Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34526


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10236


  3. mariusz36

    mariusz36

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      247


  4. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      331


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/22/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Po co robić remont, bo z tego co napisałeś to ja nie widzę powodu. Cieknie pewnie spod uszczelki napinacza - standard i banał. Co najwyżej smok do czyszczenia, usunięcie wycieków, rozrząd na pasku ze zwykłym mechanicznym napinaczem. Porób logi i będzie widać jak się ma silnik. Jeśli to ori przebieg to silnik powinien być jak dzwon. Laduj hybryde, dp, fmic, wtryski z bam lub te z saaba, sprzęgło kevlar lub komplet z awx i będzie moc. Co do lpg to reduktor magic big, ac w03bfc, sterownik wedle uznania gazownika, którego znajdziesz i będzie jeździć.
    2 punkty
  2. Do tych co Ci podałem nr. nakładki na śruby (oryginalne ) zabezpieczające maja nr. 4F0 601 173 A
    1 punkt
  3. Jak byś chciał zamiennik to trzeba je podszlifować w środku bo będzie je ciężko zdjąć.
    1 punkt
  4. Tak wszystko zrobione na cacy. Powodem była rdza na sankach, wahaczach i wokół wiec nie chciałem bagatelizować tematu i jak juz miało być wszystko ściągnięte z tylu to przy okazji za jednym zamachem aby później znów nie zrzucać wymieniłem elementy zawieszenia. Dodatkowo jak zmieniałem biegi przez 1,2,3,4 słychać było puknięcie. Opisując dalej ten wątek to postanowiłem przy okazji zabezpieczyć cała podłogę bo przecież wszystko było na wierzchu. Jak iść za ciosem to do końca wiec jeszcze wpadły nowe tarcze i klocki oraz został wymieniony olej w dyferencjale ? Poniżej lista części:
    1 punkt
  5. W B6 nie masz kontroli żarówek więc i błędu. Do B7 niby już ma ledy wsteczne ale trzeba poczekać jeszcze aż będą w sprzedaży.
    1 punkt
  6. Dokładnie Ale jeszcze nic nie zdradzam co i jak, a pokaże finalny efekt Zrobiłem sobie już miejsce w domu i bede sobie je powoli ogarniał
    1 punkt
  7. Odezwij się do kolegi Lukasz13, ja pojechałem 200 km warto było na prawdę, najpierw sprawdza stan techniczny jednostki i osprzętu, ma podstawowe graty do drobnych napraw w razie czego i jak wszystko jest ok robi program w czasie jazdy, indywidualne podejście, fachowy program za rozsądne pieniądze
    1 punkt
  8. ten olej jest do fordów i opli, przykleili sobie normę 502.00 a tak naprawde jest g.... warty
    1 punkt
  9. jedyny przypadek to olej GMa ma taka normę a jak wiadomo to jest do d.....
    1 punkt
  10. Ja nie, kolega tak. Przy moim sposobie jazdy silnik długo nie pozylby na 5w30 więc nawet do głowy mi tak debilny pomysł nie wpadl. Do 1.8t w innym aucie, którym latalem po torze lałem 5w50, zdarzało się też 10w60 i wiesz co? Silnik nadal pracował świetnie, oleju nie brał wcale, napinacza nie było słychać poza 1-2s po odpaleniu. A bzdury pleciesz Ty od początku tego tematu i nie masz pojęcia jak wysokie temperatury potrafi 1.8t w lecie osiągać.
    1 punkt
  11. Co za głupoty totalne... Nie każdy 5w40 czy 5w30 będzie taki sam.Prosty przykład z Ravenol VST 5w40 a Motulem x-cess 5w40. Niby oba te same, a jednak Ravenol to full syntetyk, zaś Motul niekoniecznie. Więc to nie są żadne gadania kaznodziejów, że 5w40 > 5w30. 5w40 powinno być stosowane dlatego, że ma nieco grubszy "film smarny", więc idealnie sprawdzi się dla 1.8T, które jak wiadomo lubi z temperaturą szaleć. No ale przecież nic się złego nie stanie, jak 5w30 zastosujesz. Temat do kasacji... Gościu chciał zabłysnąć, a nie pykło... Pozdrawiam
    1 punkt
  12. Każdy jak wiadomo ma trochę czasu to i ja wziąłem się za montaż kilku części które mi zalegały. Wpadła kiera ścięta od MaciekPL (mega porządny chłop) - narazie jest na niej logo S1 ale to muszę wymienić. No i podświetlane progi od kolegi Laszczonka. Z kierą może być problem, bo mam side assist i ta ścięta nie ma wibracji... ale z gorszych informacji odprysk mi bardzo mocno uszkodził szybę i raczej nie do naprawy. Mam pytanie, da się kupić gotowy zestaw ledów do wnętrza B8? Mam pod nogami ledy w drzwiach światła itd. A znowu podsufitka normalne żarówki. Są ori zestawy?
    1 punkt
  13. 1 punkt
  14. To ważne pytanie + co jest zalewane i w jakich czasokresach/kilometrach. Natomiast co do samego "przegonienia" auta to jeżeli odma nie jest zabita mazią od dłuższego czasu to traska >100km w zupełności wystarcza.... I również trafna uwaga kolegi powyżej - przyjrzałbym się dokładnie ezektorowi, a najlepiej go wymienił na nowy oryginał.
    1 punkt
  15. Panowie ogarnia ktoś gdzie można kupić takie firany?
    1 punkt
  16. Udar przehooy, nawet moja ogląda i beke ciśnie o tym, że fiszek jest na pokładzie chyba nie muszę mówić?
    1 punkt
  17. Witam, czy na felgę 17" 8J można wrzucić oponę 225/50/17 ? Oryginalnie książka podaje 245 dla tej felgi, ale kolega wolałby węższe i prosi o poradę ?
    1 punkt
  18. Spadająca wartość prądu A oznacza że aku się ładuje i gromadzi w sobie prąd. Nie zwiększaj zakresu lepiej ładować mniejszym prądem a dłużej. Jak Amper obierz zbliży się do zera to znaczy że już jest naładowany. To tak po krótce. ☺
    1 punkt
  19. Przecież ksenon jest jako światło mijania.Druga żarówka jest od drogowych. No chyba że nie masz ksenonów. Zdejmij pokrywkę lampy i zobacz co siedzi.
    1 punkt
  20. nie do końca twoja wypowiedź jest poprawna, Audi A4 B8 ma już otwór 66,6 mm, a jest to auto z grupy VAG:whistling:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...