mar_92 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 to przy kolejnej wymianie wezmę ten co teraz podałeś mam nadzieje że teraz dobrze dobrałeś [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 20:41_________________________________________________może i tak ale teraz studiuje więc nie jestem zbytnio rozrzutny na takich rzeczach się nie oszczędza ,bo to może się zemścić
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 wiem o tym przy nastepnej wymianie będzie lany ten drugi co kolega podał
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 to przy kolejnej wymianie wezmę ten co teraz podałeś mam nadzieje że teraz dobrze dobrałeś [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 20:41_________________________________________________może i tak ale teraz studiuje więc nie jestem zbytnio rozrzutny mozesz wlac 505.01 5w40 a mozesz wlac 507.00 5w30. z tym ze przy 5w30 licz sie z odrobine wiekszym zuzyciem oleju. ma mniejsza lepkosc w temperaturze roboczej. jeden z kolegow poleca 506.01 ale to drogi olej. przez dlugi czas jezdzilem na olejach 507.00 ( nie mam DPFa) teraz przesiadlem sie na 505.01. [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 20:46_________________________________________________wazne abys kupowal z pewnego zrodla, oszczednosciowe zakupy z allegro moga dosc szybko okazac sie bardzo kosztowne
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 do tej pory miałem znikome zużycie oleju 5w30 więc taki narazie chce lać [br]Dopisany: 05 Luty 2012, 20:49_________________________________________________a co do zakupów nie mam zamiarów kupować na allegro zawsze w sklepie takie rzeczy kupuje
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 to pamietaj aby byla na nim norma 507.00
danu44 Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ok Kolega Patryk chyba ma juz dosc informacji... Zaczyna sie z tego robic dyskusja, o niczym. Maslo maslane i odnowa. 3 ostatnie strony (prosze przeczytac) sa o oleju dla kolegi Patryka. Prezes Hugo w pierwszym poscie napisal wszystko co wazne o olejach. A nastepne 300 stron dodaja reszte. Wiec chyba sa to wystarczajace informacje dla kazdego forumowicza. Pozdrawiam I zeby bylo w temacie... MOTUL SPECIFIC VW 505.01 5W-40 kosztuje 130 zl MOTUL SPECIFIC VW 507.00 5W-30 kosztuje 170 zl LIQUI MOLY Top Tec 4600 5W-30 kosztuje 200 zl + koszty przesylki okolo 25 zl
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ok oleje LM do twojego auta: 1. http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=48&category_id=22 2. http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=57&category_id=22 3. http://www.liqui-moly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=58&category_id=22 4. http://liquimoly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=222&category_id=22
Brysio Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 a są jakieś różnice(zalety) zmiany tego castrola na któryś z tych dwóch silnik po Castrolu: ten nagar to nie wina oleju a nieszczelnosci zaworow gdzie syf laduje sie do glowicy to NIE MA Z OLEJEM NIC WPOLNEGO!!! jak padna uszczelniacze zaworow przy duzych przebiegach wlasnie taki jest efekt ja na castrolu przejezdzilem ponad 300tys km w roznych autach i nigdy nie bylo czegos takiego! najczesciej ten problem jest spotykany w silnikach beznynowych bez odmy gdzie spaliny sa kierowane na dopalanie i niosa ze soba drobinki paliwa oleju zmieszanego z sadza ten problem nagminnie wystepuje w silnikach benzynowych grupy audi 4,2 fsi sam naocznie widzialem kilka takich silnikow i zmiana oleju nawet na CUDOWNY nic nie zmieni poprost konstrukcja silnika i nieszczelnosci powoduja takie osadzanie sie mazi na podzespolach to wsztyko i pisanie ze to wina castrola czy motula czy mobila czy nie wiem czego jest MYLNE! jesli silnik ma "przeciagi" to zalej go motulem a po 15tys juz bedzie bardzo duzo tego nagaru w dieslach ten problem bardzo zadko wystepuje bo inaczej przy "przedmuchach" ma slaba kompresje a co za tym idzie ciezko pali i kazdy mechanik zwroci na to uwage w benzynie proces palenia jak wiadomo przebiega calkiem inaczej i drobne nieszczelnosci sa prawie nie do wychwycenia poza spadkiem mocy
Musashi Opublikowano 6 Lutego 2012 Opublikowano 6 Lutego 2012 ok przy czym do twojego auta sugeruje jezeli 505.01 5w40 - nr 2, jezeli 507.00 5w30 - nr 3
rookie Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Gorąco polecam następujące filmy: Część druga;
magia Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 siemka_ja smigam na CASTROL 10W40 i jest spoko_POLERCAM-pozdro
rookie Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 siemka_ja smigam na CASTROL 10W40 i jest spoko_POLERCAM-pozdro Słaby olej, zwykła taniocha. Nie polecam. No chyba, że wymiana co 5 tys.km ))))))
Dev Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 siemka_ja smigam na CASTROL 10W40 i jest spoko_POLERCAM-pozdro z tym POLECANIEM to tutaj nie wyskakuj :wallbash: :wallbash: :wallbash: olej dobry do smarowania zawiasów w drzwiach w domu a nie do silnika w Twoim aucie
pastaldo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 siemka_ja smigam na CASTROL 10W40 i jest spoko_POLERCAM-pozdro z tym POLECANIEM to tutaj nie wyskakuj :wallbash: :wallbash: :wallbash: olej dobry do smarowania zawiasów w drzwiach w domu a nie to silnika w Twoim aucie :polew: :polew:
SZYNKAR Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 U mnie też CASTROL 10W40. 250kkm, Do zawiasów się nie nadaje bo śmierdzi i ścieka. Do zawiasów się stosuje np. wazelinę techniczną. Zatrwożony jestem poziomem wiedzy na tym forum
Dev Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 faktycznie masz racje, poziom jest fatalny zwłaszcza wiedzy co niektórych Kolegów na temat stosowania oleju silnikowego :wallbash: :wallbash:
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 U mnie też CASTROL 10W40. 250kkm, Do zawiasów się nie nadaje bo śmierdzi i ścieka. Do zawiasów się stosuje np. wazelinę techniczną. Zatrwożony jestem poziomem wiedzy na tym forum wazelina do zawiasow nei bardzo sie nadaje. widzisz mamy na forum dosyc szeroki zakres porad, nawet dotyczy zawiasow a castrol coz, norme spelnia, ale sa lepsze oleje, wiec jezeli komu zalezy na silniku stosuje lepsze. w AHU tragedii nie ma. turbina ani silnik nie wysilone.
MAGIC87 Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 zawsze mozna lac mineralny, ponoc lepiej trzyma sie tłoków mysle ze 50% osób z forum jezdzi na Motulu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się