Jaka instrukcja?
Do bzykania też jej potrzebujesz ?
Odkrecasz korek spustowy miski, odkrecasz miskę i filtr.
Zakładasz filtr potem czysta umyta miskę z magnesami i nowa uszczelkę
Wlew Masz z lewej strony z boku skrzyni, zalewasz aż się przeleje. Odpalasz motor i zalewasz do przelania. Podpinasz VAGa i wchodzisz w skrzynie biegów w temperaturę oleju. Czekasz aż nagrzeje się do 55-60 stopni. W tym momencie albo dolewasz albo nadmiar sam wycieknie.
Ja zawsze wlewam litr więcej jak potrzeba czekam 10 minut i spuszczam, potem kolejny litr i spuszczam, potem jeszcze raz i zakreacam korek
Panowie sprawa ogarnięta bez januszowania i jakiegoś rezania. Bierzemy stare świece w imadło za element na który nachodzi fajka, bierzemy 12 czy 13 nie pamiętam jaki był to klucz, i odkręcamy samą górę, analogicznie nakręcamy na gwint z nowych świec i wszystko gra.
Zdjęcie w imadle to wykręcona góra ze starej świecy, zdjęcie na blacie to stara świeca i obok nowa z nakręconą "główką, trzpieniem".
To jaki jest sens kupić 3.0 TDI jak się tak mało jezdzi? Przecież przy takich krótkich odcinkach to się silnik nawet nie zagrzeje... To niezbyt zdrowe, że nie wspomnę że nie dogrzeje do poziomu żeby się nacieszyć mocą bo taką moc się chyba po to kupuje...? Co z DPF i innymi gadzetami na pokładzie ?
To takie pytanie retoryczne bo nie chce wywoływać żadnej wojny. Koledze co szuka allroad za ponad 70k zł to proponuję szukać poliftach 2.0tfsi z niskim przebiegiem i skrzynia zf8hp55 czyli popularny tiptronic a potem zrobić chip. Będzie cicho, bardzo elastycznie, szybko a i przy jeździe przepisowej nawet ekonomicznie. Popatrz do tematu o moim aucie.
No takie wyjątki się też zdarzają , ale one tylko potwierdzają regułę
Swoją drogą przy takim uszkodzeniu to do kierowcy od dłuższego czasu powinny dochodzić dość niepokojące dźwięki.....
Może będzie zmiana kto wie , nie chce na pewno robić więcej niż jest zalecane z 2060vklr , pompuje 2.53 bar w tym momencie , limiter egt bardzo bezpiecznie na 930 stopni ? Okolice 290km i 550 Nm z pięknym dołem na poziomie 460 Nm przy 2 tyś , tak to wstępnie wygląda po hamowaniu po logach , zobaczymy co pokażą rolki . ? Do tego dodam że Sachs Performance pięknie sobie z tym radzi i strzały z miejsca są możliwe
rozumiem czytałem i jest tam opisane jak zainstalować wszystko, tylko potrzebuje dowiedziec sie jak zokodować zeby uruchomic to w halogenach nie posiadajać włącznika auto
Dzięki, sprawdze to wieczorem.... i dam znakaDobra już wiadomo co się stalo;)Odlamal się plastik od tej rurki aluminiowej na czujniku i dlatego xenony opadły a na tylnej osi było 78%.
Ktoś może kupował ten zlacznik w aso (bez elektronik) i wie czy można to dostać w ogóle.?
Wstaw jakąś fotkę.Zgodnie z ETKA nie ma możliwość dokupienia pojedynczych cześci. Może na aukcjach ale w ASO cały czujnik. Przy zakupie ważne jest jakie masz zawieszenie i czy xenony skrętne czy nie.