dzik Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Arek oba się sprawdzą w praktyce nie zauważysz różnicy. Pozdrówki Marcin
michał69 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam a jaki ja mam olej zalać do mojego BRB jak jest wycięty podobno filter DPF , chodzi mi o Motul mam brać pod filtr DPF czy już nie trzeba?
cabanmat Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Jeżeli Motul to Specific 5W40 lub X-Clean 5W40.
dbprezes Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 jakie macie opinie o oleju fuchs
POWER-KRIS Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Może kiedyś był Castrol ale potem Fuchs. I może tylko w Polsce jest Fuchs ale jest. Nasze serwisy leją co popadnie zależnie z kim umowę mają. Najczęściej Shell. Ja leje LM a jak nie ma pod ręką to Valvoline. Co do Fuchsa to najłatwiej kupić w sklepach z częściami do ciągników i maszyn rolniczych.
cabanmat Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 To jak ASO leją Shella to już czysty przetarg ofertowy ... I kto zaoferuje niższą cenę...
POWER-KRIS Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dokładnie. A normy ma. Elfa nie oferowano bo nie miał. I do przetargów nie mógł stawać. Fuchs jest też w ori Mercedesa. Przynajmniej na szkoleniach Pol-Mot takie teksty lecą.
cabanmat Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Może dlatego nowe Audiki tak korodują skoro liczy się tylko niższa cena od kontrahenta... Niska cena która niekoniecznie idzie z dawną solidnością Audi...
rookie Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Ori w Niemczech był Castrol lub Shell, ale niemiecki nie polski.
POWER-KRIS Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Do czasu sprawy sądowej obu firm o oszustwo w nazewnictwie co jest pół, a co full syntetyczne , a później ?
rookie Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 Ach oszukują nas, konsumentów. To jest najgorsze.
cabanmat Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Czyli powiedzenie 5W40 jest full syntetykiem traci tutaj sens bezapelacyjnie
POWER-KRIS Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Nigdy nie było takim wyznacznikiem. To określa tylko zakres temperatury poprawnej pracy.
A4_Raf Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Cześć, Własnie się dowiedziałem, że zalany został u mnie olej mobil 10W40, dzięki temu fantastycznemu tematowi dowiedziałem się właśnie, że musi być 5W40, tak więc chcę zalać tym. MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40. Dlaczego tam był taki 10W40? Nie mam zielonego pojęcia. Pytanie moje następujące, (mam namiar na dobrego mechanika, ale też chciałbym otrzymać poradę), czy zlecić płukankę silnika? jednak to będzie przejście z pół syn. na pełen syn. E: ok, dzięki, zaraz nadrabiam zaległości. Pozdrawiam.
jihaad Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Dlaczego był 10w, to tez znajdziesz w tym wątku. Płukankę możesz zrobić, nie zaszkodzi, może tylko pomóc. Kilka, kilkanaście ostatnich stron wątku i też będziesz wiedział wszystko na ten temat. Warto poświęcić 30 minut.
dbprezes Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 mozesz smiało robic płukanke w zeszłym tygodniu tez zrobiłem płukanie Po 200 km olej jest czysty zmieniałem olej a po dojechaniu do domu był juz czarny Ciekawi mnie ile km bedzie taki czysty Jaka jest roznica miedzy olejem 5w40 a 5w50
skrab Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Koledzy co powiecie o oleju Elf long life 04 low saps?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się