Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/13/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Ja tam wiem, że Darek to już od dawna się ślini na ładną kierę z B8 ^^2 punkty
-
smaczki smaczkami ale kiera przynajmniej 3 ramienna zmieniłaby to wnętrze2 punkty
-
Dzisiaj na podstawie Twoich zdjęć Pokazywalem dla żony jakbym chciał żeby moja b7 siedziała2 punkty
-
Witam wiaro. temat bliźniaczy, założony na forum passata, ale chciałbym żeby trafił do jak najszerszego grona odbiorców technologii spod znaku VAG: Po blisko dwóch tygodniach ciężkich prac udało mi się zrobić coś, co - mam nadzieję - pomoże Wam ugryźć temat analizy logów z Waszych autek i spojrzeć na te długie ciągi cyferek w bardziej przejrzysty sposób. Aplikacja, którą tutaj przedstawia robi jedną bardzo prostą rzecz - analizuje plik CSV będący bezpośrednim wynikiem pracy programu VAG-COM i przedstawia go w postaci graficznej (wykresy). Co to daje? W zasadzie niewiele -> w sumie każdy może sobie takiego loga "przemalować" na wykres w excelu, pod warunkiem jednak, że wie w jaki sposób i ma na to odpowiednią ilość czasu. Później powstaje kwestia jak się takim logiem dzielić... Stąd pomysł na aplikację, która nie tylko "przemieli" loga i narysuje wykresy za Was, ale również pozwoli na udostępnienie innym (w formie linku/linka/hyperłącza czy jak to się tam nazywa) tak przygotowanego loga do głębszej analizy. Jak zacząć korzystać? W sumie nie ma tam nic trudnego. Wystarczy wejść na stronę: http://vw-passat.pl/vaglog/ i zalogować się podając swój adres pocztowy. W odpowiedzi dostaniecie swój unikalny link, po kliknięciu na który zostaniecie automatycznie zalogowani na witrynie i będziecie mogli wrzucać własne logi. Serwis trzyma historię Waszych logów, jak również pozwala na podglądanie innych wykresów, jeśli tylko znamy ich adres (lub znajdują się one na liście 15 ostatnio dodanych logów). Jak pokazać loga innym? Wystarczy skopiować link do logu, który nas interesuje i wkleić gdzies na forum w temacie o swoim autku: Jak analizować wykres? Starałem się o to, żeby analiza była maksymalnie prosta. Bezpośrednio po wejściu w link danego LOGa otworzy się strona z tabelą, zawierającą wszystkie dane z naszego pliku CSV. Poza widokiem tabeli mamy do wyboru dwa rodzaje wykresów: 1. wykres wybranych wartości w funkcji czasu 2. wykres wybranych wartości w funkcji obrotów silnika (ten drugi tryb jest trochę podchwytliwy, bo ogranicza zakres analizy tylko do tego wycinka tabeli, w którym przebieg wartości obrotów był ciągły i rosnący - dodatkowo jeśli w logu było kilka takich "miejsc", wybrany zostanie ten wycinek logu, w którym zakres zmiany obrotów posiadał najwięcej próbek). Co jeszcze nie działa? Po wielu próbach i walce z niedociągnięciami powiedziałem sobie "dość" i chciałem przedstawić Wam to narzędzie, żeby zebrać jak najwięcej opinii zanim przystąpię do dalszych prac. Jest jeszcze sporo do zrobienia: 1. nie zawsze uda się narysować wykres XY (np. jeśli w którejś z grup nie będzie w pierwszej kolumnie wartości obrotów, tylko coś innego, np. przepływomierz) 2. kompletnie nie wiem na czym polega analiza logów statycznych (cały czas się uczę na tym forum jak należy to robić, ale tzw. wiedzy tajemnej jeszcze nie posiadłem ;P) , więc nie spodziewajcie się, że to narzędzie będzie poprawnie analizować logi statyczne... 3. wykresy nie zadziałają z grupą 000 4. przy ekstremalnie długich logach wykres będzie nieczytelny... 5. w bardzo ograniczonym zakresie rozpoznawany jest typ silnika (na razie rozpoznaję 1.9TDI "i wszystko inne", co by manipulować osiami wykresów, które dotyczą bezpośrednio obrotów (po co dizlowi skala do 7000...). 6. testowałem działanie programu na bardzo ograniczonej próbce logów własnych i kilku TDI -> nie ma siły, żeby to w tej postaci działało bezbłędnie dla wszystkich modeli silników -> stąd prośba - zgłaszajcie problemy podając link do loga oraz rodzaj silnika -> bardzo to ułatwi analizę w przyszłości... Referencje To, co najbardziej mi się podobało w tym pomyśle to fakt, że można zrobić bazę referencji przebiegów krzywych wartości przepływomierza, ciśnienia w kolektorze ssącym czy kątów wtrysku -> sam tego nie potrafię zrobić, bo nie dysponuję autem, które mogłoby posłużyć za jakikolwiek model . Stąd prośba do Was -> jeśli macie taki logi -> wrzucajcie. Chciałbym rozszerzyć możliwości vagLOGa w przyszłości o porównywania z przebiegami referencyjnymi i jakieś automatyczne, zgrubne komentarze (np. w postaci linków do tematów z forum, w których omawiane były podobne przypadki). To tyle... Poeksperymentujcie. Pobawcie się. Dajcie znać, co myślicie o tej zabawce!1 punkt
-
dziekuje za miłe słowa motywuja do dalszych prac. Co do czujników to lekko je skierowałem ku górze i mam wklejone bo mam jeden uchwyt zlamany. I przez to że skierowsne sa lekko do góry to nie łapia mi nierówności bo też mialem z tym problem. Prosta metoda ale na razie dziala MMI poleriwałem akurat pastami Kocha ale tylko recznie bo nie mialem takiego malego talerza pod rotacje, potem wjechała folia i efekt mnue zadowolil.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie brzydkie to koło! tylko tak jak @HOLMATRO chciał napisać koza jest teraz i cza zglebić1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Piękna jest. A jak działają Ci czujniki z przodu na tym grillu? Bo ja mam troszke wyzej i ziemie mi łapię jak pod małą górke wjezdzam tyłem troszke to denerwuje. I drugie pytanie czym polerowales MMI?1 punkt
-
Mam nadzieję że się uda spełnić moją wizję, pracy ogrom, a dopiero początki są ? A dziękować, od razu dupka się inna zrobiła1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mała aktualizacja zmian Z racji iz mam ubezpieczone szyby skorzystalem z wymiany szyby czołowej na nową poniewaz stara pękła ( musze przyznac ze nowa szyba to cudowne uczucie zadnych wtracen rys no i jej czystosc niczym obraz HD ) Ostatnio z racji posiadania duzej ilości wolnego czasu wleciała dokładka z Seata Cordoby, oczywiście boki są za krótkie do zderzaka B5 i trzeba dokladkę przedluzyc po 3cm na stronę. Zabawy troche jest bo trzeba uciąć wszystkie mocowania na równo by weszla jak najgłębiej. Finalnie po przedlużeniu zostala pomalowana strukrutalnym sprayem oraz zamocowana na wkrety od spodu zderzaka. Pojawiły się rówinież i obrysówki z foli ORACAL 7300 na lampach przednich. Pewnie nie tylko ja ale inni forumowicze tez dysponuja wieksza iloscia czsu w tym okresie, a wiec z racji tego postanowiłem uaktywnic drugie swiatlo przeciwmgłowe (seryjnie B5 Avant ma tylko z lewej strony ). A wiec wszystko jest przygotowane pod dwa czyli Prawe i Lewe. W praewj lampie miejsce na zarówke jest zwyczajnie zaslepione. Wystarczy zrobic otwór na zarówke i wlozyc zarowke w wolne miejsce w oprace zarówek . Mała sprawa a symetria cieszy Po świetach Wielkanocnych Audi jedzie na regeneracje sterownika POMPY ABS gdyż bląd 01203 wskazuje sterownik jako winowajce, zobaczymy co z tego bedzie No i dalej poluje na lotkę tylnej klapy. Wesołych Świąt !!!1 punkt
-
https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2020_04/Замена_ремня_грм_ауди_А4_1.8_турбо,_метки_грм!.mp4.24116d5970166c140a9b3e6a2ddde02c.mp4 zobacz od 14.10 po co to sie robi ale nie o ząb tylko o pól a 17.15 widac ze wszystko jest jak trzeba1 punkt
-
1 punkt
-
Są ale cena zabija. Lepiej sobie kup zestaw dedykowane do auta np. u nich https://www.sklepledowy.pl/pl/p/AUDI-A5-Sportback-Zestaw-oswietlenie-kabiny-LED-Standard-16-zarowek/11521 punkt
-
1 punkt
-
Witam gratuluję auta prezentuje się naprawdę dobrze Mam pytanie co do obniżenia auta na ADS wejdzie tam Eibach? Jest jakiś dedykowany zestaw do ADS nie spotkałem się? Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Nie w tym sezonie napewno nie bo za duzo było z tym roboty? Ale nie powiem żółte lepiej wyglądają ?1 punkt
-
No taki i do tego przejściówki z 57/51. Rury prysne na czarno żeby się tak nie rzucał w oczy ?1 punkt
-
ale tej rurki nie trzeba zaślepić? bo zostaje wtedy rurka ta od tych metalowych ?1 punkt
-
Najprawdopodobniej masz czujnik do wymiany. To się zdarza. Sprawdź czy czujnik zwiera swój styk i czy dochodzi do niego napięcje.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00