Skocz do zawartości

Ranking

  1. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      626


  2. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      161


  3. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


  4. arek252525

    arek252525

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      159


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/13/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. - wyżej limiter obrotów, przy których zmieniane są biegi - zniesione limitery momentu obrotowego dla poszczególnych biegów (nie wiem do którego biegu są fabryczne limity) - szybsza zmiana biegów
    1 punkt
  2. Zacny upgrade się szykuje ? Fajny model i dobra baza do modów ?
    1 punkt
  3. nic nie pasuje P&P tarcze ori klocki jakie chcesz
    1 punkt
  4. Z resztą, panowie, jakby kupić tak wszystko od razu, to szybko nie byłoby o czym pisać
    1 punkt
  5. Dzięki Leszku za rade Nie będę spamował u Dawida w temacie. Jak będę szukał bliżej lata, to się odezwe.. Pozdrawiam
    1 punkt
  6. Kup gwint, pokrecisz jak chcesz i dostosujesz jak trzeba, ja również kupiłem springi h&r -45mm mimo że wszyscy mowlili kup gwint,......juz pozałożeniu miałem niedosyt delikatnie mówiąc, pjezdziłem na nich nie wiem z 8 miesięcy chyba i już zamawialem gwint
    1 punkt
  7. Jak widać każdy sam musi przejść tą drogę... kolega dayd_4 sam z czasem dojrzeje
    1 punkt
  8. Wzór wzorem ale to koło nie ma podejścia do ori RS4. Szerokość i niskie et sprawia że koło jest mocno wklęsłe i znacznie ładniejsze. W rzeczywistości to dwie zupełnie inne felgi. Ori koła RS4 nie da się pomylić z innym. Na żywo jest mega kozackie zwłaszcza z fajnym naciągiem.
    1 punkt
  9. Masz walnięty silniczek od klapy pasażera i dlatego leci zimne, wymień na sprawny lub spróbuj go wyczyścić , jak zdejmiesz schowek to ukażą ci się silniczki, jest o tym temat w dziale klimatyzacja
    1 punkt
  10. Witam. Wszystko jest dobrze. Jest 18 g sadzy, przy 23 g bedzie ja wypalał. Ostatnie wypalanie było 382 km temu. Chyba dużo jeździsz po mieście. Popiolu w oleju nie ma i dawki paliwa sa dobre.
    1 punkt
  11. Jak dobrze zakonserwujesz, to nie powinno wychodzić nic. Ile jest aut co są łatki wstawiane w nadkolach gdzie de fakto jest więcej wody, soli, brudu i ogólnie syfu niż na klapie i jak dobrze zabezpieczone to nic nie wychodzi.
    1 punkt
  12. Poprzednia kierownice zwykła sline miałem nowke sztukę, ścięta kupiłem używke. Niby w złym stanie nie była. Nowa to nowa. W pracy też tymi nowymi się jeździ to zupełnie inna w dotyku. Wczoraj przyszła i od razu zamontowana. Stan starej po małym czyszczeniu.. Multi i poducha od kumpla, kupił kiedyś taka od a3 8v i na szczęście zostawił. Teraz może z kompletem iść w świat.
    1 punkt
  13. Szczerze to się śmiać chce jak człowiek słyszy że w vagu z roku na rok czy z budy na lift coś poprawiają. Te same brednie krążą o 3.0 tdi i słynnym łańcuchu rozrządu. Zasada jest jedna że nic nie jest wieczne ale żywotność zależy od sposobu dbania, serwisowania itp. Ps ja mam 2008rok 342tys od przebiegu 164tys na programie i wszystko ładnie działa. Leje tylko shell zwykły plus dodatek z archoila i filtr paliwa wymieniam co 10tys z olejem.
    1 punkt
  14. Dzięki chłopaki, lubie tego kibla, zbieram o nim prospekty i inne dokumenty aby zebrać jak najwiecej info co było na wyposażeniu, aby pózniej to kupić? ubzdurałem sobie ze bedzie full opcja we wszystko co było i nie było w tym nadwoziu, dlatego mody innowacyjne(a jest ich już kilka) staram sie ogarnąć tak by przypominały fabrykę(zderzaki, egt, przycisk od wzmacniacza, otwieranie klapy funkiem, usb, torsen v8, colormfa, kanapa z fotelikiem zintegrowanym, noi cos czego tu jeszcze nie pokazałem, ale o tym niebawem, to temat tabu?). Ogólnie te wszystkie mody są dzieki ekipie Audi Elements, nie boją sie prawie wszystkich moich zwariowanych pomysłów? Lista modów z zeszłego roku jest olbrzymia, ale to wynikało z potrzeb a cel jest jeden, pojechać na zlot i przywieźć jakiś puchar? Pomysłów mam bardzo dużo na doposażenie tego kibla w fabryczne elementy nowszych kibli zrobione tak jak fabryka by to miała wypuścić. kilka rzeczy przegapiłem przez źle rozegraną akcje swapu(czas), no ale jaki problem wyjąć silnik jeszcze raz? Teraz zostały naprawde pierdoły aby to zaczeło jeżdzić, ale jeszcze chwile potrwa zanim go odbiore. Gość od folii pewnie już zwątpił, bo umawiałem sie z nim na styczeń 2018. A mi sie myśli powoli nad powrotem do lakieru szarego ale z domieszką
    1 punkt
  15. sorry, miało byc: G 052 911 A2 daj Ravenola MTF2 75W80
    1 punkt
  16. Teoretycznie raz można sklep na ten sam. Ale dla pewności można usunąć stary i użyć nowego w postaci sznura butylowego . Podgrzać docisnąć założyć spinki i po sprawie
    1 punkt
  17. Witam Również proponuję oryginał rs4 ? Akurat u mnie odnowione i pomalowane ala szare/grafit
    1 punkt
  18. Dziękuję. Na wiosnę jest plan na jakieś ładne koło. Będzie jeszcze ładniejsza
    1 punkt
  19. Tu nie chodzi o zapowietrzenie układu bo i tak auto odpali, tylko o to ze jak montujesz nowy filtr to przeciskasz z niego powietrze do układu i pompy wysokiego ciśnienia, to jest jedna z przyczyn opiłowania pomp.
    1 punkt
  20. A pompa wysokiego ciśnienia parę razy powietrze zaciągnie. Jak tak robisz to rób sobie na własne ryzyko a nie doradzaj innym.
    1 punkt
  21. Z Trepkowa staram sie dzielic obowiazkami i prowadzeniem samochodu. Np. jak jedziemy na impreze to ja prowadze w jedna strone a Trepkowa w druga
    1 punkt
  22. Witam, kupując B8 nawet do głowy mi nie przyszło żeby zwrócić uwagę na to czy w wyposażeniu znajdują się podgrzewane lusterka - wydawało mi się to oczywiste. Jakie było moje zdziwienie kiedy rano szyby i lusterka były zaparowane i mokre od rosy a ja zacząłem szukać włącznika podgrzewania lusterek. Zapłon, światła, podgrzewanie tylnej szyby, przełącznik lusterek w pozycji neutralnej - nic. Zauważyłem w innej A4 B8, że na pozycji neutralnej ustawienia lusterek jest rysunek podgrzewanego lusterka a u mnie jest tylko I. Orientuje się ktoś czy instalacja jest przygotowana i należałoby tylko wymienić wkłady ewentualnie przełącznik lusterek czy może jest to grubsza robota. Szukałem takich info na forum ale znalazłem tylko podobne problemy we wcześniejszych modelach. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
    1 punkt
  23. Tylko zmiana kostek. Immo masz po za licznikiem. Możesz odlutowac masę diody immo i dać ja na pin 24 z żółtej kostki lub też zasłonić ją tasiemką W przeciwnym razie kontrolka będzie mrugać cały czas
    1 punkt
  24. Dokładnie tak aluminium się utlenia pod wpływem warunków atmosferycznych, latem słońce, zimą sól drogowa i połysk znika. Przechodziłem ten temat na felgach.
    1 punkt
  25. B7 jeszcze nie badałem, ale tak na szybko - występują tu tylko włączniki w wersji HIGH. Wniosek za tem taki, że instalacja w B7 jest fabrycznie w wersji HIGH - jednak są tutaj dwie wersje modułów więc jakieś różnice pomiędzy tymi instalacjami jednak są. Muszę pogadać z Kerczim, ostatnio coś zgrzebaliśmy z jego modułem przez gg i nawet zadziałało (robił swapa z K na P jeśli dobrze pamiętam). Robiliśmy wszystko w oparciu o instalację z B6, potrzebuję troszkę czasu aby zebrać i potwierdzić info. Włączniki z B7: 8E0 941 531 A (włącznik bez auto, stosowany od 11/2004 do 01/2005) 8E0 941 531 C (włacznik bez auto, stosowany od 01/2005 do 06/2008) 8E0 941 531 B (włacznik auto, stosowany od 11/2004 do 01/2005) 8E0 941 531 D (włącznik auto, stosowany od 01/2005 do 06/2008) Jeśli możesz, rozpisz wiązkę kostki włącznika świateł (pin i kolor przewodu - ew. odnieś się do rozpiski z B6). Przy okazji sprawdź też VAGiem jaki masz moduł komfortu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...