bartikol78 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 tzn. wiem ze mozna , i mam zamiar to zrobic tylko potrzebyje kompletne numery czesci a w tym linku to bylo. Jest ten link w temacie zawieszenie ale nie dziala.
bobikos Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/b6-avf-ktos-zakladal-stabilizator-rs4-zwyklej-a4-22341/index3.html#post580296
michas2511 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Panowie!!! A4 B6 Avant 1.9 TDI, AVF, S-line, 1BE, tył: 0YJ, odczyt ze sprężyny - niebieski, 2xróżowy, przód: 0JG, odczyt ze sprężyny - niebieski, 3xzielony, czyli zgodnie z rozpiską wszystko ok. Problem jest tego typu. Tył bardzo nisko siedzi i sądzę że poprzedni właściciel zgnębił springi ciężkimi ładunkami, więc nadeszła pora na wymianę tylnych sprężyn. Rozważałem zamienniki typu Lesjofors, KYB, Monroe itd. Ostatecznie postanowiłem kupić oryginalne używki. Znalazłem na znanym portalu aukcyjnym springi z B7 z oznaczeniem: niebieski, 2xzielony. Znalezienie sprężyn o oznaczeniach takich jak moje graniczy z cudem. Liczę, że tył mi trochę pójdzie do góry, ale czy zastosowanie sprężyn z wyższej kategorii wagowej nie dygnie mi tyłu do poziomu zwykłego 1BA?? Pomocy!!!
Bart-S Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 Panowie!!!A4 B6 Avant 1.9 TDI, AVF, S-line, 1BE, tył: 0YJ, odczyt ze sprężyny - niebieski, 2xróżowy, przód: 0JG, odczyt ze sprężyny - niebieski, 3xzielony, czyli zgodnie z rozpiską wszystko ok. Problem jest tego typu. Tył bardzo nisko siedzi i sądzę że poprzedni właściciel zgnębił springi ciężkimi ładunkami, więc nadeszła pora na wymianę tylnych sprężyn. Rozważałem zamienniki typu Lesjofors, KYB, Monroe itd. Ostatecznie postanowiłem kupić oryginalne używki. Znalazłem na znanym portalu aukcyjnym springi z B7 z oznaczeniem: niebieski, 2xzielony. Znalezienie sprężyn o oznaczeniach takich jak moje graniczy z cudem. Liczę, że tył mi trochę pójdzie do góry, ale czy zastosowanie sprężyn z wyższej kategorii wagowej nie dygnie mi tyłu do poziomu zwykłego 1BA?? Pomocy!!! Jakie wyposażenie siedzi z tyłu? Hak? PDC? Tuner TV lub mała navi? Co masz w bagażniku? Zestaw naprawczy, zapas czy dojazdówkę?
michas2511 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Z tego co wymieniłeś nie mam nic. Mam pełnowymiarowy zapas i subwoofer concert ze wzmacniaczem. Nic poza tym.
mgtan Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 sprawdź lepiej te kolory w rozpisce jakie to jest WR i czy jest z B7 czy z ^ czy Z FWD czy Q czy sedan czy kombi. Jest kilka czynników. A jak chcesz kompleksowo weź cały Eibach Prokit i już. Kolory powinieneś miec identyczne u siebie jak w tych co kupujesz.
Bart-S Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Opublikowano 7 Marca 2013 sprawdź lepiej te kolory w rozpisce jakie to jest WR i czy jest z B7 czy z ^ czy Z FWD czy Q czy sedan czy kombi. Jest kilka czynników.A jak chcesz kompleksowo weź cały Eibach Prokit i już. Kolory powinieneś miec identyczne u siebie jak w tych co kupujesz. Kategorie wagowe w B7 uległy zmianie ale w danych kolorach to nadal ta sama sprężyna (czyli końcówka DK). To to samo co u Ciebie... Byle tylko nie było bardziej wydygane
kuba9001 Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 mam pytanie czy jeśli w moim 1.8 t bex Q jest zawieszenie 1BR klasy wagowe przód 0JJ i tył 0YK mogę zamienić na zawieszenie z 3.0 asn oska 1BE klasa wagowa przód 0JG i tył 0YH i moja siadzie tak jak powinno przy 1be bądź niżej i jak założę moje zawieszenie do 3.0 to czy ta nie bd stała za bardzo wysoko ?
mgtan Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 nie kombiuj... 3.0 ma cięzszą przednią oś, po za tym quattro... będzie najpewnie krzywo stał.
Udała30 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 małe pytanie, 1.9 TDI AWX, zawias 1BE, chodzi o tylną oś ( OYJ czyli klasa wagowa 9 ), muszę wymienić sprężyny , mogę włożyć klasę wagową 10? jak zachowają się w moim aucie?
mgtan Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 tego nei wie nikt jak się zachowaja... wkładaj to co masz teraz.
Udała30 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 niestety ciężko trafić takie jak być powinny a kolega ma na handel klasę wagową 10 także chciałem się upewnić
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Opublikowano 17 Marca 2013 niestety ciężko trafić takie jak być powinny a kolega ma na handel klasę wagową 10 także chciałem się upewnić Jak założysz WR10 to tył wg. teorii powinien się unieść (niestety nie potrafię powiedzieć o ile).
Skruszo Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Mam takie pytanie , aktualnie mam zawias 1BA a chciał bym trochę zejść niżej i chciał bym się dowiedzieć czy mógł bym założyć same sprężyny Eibach'a Pro Kit ? i czy nie będzie samochód przez to jakoś dziwnie się sprawował ? czy nie będzie pływał albo coś takiego ? No i czy wogóle tak można na seryjnych amortyzatorach zejść o 3 cm ?
SL@YD Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Spokojnie możesz zakładać eibacha do seryjnych amorów auto dużo lepiej się prowadzi ,lepiej wygląda, sam mam taki zestaw i jest idealnie ,auto siadło równiutko 3 cm w stosunku do 1BA, co do trwałości takiego zestawu to gdzieś tu na forum znalazłem opinie jednego z kolegów ,który zrobił na takim setupie 100 tyś km więc o trwałość amorów raczej nie powinieneś się martwić, zakładaj nie pożałujesz
Skruszo Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 a jeszcze zapytam... jak to jest na takim setupie ? zaczepia się o progi zwalniające ? czy jeszcze nie ?
mgtan Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 eksperytmentowałerm u sibei w drugim aucie z Eibachem i moge ci powiedzięc że miałem wielkie obawy ale jest naprawde dobrze. -30mm w stosunku do 1BA jest wszystko w porządku w B6/B7... ja jeździłem na gwincie na -45 i -50 i jakoś nie było duzych problemów, kwestia zwrócenia uwagi na krawęzniki, najeżdzanie z głową... nie było to w żadnym wapdku uciązliwe. Jakbym mial obecnie kupic b7 jeszcze raz to pierwszy mod to gwint by był dobrej jakości. Naprawde warto, komfort spada ale prowadzenie jest bez porównania lepsze.
Siwy Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Panowie, potrzebuje podniesc tyl auta o 2cm. Mam A4 B6 AWX sedan, obecnie z tylu sprezyny H&R z Passata i tyl siedzi na ori amortyzatorach 62,5cm od ziemi. Wiem ze to przesada, ale przynajmniej fajnie wyglada:decayed:. Teraz z auta robie dupowoz i musze go troche podniesc, ale nie za duzo bo nie bede jezdzil koza. Przod mam sprezyny Eibach pro kit i siedzi mi dokladnie 64,5cm. Chcialbym wyrownac tyl do przodu. Sprezyny z ori zawiasu 1BA mialem WR 9. Jakie sprezyny zapodac na tyl w takim przypadku? Ktos moze ma w takim aucie tyl 65cm od ziemi, to moglby podpowiedziec jaki to setup
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Spokojnie możesz zakładać eibacha do seryjnych amorów auto dużo lepiej się prowadzi ,lepiej wygląda, sam mam taki zestaw i jest idealnie ,auto siadło równiutko 3 cm w stosunku do 1BA, co do trwałości takiego zestawu to gdzieś tu na forum znalazłem opinie jednego z kolegów ,który zrobił na takim setupie 100 tyś km więc o trwałość amorów raczej nie powinieneś się martwić, zakładaj nie pożałujesz popieram, też założyłem eibach pro-kit - 30mm i jest git p.s. może mi Ktoś objaśnić te kolory na starych sprężynkach ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się