pastaldo Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Chyba w starej specyfikacji z neta Nie w starej specyfikacji tylko w tej , do której dałeś linka i się do niej odniosłeś. Nie wiem , czy ty masz problem ze wzrokiem, udajesz ułomnego , czy na prawdę nim jesteś , może zmień dilera a zaczniesz w inny sposób patrzeć na rzeczywistość. Ja tu nikogo nie bronię ale jego wypowiedź może dotyczyć tego że fakt na stronie sa te dopuszczenia podane ale na butelce ze zdjęcia juz brak. Tak czy inaczej to szukanie dziury w całym bo tak jak napisał dev norma 505.01 jest wyższa od 505.00 i tym samym zamienna w ta strone
The a4 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 W 3 nie widać całej tabelki. Wiec kicha. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro. Jak nie widac to otworz w nowym oknie karcie i widac Wiec jak ktory lepszy co? No modre glowy nic nie polecicie ktory kupic ?
POWER-KRIS Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 To ja Ci odpowiem inaczej kup cokolwiek co spełnia te normy ale mając pewność że w opakowaniu jest to co w specyfikacji. Bo głównie chodzi niektórym z nas o to że jak kupuje syntetyk to go chce a nie podj.be bo ktoś już po drodze namodził jak w beczkach na serwisach. Lub producent tak nazwał wzbogacony HC bo ma prawo. Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
keepper45 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Nie wiem czy to jest ważne, ale w moim silniku AFN zaczął uciekać olej. Spod pokrywy głowicy oraz z uszczelki miski. Aha, zapomniałbym dodać że zmieniłem olej z 10W40 na 5W40 Motula. Zdjęcia zrobiłem, ale nie wrzuce bo mało co widać.
POWER-KRIS Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Ewentualnie zalej 15W40 i wymienisz turbine. ;-) O:-) Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
keepper45 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Wymień uszczelki i jezdzij dalej O kurde, profesor motoryzacji, nie wpadłbym na to.
The a4 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Widze ze nie ma chetnych na odpowiedz A wiec zapytam tak ktory z tych 3 jest naj lepszym olejem wg.tabeli celowo nie podalem co to za oleje bo byscie pisali ze tylko ten jeden bo tak sie utarlo ze jest najepszy A ja chce poznac zdanie tych co to sie tak tu madrza i polecaja nie porównując z innymi mniej znanymi a co dalej za tym idzie nie wpada w ucho nazwa i nie jest tak reklamowany Wiec co ... ktory ma najlepsze wlasciwosci
jihaad Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Widzę, że nie zależy ci na oleju, tylko na jakichś testach i udowodnieniu czegoś, komuś. Przeczytaj wątek od deski do deski i sam będziesz potrafił stwierdzic, który jest najlepszy. Oczywiście tylko teorytecznie najlepszy, bo który będzie najlepszy w praktyce, tego nie wyczytasz w żadnych tabelkach.
Rabbi Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Ja z pierwszych dwóch wziąłbym nr2 ze względu na TBN (3 mi się nie wyświetla cały) Z tym że jest jedno zasadnicze ale.... to co w tabeli często ma się nijak do rzeczywistych właściwości. Pewnie tak jak w przypadku średniego spalania paliwa podawanego w kolorowych folderach przez producentów aut:decayed:.W dzisiejszych czasach wszelkie tabele,rankingi etc. są mało wiarygodne,gdyż liczy się tylko kasa ....Dla mnie jest ważne że Motul czy Valvoline nie robi mi szlamu w silniku,a Castrol robił(u znajomych).A że przy okazji motorownia ciszej chodzi,to tylko cieszyć się.
POWER-KRIS Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 To samo mówiłem. Wiec może teraz niech powie o co jemu biega. ;-) O a tu twierdzą że nie ma 100% syntetyków. http://a4-klub.pl/showthread.php?t=289016 Swoją drogą ciekawy podział oleju ma LM http://www.liqui-moly.pl/component/virtuemart/srodki-smarne/oleje-silnikowe-samochody-osobowe Sony Xperia Tapatalk Pro.
PRZEMEKC Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 http://s21.postimg.org/6ertlo3ar/olej2.jpg http://s22.postimg.org/ht51rrl7h/olej_1.jpg http://s13.postimg.org/u2v0ey3sj/olej_3.jpg Co sadzicie o tych olejach który wybrać ? Gdzie znaczące różnice czym lepszy jeden od drugiego ? olej z 2 tabeli jest super. sam to lałem kiedys do afn, wiec wiem ze to valvoline synpower
majuDJ Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Jak bym miał się pakować w olej za ok 150zł do samochodu z VP to wybrałbym na zimę Neste 0W40 Neste City Pro 0W/40 --- > Neste 0w40 - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Temperatura zapłonu 220 Temeratura płyniecia -54 Ineks lepkości 181 Lepkość kinematyczna 40 C - 80 Lepkość kinematyczna 100 C - 14 Viscosity CCS -35 °C 5500 Temperatura pompowalności -45
The a4 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 :oklasky:PRZEMEKC Dobra widze ze sie spinacie Chcialem sprawdzic znawcow ale sie nie wypowiedzieli zwlaszcza jeden byly 3 oleje i niestety nikt nie wybrał tego najnaj jest tu paru zakochanych w nim 1 valvo durablend diesel 5w 40 2 valvo SynPower 5w 40 3 motul x cleen 5w 40 osobiscie przez ostatnie 5 lat w kilku autach casrtol magnat edge czy durablend czy synpower ten ostatni godny polecenia cena jakosc orginal Prosze sie nie spinac nikt nikomu nic nie narzuca Ma sie zgadzac specyfikacja i git (ponoc vectry b ecotec strasznie olej lubia mnie na tych w/w od wymiany do wymiany starczalo trasa Uk-PL 2razy bez dolewki wymiana co 10kkm) Pozdro
kqba Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Po ostatniej wymianie zostało mi w bańce tyle oleju (ok 3,5L) Wystarczy mi jak dokupię 1L, czy braknie na ew. dolewki (AVF)? Jak kupię 5L to znowu mi zostanie prawie cała pełna. Chyba że od razu 2L kupię?
Rabbi Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Po ostatniej wymianie zostało mi w bańce tyle oleju (ok 3,5L) Wystarczy mi jak dokupię 1L, czy braknie na ew. dolewki (AVF)? Jak kupię 5L to znowu mi zostanie prawie cała pełna. Chyba że od razu 2L kupię? https://lh5.googleusercontent.com/-6uN4y80DRhk/UnmCgG0cRRI/AAAAAAAA0xQ/5qtxX-4yZfk/w615-h820-no/IMG_20131104_204329.jpg http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-oleju-mojego-silnika-83133/
worm87 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Prośba o dopisanie mojego silnika, kod BRF (z DPF), norma 507, czyli grupa druga. Czy była wersja z DPF nie wiem. Z tego co patrzę zaczynam siedzieć w temacie to rzadko spotykana wersja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się