Skocz do zawartości

Ranking

  1. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      4

    • Postów

      161


  2. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      5981


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  4. rosati

    rosati

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      79


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/18/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Panie kolego, jak stałem w niedzielę przed Tobą na światłach to bas od Ciebie słyszałem i prawie czułem u siebie
    2 punkty
  2. Hejka Autko zrobione i jutro do odbioru. Wreszcie jeszcze olej zmienić już na odpowiedni. Nowych (używanych po regeneracji) części lista jest całkiem spora. Można powiedzieć, że silnik zbudowany od nowa, łącznie z kpl sprzęgłem, które też zmieniłem. Ja dopiero w Polsce będę w sobote to będę wiedział coś więcej. Ogólnie ciężko było znaleźć dobrą głowice dlatego ten czas nie jest zadowalający, ale tak jak mówiłrm żonka miała czym śmigać więc bez stresu. Głowica dopiero piąta okazala się dobra. Jedna (chyba trzecia z kolei) była prawie dobra, bo nie była popękana i na sprawdzaniu na zimno też była ok, dopiero na gorąco ukazały się niewielkie pęknięcia. Pewnie dla jakiegoś handlarza byłaby ok, bo z rok może wytrzyma. A ja chciałem mieć dpbra w 100%. W ASO za nową powiedzieli 9000zł. Dużo za dużo. Wszelakie panewki, uszczelniacze, zimeringi, śruby, nakrętki itd itp są nowe. Pompa oleju zmieniona. Bose na pokładzie ciekawy jestem jak to teraz gra Wrzucę kilka fotek jakie przysłał mi mój mechanik. Aha no i nie kopci Więcej napisze i fotki jak będę już w domku. Stay tuned
    2 punkty
  3. Po długich poszukiwaniach a4b6 lub b7 1.8t opadły mi ręce... Kompletnie nic wartego uwagi... a jak już coś było to szlo zanim dojechałem na miejsce... Po 8 miesiącach poszukiwań, przejechaniu polowy Polski i śledzeniu rożnych portali dzień w dzień (co stało się moim uzależnieniem) pojawiła się pewnego wieczoru ( godz. 22:23) a4b7 1.9tdi 115km. Nie zwlekając następnego ranka (godz 8:30) chwyciłem za telefon z myślą, że może w końcu będzie to! 1.9 tdi trochę odbiegało od tego co chciałem ponieważ szukałem 1.8t (wcześniej miałem a4b5 1.8t po modyfikacjach 200km, następnie a6c5 2.4) lecz gdy pojechałem na miejsce a było to "na podwórku" (30km), oczy me ujrzały a4b7 w czystej serii w bdb stanie! Jeden i jedyny właściciel w pl (pan w podeszłym wieku wojskowy z dobra pensja) który na auto nie żałował! Przebieg 211 890 km, rozrząd wymieniony przy 200 026, amoki, sprężyny wahacze , tarcze i klocki w najlepszym porządku. Silnik trochę slaby ale jakiś chip wjedzie. Środek w stanie bdb praktycznie nówka! Wszystkie guziczki prawie ze idealne powłoka "gumowana" 0 śladów zużycia! Co do blach tu mala rysa tu delikatna gniotka nic poważnego, lepiej takie ryski niż auto odpicowane po dzwonie. Brałem bez zastanowienia! W końcu o auto w takim stanie jest naprawdę ciężko, a mówią ze łatwo auto kupić... Jakie plany? -felga bbs ch021 18" - done (może w niedalekiej przyszłości 19") -obniżone zawieszenie ( myślę o eibachach) - done (były eibachy a skończyło się na gwincie supersporta) -nowy lakier - done -ciemna szyba - done ( przód 85% tyl 95%) -virus - done ( aktualnie 145km ale w miarę jedzenia apetyt rośnie. W planach turbo brd, wtrysk 073al, intercooler od 3.0tdi, sprzęgło awx i nowy program na okolo 190km) -audio - done -lampy z soczewka - done (czekaja na montaż. Robilem je samodzielnie, ciekaw jestem efektu) -wymiana dekorów na czarne ( już zakupione czekaja na montaż. Musialem pomalować ramkę skrzyni I popielniczki gdyż były w gumie A mi się to nie widzi) -dolożenie manetki do komputera (manetka juz czeka w schowku) -cyfrowa zmieniarka yatour - done -mały spojlerek na klapę, dokladka progów i dokladka od cupry (spojlerek czeka na delikatna obróbkę i montaż) -osłona akumulatora - done -chciałbym jeszcze wymienić krzesła ale to jak dokończę wszystko co zacząłem Z napraw i czynnosci ekspoatacyjmych jakie dokonałem do przebiegu na poziomie 260tkm to: -wymiana dwóch górnych wachaczy -wymiana sprzegielka alternatora -regeneracja turbo -wymiana rozrządu na wzmacniany dayco -wymiana gum przeglubów -klocki, tarcze -olej wraz z filtrami wymieniany co 10tkm Ogólnie rzecz biorąc (odpukac w niemalowane) auto bezawaryjne. oto moja perła w dniu zakupu: kółeczka bbs ch021 18'' 8j oponki 215/40 obecnie 220/40 wszystkie zostaną polakierowane na czarno lecz jeszcze nie teraz a tu przymiarka: Dotarły oponki i sprężynki: Teraz dla porównania: -przed założeniem sprężyn - po założeniu sprężyn eibach -gwint supersport Po skończonej robocie oczywiście trzeba było ustawić geometrie Między czasie wpadł mi do głowy pomysł z zabudowa audio. Zapał jest ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Chcę zostawić seryjne radyjko. Zasilanie wzmacniacza puściłem prawa strona wzbudzenie wzmacniacza lewą ( przycisk do wlaczania lub wylaczania zamontowalem niewidoczny na podnóżku) Subwoofer będę chciał zrobić w boczku bagażnika. Przygotowane już jest. Teraz czekam na cieplejsze dni i bawię się żywicą i włóknem szklanym Wlutowalem się kablami sygnalowymi pod oryginalnego wzmaka. Puściłem 2 kable i zlutowałem końcówki czincz (matki) które zamontuje na stale gdzieś wkomponowane w bagażniku. to samo chce zrobić z zasilaniem wzmacniacza, czyli wrzucę jakaś złączkę na 3 kable (zasilanie, masa i remoute) i wsadzenie skrzyni póki zabudowa nie będzie gotowa będzie dziecinnie proste:) No i nastal czas ze było wolne popołudnie wiec zakasałem rękawy i JEJA! żywica + włókno szklane (na razie 2-3 warstwy żeby łatwo z wnęki wyciągnąć) póki jeszcze nie zaschło do końca wyciągnąłem delikatnie jeszcze elastyczna formę pogoda dopisuje, trochę czasu się znalazło wiec jazda dalej Póki co forma leży w garażu i czeka na dokończenie. Jak bede mial natchnienie to do tego wroce a póki bagaznik nie potrzebny audio ewoluowalo (2 x lanzarmax, wzmacniacz audiosystem 195.2, kondensator 1.5f) Tak jak pisałem autko miało kilka rys, purchli (prawie nie widocznych) i wgniotek które mnie drażniły chociaż znajomi mówili mi ze jestem poje.... postanowiłem polakierować cale autko. A oto kilka fotek z prac Pomysłów jest masa gorzej z czasem. Między czasie robie lampy bihalogen w sumie skończone trzeba poprawić tylko trochę czarny środek ( światła długie połączone w lampie żeby świeciły zarówno z oryginalnego miejsca jak i z soczewki) To tak w skrócie z prac. Na tył powędrowały dystanse 20mm a na przód 15mm. nadszedł czas na szybki:) przód 80% tył 95% I wersja na zimę
    1 punkt
  4. Długo zwlekałem ze zmianą oświetlenia w środku, więc Mikołaj przyszedł i postawił mnie do pionu?‍♂️ Nie spodziewałem się że to aż tak odmłodzi wnętrze?
    1 punkt
  5. Pewnie że podejdzie , jeszcze trochę dystansu można wrzucić.
    1 punkt
  6. Ustalmy w końcu miejsce i czas... Kto będzie chciał to podjedzie, kto nie to nie, bo tak nie ustalimy nic... ? Najbliższa niedziela godzina 14, taras widokowy w Krajnie pasuje???? Wypowiadać się ?
    1 punkt
  7. W popielniczce wycialem szlifierka kwadratowy otwór, w obudowie popielniczki, wiertarką zrobiłem też kwadratowy otwór (obrabiajac finalnie pilnikiem), przedłużyłem przewody, wcisnąłem przycisk w otwór w popielniczce, kapnąłem kroplę kleju i wszystko! Najwięcej zabawy jest z radiem i klimatronikiem, żeby to rozebrać. Reszta to pikuś, zabawa. Pozdr.
    1 punkt
  8. U mnie była pęknięta rurka od spryskiwacza tylnej szyby, która jest w tej gumowej odsłonie przy zawiasie. Gdy spryskiwalem to właśnie tak się lało.
    1 punkt
  9. Pięknie Jeszcze miejsce na drobniaki zostało Tak dla ścisłości, to jak jest zamocowane??? Myślę nad takim czymś u siebie od dawna tylko niewiem jak zrobić. Myślałem wkomponować przycisk esp bodajże od c6 w panel klimy miedzy przyciski od szyb. Ale chyba gra nie warta świeczki skoro można tak.
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Jak by ktoś jeszcze szukał to dolny i górny są takie same.
    1 punkt
  12. Te nieszczelności nie powinny mieć wpływy na błąd i błedne wskazania przepływki, sprawdz jeszcze jaki wkład jest zamontowany w obudowe, bo obudowa moze mieć dobre numery a sam wkład juz nie koniecznie, najlepiej podmień przepływkę na inna sprawną i zrób logi.
    1 punkt
  13. Jak masz możliwość to sprawdź szczelność dolotu za przepływką. Ja miałem dziurę w TIP'ie i było za dużo powietrza w stosunku do paliwa.
    1 punkt
  14. Sparwdz jaka siedzi przepływka, musi być org boscha po numerach.
    1 punkt
  15. Ładnie wyszło Jeszcze klameczki poprawić i gites. Pod tymi podłokietnikami to jest jakieś ori miejsce czy jak ?
    1 punkt
  16. Witam, Słabo mi grzeje w mojej Audi, nawet jak jest w climatroniku ustawione na HI. Powinno być gorąco jak w piecu, a leci letnie powietrze. Termostat prawidłowo działa bo był sprawdzany. Silnik trzyma 90 stopni. Płyn chłodzący miałem wymieniany. Nagrzewnicę miałem wymienianą 3 lata temu, a jakieś 2-3 miesiące temu była przepłukiwana, ale żadne syfy, brudy nie wyleciały. Tylko czysta woda. Możliwe, żeby to była wina nagrzewnicy? W Saabie po kilku minutach grzeje jak w piecu... Proszę o pomoc
    1 punkt
  17. Już kumam ;-). Dlatego w Vagu, temperatura u kierowcy nie rośnie bo niegrzeje siedzisko, wiadomo czujnik jest pośrodku. Nie ruszalbym na razie klimatronika, musisz ogarnąć podłączenie elektryki mat. Były różne wersje mat, i w B6 i w B7. Co do tego kabelka, mam maty z B7 i w moich też jest ten kabelek, ale do prawidłowego działania mat jest nie potrzebny. Nie wiem do czego mógłby mieć zastosownie, może do innej wersji mat. A co do braku grzania na high, to może za bardzo był obciążony alternator, gdzieś wyczytałem, że klimatronik potrafi ograniczyć zużycie prądu, jeżeli jest za niskie napięcie w instalacji, nie wiem na ile jest to prawda.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...