Dev Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 cięzko jest przesunąc kursor do góry, co ? LIQUI MOLY Synthoil Energy 0 W-40 - pełen syntetyk o bdb własnościach lepokościowych Millers Oils XFS 0W40 Millers Oils XFD 5w40 Motul Xcess 5W-40
endriuu Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Musashi - podwies ten tekst na gore z laski swojej: PD 505.01 polecane oleje: Motul 8100 X-clean C3 5w40 lub Motul Specyfic 505.01 5W/40 Amsoil AFL 5W/40 Liqui Moly Top tec 4600 5W-30 lub Top Tec 4100 5w40 Millers XFE PD 5W40 lub oleje 0W-30 506.01 Motul Specific 506.01 DPF Mid SAPS. 504.00/507.00 Motul Specyfic 504.00/507.00 5W-30 lub X-clean+ 5W-30 Amsoil 5W-30 AEL Millers XF LONGLIFE 5w30 Liqui Moly TOP TEC 4200 5W-30 VP 505.00 lub dobry syntetyk bez normy VW. Motul 8100 X-cess 5W-40 lub X-max 0W-40 Amsoil 5W-40 DEO Millers XFD 5w40 lub XFS 0W40 Liqui Moly DIESEL SYNTHOIL 5W-40 lub Synthoil Energy 0W-40
mateusz16 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Jeśli dobrze rozumiem, mając audi a4 B6 TDI 130km AVF musze kupić któryś z tych olejów?? PD 505.01 polecane oleje: Motul 8100 X-clean C3 5w40 lub Motul Specyfic 505.01 5W/40 Amsoil AFL 5W/40 Liqui Moly Top tec 4600 5W-30 lub Top Tec 4100 5w40 Millers XFE PD 5W40 lub oleje 0W-30 506.01 Motul Specific 506.01
Musashi Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 dawno tutaj nie zagladalem, ale widze ze bez zmian
witjacrf Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Panowie podpinajac sie pod watek chcialbym wymienic i w moim TDI olej;) Przebieg 195000km Wczesnin byl lany olej mobil 10w40. Czy teraz zalac by polatac na spokojnie przez nastepne 10kkm;) Sent from my iPhone using Tapatalk ---------- Post dopisany at 08:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:35 ---------- I silnik avf 130km Sent from my iPhone using Tapatalk
endriuu Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Panowie podpinajac sie pod watek chcialbym wymienic i w moim TDI olej;)Przebieg 195000km Wczesnin byl lany olej mobil 10w40. Czy teraz zalac by polatac na spokojnie przez nastepne 10kkm;) I silnik avf 130km zdajesz sobie sprawe, ze przebieg ma sz 2x wiekszy? zmien na PD 505.01 polecane oleje: Motul 8100 X-clean C3 5w40 lub Motul Specyfic 505.01 5W/40 Amsoil AFL 5W/40 Liqui Moly Top tec 4600 5W-30 lub Top Tec 4100 5w40 Millers XFE PD 5W40 wczesniej plukanka
Carlos* Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Panowie podpinajac sie pod watek chcialbym wymienic i w moim TDI olej;)Przebieg 195000km Wczesnin byl lany olej mobil 10w40. Czy teraz zalac by polatac na spokojnie przez nastepne 10kkm;) I silnik avf 130km zdajesz sobie sprawe, ze przebieg ma sz 2x wiekszy? zmien na PD 505.01 polecane oleje: Motul 8100 X-clean C3 5w40 lub Motul Specyfic 505.01 5W/40 Amsoil AFL 5W/40 Liqui Moly Top tec 4600 5W-30 lub Top Tec 4100 5w40 Millers XFE PD 5W40 wczesniej plukanka Motul 8100 X-clean C3 5w40 , bez sensu stosować olej C3 do aut bez DPF-a jeśli są inne. C3 to raczej norma do DPF-a i widać ,że olej ten spełnia normę mercedesa 229.51, także ja bym go tak chętnie nie polecał. Reszta oleji OK.
endriuu Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 wiesz co Carlos - Specyfic to rowniez C3, a znam silniki ktore na nim robia kolosalne przebiegi.
Carlos* Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 wiesz co Carlos - Specyfic to rowniez C3, a znam silniki ktore na nim robia kolosalne przebiegi. Tak Endriuu , lecz zauważ że Specific 505.01 nie nadaje się do aut wyposażonych w DPF i jest to jasno opisane, a Motul 8100 X-clean C3 5w40 jest do aut spełniających normy euro 4 , euro 5 i jak sam wiesz posiada normy mercedesa i BMW aut z Dpf-em, więc o czym mowa. Po co więc stosować taki olej , jeśli nie ma takiej potrzeby, można również stosować 507.00 tylko po co.....
endriuu Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Oficjalnie (marketingowo) sie nie nadaje do DPF ale mysle, ze jakbys zalal to nic sie nie zapcha - wszak to olej C3.
Carlos* Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 No i widzisz Endriuu powoli się zgadzamy ,że większość norm to fikcja , choć oczywiście nie wszystkie Ja dobrze wiem ,że się DPF nie zapcha , bo już nie raz pisałem ,że jeżdżę na zupełnie innym oleju o innej charakterystyce niż zalecany i nic złego się nie dzieje....
endriuu Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 układamy sie - jak silnik po dotarciu na dobrym oleju.
bulk_1986 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Za tydzien wymiana oleju, zalany jest Millers XFE PD 5W40 a teraz mysle nad: - Amsoil AFL 5W/40 - Amsoil AEL 5W-30 Ktory bedzie lepszy, jakim byscie zalali? DPF nie posiadam.
bulk_1986 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Lepszy ogolnie czy patrzysz pod katem zimy i startow w niskiej temperaturze?
Dev Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 patrze pod kątem silnika w Twoim aucie
witjacrf Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Panowie jeszcze raz zapytam konkretnie jaki olej do 1.9 TDI AVF 130km przebieg 195kkm. Obecnie było 10w40. co polecacie?
Duras Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Panowie jeszcze raz zapytam konkretnie jaki olej do 1.9 TDI AVF 130km przebieg 195kkm.Obecnie było 10w40. co polecacie? To co ma normę 505.01 Z polecanych: Motul Specific 505.01 5W40 czy Motul 8100 X-Clean C3 5W40 Millers Oils XFE-PD 5W40 Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 Polecane bez oficjalnych aprobat: LM TT 4100 5W40 Amsoil AFL 5W40 Spełniające normy: Mobil Super 3000 XE 5W40 Castrol Edge TD 5W40 i wiele innych zapewne. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się