Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie oleje do silników TDI montowanych w Audi?


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj chce zamówić bańkę 4L Valvoline Synpower XLIII 5W30 norma 507.00 do mojego A4 B6 1.9TDI AVF przebieg 212tys km

http://www.valvolinepolska.pl/pr,1,synpower_xl-iii_5w-30.html

Czy ktoś mógłby potwierdzić, że dokonałem słusznego wyboru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czyli prawie tyle co w Polsce. Jesli doliczymy transport to wyjdzie na te same pieniadze.

Mysle ze mozna sie na tym olejem zastanowic. Przyszlosciowo.

wszystko zalezy skąd jest auto i w jakim stanie

ostatnio sprawdzałem VCDS-em passata B5L 1.9Tdi ze Szwecji

w środku czyściutki pachnacy, nic nie powycierane, na blacie 224 tkm, w Ecu 454 tkm :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Uuuu... a to super. Bez dalszego komentarza.

Dzisiaj chce zamówić bańkę 4L Valvoline Synpower XLIII 5W30 norma 507.00 do mojego A4 B6 1.9TDI AVF przebieg 212tys km

http://www.valvolinepolska.pl/pr,1,synpower_xl-iii_5w-30.html

Czy ktoś mógłby potwierdzić, że dokonałem słusznego wyboru?

W tym tescie ktory jest w dziale... "Prawda i fałsz, oleje Motul", Valvoline nie wypada najgorzej.

Mysle ze to jest dobry wybor... :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten test jest juz od wczoraj w dziale "Prawda i fałsz - olej MOTUL"

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201045.330

Niektorzy koledzy uwazaja ze jest to malo wiarygodny test.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze po wymianie srodka to by dopiero wszystkie plastiki chodzily:)

ok niech bedzie dajmy na to ze ma 450tyś ale chodzi tak jak ma na blacie czyli 215tyś i jestem z tego bardzo zadowolony. :)

a co do oleju zdam sie na forumowiczów i zaleje motul 5w40

tak, tak, a świstak siedzi bo kradł sreberka,

przecież montaż tapicerki nie jest wykonywany na tajemny klej dodatkowo zaczarowany tajemnym zaklęciem.

jeżeli wymiana jest wykonana starannie z użyciem wszystkich spinek, zatrzasków oraz wkrętów nic nie skrzypi. a co więcej jeżeli coś skrzypiało, przez poluzowane połączenie, przestaje.

diesel w DE to min 30.000 km/ rok sobie przemnóż, w przeciwnym przypadku nikt nie decyduje się na zakup droższego auta.[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 09:26_________________________________________________

Ten test jest juz od wczoraj w dziale "Prawda i fałsz - olej MOTUL"

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201045.330

Niektorzy koledzy uwazaja ze jest to malo wiarygodny test.

tego typu testy sa bardzo uproszczone i nie oddaja rzeczywistych warunków pracy oleju w sikniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej kwestii jestem pewien poniewaz sprawdzalem

Jesli moge spytac to jak kolega to sprawdzal, bo ja tez chetnie bym to zrobila. Dziekuje.

Pozdrawiam :)

ps. zeby nie otwierac nowego, dopisuje tu do mojego nastepcy w postach...

Ja tez jestem ciekawa... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej kwestii jestem pewien poniewaz sprawdzalem

Jesli moge spytac to jak kolega to sprawdzal, bo ja tez chetnie bym to zrobila. Dziekuje.

Pozdrawiam :)

Jestem ciekaw co Ci odpisze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej kwestii jestem pewien poniewaz sprawdzalem

Jesli moge spytac to jak kolega to sprawdzal, bo ja tez chetnie bym to zrobila. Dziekuje.

Pozdrawiam :)

Jestem ciekaw co Ci odpisze.

Pozdrawiam

zamknie się w sobie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten test jest juz od wczoraj w dziale "Prawda i fałsz - olej MOTUL"

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=201045.330

Niektorzy koledzy uwazaja ze jest to malo wiarygodny test.

Pozdrawiam :)

MOWIC moga, bez testu na sobie sobie mozna pisac z palca. Na wlasnym aucie.

moj test byl na 2,5V6 4 lata, na waleczkach, w 3 podobnych autach na tym samym oleju motul z tym ze ja leje mod+ zawsze co sred 30tkm bez podwazalnie pozytyw golym okiem na krzywkach, a 2,5v6 jest na test najlepszy.

dla zbednych postow, ktorych tu nie brakuje polecam poczytanie co to nanotechnologia.

btw; ja osobiscie uwazam, ze valvoline jest zdecydowanie lepszym olejem od motula, to moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bym sie na tym znal to oczywiscie opisal bym krok po kroku jak to przebiegalo a ze sie nie znam i oczywiscie przyznaje sie do tego(nie to co niektorzy)to jedynie moge napisac ze kolega po podpieciu do vaga zczytywal po nr ale ile w tym prawdy to nie wiem

pzdr dla przemądrzałych napuszeńców :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bym sie na tym znal to oczywiscie opisal bym krok po kroku jak to przebiegalo a ze sie nie znam i oczywiscie przyznaje sie do tego(nie to co niektorzy)to jedynie moge napisac ze kolega po podpieciu do vaga zczytywal po nr ale ile w tym prawdy to nie wiem

pzdr dla przemądrzałych napuszeńców :good:

przeciez przebieg w kontrolerze silnika mozna ustawic dowolnie, tak samo jak i na zegarach.... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy olehj powinno wymieniać wg licznika komp., czy są jakieś lepsze oleje na dłuższy czs? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy olehj powinno wymieniać wg licznika komp., czy są jakieś lepsze oleje na dłuższy czs? :mysli:

mozesz przetlumaczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy olehj powinno wymieniać wg licznika komp., czy są jakieś lepsze oleje na dłuższy czs? :mysli:

mozesz przetlumaczyc?

Może chodzi o wymianę oleju na podstawie inspekcji olejowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, do tej pory używałem oleju mobil 2000 do diesla10w-30. znajomy z warsztatu w Belgii polecił mi olej CHAMPION SYNTOLUBE LL III 5W30 i powiedział że bzdurą jest przechodzienie z syntetyku na półsyntetyk jak auto ma większy przebieg? czy jak teraz wrócę na pełen syntetyk to nie rozszczelni mi silnika? czy w ogóle znacie ten olej i czy warto go stosować?pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij stosować olej 5w40 i nie lej żadnego LL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stosowałem taki jaki zalecił mi mechanik. czemu nie LL, podobno to oej zalecany do audi , vw, skody i seata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale LL źle wpływa na turbo, zalecany do aut firmowych bo zmniejsza koszty przeglądów, a później niech sie martwi przyszły właściciel.

W naszych polskich warunkach najlepiej stosować wymiane przed 15tys. 12-13tys. , max 15tys.

To moje osobiste zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...