dzik Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 to wyszedłem na typowego kowalskiego bo miałem zamiar kupić olej castrola... powiedzcie mi jeszcze czy olej z tego linka to napewno Motul bo gość na aukcji piszę o jakiś podrobionych itp.... wybrałem tą aukcje bo jest z mojego miasta i mogę odebrać osobiście ... http://allegro.pl/motul-8100-x-cess-5w40-nowa-etykieta-oryginal100-i1964179608.html szukaj sprzedawców którzy mogą potwierdzić oryginalność sprzedawanego produktu certyfikatem wydanym przez Motula.
pastaldo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Rozumiem że tym się trudnisz a ja jestem raczej samoukiem hobbystą jesli chodzi o mechanike ale: 1. praca silnika, kultura pracy, hałasy popychaczy etc2. rozruch na zimno 3. temperatury oleju pod obciążeniem, wytracanie temperatury 4. zużycie oleju 1. nie zawsze zauważysz po zmianie oleju. Jesli silnik jest np po remoncie nie zauażysz na pewno różnicy 2. jaki sposób? 3. nie każdy ma nawet zegar z temp oleju 4. po barwie? biorą do swoich aut(mam na myśli właścicieli + mechaników) od nas motula.Jako ciekawostkę dodam że nawet rozmawiając z Przedstawicielem Millersa i informując go o tym iż naszym produktem wiodącym są środki smarne Motul, powiedział mi "Motul to bardzo dobra firma, mogę jednak Pana zapewnić że Millers to ta sama liga, nieporównywalna do innych popularnych producentów" a mi się wydaje że poprostu kazdy chwali swoje i do czego jest przyzwyczajony. Nie mówie że Motul jest zły bo nawet nie używałem go nigdy ale nie bardzo widze sens wychwalania go jak na tym forum. Wybór zawsze leży po stronie klienta, pisanie jednak że castrol i motul to jeden poziom. Sorry ale castrol to czysty marketing - będziesz w Szczecinie - zapraszam do mnie na kawę - mam dla Ciebie regał z płynną technologią. Mogę zaproponować Ci go w bardzo dobrej cenie... Jak będę skorzystam z zaproszenia
Avancik Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 to wyszedłem na typowego kowalskiego bo miałem zamiar kupić olej castrola... powiedzcie mi jeszcze czy olej z tego linka to napewno Motul bo gość na aukcji piszę o jakiś podrobionych itp.... wybrałem tą aukcje bo jest z mojego miasta i mogę odebrać osobiście ... http://allegro.pl/motul-8100-x-cess-5w40-nowa-etykieta-oryginal100-i1964179608.html nie cuduj tylko kup tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=44215.0 no sorki ale.... Motul 8100 X-cess 5W40 - 150zł/5L + przesyłka to będzie 170zł 40zł piechotą nie chodzi...i mam na miejscu... EDIT: poczytałem trochę o tych podróbach i nie kupie na allegro...kupie w intercarsie parę złotych drożej ale mam pewność
Jordi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Więc zobaczę, jeśli będę na mieście to kupie Motula, a jeśli nie to kupie koło swojej miejscowości takiego samego Shella jak miałem. Ogólnie to dzięki panowie za rade, odezwę się w temacie jak wymienię i czy zauważę jakieś różnice.
DiAMOND Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 castrol aż taki zły ?? jeden z droższych olei przecież ... a mobil czy shell ? albo total ? Bo inne nam znane są znane i płacone sprzedawcom przez producentów za "teksty" do kupujących, weź Pan kup Mobila jest lepszy od Motula.
baszmak7 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 castrol aż taki zły ?? jeden z droższych olei przecież ... a mobil czy shell ? albo total ? Bo inne nam znane są znane i płacone sprzedawcom przez producentów za "teksty" do kupujących, weź Pan kup Mobila jest lepszy od Motula. tak się składa że pracowałem w sklepie z olejami i nikt mi za sprzedaż konkretnej marki nic nie odpalał a polecałem zawsze lotosa...i sam go używam od lat w róznych autach[br]Dopisany: 06 Grudzień 2011, 09:07_________________________________________________teraz mieszkam we francji i tu jakiejś eufori na temat motula nie ma,bardziej i częsciej używany jest Elf
JAREKJAWOR Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 WITAM MAM PYTANIE CZY OLEJ TOTAL QUARTZ MC3 MOGE ZALAC DO AUDI A4 B7 Z DPF ?BO TROCHE POCZYTALEM NA FORUM I WIM ZE TOTALA NIE UWZGLEDNIACIE WIEM ZE JEST DO POMPOWTYSKOW I DO DPF ALE NIE MA SPECYFIKACJI 507 I NIE WIM ...
skrab Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 WITAM MAM PYTANIE CZY OLEJ TOTAL QUARTZ MC3 MOGE ZALAC DO AUDI A4 B7 Z DPF ?BO TROCHE POCZYTALEM NA FORUM I WIM ZE TOTALA NIE UWZGLEDNIACIE WIEM ZE JEST DO POMPOWTYSKOW I DO DPF ALE NIE MA SPECYFIKACJI 507 I NIE WIM ... Po pierwsze nie masz DPF Po drugie możesz lać z normą VW 505.01 A po trzecie zalewaj TOTAL QUARTZ Po czwarte nie używamy caps lock [br]Dopisany: 06 Grudzień 2011, 21:07_________________________________________________Musisz jeszcze trochę poczytać i zapoznać sie z regulaminem
ROBERT Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Po pierwsze nie masz DPF ... A skąd wiesz że nie ma To , że jest to [bKE] który fabrycznie nie miał DPFa , ale zawsze jakiś Helmut mógł go sobie dołożyć ( szczególnie jezeli mieszkał w jakimś większym mieście w DE )
skrab Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Po pierwsze nie masz DPF ... A skąd wiesz że nie ma To , że jest to [bKE] który fabrycznie nie miał DPFa , ale zawsze jakiś Helmut mógł go sobie dołożyć ( szczególnie jezeli mieszkał w jakimś większym mieście w DE ) Problemy be sobie robił
ROBERT Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Problemy be sobie robił No akurat Niemcy tak robią dosyć często ( chodzi o normy spalin )
marcin248 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witam śledzę ten wątkek od dłuższego czasu i wiem że lepiej mieć wlany pełny syntetyk w TDI AFN tym bardziej po chip tuningu ,kiedyś był wlany olej 10w40 mobil od roku 5w40 castrol i wszyscy w około mechanicy radzą nie zmieniać na syntetyk poza wyjątkami i potrzebuje jakiegoś wsparcia tym bardziej że jutro odbieram auto po dużym remoncie silnika ok 2tyś :wallbash: nie znam sie dkładnie i nie pamiętam ale popychacze jeden się wykruszył i klekotało strasznie , głowica w regeneracji jakieś tam inne nowe żeczy nie pamietam za dobrze bo mechanikiem nie jestem na wiosnę miała być wymieniana uszczelka pod misją chyba bo gdzieś ciekło a że teraz taki dostęp to za jednym razem no i nowy olej a te pajace wlały 10w40 bez pytania :wallbash: zjebka się należy jak nic tydzień bez audi ,no ale auto ma te 400-500tyś podobno bo na szafie 230coś szkoda mi turbo dużo i dobrze dmucha i szkoda mi go zmarnować przez głupi olej no ale ten przebieg na silniku tyle kasy a można było pomyśleć o awx , podtrzymajcie panowie na duchu i odpowiednie argumenty na jutro bardzo miło nawet sobie zapisze tylko mało czau na rady pozdrawiam i z góry dzięki
mar_92 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zalej jakimś 5w40,jakiej firmy to Ty zdecyduj Castrol raczej nie
marcin248 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 [br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 20:39_________________________________________________ Zalej jakimś 5w40,jakiej firmy to Ty zdecyduj Castrol raczej nie Mobil 1 5w40? ? do słynnego motula dostęp ciężki no i te podróbki
marcin248 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 jakieś dobre argumety przemawiające do fachowców? bo że forum, że normy 505.00, 506.00 chyba nie wystarczą , mam plan na jutro z rana podzwonie po firmach naprawiających turbinki co oni powiedzą o pracy i jej różnicach wpływ na gwarancje dmuchawki w stanie (seria+soft)
SZYNKAR Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 U mnie większość taryf to Pasaty TDI. Idź zapytaj co oni sądzą na ten temat. Ja zalewam Castrol Magnatec 10W 40 z beczki za 19zł/litr(z wymianą). 250kkm turbo nie leje Olej brzydki ciemny problemów brak. Poza tym po remoncie powinieneś szybciej spuścić olej, nawet czytałem o agregatach po 50 Mtg. To wyczyść sobie silnik tym co masz i wybierz na spokojnie.
Killer1984 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 jakieś dobre argumety przemawiające do fachowców? bo że forum, że normy 505.00, 506.00 chyba nie wystarczą , mam plan na jutro z rana podzwonie po firmach naprawiających turbinki co oni powiedzą o pracy i jej różnicach wpływ na gwarancje dmuchawki w stanie (seria+soft) Ja natomiast nie uważam żeby olej 10w40 był zabójstwem dla turbiny - wszystko zależy od świadomości i umiejętności operowania gazem przez kierowcę Np. Ojciec mojej narzeczonej do Vectry 2.0DTL leje ELF 15w40 ponad 4 lata - auto nie bierze grama oleju a ni nie kopci
marcin248 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 oleju w nim nie było raczej będą spuszczać i chcę wlać syntetyk 5w40 kto mi zagwarantuję że turbo się na półsyntetyku zaraz nie spierdo...i turbo dmucha do max 1.4 trochę przy sporo z tego co czytam jak na afn +no ale ktoś wiedział co robi czytałem już komentarze żeby zbierać na nowe turbo po sprawdzeniu kpl logów w tym przypadku dynamicznych więc bardzo mi zalezy na wypośrodkowaniu sprawy , z drugiej strony silnik ma już sporo ale na chipsa się nadał jezdzi dalej do przodu, tyłu , nawet skręca w dwie strony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się