edekxp Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) W etce twoje zawieszenie 1BV i 0YH to sprężyna 8E0 511 115 DJ kol. niebieski i różowy Nie ma takich kolorów w etce jakie podajesz, dobrze odczytałeś? Edytowane 5 Września 2015 przez edekxp
LinkinAK Opublikowano 8 Września 2015 Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) W etce twoje zawieszenie 1BV i 0YH to sprężyna 8E0 511 115 DJ kol. niebieski i różowy Nie ma takich kolorów w etce jakie podajesz, dobrze odczytałeś? No właśnie nie ma takich oznaczeń jak znalazłem, ale znalazłem na OLX te sprężyny (zielona, brąz, brąz) i dzwoniłem do gościa to mówi, że ściągnął z sedana bo miał go nisko na 18". Dziękuję za pomoc jeszcze jakby ktoś potwierdził, że ma podobnie i jest OK może jakieś zdjęcia. Pozdrawiam Mam ostatnie pytanie czy sedan i avant to te same sprężyny ? Patrząc na nowe 8E0 511 115 DJ podają, że do sedana więc znowu pytajnik mam. Aha ewentualnie posiadając butlę 70l w kole czy mogę skoczyć o klasę wagową tak żeby auto ciut wyżej stało czy ten zabieg nie ma sensu i zostawić tak jak w oryginale? Z tematem kopię się nadal no i pewnie niedługo zakupię sprężyny, ale teraz zastanawiam się czy w moim przypadku gdzie mam butlę LPG w kole czy nie lepiej kupić springi o klasę wyżej tj 9 ( niebieski, różowy, różowy) bo mam od ręki w dobrej cenie, chyba że nie ma sensu tak żeby się koza nie zrobiła. Jak to jest? Edytowane 30 Września 2015 przez LinkinAK
dżejki Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Cześć, Czy mogę w jakiś sposób obniżyć jeszcze samochód bez inwestowania w gwintowane zawieszenie?taką mam wlepe: https://drive.google.com/file/d/0BwoWX-MdDNWmVnBOZ2g4REtBS3c/view?usp=sharing a tak stoi samochód: https://drive.google.com/file/d/0BwoWX-MdDNWmNXRCeXRNaUVOMVE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0BwoWX-MdDNWma0hUYXd1cFVCbDg/view?usp=sharing Chciałbym za pomocą sprężyn opuścić auto o 3-4cm Jakie sprężyny zastosować?
slo Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Hej, nie jestem w temacie. Czy jest prosta odpowiedź jak dobrze wypoziomować autko ? Jestem po swapie napędu na Q, i różnica pomiędzy przodem a tyłem zrobiła się spora. Zawieszenie jest oryginalne 1BV. Autko stoi tak: Potrzebowałbym jakiś nowy zestaw na przód żeby autko położyć troszkę na ziemię. 3cm załatwiłoby sprawę. Czy tył potrzeba też zmieniać w takim razie ? Wszystko jest 1BV ale instalacja gazowa i swap dociążył tył a odciążył przód. Ma ktoś pomysł jak to ugryźć ?
toma085 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Jak nie wiele ci potrzeba to jakieś 1,5 cm możesz ugryźć talerzykami od B5 , ja u siebie skróciłem trzonki amorów o 2,5 cm i mi też załatwiło sprawę.
dżejki Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Jak nie wiele ci potrzeba to jakieś 1,5 cm możesz ugryźć talerzykami od B5 , ja u siebie skróciłem trzonki amorów o 2,5 cm i mi też załatwiło sprawę. Czy mógłbyś mi przybliżyć te metodę? Jak to zrobic?
elmo814 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 dokładnie talezyki z b5 daja nawet do 1.8cm zdejmujesz z amora b6 talerzyki te co sprezyna na nich stoii i zakładasz talerze z b5, skrecasz i ma byc
roman_tyk Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Panowie pytanko: Auto w oryginale sedan 1.8T quatrro b7 1BA Przod OYK - kategoria 10 Tyl OJJ - kategoria 9 Zeby zrobic z tego 1BE (obnizenia do -30) powinienem szukac sprezyn do b7 o kategoriach 1BE Przod - kategoria 8 Tyl - kategoria 8 (butla lpg+smietnisko w bagazniku) ?? Mam eibach pro kit i chce chyba wrocic do oryginalnego obnizonego zawieszenia gdyz to co mam lezy -45mm Edytowane 6 Października 2015 przez roman_tyk
WojtaS-line Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 zdejmujesz z amora b6 talerzyki te co sprezyna na nich stoii i zakładasz talerze z b5, skrecasz i ma byc dotyczy sie to tez zawieszenia z 2.0 benzyna?
kaman Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Panowie rzuci ktoś numerem tych talerzyków z B5? Po zmianie zawieszenie z 1BA na 1BE tył siadł mi elegancko bo dwa centymetry czyli jak na zawiechę s-line przystało (kategoria wagowa ta sama co na 1BA czyli 10). Przód pomimo zmiany na 1BE i kategorii wagowej z 10 na 8 siadł zaledwie 1 cm i mam różnicę około 2 cm między przodem a tyłem *facepalm* Dzięki tym talerzykom może udałoby mi się ogarnąć ten przód btw. Te talerzyki z B5 pod ori amorki 1BE z B7 podejdą bez problemu? EDIT: Dobra, znalazłem już numer na forum: 8D0412103B. Pozostało szukać talerzyków Edytowane 12 Października 2015 przez kaman
WojtaS-line Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 te talerzyki sa sciagane?? ruchome?? (te co sprezyna na nich stoji) czy mowimy o gornych poduszkach ?? np takich: http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora-przod-kpl-audi-a4-b5-skf-i5022052124.html
adaM2104 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Dzień dobry. Zakupiłem audi a4 b6 3.0 Q avant mam mały problem audio ma gwint firmy oettinger technik GmbH. Dla mnie za nisko problem podjechać pod co kolwiek. Mam zamiar założyć orginalne zawieszenie s-line lecz nie mogę znaleźć orginalne wszystkiego sklepie może ktoś mi pomoże z nr części amortyzatorów i sprężyn
edekxp Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) te talerzyki sa sciagane?? ruchome?? (te co sprezyna na nich stoji) czy mowimy o gornych poduszkach ?? np takich: http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora-przod-kpl-audi-a4-b5-skf-i5022052124.html Na rysunki nr 2 (tu jest talerzyk i guma) http://www.audi-sport.net/xf/attachments/image-jpg.61000/ Talerzyki są ściągane, niektóre nowe amory są bez nich Edytowane 16 Października 2015 przez edekxp
WojtaS-line Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 dzieki czyli takie talerzyki zalatwic z B5 i mam 1.5cm nizej??
kaman Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Panowie mogę mieć talerzyki poliftowe alu z B5 z końcówką 383e. Podejdą one pod amorki s-line z B7 i przód obniży się o te 1,5 cm? Wysłane z jabłka
lopes1987 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 Pany nie bedze śmiecił nowymi tematami a ten jest pośrednio o sprężynach. Mianowicie który zestaw będzie bardziej komfortowy ( miększy ) w normalnej jeżdzie 1) sprężyny obnizające H&R -35 i amorki H&R do tych sprężynek 2) sprężyny obnizające H&R -35 i amorki s line 1BE Chodzi mi oczywiście o przód auta.
lord_maciek Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Założyłem Eibach pro kit na zawieche 1ba. Wygląda teraz tak Przed Po Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
gilas Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 No ladnie a jak odczucia twardo? Dobija? ?
lord_maciek Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Nie odczułem różnicy w twardości zawieszenia. Czy to dziury czy też bruk bądź progi zwalniające. Na wiosnę będę chciał autko bardziej wypoziomować. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rotor Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Koledzy Mam 1BA i dobrze, nie stresuję się, że gdzieś zawadzę. Jednak przód mam wysoko nawet jak na 1BA a tył dość nisko. Wygląda to trochę słabo zwłaszcza, że w wakacje wożę rowery na haku. Sedan B6 1,9TDI quattro. Zacząłem drążyć i ustaliłem, że mam: Tył OYL kategoria wagowa 11,571-597 kg, rzeczywisty nacisk na oś przy badaniu zawieszenia na przeglądzie wyszło 645 kg Kolorków nie pamiętam Przód OJK kategoria wagowa 10,919-952 kg, rzeczywisty nacisk 881 kg kolory: niebieski, pomarańczowy, różowy, różowy (zgadza się z tabelką znalezioną w sieci) Dziwne mi się wydaje, że waga zmierzona z przodu jest poniżej widełek dla kat. wagowej a z tyłu odwrotnie waga rzeczywista jest wyższa (!) od widełek dla kat. wagowej i dlaczego producent tak wymyślił. Czytałem o podkładkach pod sprężynę nr 8E0 512 145 o tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240096-po-zmianie-sprezyn-z-1be-na-hr-tyl-za-nisko-siedziarozwiazanie/page-5 Czy to Waszym zdaniem dobry pomysł? Czy jak podniosę tył o te 1,5 cm to przód też trochę opadnie? Czy to tylko zawracanie głowy. Sęk w tym, że nie chcę wyraźnie obniżać zawieszenie ale jednak nie lubię „motorówek”. Oceniam, że dla mnie idealnie byłoby podnieść tył o ok 1,5 cm i obniżyć przód o 1,5 cm . Jak to zrobić? Edytowane 23 Listopada 2015 przez Rotor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się