Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Problem daje o sobie znać co raz bardziej. Teraz przy każdym przyszpieszeniu z tyłu jest jasny dym. Tylko podczas spokojnej jazdy autostradą nic nie widać. Obstawiam na turbo bo wtryski już drugi raz robiłem. Przypomnę ze odma nowa oryginalna. Dzięki za każdą podpowiedź
  3. Teraz stoję przed dylematem, bo znalazłem 3 auta i interesujące i nie wiem na co się zdecydować. 1.Audi a4b9 2017 rok sedan, 2.0tfsi Quatro 252 km wyposażenie fajne lecz bez sline 2. A5 2017 rok 2.0 tfsi 252 km bez Quatro sline fotele skóra, bez 3 strefowej klimy 3. A6 2017 rok 2.0 tfsi 252 Quatro skóra, sline 3 strefowa, ale nie wiem czy te auta miały kiedy przód tył, i pływające kierunki Na które auto byście się zdycydowali, mam obecnie a4b9 i nie wiem na co się do końca zdecydować, wiadomo że a4 i A5 będą bardziej dynamiczne , nie wiem czy w A6 ten silnik też będzie git? I nie wiem do końca jak i co serwisować w tych autach bo stan licznika będzie miał znaczenie
  4. Dzień dobry, mam pytanie o olej do skrzyni manualnej S4 B8 2010, kod CCBA, skrzynia zdaje się KMR. Znalazłem Ravenola vsg sae 75w 90, ponoć jeden z najlepszych. Czy nie kombinować i dać oryginał?
  5. Dzięki kto pyta nie błądzi , sprzedawca polecał mi jeszcze czujnik firmy EPS albo Borsehung, mówił że jest nieco tańszy a podobno również wysokiej jakości a nawet lepszej jak bosch słyszałeś o tej firmie?
  6. Mieści się w normie więc jest ok. Miałem kiedyś przygode z tym czujnikiem z meyle, bo z dnia na dzień pokazywało -14. Zanim doszedłem, że to wina czujnika to trochę krwi napsuło.
  7. można próbować czyścić w 1 kolejności bo może jest zawalony sadzą
  8. Dzisiaj
  9. Trochę się dzieje w temacie b5. Auto pojechało do mechanika na wymianę chłodnicy, ponieważ ta niestety puściła. Korzystając, że auto jest na serwisie to zdemontowałem lampy i wysłałem na regenerację odbłyśników oraz ogólne czyszczenie lamp i polerowanie kloszy. Widać różnicę między wyjętym odbłyśnikiem, a zregenerowanym.
  10. Sprawdzali mi to w warsztacie i jest błąd od EGRu, który był na wiosnę wymieniany na nowy firmy Pierburg. W sumie stanęło na niczym bo na postoju badali parametry to niby wszystko działa jak należy. Tą kontrolkę po jakimś czasie wywala jak się jedzie od 120 km/h. Kod błędu p040300 cglc. Był też jakiś błąd od powietrza, ale to mówili że raczej ten drugi istotniejszy - chciałem wydruk błędów to mi nie dali. Co mogłoby być przyczyną zaświecania tej kontrolki?
  11. Witam, z uwagi na to iż powoli poznaje to auto z tym motorem i chciałbym was dopytać jak to jest z tą synchronizacją rozrządu w 1.8 turbo BFB, a mianowicie jestem niedawno po wymianie zestawu przód(snr plus hepu)plus tył(łańcuch swag i ślizgi mechenker napinacz ok) i wszystko gada super, ale chodzi mi o wartości w grupach 90, 91, 93, w dwóch pierwszych mam pomiędzy 0 a -1 stopni lub 21-22 na zmiennej fazie , natomiast w grupie 93 miałem 0 lub 1 stopni na czujniku firmy Meyle ale mechanik mi doradził żebym sobie docelowo założył boscha no i ok kupiłem za ponad 200 zł i zamontowałem i wyskoczyła mi w vcds w grupie 93 wartość 5 stopni ale przestawiłem lekko na śrubach montażowych czujnika (tak mi kolega podpowiedział) i teraz mam wartość 3 stopnie, dalej nie skoryguje bliżej zera, czy tak ma być że na różnych czujnikach są różne stopnie? i czy różne wartości stopni mają wpływ na prace silnika i osiągi? z tego to czytałem gdzieś że jest tolerancja od -3 do 6 stopni. Dziękuje za rozwianie wątpliwości pozdrawiam.
  12. Cześć, od pewnego czasu zauważyłem problem z wyciekiem płynu chłodniczego w okolicach tylnej części silnika. Po wjechaniu na kanał nie byłem w stanie zlokalizować miejsca wycieku – zarówno od góry, jak i od dołu wszystko wyglądało na szczelne. Skrzynia biegów jest jednak wyraźnie wilgotna po obu stronach. Co ciekawe, płyn ucieka tylko do pewnego poziomu i wyciek pojawia się wyłącznie wtedy, gdy silnik jest mocno nagrzany. Kiedy silnik jest rozgrzany i odkręcam korek zbiornika wyrównawczego, poziom płynu lekko się podnosi. Nie jestem jednak pewien, czy to kwestia ciśnienia – wydaje mi się, że gdyby to było przyczyną, nadmiar płynu powinien wydostawać się właśnie przez zbiornik wyrównawczy.
  13. Znaczek lte już zniknął, więc prawdopodobnie czekają mnie te kolejne niespodzianki. Co mogę zrobić żeby to naprawić i zapobiec kolejnym problemom?
  14. I use a module for two cameras. https://rnse.pcbbc.co.uk/
  15. WAUZZZ8E82A134427 proszę o sprawdzenie kodu lakieru
  16. Wczoraj
  17. Tak kupiłem agm Boscha, tylko że 70ah mój Ori ma 68 ale nie do kupienia poza ASO 😏
  18. OK, dziękuję, będę próbował.
  19. Niestety u mnie w po lifcie nie działa. Być może dlatego, że mam wersję z USA. Ani VCDS ani OBD Eleven nie dają rady😟
  20. Witam . Czy w a6 c8 0cj ilość oleju do skrzyni to też 4l ? Bo wszędzie w zestawach widzę 6l
  21. Szukam informacji na temat akcji serwisowej "23EV". Dotyczy silników 3.0 TDI do roku 2019. Jedyne co wiem, że dotyczy Adblue i skutkuje jego większym zużyciem. Ale czy oprócz większego zużycia adblue robi ten soft coś robi? (tzn wydłuży życie osprzętu lub poprawi pracę skrzyni/silnika?) Przy moich niskich przebiegach akurat zużycie mnie nie interesuje, ale boję się że wgrają mi jakiś syf skutkujący utratą mocy lub większym spalaniem. Dorzucają z tego co zrozumiałem 3 bezpłatne tankowania mocznika (zadośćuczynienie za zwiększone zużycie). Miła Pani z centrali co do mnie dzwoniła też więcej nic nie wie. Net poza tym co napisałem też milczy.
  22. Umyj dokładnie silnik, dodaj barwnika na sprawdzanie wycieków do układu chłodzenia, przejedź się i zobacz gdzie widać wyciek. Stawiam na króciec z tyłu bloku od strony grodzi.
  23. Takie auto za 22 k euro opłaca się kupić? 110 k przebiegu 2.0 tfsi 252 VID-20250624-WA0004.mp4
  24. Przecież parametry w grupach 90 91 93 sa książkowe w 93 jest norma od -3 do 6 sipni ty masz idealnie 3
  25. Witam serdecznie . Mam problem a moim audi a3 . Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodniczy. Głównie braki widać po przejechaniu się autostrada prędkościami od 140km/k wzwyż ,gdzie po 80-100 km musze dolać około 1-1,5l . Auto było już u kilku mechaników ale żaden na razie nie znalazł przyczyny ubywania płynu . Robiliśmy test na UPG i test nic nie pokazał. Wymieniłem już zbiorniczek + nowy korek , chłodnice EGR , sprawdzaliśmy węże itd , wymieniałem olej który był czysty po spuszczeniu ,nigdzie nie widać śladów wycieku. Na razie działam metodą prób i zastanawiam się czy po prostu nie wymieniać wszystkich części po kolei zaczynając oczywiście od tych najtańszych. W lipcu będę wymieniał na pewno rozrząd bo zbliża się już jego czas wiec pompa wody będzie tez nowa . Kolega doradzał mi tez sprawdzenie nagrzewnicy i kolektora dolotowego bo gdzieś czytał o skodzie z tym silnikiem i tam był walnięty właśnie kolektor . Tez na jednym z forów czytałem ze w tych silnikach niby występuje jeszcze jedna chłodniczka która może tez powodować ubytki płynu . Tez na moja logikę przy tak dużych ubytkach płynu raczej nie jest to UPG bo jeśli by było to na 100% powinno wyjść na teście. Podsumowując jestem w kropce i może ktoś z was miał do czynienia z czymś takim Jeśli chodzi o specyfikacje auta to tak: 2.0 TDI BMN 140km 2007 rok 270tys nalotu Manual Pozdrawiam
  26. Nie ma mocniejszych silników w B9 przedlift jak tylko 252KM O takim wspomniałeś. 50 zł. za raport to dużo ?
  27. Hej. Podpowie ktoś gdzie są zlokalizowane przekaźniki j23 i j695 od sterowania rozrusznika. Model jak wyżej.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...