Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to czlowieka kluje w oczy

Przynajmniej nie klamia.

  • Odpowiedzi 12.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to polsyntetyk :cool1

Valvoline jak i LM wychodzi na to ze sa polsyntetykami a parametry maja lepsze niż motul niby ful syntetyk.

Motul jest moim zdaniem przereklamowany,pije o 2 razy więcej niż LM,mogę sie tylko domyślać ze porostu paruje.

Mam od pewnego dostawcy valvolina durablend 505.01 będzie testowany.

Cena jest bardzo dobra chce ktos?

Motul przereklamowany - a to ci dopiero. :guma: Pokaż mi tą reklamę - bo chyba nie masz na myśli opinii na forach.

Opublikowano

bo chyba nie masz na myśli opinii na forach

A widziałeś kiedyś reklamę w tv?

Za to wejdź na pierwsze lepsze forum i wpisz jaki olej.

Opublikowano

Ja tam śledze wątek od jakiegoś czasu i jako zwykły użytkownik tdi jezdziłem na catrolu, pozniej był fuchs a teraz jest Motul 507.00 i zapomniałem co to dolewki miedzy wymianami oleju :)

Opublikowano

bo chyba nie masz na myśli opinii na forach

A widziałeś kiedyś reklamę w tv?

Za to wejdź na pierwsze lepsze forum i wpisz jaki olej.

Panowie nie klóćcie sie, nikt nie twierdzi, ze Motul jest zly, sam na nim jezdze juz 2 wymiany i uwazam ze jest rewelka, bo auto malo go bierze i nie klepia tak popychacze po odpaleniu zimnego silnika jak to bylo na Castrolu edge. Ale wydaje mi sie, ze ten Valvo moze byc tez dobry (o czym mowią podane parametry) a w dodatku jest o jakies 15-20% tanszy przynajmniej w angli od Motula. Wydaje mi sie, ze jest to opcja godna uwagi :cool1:[br]Dopisany: 19 Listopad 2010, 09:45_________________________________________________

Ja tam śledze wątek od jakiegoś czasu i jako zwykły użytkownik tdi jezdziłem na catrolu, pozniej był fuchs a teraz jest Motul 507.00 i zapomniałem co to dolewki miedzy wymianami oleju :)

Nie wiem czy jest sens lania 507 00 skoro nie masz DPF, moze dla katalizatora troszke lepiej :naughty:

Tak poza tym na zdjeciach i w opisie widze, ze masz B7-ke ale chyba w 2004r ich jeszcze nie bylo.

Opublikowano

[br]Dopisany: 19 Listopad 2010, 09:45_________________________________________________

Ja tam śledze wątek od jakiegoś czasu i jako zwykły użytkownik tdi jezdziłem na catrolu, pozniej był fuchs a teraz jest Motul 507.00 i zapomniałem co to dolewki miedzy wymianami oleju :)

Nie wiem czy jest sens lania 507 00 skoro nie masz DPF, moze dla katalizatora troszke lepiej :naughty:

Tak poza tym na zdjeciach i w opisie widze, ze masz B7-ke ale chyba w 2004r ich jeszcze nie bylo.

Mylisz się kolego bo B7'emki zaczeli klepać w końcówce 2004. A druga sprawa to np. to o czym pisał Musashi, że jeśli ktoś jeździ głównie w mieście lub krótkie odcinki to 507 bedzie lepszym wyborem.

Ja kupiłem auto na Castrolu i musiałem dolewać oliwe co 4 tys/km, przy wymianie przeszedłem na Motula 505.01 i musiałem zawsze dolać po ok 12 tys/km - wymieniam co 15tys/km. Od dwóch wymian śmigam na Motulu 507 ponieważ głównie dojeżdzam autem do pracy 7km, reszta to cykl mieszany. Bierze go troche więcej, tz muszę dolać wcześniej - przy około 9 tys od wymiany.

Teraz chyba zaleję tego Valvoline od marawela i zobaczymy :wink4:

Opublikowano

bo chyba nie masz na myśli opinii na forach

A widziałeś kiedyś reklamę w tv?

Za to wejdź na pierwsze lepsze forum i wpisz jaki olej.

Panowie nie klóćcie sie, nikt nie twierdzi, ze Motul jest zly, sam na nim jezdze juz 2 wymiany i uwazam ze jest rewelka, bo auto malo go bierze i nie klepia tak popychacze po odpaleniu zimnego silnika jak to bylo na Castrolu edge. Ale wydaje mi sie, ze ten Valvo moze byc tez dobry (o czym mowią podane parametry) a w dodatku jest o jakies 15-20% tanszy przynajmniej w angli od Motula. Wydaje mi sie, ze jest to opcja godna uwagi :cool1:[br]Dopisany: 19 Listopad 2010, 09:45_________________________________________________

Ja tam śledze wątek od jakiegoś czasu i jako zwykły użytkownik tdi jezdziłem na catrolu, pozniej był fuchs a teraz jest Motul 507.00 i zapomniałem co to dolewki miedzy wymianami oleju :)

Nie wiem czy jest sens lania 507 00 skoro nie masz DPF, moze dla katalizatora troszke lepiej :naughty:

Tak poza tym na zdjeciach i w opisie widze, ze masz B7-ke ale chyba w 2004r ich jeszcze nie bylo.

Ja mam pierwszy wypust B7 pod koniec 2004 roku a leje 507.00 bo taki lał poprzedni właściciel

Opublikowano

do BLB nie ma potrzeby lania 507.00, kolega zrobil paskiem B6 320tkm na Castrolu Edge. Po tym przebiegu byly wymienione tylko wtryski. Wymienia olej max co 10 tkm, zuzycie oleju ok 1litra. Auto po virusie, skrzynia DSG.

Opublikowano

Mam usunięty DPF fizycznie i programowo, zostać przy oleju MOTUL SPECIFIC VW 507.00

czy zmienić na MOTUL SPECIFIC VW 505.01

Opublikowano

zalej MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30

Opublikowano

Nie wiem czy jest sens lania 507 00 skoro nie masz DPF, moze dla katalizatora troszke lepiej :naughty:

Tak poza tym na zdjeciach i w opisie widze, ze masz B7-ke ale chyba w 2004r ich jeszcze nie bylo.

DPF-y w A4 B7 pojawily sie wraz z silnikiem BPW w 2004 roku.

Opublikowano

Nie wiem czy jest sens lania 507 00 skoro nie masz DPF, moze dla katalizatora troszke lepiej :naughty:

Tak poza tym na zdjeciach i w opisie widze, ze masz B7-ke ale chyba w 2004r ich jeszcze nie bylo.

DPF-y w A4 B7 pojawily sie wraz z silnikiem BPW w 2004 roku.

Hoho myslalem, ze motorki BPW pochadza z autek w okolicach 2006 wzwyz, a ponizej tego rocznika sa malo popularne. Z tego co widze na forum to w 2005 roczniku kroluje BLB. Ale to juz tylko moje gdybanie. Dzieki za zwrocenie uwagi :gwizdanie:

Opublikowano

Witam .

Czas na wymianę oliwki w moim AVF jaki olej wlać ?

zrobię to za Was chłopaki :decayed:

czytamy pierwszy, podwieszony post :rant:

Opublikowano

Witam .

Czas na wymianę oliwki w moim AVF jaki olej wlać ?

zrobię to za Was chłopaki :decayed:

czytamy pierwszy, podwieszony post :rant:

moje slowa :))

Opublikowano

Nie wiem czy jest sens lania 507 00 skoro nie masz DPF, moze dla katalizatora troszke lepiej :naughty:

Tak poza tym na zdjeciach i w opisie widze, ze masz B7-ke ale chyba w 2004r ich jeszcze nie bylo.

DPF-y w A4 B7 pojawily sie wraz z silnikiem BPW w 2004 roku.

Hoho myslalem, ze motorki BPW pochadza z autek w okolicach 2006 wzwyz, a ponizej tego rocznika sa malo popularne. Z tego co widze na forum to w 2005 roczniku kroluje BLB. Ale to juz tylko moje gdybanie. Dzieki za zwrocenie uwagi :gwizdanie:

BPW w stosunku do BLB i BRE konstrukcja starsza technologicznie.

to praktycznie AVF tyle ze o wiekszej pojemnosci, dodatkowo niestety wyposazony w DPF

Opublikowano

Starsza konstrukcja ale wydaje mi sie bardziej niezawodna.. :evil:

Czytajac forum odnosze wrazenie, że AVF to lepsze bardziej niezawodne motorki niz np BLB a o dziwo starsze technologicznie.

Sorry za OT ;(

Opublikowano

Starsza konstrukcja ale wydaje mi sie bardziej niezawodna.. :evil:

Czytajac forum odnosze wrazenie, że AVF to lepsze bardziej niezawodne motorki niz np BLB a o dziwo starsze technologicznie.

Sorry za OT ;(

bo tak jest !!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Hej

Po dlugim gdybaniu czy zapodac kolejny raz specific 505 01 czy Motul 8100 X-clean 5W40 ACEA C3 czy Valvoline Durablend 5-40 w koncu zdecydowalem i zamowilem sobie Motul 8100 X-clean 5W40 ACEA C3...

Z tej stronki:

http://www.powerenhancer.co.uk/product.php/73/motul-8100-x-clean-5w40-acea-c3--5-litres-

...z myślą, ze bedzie sie dobrze sprawowal w zimie. :gwizdanie:

A jeszcze pytanko zostalo mi z pół litra albo nawet troszke wiecej Motula specific 505 01 - Czy moge go mieszac z olejem X-clean? Gdzies slyszalem, ze nie powinno sie mieaszać olejów C3 z innymi olejami z koleji na Specyficu pisze , ze mozna mieszać go z innymi syntetykami i minerałami ale on nie jest C3 :gwizdanie:

Opublikowano

A jeszcze pytanko zostalo mi z pół litra albo nawet troszke wiecej Motula specific 505 01 - Czy moge go mieszac z olejem X-clean?

nie baw sie w szkota :cool1:[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 01:25_________________________________________________

Starsza konstrukcja ale wydaje mi sie bardziej niezawodna.. :evil:

Czytajac forum odnosze wrazenie, że AVF to lepsze bardziej niezawodne motorki niz np BLB a o dziwo starsze technologicznie.

bezawaryjne AVF??? :cool1:

AVF-y mają swoje pięty achillesowe

- pękające głowice,

- wyrabiające się gniazda PD,

- padające tandempompy,

- cieknące EGR-y prowadzące do zniszczenia plecionki,

BPW, wszystko to samo co AVF,

a dodatkowo

- przedostające sie paliwo do oleju, powodujące rozcieńczenie oleju oraz zniszczenie hydropopychaczy i walka rozrzadu,

- bez sensu sprawujący się w warunkach miejskich DPF,

- ryzyko uszkodzenia napędu pompy oleju.

BLB

- pękające głowice,

- wrażliwe na jakość paliwa PD,

- problemy z tandempompą,

- ryzyko awarii napędu pompy oleju,

jak widac lista problemów jest najdłuższa dla BPW... :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...