dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ok i ile powinno byc w ustawieniach?
endriuu Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 nie ten temat. poszukaj na forum. bylo wysłane z prodiża
dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ok " Do wszystkich pozostałych silników diesla opartych o system zasilania pompa rozdzielaczową VP, wyposażonych w turbosprężarkę, właśnie ze względu na nią wymagany jest olej syntetyczny - można go stosować bez ryzyka rozszczelnienia silnika. Przykładowe silniki 1,9 TDI: AFN, AVG, AFF, 1Z, AHH, AHU, oraz 2,5 TDI: AKE, AKN, AFB, BDH, BAU, BDG, BCZ, BFC - Oleje do nich przeznaczone muszą spełniać normy:505.00 lub 506.00 Sprawdzone, godne polecenia oleje to: MOTUL 8100 x-cess 5w40 505.00 MOTUL 8100 x-Clean C3 5W40 - lepsze parametry w niskich temperaturach niz x-cess LIQUI MOLY Synthoil Energy 0 W-40 - pełen syntetyk o bdb własnościach lepokościowych Millers Oils XFS 0W40 Millers Oils XFD 5w40 " nic nie jest napisane czy Liqui Moly DIESEL SYNTHOIL 5W-40jest dobry i spełnia wyżej podane normy -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- LIQUI MOLY Synthoil Energy 0W-40 LIQUI MOLU DIESEL SYNTHOIL 5W-40 który lepszy ? w doborze oleju ten pierwszy jest wypisany. będzie dobry ??
sssV Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Nie prosciej se wyguglowac normy tego oleju niz czekac az ktos to zrobi za mnie? Ale odpowiem. Spelnia.
dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 przeszukałem akurat niedawno i było że spełnia norme 505,00 a nic nie było o 506,00 ;P tylko który będzie lepszy na całoroczny olej. na mróz, na gorąco LIQUI MOLY Synthoil Energy 0W-40 LIQUI MOLU DIESEL SYNTHOIL 5W-40
wesz82 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Tomek pytam bo szwagier w volvo chce zmienic oliwe. Powiedz x cess do 2,4d bedzie dobry i czy 5L oliwy styknie? Thx
tomasz102 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Swojego czasu ten temat powinien mieć nazwę: "Jaki motul do TDI" dlatego praktycznie same motule były wymieniane. Po czasie część osób stwierdziła, że motul nie jest jednak najlepszym olejem dla ich tdi i zaczęły się pojawiać inne marki. Dlatego motule były wymieniane tam na początku. Wracając do tematu to ciężko dzisiaj o uczciwy 100% syntetyk. Wszyscy, którzy mają normę 505.00 (czyli krótko pisząc wszystkie 1.9 tdi w A4 B5 oprócz 115 KM chociaż nic by się pompką nie stało) są w dobrej sytuacji bo mogą wybrać LIQUI MOLU DIESEL SYNTHOIL 5W-40 - 100% syntetyk PAO. Bardzo niska temperatura płynięcia, bardzo szeroki zakres temperatur zarówno znosi letnie upalanie jak i odpalanie na mrozie, bardzo dobry gatunkowo olej. Wymiana najlepiej co max 10 000 dla długiego żywota turbosprężarki i silnika. PS. Najlepiej kupić u forumowego dzika (dobra cena i pewność oryginalności) Edytowane 3 Stycznia 2016 przez tomasz102
matex91 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Juro zamawiam olej LM 5 W40 do starej audiczki bo a4 mam zalany 0W40 motul pali od strzala ale benzyna to benzyna
matex91 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 0W40 jest dobry olejem napewno lepszy niż 10W40 bez porównania X -max 0W40 motula mam w swojej a4 .
tomasz102 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Przy takich temperaturach jak dziś na pewno lepszy 0W40 niż 5W40 tylko jak często one występują ? Tak samo 5W50 lepszy kiedy na dworze jest +38 C niż 5W40. Dla przeciętnego użytkownika nie robiącego więcej niż 40 000 rocznie nie ma sensu kombinować z innymi oliwami. Jakby nie patrzeć LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W-40 ma bardzo szeroki zakres temperatur.
dawid_92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 więc o to mi chodzi. ja rocznie robie nawet nie wiem ile km, ale nie napewno 40 tys ;P o połowę mniej ;P średnio zmieniam olej 2 razy w roku i to przy mniejszym przebiegu już 10 tys. teraz troche wypadło mi przez święta itp.. Czyli LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W-40 wystarczy mi zupełnie ? czy jednak lepiej dać tego 0w-40 gdyż 25 tys to max co robie rocznie ? i to głównie po mieście robie te km, w trasy rzadziej jeżdżę i to są takie ok 60-80km przez wioski itp..
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Dziś na LMDS 5w-40 przy -13 zawory postukały sobie z dobre 20 sek i tak głośno ze aż się przeraziłem,jednak temp robi swoje.
endriuu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 ja wczoraj odpalalem 1.9 tdi z 99 roku przy - 14 i zawory - z zegarkiem w reku - 5 sec klepania. olej x- cess. wysłane z prodiża
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 No musze przyznać duzy plus pod tym względem dla x-cess. Rok temu nie było tego a jeździłem na nim. Chyba ze osłona silnika(dolna)tak hałasuje bo w sobotę ją założyłem ale po 20 sek przestało stukać wiec wątpie ze to ona. Świece tez juz mam do wymiany,chodź pali super to po odpaleniu przez 10 sek silnik wariuje a rok temu nie miałem tego. Dziś sprawdzałem,nówki beru wytrzymały dokładnie 4 lata
Hezen Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Wczoraj odpalałem swojego klekota stojącego pod chmurką. Było chyba nieco ponad -10 stopni (fis uwalony, więc nie wiem ile dokładnie) Po zagrzaniu świec odpalił od strzała, obroty 1100, troche powariował ale najbardziej zaniepokoił dzwięk szklanek. W ciepłe/gorące dni (lato) aż do ok. -5 (nim przyszły obecne mrozy) szklanki poklepywały max. 3-4sek. Wczoraj aż 10 sek a może i więcej, jest się czym przejmować? Oliwa jaką leje to Valvoline SynPower 5W40 Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się