Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/26/20 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Za 80 zł to można kupić sobie żarówki do matiza, w przypadku odmy niestety, ale tylko i wyłącznie nowy oryginalny zawór. Według etki zawor ma numer 077103245B lub 06C103245 i w aso kosztuje około 380 zł oznaczony na schemacie jako numer 6 (ja zamawiałem po numerze 06C103245). Temat wałkowałem u siebie i niestety tylko OE zdało egzamin. Może się również okazać, że problem tkwi nie w zaworze, tylko rurkach (oznaczone na schemacie 5 i 7), które po tylu latach mogą być popękane. W przypadku rurek można iść w zamienniki, bo jest to tylko kawałek plastiku odpowiednio ukształtowany i swoją rolę będzie spełniał (sam osobiście zakładałem zamienniki, ale zawór OE). Kolejna rzeczą, która lubi dawać po d*pie to problem sparciałych wężyków elastycznych na całym kolektorze dolotowym, przez co silnik bierze lewe powietrze. Może być sytuacja taka, że nie będzie znaczących objawów (falujące obroty etc.), ale silnik nie będzie osiągał swojej mocy w pełni, lub będą pojawiać się dziwne błędy MAF (np błąd 17550). Na Twoim miejscu zrobiłbym tak: 1. Logi dynamiczne grupy 002, 003 i sprawdził jaką wartość osiąga przepływka (MAF). Na forum jak poszukasz jest wyraźnie napisana instrukcja jak takie logi należy zrobić. Jeżeli wartość przepływki (MAF) będą niższe od około 175 g/s* to szukaj nieszczelności, a jak je wykluczysz, a wartości dalej nie będą oscylować w granicach 175 g/s to znaczy, że walnięta przepływka. Wtedy masz dwie opcje: albo ktoś pożyczy Ci sprawną przepływkę i wykluczysz jej wadliwość i wtedy trzeba szukać dalszych przyczyn, albo musisz kupić nowy MAF. W tej sytuacji znów czeka Cię ASO. Zamienniki są o kant 4 liter rozbić. Koszt około 700zł. * wartości MAF zawsze przybierają wartość 80% mocy silnika. W przypadku ASN gdzie moc ma 220 koni, 80% to wartość 176. 2. Sprawdzić szczelność wężyków odpowietrzenia pokrywy głowic (zaworów) i skrzyni korbowej (wężyki oznaczone na schemacie 5 oraz 7). Jeżeli mówisz, że masz problem z zaworem odmy bo wydaje dziwne dźwięki to kup nowy, ale OE. Zawsze możesz znów zainwestować w zamiennik np FEBI za kolejne 80 zł, ale matematyka nie kłamie. Kupisz 4 zamienniki i masz nowy OE, który zadziała na 100%. 3. Sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia kolektora dolotowego i ewentualnie wymienić na nowe. How to z dokładnymi opisami jest na forum w wielu wątkach. 4. Może się okazać, że masz gdzieś pęknięty kolektor (to już jest skrajność). W tym wypadku proponuje kupić kolektor używany bez gruszek i przepustnicy i przełożyć wszystkie bebechy ze swojego. Przy okazji kolektora sprawdź czy gruszki (element pod plastikiem z napisem V6 3.0) są ok. Aby to zrobić odpalasz silnik i patrzysz na gruszki czy się "zamykają". Po przygazowaniu do obrotów 4,5k powinny się "otworzyć". Jak już się zabierasz za gruszki i kolektor sprawdź wałek w kolektorze, czy nie jest popękany. Temat na forum przewałkowany jak poszukasz to znajdziesz (szukaj np. wałek kolektora dolotowego ASN). Powodzenia i współczuje, bo walka z dolotem i układem podciśnienia i odpowietrzenia skrzyni korbowej to ciężki temat ale do ogarnięcia. Mnóstwa rzeczy się idzie nauczyć na ten temat nad zawiłymi rozwiązaniami technologicznymi specjalistów VAG, ale PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie katalizatory zabijają te silniki a właściciele, którzy mimo wiedzy, że są nie sprawne i zapchane, jeżdżą tak latami nie oszczędzając silnika. Potem sprzedają auto dalej i nowy właściciel ma zonk.1 punkt
-
Panowie opona taka na jaką mogłem sobie pozwolić, widzicie co się dzieje za oknem, mnie też trzepnie po kieszeni ta sytuacja wiec nie szaleje, z drugiej też strony to mój trzeci komplet tych opon i nic do nich nie mam, wywazaja się jak trzeba, nie są glośniejsze niż zimówki na mokrym też sobie radzą wiec co tu kombinować, wole taki set niż używany premium.1 punkt
-
Darku jak chcą handlować to daj każdemu 500zł kaucji i niech sobie wystawiają do bólu. Będzie coś nie tak wtedy będzie jak ściągnąć.1 punkt
-
Jak chłop się normalnie zapytał to tak trudno było napisać konkretną odpowiedź ? tylko od razu mu ubliżać1 punkt
-
1 punkt
-
Dograłem mijania z drogowymi, łatwo nie jest jak nie ma oryginalnych szpilek, ale zrobiłem podobnie, 3 punkty mocowania, sylikonowe tulejki i udało się Powiększyłem też osłonki na soczewkę, dużej różnicy nie ma, ale zawsze coś tam więcej niż standardowe 2,5" Jutro zgram światła w drugim wkładzie i po niedzieli będę powoli składał w całość1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cieszy oko, chętnie bym wrócił do tego modelu, daj znać jak wyczerpie się lista modów (czytaj. będziesz chciał sprzedać) ?1 punkt
-
1 punkt
-
Piękna sztuka ? Mody z gustem porobione, Pozdrawiam ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00