Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      699


  2. Frond Side

    Frond Side

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      39


  3. qlimazz

    qlimazz

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      73


  4. instruktor83

    instruktor83

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      110


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/26/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Lampy @kamil-vag robią robotę Polecam z czystym sumieniem ??? Wersja full-black:
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Mała sesja czarnucha . Muszę jeszcze zamówić dystanse na przód bo lekko koła są schowane .
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Za 80 zł to można kupić sobie żarówki do matiza, w przypadku odmy niestety, ale tylko i wyłącznie nowy oryginalny zawór. Według etki zawor ma numer 077103245B lub 06C103245 i w aso kosztuje około 380 zł oznaczony na schemacie jako numer 6 (ja zamawiałem po numerze 06C103245). Temat wałkowałem u siebie i niestety tylko OE zdało egzamin. Może się również okazać, że problem tkwi nie w zaworze, tylko rurkach (oznaczone na schemacie 5 i 7), które po tylu latach mogą być popękane. W przypadku rurek można iść w zamienniki, bo jest to tylko kawałek plastiku odpowiednio ukształtowany i swoją rolę będzie spełniał (sam osobiście zakładałem zamienniki, ale zawór OE). Kolejna rzeczą, która lubi dawać po d*pie to problem sparciałych wężyków elastycznych na całym kolektorze dolotowym, przez co silnik bierze lewe powietrze. Może być sytuacja taka, że nie będzie znaczących objawów (falujące obroty etc.), ale silnik nie będzie osiągał swojej mocy w pełni, lub będą pojawiać się dziwne błędy MAF (np błąd 17550). Na Twoim miejscu zrobiłbym tak: 1. Logi dynamiczne grupy 002, 003 i sprawdził jaką wartość osiąga przepływka (MAF). Na forum jak poszukasz jest wyraźnie napisana instrukcja jak takie logi należy zrobić. Jeżeli wartość przepływki (MAF) będą niższe od około 175 g/s* to szukaj nieszczelności, a jak je wykluczysz, a wartości dalej nie będą oscylować w granicach 175 g/s to znaczy, że walnięta przepływka. Wtedy masz dwie opcje: albo ktoś pożyczy Ci sprawną przepływkę i wykluczysz jej wadliwość i wtedy trzeba szukać dalszych przyczyn, albo musisz kupić nowy MAF. W tej sytuacji znów czeka Cię ASO. Zamienniki są o kant 4 liter rozbić. Koszt około 700zł. * wartości MAF zawsze przybierają wartość 80% mocy silnika. W przypadku ASN gdzie moc ma 220 koni, 80% to wartość 176. 2. Sprawdzić szczelność wężyków odpowietrzenia pokrywy głowic (zaworów) i skrzyni korbowej (wężyki oznaczone na schemacie 5 oraz 7). Jeżeli mówisz, że masz problem z zaworem odmy bo wydaje dziwne dźwięki to kup nowy, ale OE. Zawsze możesz znów zainwestować w zamiennik np FEBI za kolejne 80 zł, ale matematyka nie kłamie. Kupisz 4 zamienniki i masz nowy OE, który zadziała na 100%. 3. Sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia kolektora dolotowego i ewentualnie wymienić na nowe. How to z dokładnymi opisami jest na forum w wielu wątkach. 4. Może się okazać, że masz gdzieś pęknięty kolektor (to już jest skrajność). W tym wypadku proponuje kupić kolektor używany bez gruszek i przepustnicy i przełożyć wszystkie bebechy ze swojego. Przy okazji kolektora sprawdź czy gruszki (element pod plastikiem z napisem V6 3.0) są ok. Aby to zrobić odpalasz silnik i patrzysz na gruszki czy się "zamykają". Po przygazowaniu do obrotów 4,5k powinny się "otworzyć". Jak już się zabierasz za gruszki i kolektor sprawdź wałek w kolektorze, czy nie jest popękany. Temat na forum przewałkowany jak poszukasz to znajdziesz (szukaj np. wałek kolektora dolotowego ASN). Powodzenia i współczuje, bo walka z dolotem i układem podciśnienia i odpowietrzenia skrzyni korbowej to ciężki temat ale do ogarnięcia. Mnóstwa rzeczy się idzie nauczyć na ten temat nad zawiłymi rozwiązaniami technologicznymi specjalistów VAG, ale PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE
    1 punkt
  6. Da radę przykręcić ramkę bez dziurawienia blachy. U mnie tak jest.. Ładny srebrny sedanik
    1 punkt
  7. Będzie ciężko teraz, licea są na razie zamknięte
    1 punkt
  8. Nie katalizatory zabijają te silniki a właściciele, którzy mimo wiedzy, że są nie sprawne i zapchane, jeżdżą tak latami nie oszczędzając silnika. Potem sprzedają auto dalej i nowy właściciel ma zonk.
    1 punkt
  9. Panowie opona taka na jaką mogłem sobie pozwolić, widzicie co się dzieje za oknem, mnie też trzepnie po kieszeni ta sytuacja wiec nie szaleje, z drugiej też strony to mój trzeci komplet tych opon i nic do nich nie mam, wywazaja się jak trzeba, nie są glośniejsze niż zimówki na mokrym też sobie radzą wiec co tu kombinować, wole taki set niż używany premium.
    1 punkt
  10. Darku jak chcą handlować to daj każdemu 500zł kaucji i niech sobie wystawiają do bólu. Będzie coś nie tak wtedy będzie jak ściągnąć.
    1 punkt
  11. Jak chłop się normalnie zapytał to tak trudno było napisać konkretną odpowiedź ? tylko od razu mu ubliżać
    1 punkt
  12. Udało się przed koronawirusem schować auto do nowego domku. Wjazd do nowego garażu
    1 punkt
  13. Dograłem mijania z drogowymi, łatwo nie jest jak nie ma oryginalnych szpilek, ale zrobiłem podobnie, 3 punkty mocowania, sylikonowe tulejki i udało się Powiększyłem też osłonki na soczewkę, dużej różnicy nie ma, ale zawsze coś tam więcej niż standardowe 2,5" Jutro zgram światła w drugim wkładzie i po niedzieli będę powoli składał w całość
    1 punkt
  14. Wywlekamy zapasy z szafy ... Akebono 6 cio tłok przerobione pod tarcze 375mm - na 20' rotorze wygląda już przyjemnie
    1 punkt
  15. Ale to poszło do przodu, zaje..... sztuka
    1 punkt
  16. Cieszy oko, chętnie bym wrócił do tego modelu, daj znać jak wyczerpie się lista modów (czytaj. będziesz chciał sprzedać) ?
    1 punkt
  17. Piękna sztuka ? Mody z gustem porobione, Pozdrawiam ?
    1 punkt
  18. Misiek ku... Myślałem że to Krzysiek lewy zabiera.
    1 punkt
  19. witam i tez reczny sam nie spuszcza jutro sprawdze pod vcds
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...