coobasa Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Właśnie planuję wymienić olej i po lekturze tego tematu wybrałem olej Motul 8100. Przed zakupem oleju pojechałem jednak do mechanika po poradę i powiedział, że "po przebiegu 200tyś km nie leje się full systetyków, połsyntetyk wystarczy". Ile w tym jest prawdy? Dodam, że ja daję swój olej i on żadnego w tym interesu nie ma co zaleje.
NYNA Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 No i co z tego że wystarczy a jak ktoś chce lepszy czyli pełny syntetyk to nie może go wlać? Olej ma spełniać normę dla danego silnika a jeżeli to będzie pełny syntetyk to tylko lepiej dla silnika, turbiny itd. zreszta było już 1555555555 razy w tym wątku.
endriuu Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Właśnie planuję wymienić olej i po lekturze tego tematu wybrałem olej Motul 8100. Przed zakupem oleju pojechałem jednak do mechanika po poradę i powiedział, że "po przebiegu 200tyś km nie leje się full systetyków, połsyntetyk wystarczy". Ile w tym jest prawdy? Dodam, że ja daję swój olej i on żadnego w tym interesu nie ma co zaleje. tu wchodza w gre tylko wzgledy ekeonomiczne. masz kase - lej syntetyk caly czas. turbina ci to wynagrodzi
ogar Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 ogar ! panuję zalać motul specyfic 504/507, do auta lany był od nowości Mobil 5-30 z normą 504/507 myślisz że powinienem zalać 505.01 ?? moim zdaniem lepszy jest 504/507 filtra prawdopodobnie nie mam Zaleję motulem specyfic 5w-40 505.01,teraz mam zalany motor castrolem 5w-30ll 507.00 i zobaczę jak będzie.Pozdrawiam
Darev Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Właśnie planuję wymienić olej i po lekturze tego tematu wybrałem olej Motul 8100. Przed zakupem oleju pojechałem jednak do mechanika po poradę i powiedział, że "po przebiegu 200tyś km nie leje się full systetyków, połsyntetyk wystarczy". Ile w tym jest prawdy? Dodam, że ja daję swój olej i on żadnego w tym interesu nie ma co zaleje. Wcześniej Mobil 1 5W50, teraz Motul 8100 x-cess 5W40 oczywiście od Dzika a autko pięknie "gada"
coobasa Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 tu wchodza w gre tylko wzgledy ekeonomiczne. masz kase - lej syntetyk caly czas. turbina ci to wynagrodzi Wcześniej Mobil 1 5W50, teraz Motul 8100 x-cess 5W40 oczywiście od Dzika a autko pięknie "gada" Dzięki za info Czas zadbać o silniczek już teraz więc Motulek się poleje! Pozdrawiam
truckmaniac Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Jestem ciekawy kto wprowadził olej silnikowy MOTUL(godny polecenia) na forum w klubie A4,bo na zachodzie(Niemcy)mnie wyśmiali To im powiedz, żeby się douczyli troszkę :gwizdanie:Koleś, od którego kupiłem swoją niuńkę ściga się w wyścigach (m.in. Le Mans, itp. ). Jeździe w teamie BMS Scuderia Italia. Tam Ferrarki zalewają tylko Motulem Dam Ci jeszcze inny powód. Na reklamę dobrej oliwy nie trza wydawać milionów dolarów. Sam sie reklamuje.
sedi Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Witam, Przymierzam się do wymiany oleju,może mi ktoś podać parametry bo na karteczce mam tylko 5W30 Shell ale wiem ze do tych silników musi byc jakis specjalny (BLB 2.0TDI) i co wogule sadzicie o Shellu ,mam go zalanego z Niemiec z ASO myślałem też o Castrolu,hmmm
Pandzior Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Zalej MOTUL SPECIFIC VW 505.01, 506.01 lub 507.00. To normy oleju dla Twojego silnika, zresztą jest o tym temat!
Waldek1 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 ja mam zalanego shella 5w-30 504.00 507.00 ale wydaj mi się że po wymianie silnik głośniej zaczął pracować, zbliża się termin wymiany zaleje motula
nyggga Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 ja po skonsultowaniu sie z facetem z motoryzacyjnym zalalem minerlake pozniej po 9tys znowu wymienilem na mineralke jak sie okazalo nie bylem w temacie i zle zrobilem pare dni temu wymienilem na Mobila pol syntetyka ....i wiecie co???? zupelnie inny samochod....odpala luzniej chodzi jakby lepiej ale co najlepsze w wyskoich obroatch to zupelnie inne aukto ciagnie jak szalone a wczesnije turbinka nawet lubiala na chwile przyciac(regenerowana) ....wiec nie sluchajcie sie debili w motoryzacyjnym tylko czytajcie i czytajcie:D
endriuu Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 ja po skonsultowaniu sie z facetem z motoryzacyjnym zalalem minerlake pozniej po 9tys znowu wymienilem na mineralke jak sie okazalo nie bylem w temacie i zle zrobilem pare dni temu wymienilem na Mobila pol syntetyka ....i wiecie co???? zupelnie inny samochod....odpala luzniej chodzi jakby lepiej ale co najlepsze w wyskoich obroatch to zupelnie inne aukto ciagnie jak szalone a wczesnije turbinka nawet lubiala na chwile przyciac(regenerowana) ....wiec nie sluchajcie sie debili w motoryzacyjnym tylko czytajcie i czytajcie:D no widzisz. nastepnym razem zalej syntetyk Motula a bedziesz w 7 niebie.
Waldek1 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Znajomy ma Toyotę Avensis z 2005 r, i jest serwisowana ASO, z tego jest bardzo dumny widziałem książkę serwisową olej od nowości ma zalewany Castrol 15W40 to tak dla ciekawości
akjam Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam, Przymierzam się do wymiany oleju,może mi ktoś podać parametry bo na karteczce mam tylko 5W30 Shell ale wiem ze do tych silników musi byc jakis specjalny (BLB 2.0TDI) i co wogule sadzicie o Shellu ,mam go zalanego z Niemiec z ASO myślałem też o Castrolu,hmmm Ja dzisiaj jadę na przegląd do ASO i tam też leją Shella 5W30/505.01. Nie mam filtra więc ten jest wystarczający choć można zalać z normą 507...
rookie Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 A na Castrolu Magnatec 5W-40 niunia śmiga jak ta lala, a przy +1,5*C zaraz po odpaleniu popychaczy wcale nie słychać. Pozdro
ch4zzy Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Byłem dziś u mechaniora i spytałem się jakim mam uzupełnić ubytek oleju, bo tak jakoś wyszło że po wymianie nie mam żadnych kwitków i nie wiem co mi tam wlał Wydaje mi się, że mówił bym zalał obojętnie jakiej firmy 505.01, i teraz czy coś mi się źle zapamiętało czy 505.01 pomimo tego, że jest na pompowtryski to do mojej pompy wtryskowej też podejdzie? Jeśli by się okazało, że mam zalany 505.01, a wleję 505.00 to coś się niuńce stanie? Jeszcze jutro oblookam, może mam w komorze silnika na kartce napisane, co mi wlali. Kurde, może po prostu wymienić cały olej w takiej sytuacji, a nie dolewać http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9025715&contentId=7028274 Ten EDGE posiada specyfikację VW 502.00/505.00/505.01, także będzie go można zmieszać zarówno z 505.00, jak i 505.01, dobrze kombinuje? :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Witam Jako, że w piątek jadę na inspekcję swoim nowym wozidełkiem, proszę o poradę, który olej lepszy do 3.0 tdi [ASB] MOTUL SPECIFIC VW 507.00 czy Castrol SLX Professional Powerflow Audi Longlife III 5W-30. Auto ma najechane 82kkm i do tej pory motorek zalewany był ASOwskim Castrolem. Co prawda od poprzedniego właściciela dostałem 8L tego Castrola, ale z ewentualną sprzedażą nie powinno być problemu. Który olej polecacie Motul czy Castrol, tak by maxymalnie wydłużyć żywotność motorka i zagwarantować mu maximum przyjemności ? pozdrawiam serdecznie
endriuu Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Byłem dziś u mechaniora i spytałem się jakim mam uzupełnić ubytek oleju, bo tak jakoś wyszło że po wymianie nie mam żadnych kwitków i nie wiem co mi tam wlał Wydaje mi się, że mówił bym zalał obojętnie jakiej firmy 505.01, i teraz czy coś mi się źle zapamiętało czy 505.01 pomimo tego, że jest na pompowtryski to do mojej pompy wtryskowej też podejdzie? Jeśli by się okazało, że mam zalany 505.01, a wleję 505.00 to coś się niuńce stanie? Jeszcze jutro oblookam, może mam w komorze silnika na kartce napisane, co mi wlali. Kurde, może po prostu wymienić cały olej w takiej sytuacji, a nie dolewać http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9025715&contentId=7028274 Ten EDGE posiada specyfikację VW 502.00/505.00/505.01, także będzie go można zmieszać zarówno z 505.00, jak i 505.01, dobrze kombinuje? :gwizdanie: nic sie nie stanie. wlewaj Motula X-cess 8100 Witam Jako, że w piątek jadę na inspekcję swoim nowym wozidełkiem, proszę o poradę, który olej lepszy do 3.0 tdi [ASB] MOTUL SPECIFIC VW 507.00 czy Castrol SLX Professional Powerflow Audi Longlife III 5W-30. Auto ma najechane 82kkm i do tej pory motorek zalewany był ASOwskim Castrolem. Co prawda od poprzedniego właściciela dostałem 8L tego Castrola, ale z ewentualną sprzedażą nie powinno być problemu. Który olej polecacie Motul czy Castrol, tak by maxymalnie wydłużyć żywotność motorka i zagwarantować mu maximum przyjemności ? pozdrawiam serdecznie Kolego - tylko jedna odpowiedz jest słuszna - MOTUL SPECIFIC VW 507.00 :gwizdanie:
mystic.pl Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Kolego - tylko jedna odpowiedz jest słuszna - MOTUL SPECIFIC VW 507.00 :gwizdanie: Naprawdę taka jest różnica między tymi dwoma olejami ? Będę dociekliwy, w dobrej wierze oczywiście, co zapewnia Motul w porównaniu do Castrola SLX ? Lepsze smarowanie, temperaturę, czystość motorka i wieksze zapobieganie/rozpuszczanie nagarów ? Aż taka jest różnica ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się