endriuu Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Trochę się pogubiłem. Polecany olej przez Was to: SPECIFIC VW 505.01 SPECIFIC VW 506.01 SPECIFIC VW 507.00 a na stronie producenta jest napisane: 8100 X-cess 5W-40 6100 Synergie+ 10W-40 4100 Turbolight 10W-40 Mam obecnie A6 z silnikiem AFF i jeżdżę na jakimś Castrolu 10W-40 (mogę sprawdzić dokładnie jaki typ), Zrobiłem ok 3000 km i narazie oleju nie ubywa. Co zalać ?? Trochę poczytałem i chciałbym zalać Motul-em, tylko się pogubiłem i nie wiem którym. to są oleje dla ciebie: 8100 X-cess 5W-40 lub 6100 Synergie+ 10W-40
mlodyabc Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 A do AVF po chipie tez Motul 505.01 czy moze inny?
Musashi Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 b7 116 km 1.9tdi jaki motul jak z DPF to 8100 X-clean+ 5W-30 jak bez to MOTUL SPECIFIC VW 505.01 1,9 tdi w B7 lub B6 = silnik z PD skoro z PD, to jezeli z DPF to specific 507.00 jezeli bez DPF moze byc specific 505.01 a excess maja norme 505.00[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 02:58_________________________________________________ Trochę się pogubiłem. Polecany olej przez Was to: SPECIFIC VW 505.01 SPECIFIC VW 506.01 SPECIFIC VW 507.00 a na stronie producenta jest napisane: 8100 X-cess 5W-40 6100 Synergie+ 10W-40 4100 Turbolight 10W-40 Mam obecnie A6 z silnikiem AFF i jeżdżę na jakimś Castrolu 10W-40 (mogę sprawdzić dokładnie jaki typ), Zrobiłem ok 3000 km i narazie oleju nie ubywa. Co zalać ?? Trochę poczytałem i chciałbym zalać Motul-em, tylko się pogubiłem i nie wiem którym. masz silnik AFF - 75 KM, w A6... [br]Dopisany: 11 Październik 2010, 03:00_________________________________________________ A do AVF po chipie tez Motul 505.01 czy moze inny? 505.01
endriuu Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 b7 116 km 1.9tdi jaki motul jak z DPF to 8100 X-clean+ 5W-30 jak bez to MOTUL SPECIFIC VW 505.01 1,9 tdi w B7 lub B6 = silnik z PD skoro z PD, to jezeli z DPF to specific 507.00 jezeli bez DPF moze byc specific 505.01 a excess maja norme 505.00[br] Musashi ostatnio twoja wiedza na temat olejów podupada. Wczesniej Mobil teraz Motul. Motul 8100 X-clean+ 5W-30 to olej spelniajacy normę 507.00. Spełnia też inne normy przy okazji (BMW itp). Specific 507.00 spelnia tylko normy VAG. stąd ta roznica. Motul Katalog http://www.sendspace.pl/file/9c76e1f74cf3b27e42aa82b mirror http://hostuje.net/file.php?id=f23a02e7cbebdf08724081c871cb88d9
LAKIER88 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 mam auto zalane olejem półsyntetycznym Castrol diesel magnatek 10w40 zbliza mi sie wymianka.Jakim olejem zalac teraz żeby było dobrze a nawet lepiej szczególnie przed zimą.Dodam ze ma przejechane około 200tyś km Nie ma zadnych wycieków i ubytków oleju!! zastanawiam sie nad MOTULEM Full syntetyk pytanie czy moge dokonac takiej zmianki czy jest ryzyko ze zacznie mi pobierać olej ?? jesli już to na jaki full go zmienić i czy płukac???
Armi Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 mam auto zalane olejem półsyntetycznym Castrol diesel magnatek 10w40 zbliza mi sie wymianka.Jakim olejem zalac teraz żeby było dobrze a nawet lepiej szczególnie przed zimą.Dodam ze ma przejechane około 200tyś km Nie ma zadnych wycieków i ubytków oleju!! zastanawiam sie nad MOTULEM Full syntetyk pytanie czy moge dokonac takiej zmianki czy jest ryzyko ze zacznie mi pobierać olej ?? jesli już to na jaki full go zmienić i czy płukac??? Przeczytaj pierwszy post, ewentualnie kilka pierwszych stron. Powinien być kropek za bezsensowne pytania.
Musashi Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 b7 116 km 1.9tdi jaki motul jak z DPF to 8100 X-clean+ 5W-30 jak bez to MOTUL SPECIFIC VW 505.01 1,9 tdi w B7 lub B6 = silnik z PD skoro z PD, to jezeli z DPF to specific 507.00 jezeli bez DPF moze byc specific 505.01 a excess maja norme 505.00[br] Musashi ostatnio twoja wiedza na temat olejów podupada. Wczesniej Mobil teraz Motul. Motul 8100 X-clean+ 5W-30 to olej spelniajacy normę 507.00. Spełnia też inne normy przy okazji (BMW itp). Specific 507.00 spelnia tylko normy VAG. stąd ta roznica. faktycznie motul wprowadzil, nowa wersje oleju x-clean i nie tylko 5w30 pod katem norm 507.00 ale i 5w40 spelniajacy normy 505.01. na stronie ktora przegladam nie ma jeszcze informacji nt x-clean 5w30 http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/8100_x_clean_w30.htm za to jest juz tutaj odnosnie 5w40 http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/8100_x_clean.htm na stronie Uk ani fr nie ma ani slowa http://www.motul.fr/uk/produits/index.html http://www.motul.fr/fr/produits/index.html kolega endriu chyba zapomina ze forum funkcjonuje po to aby wiedza sie wymieniac ale i ja dokumentowac. poza tym doczytaj ze zle odczytalem nazwe oleju i skomentowalem xcess wczesniej byla o nim mowa. co ci sie nie podoba w mojej wiedzy nt mobila? tak czy siak kolejna wymiana oleju poplynie do miski x-clean :kox: :kox:
bolsblu Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 mam pytanko, śmigam na castrol long life 5w30 czy mogę przejść na castrol proffesional 5w30 bez myci silnika? Czy oleje te są mieszalne? Pozdrawiam
endriuu Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 mam pytanko, śmigam na castrol long life 5w30 czy mogę przejść na castrol proffesional 5w30 bez myci silnika? Czy oleje te są mieszalne? Pozdrawiam wszystkie oleje silnikowe są ze sobą mieszalne
elmo814 Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 panowie czy jezdził ktos na tym oleju i moze podzielic sie uwagami ? norme spełnia ale nie wiem czy to syntetyk czy połsyntetyk? http://moto.allegro.pl/valvoline-durablend-diesel-5w40-5l-promo-i1269299000.html?? warto kupic taki olej
endriuu Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 panowie czy jezdził ktos na tym oleju i moze podzielic sie uwagami ? norme spełnia ale nie wiem czy to syntetyk czy połsyntetyk? http://moto.allegro.pl/valvoline-durablend-diesel-5w40-5l-promo-i1269299000.html?? warto kupic taki olej Valvo to dobre oleje ale nie z allegro. porównaj specyfikacje z Motulem i wybierz lepszy.
martinus Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 panowie czy jezdził ktos na tym oleju i moze podzielic sie uwagami ? norme spełnia ale nie wiem czy to syntetyk czy połsyntetyk? http://moto.allegro.pl/valvoline-durablend-diesel-5w40-5l-promo-i1269299000.html?? jeździł , ogólnie polecam, ale...jest to tak naprawdę półsyntetyk ze szlachetnymi dodatkami, i tak przewyższa normą inne tego typu oleje (dodatkowo Valvoline ma ten plus że robi wysokojakościowe oleje + lane tylko w banieczki w holandii, żadne beczki-mobil, castrol...uważaj bo zajedziesz silnik, trzeba dodać że na tyle co jest VW już i Audi to pewnie Motula też już jadą na lewo). Ja osobiście przejeździłem na nim 5 tys.,wydaje mi się że silniczek ładnie pracował, nie połknął nic nawet, na ten czas swój przebieg zaczął Valvoline SynPower XL-III 5W30, w pełni syntetyk i dodatkowo dedykowany właśnie do Audi/Vw. Wydaje mi się że silniczek zaczął jak benzyna pracować jak jest rozgrzany. Polecam.
RobertSmolka Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Witajcie. Moja A4 Avant jest zalana obecnie Fuschem 5w30 LongLife III. Zbliża się termin zmiana i postanowiłem zmienić na motula. Zastanawiam się nad Motul Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 lub 300 V Competition 15w50. Mam 230tyś przebiegu. Pytanie jak 300 V Competition sprawdza się w zimie i jak przy swej gęstości obchodzi się z turbiną ? Macie jakieś doświadczenia z w/w oliwami ?
yesfan Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 RobertSmolka - a nie lepiej MOTUL 8100 X-CESS 5W40? 15W - w zimie będzie słabo smarował po uruchomieniu silnika, a 5W30 jest stosunkowo rzadki w temperaturze pracy więc i zużycie będzie większe niż w przypadku 5W40.
RobertSmolka Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Gdybym wiedział bym nie pytał. Cena nie jest dla mnie agrumentem. Chce poprostu zalać dobrą oliwą i jeździć. Który z tych oleji motula sprawdza sie najlepiej w naszym klimacie i przy przebiegach ponad 230 tyś. Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 300 V Competition 15w50. X-Cess 5w40 ?
endriuu Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Gdybym wiedział bym nie pytał. Cena nie jest dla mnie agrumentem. Chce poprostu zalać dobrą oliwą i jeździć. Który z tych oleji motula sprawdza sie najlepiej w naszym klimacie i przy przebiegach ponad 230 tyś. Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 300 V Competition 15w50. X-Cess 5w40 ? w twoim przypadku - X-Cess 5w40.
RobertSmolka Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Gdybym wiedział bym nie pytał. Cena nie jest dla mnie agrumentem. Chce poprostu zalać dobrą oliwą i jeździć. Który z tych oleji motula sprawdza sie najlepiej w naszym klimacie i przy przebiegach ponad 230 tyś. Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 300 V Competition 15w50. X-Cess 5w40 ? w twoim przypadku - X-Cess 5w40. Z czego wynika przewaga tego oleju nad pozostałymi ( poza ceną bo ta mnie nie interesuje ). Czy Fusch TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 oraz TITAN GT1 LONGLIFE III 5W-30 to dobre oleje do 1.9 tdi z 98r 110km, 230.000km na liczniku ?
Musashi Opublikowano 17 Października 2010 Opublikowano 17 Października 2010 Witajcie. Moja A4 Avant jest zalana obecnie Fuschem 5w30 LongLife III. Zbliża się termin zmiana i postanowiłem zmienić na motula. Zastanawiam się nad Motul Motul Specific 504.00-507.00 5W-30 lub 300 V Competition 15w50. Mam 230tyś przebiegu. Pytanie jak 300 V Competition sprawdza się w zimie i jak przy swej gęstości obchodzi się z turbiną ? Macie jakieś doświadczenia z w/w oliwami ? jaki silnik? jezeli afn to tak jak endriuu pisal x-cess nie ma sensu lac specifica.
J_arosz Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 witam, zakupiłem a4 z przebiegiem 192 000, poprzedni właściciel lał castrol magnatec disel 10W40. Do tego wszystkiego zauważyłem wycieki oleju , prawdopodobnie z turbiny. Też mam lać motula specific 505.01 5W40? Czy może coś innego?
macieek Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 witam, zakupiłem a4 z przebiegiem 192 000, poprzedni właściciel lał castrol magnatec disel 10W40. Do tego wszystkiego zauważyłem wycieki oleju , prawdopodobnie z turbiny. Też mam lać motula specific 505.01 5W40? Czy może coś innego? Tez Lać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się