cabanmat Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Nie musi się zgrywać przecież przy wymienianie wystarczy usunąć monit żeby naliczał od nowa 15kkm:wink:
Gość Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Albo sobie przestawić aby co 10 tyś. przypominał i potem tylko kasować monity. Wysłane z telefonu. now Free
ryad3k Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Witam. W tej chwili mam zalanego elfa competition diesel 10w-40 i teraz chcę przejść na MOTUL 8100 x-cess 5w40 lub MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40. Czy powinienem przed wlaniem tego oleju zrobić płukanie silnika czy po prostu dobrze odessać stary i wlać nowy ? Silnik 1.9 TDI 110 km afn.
Yassu Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Moja propozycja jest taka, aby autor wątku dopisał kilka uwag, które zebrały się w tym ponad 300-stronnicyowym temacie. Np. listę polecanych płukanek czy jak skasować inspekcję serwisową po przejechaniu 15 lub 30 tys.km oraz po konsultacji z kolegami z forum, podać np nicki, tych, którzy zajmują się sprzedażą różnych oliwek Taka zbiorcza informacja w głównym temacie będzie czytelniejsza od przewijania setek stron i odpowiedzi. Teraz każdy jest na tyle leniwy, że woli zadać setne pytanie "jaki olej do mojego auta" zamiast przeczytać pierwszych 10 stron. Pozdrawiam.
cabanmat Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 No jakaś "aktualizacja" by się przydała
Biszczan Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Moja propozycja jest taka, aby autor wątku dopisał kilka uwag, które zebrały się w tym ponad 300-stronnicyowym temacie. Np. listę polecanych płukanek czy jak skasować inspekcję serwisową po przejechaniu 15 lub 30 tys.km oraz po konsultacji z kolegami z forum, podać np nicki, tych, którzy zajmują się sprzedażą różnych oliwek Taka zbiorcza informacja w głównym temacie będzie czytelniejsza od przewijania setek stron i odpowiedzi. Teraz każdy jest na tyle leniwy, że woli zadać setne pytanie "jaki olej do mojego auta" zamiast przeczytać pierwszych 10 stron. Pozdrawiam. Na temat inspekcji już jest w FAQ: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/kasowanie-inspekcji-in1-in2-oil-2641/
Yassu Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 Moja propozycja jest taka, aby autor wątku dopisał kilka uwag, które zebrały się w tym ponad 300-stronnicyowym temacie. Np. listę polecanych płukanek czy jak skasować inspekcję serwisową po przejechaniu 15 lub 30 tys.km oraz po konsultacji z kolegami z forum, podać np nicki, tych, którzy zajmują się sprzedażą różnych oliwek Taka zbiorcza informacja w głównym temacie będzie czytelniejsza od przewijania setek stron i odpowiedzi. Teraz każdy jest na tyle leniwy, że woli zadać setne pytanie "jaki olej do mojego auta" zamiast przeczytać pierwszych 10 stron. Pozdrawiam. Na temat inspekcji już jest w FAQ: http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/kasowanie-inspekcji-in1-in2-oil-2641/ No tak, jest temat, ale dobrze wiesz, że ten link jest w poście #8188, a za chwilę będzie post #8200 i padnie pytanie jak skasować inspekcję Można ten linka podpiąć pod temat, wtedy będzie mniej "spamu"
majuDJ Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam.W tej chwili mam zalanego elfa competition diesel 10w-40 i teraz chcę przejść na MOTUL 8100 x-cess 5w40 lub MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40. Czy powinienem przed wlaniem tego oleju zrobić płukanie silnika czy po prostu dobrze odessać stary i wlać nowy ? Silnik 1.9 TDI 110 km afn. Nie bierz żadnej płukanki Wydatek kasy w błoto Co Ci to da? Wystarczy olej z wysokim TBN, mgKOH/g , a już przy następnej zlewce będziesz miał silnik wypłukany.
cabanmat Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Też nie popieram płukanek... zalewaj X-Cessa i zlej go troszkę wcześnij np po 10tyś km.
otomsono Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam, jak zwykle kupiłem do swojego tedeika motul specific 505... Ale tym razem bańka wygląda "inaczej", bo tak: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Powiedzcie, czy może motul zmienił szatę graficzną czy to podróba ?
cabanmat Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Mi wygląda na ori Jak masz wątpliwości to pisz do [email protected]
otomsono Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 No to sprawa się wyjaśniła, poprostu zmienili naklejkę. Za bardzo byłem przyzwyczajony do starej naklejki...
cabanmat Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Szata zmieniła się z rok temu
Lucas21 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Kupiłem niedawno b7 1.9 115km. Facet od którego kupowałem przed zakupem powiedział, że olej Mobil do pompowtrysków 5w-30, ale jaki mineral? syntetyk, pół syntetyt? Auto ma 199tyś, 2007 rok. Następna wymiana wg. kompa 3 marcu, sprawdzałem poziom oleju pokazuje mi połowe miarki, coś musiałbym dolać, jakiego tego mobila kupić i zalać?
Dev Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 musisz dolac takiego samego Mobila, fullsyntetyk, norma 504.00/507.00 jak masz DPF-a to lejesz 5W-30, jak nie to 5W-40 z norma 505.01 wymiana max co 10000km
Lucas21 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Dpf wymontowany, nie ma już..
Worlder Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 b5 (1998) 1.9 TDI AFN. Poprzedni właściciel zalewał silnik olejem LOTOS QUAZAR 5W40. Dziś dostrzegłem, że poziom oleju jest zbyt niski, co za tym idzie muszę go dolać. Po odwiedzeniu kilku miejsc nie udało mi się dostać wspomnianego wyżej oleju. Z tego co się dowiedziałem nie jest zbyt popularny. Jaki olej mogę obecnie dolać i wykorzystywać w mojej późniejszej eksploatacji, aby nie było problemów przy obecnej dolewce do wymaganego min.? Z góry dzięki za pomoc.
pastaldo Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 b5 (1998) 1.9 TDI AFN. Poprzedni właściciel zalewał silnik olejem LOTOS QUAZAR 5W40. Dziś dostrzegłem, że poziom oleju jest zbyt niski, co za tym idzie muszę go dolać. Po odwiedzeniu kilku miejsc nie udało mi się dostać wspomnianego wyżej oleju. Z tego co się dowiedziałem nie jest zbyt popularny. Jaki olej mogę obecnie dolać i wykorzystywać w mojej późniejszej eksploatacji, aby nie było problemów przy obecnej dolewce do wymaganego min.? Z góry dzięki za pomoc. a ile masz do wymiany? Może poprostu warto wymienić na jakis inny. Propozycje masz w pierwszym watku
Worlder Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Z tego co wiem na aktualnym oleju przejechane jest lekko ponad 2 000km. Rozumiem, że śmiało mogę dolać MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 i używać go przy późniejszych wymianach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się