Skocz do zawartości

Ranking

  1. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      8

    • Postów

      608


  2. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      7

    • Postów

      331


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      5

    • Postów

      161


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/23/19 w Odpowiedzi

  1. Hmmmm ciekaw jestem jak będzie wyglądać na aucie. Kiedy montaż? Bo będę czekał efektów ze zniecierpliwieniem ?
    2 punkty
  2. No i wpadł kolejny przydatny mod @kamil-vag dzięki za polecenie modułu - spisuje się elegancko. Moduł załącza się po uruchomieniu silnika, zapala światła drogowe z mocą 30%. Dodatkowo podłączony pod ori pokrętło oraz podłączony pod czujnik hamulca ręcznego - więc po zaciągnięciu ręcznego światła gasną. Gaśnie oczywiście po włączeniu świateł postojowych Proponuję ściszyć głośniki
    2 punkty
  3. Grzesiu, Kloszy niczym nie pryskaj. Jak rozkleisz lampy wodą z płynem do naczyń klosze przepłucz i nie dotykając ich wnętrza suszarka/opalarka wysusz. Wnętrza rozbierz i w czerń mat przelakieruj. I ostrożnie bo to delikatne ustrojstwo wewnątrz (na małe śrubki skręcone) żeby nic nie polamac. Kierunki masz pomarańcz ? Możesz je wywalić (plasticzki) i przy okazji i dać zarowki osram diadem chrome. Składając pouszczelniaj lampy masa butylowa. Pozdrawiam ?
    2 punkty
  4. Do tego to jeszcze chwilę... Bo wiadomo do tanga trzeba dwojga ???? co nie @MaTeo85 ?? Wczoraj spędziłem cały dzień w garażu robiąc onestep'a i kładąc wosk. Dziś natomiast ciąg dalszy zabawy i na pierwszy ogień poszła kolejna odsłona pod maskę - tym razem na zbiorniki płynów: Tym samym do kompletu została jeszcze tylko jedna - nad filtr powietrza
    2 punkty
  5. Pierw sprawdź czy przylega wycieraczka do szyby prostopadle pod kątem 90°,to warunek który musi być spełniony by wycieraczka dobrze zgarniała Gdyby po tym nadal nie dolegała do szyby w jakimś miejscu to zatrzymaj wycieraczki w tym miejscu,spójrz ile odstaje względem szyby,złap ramię jedną ręką na środku a drugą przy samym mocowaniu wycieraczki i tą stronę dognij w kierunku szyby. Po tym sprawdzasz czy przylega ok,czasami wystarczy dogiąć ramię o 1 lub 2mm i juz przylega jak trzeba. Nie ma co ruszać sprężynek.
    2 punkty
  6. Chciałbym jak najszybciej ale to też kwestia pogody, obawiam się że u mnie w garażu jest za zimno żeby klej do szyb dobrze wysechl a nie chciałbym żeby przy 140 na autostradzie mi odfrunely Pytałem i to najlepsze sposób montażu podobno tych dokładek. Na 100% bede informowal fotkami jak tylko wpadną na auto. Wrzucam foto z neta jaki powinno dać efekt Fajnie to lezy, jestem ciekaw jak siądzie u mnie na aucie.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Dokładniej po przekroczeniu napięcia 12.9V ?
    1 punkt
  9. A nie ma za co, ważne że fajnie działa i cena bardzo przystępna ?
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Blisko Komkretnie to dokładki progów. Chce zobaczyć jak będą wygladac na moim aucie. Widziałem B6 z tymi programi i musze przyznać ze spodobalo mi się.
    1 punkt
  12. Chyba w końcu zdecyduję się na założenie mojego tematu A vfiz to zamówię sobie, jako prezent na święta
    1 punkt
  13. Jeszcze przed świętami mini sesja przy okazji jesiennego zachodu słońca I najbardziej aktualne już z Quattro
    1 punkt
  14. Też bym chciał mieć zimę która cieszy oko. Trzbea chyba nad tym popracować w przyszłym roku
    1 punkt
  15. Hehe no chyba nie będę miał wyjścia jak znaleźć chwilę po świętach żeby to ogarnąć z Tobą ale w zamian Ty robisz polerkę u mnie? Mięśnie masz już rozgrzane to pójdzie Ci raz dwa
    1 punkt
  16. Niby tak trzeba by zakopać głęboko, żeby nie została znaleziona...
    1 punkt
  17. Co do malowania to nie puszczam na PW tylko ogólnodostępnie bo: 1. Na ucho to chłop w szpitalu .....;) 2. Po to mamy forum żeby się dzielić wiedzą i doświadczeniem. Poniżej dwie fotki odmalowanego dekoru. Najpierw pozbądź się starej farby. Można zeszlifować. Można odmaczać rozpuszczalnikiem. Stara farba się łatwo nie poddaje. Ważne żeby uzyskać b. gładką powierzchnię bo inaczej każda ryska i tak wyjdzie spod farby. Jak zeszlifujesz lakier to ostatnie tarcie musi być b. drobną gradacją np. 1000 lub 1500. Potem jakiś zmywacz do silikonu żeby gruntownie oczyścić powierzchnię. Ja malowałem lakierem do zderzaków w sprayu BOLL, czarny mat. Nakładem trzy warstwy w odstępach 10 minut. BOL to nie jest to może nabradziej wyszukana marka ale efekt jest bardziej matowy niż po użyciu czarnego matu z MOTIP-a. Na forum koledzy używali różnych lakierów więc możesz poszukać dodatkowych informacji. Dołączam najlepsze życzenia świąteczne. MM.
    1 punkt
  18. To teraz chcemy zobaczyć jak wszystko pasuje na aucie
    1 punkt
  19. Witaj, Ja mam zamontowane wtryski z BAM w BFB- podejrzewam, że to identycznie to samo co AVJ. Montował mi je tuner, ale z tego co wiem, to nie była wymagana żadna przeróbka listwy wtryskowej- na 100% została moja fabryczna. Wszystko plug & play.
    1 punkt
  20. tak, muszę się za to zabrać, tzn znaleźć kogoś w Szczecinie kto mi je obklei. Wyjmowanie ich wymaga demontażu podsufitki :/
    1 punkt
  21. Dokładnie, te zwykłe odbłyśniki w B7 wyglądają słabo...
    1 punkt
  22. Jestem zdania że B6/B7 powinno wyjeżdżać na takich lampach z fabryki już Świetna robota i mod na ogromny plus.
    1 punkt
  23. U mnie soczewki wyglądały inaczej - przesłona nie była tak zagięta... Poza tym po p&p - w skrętnych bixa trzeba wyciągnąć cały kosz skrętny...
    1 punkt
  24. Myślę że jednak w sprawach technicznych lepiej opierać się na wiedzy niż na sprawach sercowych xD
    1 punkt
  25. 225 na 8,5 cala to nie naciąg, opona będzie minimalne pochylona. Miałem taki set i byłem bardzo zadowolony.
    1 punkt
  26. Staram się jak moge żeby prace nad autem szły do przodu. Tak jak wspomniałem myślałem że jestem przy koncu a tu co rusz wpada nowy pomysl Mam jeszcze o czym napisać bo przyszły nowe graty ale o tym ktoregoś dnia na spokojnie Z tego co czytałem na forum projektu Mario miał grzebac coś do B8. Warto sledzic temat.
    1 punkt
  27. 1 punkt
  28. Ja mam rocznik 2015 euro6 bez zmiany programu. To inny silnik jego dieselgate nie obejmowało. W niedzielę zrobiłem po autostradach 460 km z prędkością 140.Na drugi dzien po 6 km w mieście stoję wentylator chodzi i obroty wyższe, pytanie:dlaczego? Po 450 km autostrady powinien być dpf przredmuchany aż hej a chyba jednak nie
    1 punkt
  29. Kurła, robio mocne tera te aćwurki.
    1 punkt
  30. Siemka, Panowie mam problem z montażem fmic'a 180'tki z fmic.pl Problem polega na tym, że przeszkadza mi wejście rurki od klimy na dole chłodnicy, przez co kolanka nie są schowane w zderzaku, tylko by wystawały na zewnątrz, czy fmic powinien iść bliżej chłodnicy czy jak, czy jest dobrze? W niektórych samochodach widzę, że są pochowane... Zderzak dość sporo trzeba rezać, głównie przez ten króciec od klimy... W dodatku jest jeszcze jedna niespodzianka przy montażu, brakuje rur w zestawie, aby do końca połączyć turbo z coolerem, nie wiecie, gdzie można dokupic taką rurę z gniazdem na DV'kę? Trochę żałuje, że nie zrobiłem tak jak Kolega ponczo
    1 punkt
  31. Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kolega nie pytał o nawiercane tylko o wentylowane, a do wentylowanych musi się wymienić zaciski i jarzma.
    1 punkt
  32. Jak wyżej pisali nic się nie zmieni , u mnie apu śmiga już jakieś 7 tysi i nic się nie dzieje jedynie czasami zapali się mil od sai bo nie wywalone z softu. Zakładaj tą z awt tylko od razu zrób ją na tip top i ciesz się jazdą.
    1 punkt
  33. Ja tak mam jak sobie ustawie limit na daną predkosc i mi wtedy tak piszczy i jest ta informacja na fisie
    1 punkt
  34. Racja jest też coś takiego ale u nas nie jest to wymagane i przede wszystkim nie wiem czy w ogóle są dostępne na rynku (chyba nie) dlatego o nich nie pisałem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...