Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      8624


  2. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      3021


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  4. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      5981


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/16/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wszystko jasne, ale miejcie się 'na baczności' bo sporo jest serwisów ASO, które kradną części dokładnie tak samo jak inne warsztaty (info z pierwszej ręki kilku osób). Jak kradną? Nie montują po prostu tego co się zamówiło. Wielu klientów zostawia stare części bo po co im. Ty przyjeżdżasz, chcesz nowe sprzęgło. Zamawiają ale paczka idzie do ręki mechanika zamiast w Twoje auto. Niestety jest tak i trzeba być zawsze dociekliwym. Szkoda tylko, że mało osób w ogóle wie co ma w swoim aucie zanim odda na "wymianę" czegoś.
    2 punkty
  2. też mam magnetyczny i chwalę. płytka między telefonem i casem (tylko mam dosyć cienkie etui "slim"). Nigdy nie było jakiś problemów
    1 punkt
  3. Lemforder ma wersje dla zawieszenie sportowego i komfort. Chińczyki na jedno kopyto
    1 punkt
  4. Miałem kiedyś podobny odcień lakieru na poprzednim audi i szło uzyskać mega efekty Wtedy to jeszcze operowałem na pastach farecla - dobrze, że te czasy minęły i dostęp do chemii jest lepszy. Ja u siebie onestepa ostatnio robiłem na wiosnę zeszłego roku i od tamtego czasu nakładam regularnie woski syntetyczne co około 6 miesięcy (jakoś nie mogę się wziąć w garść aby położyć ceramikę). Efekt można zobaczyć w moim poście o mojej audi (wczoraj była ogarniana z zewnątrz) aż wstawiłem zdjęcie do konkursu foto na obecny tydzień
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Serio tak jest nieogarniety i to bardzo, błąd tyczy niskiej wydajności kata, nie ma nic wspólnego z sondami, obie są sprawne, gdyby nie były sprawne nie mogły by zdiagnozować katalizatora. Co to tulejki to najtansze rozwiązanie, może się udać, zamiast błedu kata bedziesz miał błędy drugiej sondy ale nie będa wywoływać szreka lub będzie się zaświecał rzadziej. Co do wyłączenia w ecu to żadnych skutków ubocznych nie ma, co do skomplikowania i czy każdy to zrobi to już dłuższa historia, napewno lepiej dać to komuś kto zrobi to dobrze, bo jak ktoś ma zrobić to na odwal się i pokasuje całą diagnostykę to juz lepiej założyć tulejkę...
    1 punkt
  7. Niestety prawda jest taka że te nowe zamienniki kata się nie sprawdzają w 1.8t i wyrzucać bedzie bład kata. Rozwiązaniem moze byc tulejka na drugą sonde, błędy też bedą sie pojawiać ale inne, plus że nie powinno być checka. Drugim rozwiązniem jest montaż org kata ale sprawnego, czyli bedzię trudno taki znaleść, no i 3 rozwiąznie chyba najbardziej optymalne wyłączyć błąd kata lub obsługę drugiej sondy w ecu i zostać na tym zamienniku.
    1 punkt
  8. Na pierwszą sondę sterująco nie zakłada się żadnego emulatora. Na drugą owszem jeżeli katalizator niesprawny lub już pusty to może pomóc taka tuleja. Zaczął bym od ustawienia porządnie LPG. Katalizator pewnie zamiennik?
    1 punkt
  9. TRW, RTS, Lemförder. Sam wybierz na które Cię stać.
    1 punkt
  10. Praktycznie każdy słupek podejdzie ale spokojnie,poczekajmy na opinię mechanika....
    1 punkt
  11. Moje auto nie raz stało po 2-3tygodnie i był totalny hardcore szczególnie w zimę(wrzucę foty) gdzie w grę wchodziła sól i wilgoć, ruda robiła swoją robotę a docieranie tarcz zajmowało ze 100-200km ale zawsze się dotarły i później normalnie hamowały. Nie masz się czym przejmować po prostu na początku po dłuższym przestoju staraj się hamować delikatnie i tyle.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Ile chcesz przeznaczyć na wahacze kasy? Musisz mieć świadomość że przy twardym 1BV wahacze kiepskiej jakości skończą się w szybciej niż na miękkim 1BA
    1 punkt
  14. Coś Ci się chyba pomyliło, nikt nikomu nie musi mówić co ma robić że swoim autem za ile i gdzie.
    1 punkt
  15. Jak widzicie, dzielnie pomagał mi inspektor KOT - TREPEK Jest jeszcze kilka elementów, które muszę dokończyć, jak np. koszmarne elementy na zderzakach - mają tak głębokie przetłoczenia, że nie ma szans na wklejenie tam folii tak jak jest teraz bo i tak wstanie dlatego muszę je dokleić z nowych elementów folii, ale to już zrobię na spokojnie na dniach. Nadkola też mają mega głębokie przetłoczenia, że pewnie je poprawię aby były z dwóch części i będzie gites Do odcinek bez cięcia po lakierze używałam resztki żyłki Knifeless oraz nowej z 3M. Do mycia płyn Wraper i wiadomo ulubioną różową raklę a także inne o różnych stopniach giętkości, które już nie są w moim kolorze ale się sprawdzają. Do poprawy mam lusterka... które zrobiłam na szybko wieczorem bo już nie miałam siły po całych 4 dniach... Ale jak mi przyjdzie ochota to je ładnie poprawię (głównie w środku, dookoła szkła lustra). Ogólnie jaram się kolorem i ciężko mi uwierzyć, że to zrobiłam
    1 punkt
  16. Ponieważ zaraz po pierwszym tygodniu urlopu rzuciliśmy wszystko i wyjechaliśmy w Bieszczady... pora teraz nadrobić zaległości w relacji z klejenia A2 W sumie trwało to 4 dni... wszystko robiłam sama (przygotowanie, mycie, klejenie) a trepek czasami pomagał głównie coś tam rozebrać (w tym jest zresztą najlepszy ) czy potrzymać fragment folii a raczej zarzucić na element. Poniżej kilka zdjęć w trakcie + detale dla ciekawych jak to ogarnąć
    1 punkt
  17. LM? lepiej kupic megin za polowe ceny a mamy to samo.. Motul siki jakich mało, hc-minerał w cenie syntetyku, podobnie millers ale plus taki, że wybitnie dobre mają hc ?. Mowa cały czas o 5w40.
    1 punkt
  18. Pomieszać czyli z płyty od navi audi 2018 przegrać wszystkie pliki podmieniając 3 pliki(2 duże tj. 1,4 GB oraz 700 MB z rozszerzeniem db i 1 mały dbf) z map od np. BMW, zmieniając im nazwy na te od Audi nagrać na płycie i już. Też mnie to zaskoczyło ale działa, mapy są niewiele chyba nowsze od 2018 bo pokazuje wersję B/201805. Przeglądając mapę drogę S3 widać ale ile jej jest to nie wiem.
    1 punkt
  19. Wejdz w ten link, kliknij na adres linku i wciśnij enter wtedy zadziała.
    1 punkt
  20. Gdzie w b6 znajdują się przekaźniki który od klimatronica?
    1 punkt
  21. Napisz co masz za MMI ? to wrzuce schemat podpiecia . Wtyki (gniazda zapaniczki ) kupisz albo ASO lub uzywki .
    1 punkt
  22. nie no to jest oczywiste zeby sprawdzac płyn mnie tak mniej wiecej raz na dwa tygodnie ubywa ok.50ml takze nie wiem czy to taki maly wyciek
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...