaczęły sie przygotowania do wiosennych testów... na początek składanie body kitu. Trzeba troche nad tym popracować bo jest do przedlifta i w paru miejscach troche trzeba poprawiać... Najważniejsze jest zeby auto jeździło, na razie nie ma czasu, kasy i potrzeby aby dopieścić wszystko blacharsko... gwint podkręcony maksymalnie do góry, tył trzeba jak najszybciej opuścić po założeniu poszerzeń... będzie tez spłycana miska olejowa około 3-4 cm pod pompe oleju ze smokiem z Phaetona albo z wersji poprzecznej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się