wojtek26 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Nie rozumiem, chyba że handlujesz Co do tych 130 tys to temat kłutliwy i zależy ....... Przy takim przebiegu już sie zdarzają zużyte wałki nie mówie że w każdym
marcin j Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Przy takim przebiegu już sie zdarzają zużyte wałki nie mówie że w każdym Dlatego pisałem , że zależy od wielu czynników......
Piterex Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Jednym słowem 1.9 TDI są bezawaryjne , 2.5 TDI się sypią.......ciekawe......
artur28 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 O 2.5 tdi trzeba dbać i to dobrze dbać.Wszystko zależy od traktowania.Każdy silnik ma swoje wady i zalety ale mojego 2.5 tdi nie zamieniłbym za 1.9tdi.Kiedyś w innym temacie przeczytałem że najbardziej na 2.5 tdi najeżdżają posiadacze 1.9 tdi to jest ciekawe
Piterex Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 O 2.5 tdi trzeba dbać i to dobrze dbać.Wszystko zależy od traktowania.Każdy silnik ma swoje wady i zalety ale mojego 2.5 tdi nie zamieniłbym za 1.9tdi.Kiedyś w innym temacie przeczytałem że najbardziej na 2.5 tdi najeżdżają posiadacze 1.9 tdi to jest ciekawe popieram z całej siły
Staszek Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Moim zdaniem powinieneś kupić 2,5TDI ze względu na kulturę pracy, odgłos v6-stki i bezawaryjność. To nie prawda że 2,5 TDi są mniej wytrzymałe od 1,9!!! [ Dodano: 27-04-2007, 17:24 ] Norbi nie wiem o co ci chodzi ty chyba mowisz o tiptronicu bo napewno nie o manualce.
metjus87 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 staszek masz w zupelnosci racje. posiadam 2,5tdi i dla mnie te autko jest zajefajne. podczas kupna wymienilem tylko paski, plyny, klocki, pompa paliwa i rozrzad nie byly wymieniane. ma przejechane prawie 220tys. km i dalej elegancko smiga. nic nie stuka i nic nie wali. [ Komentarz dodany przez: Iceman: 28-04-2007, 14:03 ] kolego zapraszam do lektury regulaminu i do odwiedzenia działu Newbie
marcin j Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Staszek, Norbi miał kiedyś tiptronica z silnikiem 2.5 tdi v6. metjus87, pierwszy post zgodnie z regulaminem powinien , znależć się w dziale Newbie, poczytaj Regulamin, [ Dodano: 27-04-2007, 19:04 ] pompa paliwa i rozrzad nie byly wymieniane. Nie ma się czym chwalić, to wpierw powinieneś wymienić.
artur28 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Ma nubujane 220tys i nie był zmieniany rozrząd aby Ci nic sie nie stało bo będziesz płakał jak rozrząd szczeli
Jaro Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Ja też słyszałem że strasznie lecą wałki, przeważnie po 150 tys. Kumpel który pracuje w sklepie motoryzacyjnym mówił że najczęściej wymieniane są właśnie wałki. Dlatego nie kupiłem 2,5 . Ale zgadzam się również z przedmówcami, że zależy to od jazdy właściciela , ale niestety kupujemy "kota w worku ". Co 2 samochód służył dla dziadka do jazdy do kościoła
SebMis Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 jeśli się nie spawdza "dynamiki gazów" i sławnej odmy w tym silniku to następnym krokiem są sypiące się dźwigienki a wałki to już na końcu całego bałaganu, ale wtedy to trzeba przygotować kilka wiaderek złotówek żeby doprowadzić głowice do stanu używalności :/
slawek88 Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Jeżeli dbasz o silnik to można mieć 1.9 i 2.5 tdi bezawaryjne jeżęli natomiast o nie niedbasz szybko bedą sie psuć i wiciągać kase z portfela. Wszystko zależy od właściciela jak nim jeżdził kiedy wymieniał olej itp. Ja nie miałem możliwości kupić a4 z 2.5tdi Q nie mogłem nigdzie znależć utrzymanego modelu więc kupiłem 1.9tdi Q i jestem z niego bardzo zadowolny na autosdradzie przy predkosci 180 - 205 km/h spalił mi 6.4 l ropki. Więc jestem z niego bardzo zadowolony.
dssn Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 sławek przy tych 180 - 205 km/h na autostradzie jakie miales obroty silnika ? skrzynia 5 czy 6 ? jeszcze nie slyszalem o bezawaryjnych 2,5 v6, dla mnie to cos nowego, ale czlowiek uczy sie cale zycie... a i tak umiera głupi
kaj82 Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 A slyszales o bezawaryjnych 1,9, jak ostatnio bylem u diagtronikow to byly same 1,9 do roboty a zadnej V6, wiec nie mowcie ze 1,9 to ideal, kupuj w dobrym stanie nie wazne czy 1,9 czy 2,5 A co do spalania mi przy predkosciach160-180(czasami ponad 200)+ przejazd przez cala wawe(1,5h) srednie spalanie wyszlo w jedna strone 8,7 w druga strone 120-140 srednie spalanie 6,5. dlugosc trasy ponad 500km
Norbi Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 U Diagtroników mechanicy powiedzieli, że mają już dość 2.5TDI i to po częsci dzieki mnie, bo tam posyłam wszystkich forumowiczów z tymi motorowniami. 2.5TDI nie jest tanie i jest awaryjne!! bez dwóch zdań...
poziek Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Eeeee panowie nie jest tak żłe. Duże spalanie?? toż to tylko 13 w miescie taniej jak woda ropki, rozrzad?? drobnostka 2 tysie, cichy??jaki on k....jest cichy?? 2.8 jest ciche, ale nie 2.5TDI!!, wałeczki??tylko 3.5 klocuszka i chodza jak nowe i jeszcze takie tam drobnostki ogolnie za pieciocyfrowke. :mrgreen: POLECAM!! a jak ciągnie!!uuuu jedyne 10.5 do setuchny.....(jak zimno, bo jak upał to 13.5) od dzisiaj będę ten tekst wklejał wszystkim, którzy zapytają się o ten silnik
Gość Murzyn Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Eeeee panowie nie jest tak żłe. Duże spalanie?? toż to tylko 13 w miescie taniej jak woda ropki, rozrzad?? drobnostka 2 tysie, cichy??jaki on k....jest cichy?? 2.8 jest ciche, ale nie 2.5TDI!!, wałeczki??tylko 3.5 klocuszka i chodza jak nowe i jeszcze takie tam drobnostki ogolnie za pieciocyfrowke. :mrgreen: POLECAM!! a jak ciągnie!!uuuu jedyne 10.5 do setuchny.....(jak zimno, bo jak upał to 13.5) U Diagtroników mechanicy powiedzieli, że mają już dość 2.5TDI i to po częsci dzieki mnie, bo tam posyłam wszystkich forumowiczów z tymi motorowniami. 2.5TDI nie jest tanie i jest awaryjne!! bez dwóch zdań... od dzisiaj będę ten tekst wklejał wszystkim, którzy zapytają się o ten silnik jak dla mnie to wszystko w temacie.... i bogu dziekuje ze podczas dlugich poszukiwan nie znalazlem ani 1 nie bitego 2.5
dssn Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 oczywiscie ze znajda sie i takie 2,5 ktore sie nie pospuja i znajda takie 1,9 ktore beda staly u mechaniorow, mowie tylko ze statystycznie 2,5 jest bardziej awaryjne a i wiekszosc kolegow dieslowcow a takze tuningowcow i mechanikow mowi o awaryjnosci 2,5 wiec musi cos w tym byc, a to ze ktos przejechal warszawe silnikiem V6 w 1,5 godz i spalila mu srednio 6,5 ropy to... andersen wg mnie jak nic
poziek Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 To co kończymy po raz kolejny tą sama konkluzją.
bratpit Opublikowano 16 Maja 2007 Opublikowano 16 Maja 2007 Śmiać mi sie chce jak to czytam jeżdzę 2 lata tym "strasznie awaryjnym samochodem" i narazie niemiałem żadnej awarii , ale za to słysze i czytam non stop tematy które zaczynaja sie [1.9 TDI]. Sprawa jest prosta jak auto jest wychlastane to czy to jest 1.9 czy 2.5 czy może 3.0 a może 1.8 T to każde tak samo się może zesrać i faktycznie lepiej zaknąć ten temat
Rekomendowane odpowiedzi