Skocz do zawartości

Ranking

  1. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      206


  2. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      318


  3. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      7364


  4. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10235


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/08/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wrzucaj gwint, będziesz kombinował ze springami, talerzami, gumami, szukał tej wysokości.. sam przód kupisz za śmiech pieniądze, skrecisz postawisz, przejdziesz się, poprawisz i będzie malina.
    3 punkty
  2. 3 punkty
  3. Ok 3 ata temu w aso były po ok 45zł szt
    1 punkt
  4. musisz kupić w aso
    1 punkt
  5. Nikt nie karze kręcić na sam dół , po to gwint żeby ustawić sobie jak się podoba.....
    1 punkt
  6. Zdecydowanie 356mm ale felga 18cali. Cenowo tak jak mówisz 345 vs 356mm wychodzi podobnie. Tarcze ta sama cena u mnie. Do 380mm tarcza też droga szt prawie 900zl
    1 punkt
  7. Bedzie lux. Na przod nawet 15mm.
    1 punkt
  8. Nie pulpit tylko FIS, tak to się fachowo nazywa. Najprawdopodobniej kończy się mikrostyk w blendzie tylnej klapy. Wszystko jest opisane - wystarczy trochę poszukać.
    1 punkt
  9. Zamiast wróżyć to należy zacząć od diagnostyki vagiem - odczytanie błędów, logi i takie tam.
    1 punkt
  10. Audi A2 1,4 TDI wciągało mi ok 4l oleju od wymiany do wymiany (co 15kkm ), śmierdziało spalonym olejem i przykapcał na niebiesko z wydechu Jak się zdecydowałem by rozebrać silnik ( dodatkowo miała objawy padniętej uszczelki pod głowicą ) to się okazało że tuleje cylindrowe mają ślady zacierania się tłoków i dodatkowo na dwóch cylindrach widoczne są pęknięcia tulei No i silnik poszedł na złom , nie było czego ratować.... Dla tego nie uwierzę by sprawny silnik bezobjawowo spalał tyle oleju , zweryfikuj dokładnie to co opisujesz bo mi się to kupy nie trzyma ... Same właściwości oleju ( jego wymiana na lepszy ) może zmniejszyć zużycie o 0,5l/10kkm ale nie 10 razy więcej
    1 punkt
  11. Jutro spotykamy się o godzinie 16:00 pod restauracją orle gniazdo ul. Macieja Przybyły obok stacji Bisek. Paweł Ma załatwić stoliki.
    1 punkt
  12. Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi. Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy. Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje ECU silnika i na wyższe nie pozwoli. Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755 na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi ładnie ,zrobiłem już 20 tys.
    1 punkt
  13. Szyby nie trzeba demontować i w b7 powinno się czyścić tak samo.
    1 punkt
  14. Foto z Hercules Tour 2017 ☺ https://m.facebook.com/fotoyez/photos/a.1507554975986288.1073741866.1054080628000394/1507567309318388/?type=3&source=48
    1 punkt
  15. Panowie pytanko,gdzie dostane ten ściągacz do napinacza? bo mnie czeka taka operacja. Boję sie żeby pasek nie przestawił przy ściąganiu wałka rozrządu na wale
    1 punkt
  16. Tja, oświetlenia w przednim popielu praktycznie nie widać - trzeba się mocno wychylić aby zobaczyć szkiełko od LEDa po wewnętrznej stronie...
    1 punkt
  17. potwierdzam kupiłem kompletne tłumiki (od obejmy za katalizatorami aż do samego końca łącznie z gumami i tymi częściami uchwytów które przykręcane są do auta) ori miałem tylko lewy tłumik ale po ściągnięciu osłon pod miejscem na prawy tłumik okazało się że śruby mocujące są wmontowane w nadwozie więc wszystko pasowało plug&play (oczywiście poza rozdzieleniem z jednego tłumika na dwa, ale to już gościowi który mi to robił nie stanowiło żadnego problemu - usunięcie tłumika środkowego i zrobienie "trójnika") czas trwania całego zabiegu to jakieś 60 - 90 minut , należy pamiętać o tym że ori wydechy z S4 mają klapki sterowane podciśnieniami które to przy ściąganiu nagi z gazu powodują zamykanie ich i charakterystyczne buczenie wydechu. Ja nie bawiłem się z podłączaniem tego bo w dieslu to i tak nie słychać więc klapki zostały lekko "cheftnięte" w pozycji otwartej
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...