Wrzucaj gwint, będziesz kombinował ze springami, talerzami, gumami, szukał tej wysokości..
sam przód kupisz za śmiech pieniądze, skrecisz postawisz, przejdziesz się, poprawisz i będzie malina.
Zdecydowanie 356mm ale felga 18cali.
Cenowo tak jak mówisz 345 vs 356mm wychodzi podobnie. Tarcze ta sama cena u mnie.
Do 380mm tarcza też droga szt prawie 900zl
Nie pulpit tylko FIS, tak to się fachowo nazywa.
Najprawdopodobniej kończy się mikrostyk w blendzie tylnej klapy. Wszystko jest opisane - wystarczy trochę poszukać.
Audi A2 1,4 TDI wciągało mi ok 4l oleju od wymiany do wymiany (co 15kkm ), śmierdziało spalonym olejem i przykapcał na niebiesko z wydechu
Jak się zdecydowałem by rozebrać silnik ( dodatkowo miała objawy padniętej uszczelki pod głowicą ) to się okazało że tuleje cylindrowe mają ślady zacierania się tłoków i dodatkowo na dwóch cylindrach widoczne są pęknięcia tulei
No i silnik poszedł na złom , nie było czego ratować....
Dla tego nie uwierzę by sprawny silnik bezobjawowo spalał tyle oleju , zweryfikuj dokładnie to co opisujesz bo mi się to kupy nie trzyma ...
Same właściwości oleju ( jego wymiana na lepszy ) może zmniejszyć zużycie o 0,5l/10kkm ale nie 10 razy więcej
Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi.
Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy.
Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje ECU silnika i na wyższe nie pozwoli.
Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755
na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi ładnie ,zrobiłem już 20 tys.
Panowie pytanko,gdzie dostane ten ściągacz do napinacza? bo mnie czeka taka operacja. Boję sie żeby pasek nie przestawił przy ściąganiu wałka rozrządu na wale
potwierdzam kupiłem kompletne tłumiki (od obejmy za katalizatorami aż do samego końca łącznie z gumami i tymi częściami uchwytów które przykręcane są do auta) ori miałem tylko lewy tłumik ale po ściągnięciu osłon pod miejscem na prawy tłumik okazało się że śruby mocujące są wmontowane w nadwozie więc wszystko pasowało plug&play (oczywiście poza rozdzieleniem z jednego tłumika na dwa, ale to już gościowi który mi to robił nie stanowiło żadnego problemu - usunięcie tłumika środkowego i zrobienie "trójnika") czas trwania całego zabiegu to jakieś 60 - 90 minut , należy pamiętać o tym że ori wydechy z S4 mają klapki sterowane podciśnieniami które to przy ściąganiu nagi z gazu powodują zamykanie ich i charakterystyczne buczenie wydechu. Ja nie bawiłem się z podłączaniem tego bo w dieslu to i tak nie słychać więc klapki zostały lekko "cheftnięte" w pozycji otwartej