Skocz do zawartości

Ranking

  1. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      2

    • Postów

      5679


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  3. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  4. Houdini

    Houdini

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      178


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/22/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Te plastiki kupisz bez problemu poza ASO,ori boscha. Musisz uważać przy wyciąganiu wtrysków żeby równo je wyciągnąć bo te podkładki nie są już tak elastyczne jak nowe więc jak zahaczysz bokiem to może pęknąć.Mi niestety ostatnio udało się taki uszkodzić bo trzy wtryski prawie same wyszły a jeden mocno trzymał więc jak szarpnąłem listwę do góry to przytrzymała się na jednym wtrysku i pękła ta podkładka.Jak już wyciągniesz to stare od razu przetnij, nie próbuj ściągać. Nowe założysz bez problemu, daj tylko na nie kroplę oleju.
    1 punkt
  2. Mam też inne czerwone ?
    1 punkt
  3. Jeśli to ośka to tam jest mutlitronik. Poczytaj o tej skrzyni to Ci się odechce przekładki.
    1 punkt
  4. https://www.synology.com/pl-pl/products/DS218j mam i polecam
    1 punkt
  5. Dobra dobra Wy już mnie nie napastujcie tak ? przyjdzie odpowiedni czas to wleci V8 ?
    1 punkt
  6. W MMI 3G Basic, nie ma widoku 3D. Soft możesz wrzucić od razu najnowszy.
    1 punkt
  7. Pozdro dla @BARTEKAUDI widziany okolo 20:30 na rondzie w Sulbinach, mrygnalem awaryjnymi Lecialem srebrnym S4.
    1 punkt
  8. Z Kowim to ja non stop dyskutuję o nowych modach ? także wiem że jego nie dogonię ? Ale dzięki za dobre słowo ?
    1 punkt
  9. Płukanie stosujesz jak masz dużo syfu w silniku lub jak kupiłeś auto i nie masz zielonego pojęcia co tam siedzi a chciałbyś olej wymienić. Jeżeli mechanik dokładnie spuści olej, wyssie resztki oleju z mocowania filtra oleju to nie ma sensu płukanki stosować. Możesz przejść na olej innej marki.
    1 punkt
  10. mozesz popsikac kontaktem ale na moje lepiej np. IPA w sprayu bo ładnie wyciąga wilgoć. Zobacz wtyczkę przy samej pompie ABSu też bo może tam się coś dzieje. Jeśli znajdziesz zaśniedziałe styki i nalot w kostce to może być przyczyna.
    1 punkt
  11. Ja bym sprawdził czy nie ma wody w kablach idacych do sterownika absu (odpiął kostkę i zobaczył w jakim stanie są piny) i przeglądnął bym kable idące przez gródź do kabiny. Do tego sprawdził czy nie ma wody w MK bo ilość błędów i to że prawie wszystkie wskazują na zwarcia lub błąd komunikacji wskazują na to.
    1 punkt
  12. Wilgoć. Sprawdź puszkę ECU czy szczelna, zdejmij osłonę lewego progu/słupka A i zerknij czy tam wilgoci nie ma. Obroty spadały Ci szybciej bo ECU nie widziało prędkości.
    1 punkt
  13. Mam wakuometr więc posprawdzam czy trzyma ciśnienie. Trudny dostęp do vacuumpompy i do przewodu przy tulei w grodzi? W razie gdybym chciał powymieniać węże podciśnienia to jaki jest ich rozmiar wew.? 3mm?
    1 punkt
  14. dokładnie podciśnienie, miałem identyczny problem- nieszczelność w przewodzie przy tulei w grodzi oraz luźny króciec przy vacumpompie
    1 punkt
  15. Zajrzyj to vacuum pompy, przewodu od serwa. Masz brak wspomagania hamulców przez brak podciśnienia.
    1 punkt
  16. Jestem tydzień po wymianie sprężyn na Eibach pro kit. Założyłem sprężyny na ori zawias 1BA i nie zgodze się z nie którymi wypowiedziami, że jest do d*py, że coś źle wybiera, że autem buja itd - wręcz przeciwnie, auto dużo zyskało i dużo szybciej reaguje na szybkie ruchy kierownicą, autem nie buja, nadal przyjemnie wybiera, nic nie dobija, siadło książkowo i w połączeniu z 19' felgami i kapciem 245/35 na szybszych łukach jedzie jak przyklejona. Jeździłem autami z BE, BV, gwinty i tutaj w zestawieniu BA + Pro Kit nie zauważyłem żadnych nie pokojących zachowań samochodu, obecny komfort dla mnie to bajka, no i zyskało na wyglądzie, bo fajnie dla oka usiadła, a nadal jest praktyczna. Ze swojej strony mogę śmiało bardzo polecić taki zestaw, czyli 1BA + Eibach Pro Kit Tak to mniej więcej wyszło:
    1 punkt
  17. dziś za 220zł poszedł zestaw, nie zdążyłem;) gdzieś tam czytałem że niby ilościom omów się nieco różnią te z Saaba , ale ja się nie znam dlatego pytam na forum.
    1 punkt
  18. Jak masz sprawną dwumasę to zakładasz tylko tarczę i docisk z AWX. Liczy się maksymalny moment a nie moc w którą celujesz. Cenowo to 350 zł Sachs + robocizna.
    1 punkt
  19. Witam. Mam zawias 1BA I chcial bym obnizyc auto. Niestety ciezko znalesc ori sprezyny z wymagana kategoria wagowa do 2.0 TFSI Avant bez Quattro (uzywane lub zamienniki). Myslalem na Eibach'ami ale na forach UK widzialem komentarze ze tyl siada nizej bo Eibach robi jedne sprezyny ktore podchodza I pod TDI I benzyne. Diesle siadaja rowno a w benzynie ponoc przod siada mniej. Takiego rozwiazania nie przeboleje. Da sie gdzies dostac nieoryginalne sprezyny -20mm czyli poprostu zamienniki do s-line?
    1 punkt
  20. piasta ma 57 mm, a otwór w feldze oryginalnej ma 57,1 mm
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...