Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/05/20 uwzględniając wszystkie działy
-
To składaj to teraz jak najszybciej bo chce zobaczyć jak te evoxy świecą ? No jest tych kabli, dobrze oznacz opisz,bo naprawdę mozna się pogubić ? W lampy włożyłem serce i umiejętności ? to najlepszy i raczej ostatni kpl jaki wyszedł spod mojej ręki ? Na Twoim autku, po skończeniu modów będą się prezentować mega!2 punkty
-
WITAM!! Na wstępie zapraszam do lektury rzeczowego opracowania dotyczącego poniższego samochodu (niestety, znalazłem tylko w języku angielskim..): Driven: 2006 Audi S4 25quattro FOURTITUDE.COM W skrócie na 25 lecie wsadzenia do pierwszego audi napędu QUATTRO, producent postanowił wypuścić limitowaną ilość i wersje jakiegos modelu. Padło na A4, a dokładnie S4. Auto było dostępne tylko na rynku USA, i nie było możliwości personalizacji. Zbudowano 250 takich samych egzemplarzy, wsadzono w kontenery i zawieziono do Audi Dealer.. Z zewnątrz wrzucono dobrze znany pakiet DTM, który był już dostępny w UK w celu umożliwienia startów w wyścigach tej serii. W środku max opcja i dużo elementów wyciągniętych z RS4, czytaj fotele, dekory itp itp.. Wyróżnia się gałka aluminiowa z napisem „1of250” oraz przetłoczenia na fotelach, zamiast RS4 mamy „QUATTRO”. Sprawdziłem listę wyposażenia - brakuje tylko lodówki w schowku, poza tym jest wszystko co można było zamówić do eSki. Silnik to seryjne BBK, skrzynia tak samo, dalej już znowu RS4. Napęd, dyferencjał, rozkład mocy pomiędzy osiami - wszystko przerzucone z RSa. Pojeździłem trochę, naprawdę zupełnie inaczej to jeździ i pracuje w zakrętach, nie ma podsterowności tak oczywistej w tych budach.. Opis będzie szerszy o bardziej rzeczowy jak pojeżdżę i znajdę czas na klepanie.. Odbiór..1 punkt
-
Witam wszystkich forumowiczów. Po długiej walce i pisaniu na forum że skrzynia niema czujnika prędkości i licznik nie pokazuje prędkości, dostawałem odpowiedzi że załóż nowy licznik od 2003 w górę albo da się to zrobić ale nikt nie chce napisać jak. To ja wam napisze na moim przykładzie jak ja to zrobiłem jak można zaoszczędzić pieniążki. Moje auto pochodzi z 2002 roku licznik po vinie także z tego roku. Z kostki ABS ciągniemy kabelek z pinu 33(sygnał prędkości) do zielonej kostki licznika na pin nr 5(wejście prędkościomierza) lub jeśli mamy kostkę od skrzyni multitronic (prostokątną nie wiem jak w okrągłej) na pin też nr5 Mam nadzieję że komuś pomogłem. Pozdrawiam.1 punkt
-
No ja też czekam z niecierpliwością na efekty A lampy cóż... Widziałem już wcześniej Co do Mateusza ALT'ka miałem okazję jechać nim i oglądać wielokrotnie i nie taki diabeł straszny A Ty Kamilu nie łam mi serca... Pamiętaj, że coś mi obiecałeś1 punkt
-
Zestaw wygląda jak zamiennik fabrycznych głośników - wtedy kostki by się zgadzały. Ale żeby podpiąć to pod zwrotnice musisz obciąć kable, końcówki oskórować i przykręcić do zwrotnicy zachowując oznaczenia widoczne na przewodach (+/-). Pod TW podpinasz wysokotonowy, pod WF niskotonowiec a pod IN wejście z radia/wzmacniacza.1 punkt
-
Zajrzyj do kata, bo duże stukowe. Prócz tego przeplywka gorzej jak dla serii i turbo kiepsko, nie daje rady i przeładowuje przez chwilę. Wina softu albo jakaś nieszczelność.1 punkt
-
jeżeli radio siedziało w twoim samochodzie od wyjścia z fabryki to nie potrzebujesz kodu, jeżeli ktoś je zamienił z innym radiem to potrzebujesz kod1 punkt
-
Myślę, że sitka nie zaszkodzą w niczym, chyba, że będą się zapychać, a teoretycznie jest taka możliwość. Jeździć, obserwować. Mam nadzieje, że jakimś szczęśliwym trafem wszystko wróci do normy.1 punkt
-
Wolniej startuje ale bardziej liniowo. No i od 4 tys to już wskazówki obrotomierza i licznika idą rownolegle, bardzo fajnie łapie prędkość. W BULu były takie skoki w przyspieszeniu, był max boost przy zmianie biegu to leciał, ale puchł przy czerwonym polu, tutaj wciskasz pedał i coraz szybciej przyspiesza im bliżej do odcięcia. Tamtą bym dtma prześcignął, ale znowu tutaj jak zapne 6 bieg i auto spokojnie się toczy, a przez szyberdach wpada piękny bulgot, to wiem ze to był dobry pomysł. No i ten DTM, tam się ludzie oglądali, ale tutaj zdjęcia robią..1 punkt
-
U mnie jest OK, jak to każdy psy wieszał że najgorszy możliwy motor i skrzynia [ALT i Multitronic] a tu kilometry robię i jest gitara. Kupiłem z nalotem 173 tyś km, a dzisiaj ma już 231 tyś. Zmieniając nieco temat... Dzisiaj w końcu doczekałem się paczek od @kamil-vag z lampami. Wyglądają lepiej jak nówki Poza tym zabrałem się za wiązki i tak dzisiaj powstała baza do samopoziomu, trochę kabli poszło więc trzeba będzie dokupić kolejne ? Oczywiście wszystko pójdzie jeszcze w oplot taśma parcianą ale to już przy montażu żeby dopasować długości kabli do auta. A jutro zmiana filtrów i oleju. Wpadnie Ravenola 5W30 plus Archoila AR9100 i Archoila AR28201 punkt
-
Po wielu bojach udało się dziś zamontować ostatni element układanki... Bardzo przydatna 18 na grzechotce i druga skrócona fajkowa. Dobry 24 też wskazany żeby przytrzymać nakrętke, bo w pewnym momencie zaczęła się kręcić razem ze śrubą...ogólnie niewdzięczna robota ale do ogarnięcia na lewarku ? Lampki wpadły wczoraj Ostatecznie, żeby jak najmniej obciążać bixy, DRL przeniosłem z długich w halo na ledach ? Przy okazji, w PDC pojawił się błąd przedniego buzera, przerwa lub zwarcie do plusa, leci już używka ori, bo prawdopodobnie tani zamiennik padł... Oby to było to ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Witam ? W ubiegłym miesiącu zabraliśmy się za eske Nogaro, mianowicie za poprawienie i regenerację kolektora dolotowego oraz wszystkich przybocznych rzeczy, których żal by było nie ruszyć przy okazji. ✔️ Demontaż kolektora dolotowego, pełny przegląd oraz regeneracja wraz z podzespołami ✔️ Wymiana uszczelek odmy, podstawy filtra oleju, sprawdzenie zaworków olejowych i przedewszystkim usunięcie wycieków ✔️ Montaż przekładek termicznych 5mm grubości oraz podkładek termicznych śrub także z rezoteksu. Oklejenie od spodu kolektora matą termiczna 5mm grubą. Wszystko w celu odizolowania powietrza dolotowego od gorącego silnika ✔️ Wyczyszczenie kanałów dolotowych w kolektorze oraz głowicy z nagaru ✔️ Wyszlifowanie i spolerowanie kolanka dolotowego za przepustnica oraz wejścia kolektora 30 godzin pracy za nami, podłączenie komputera, diagnoza i jazda testowa zakończona sukcesem. Różnica w elastyczności silnika odczuwalna gołym okiem, jest spora poprawa. Auto porusza się dynamiczniej, szybciej osiąga pożądana prędkość oraz nie czuć spadków mocy przy wysokich temperaturach pracy. Pozdrawiam ??1 punkt
-
Zgodzę się z kolegom wyżej, słabo to wygląda, zmyj to i porządnie wypoleruj lampy a efekt będzie zdecydowanie lepszy, ewentualnie jakaś folia i delikanie całe lampy przyciemnić! Zamiast takich "smaczków" proponuje wziąć się za poprawienie tłumika! A w dalszej kolejności poprzeglądać projekty na forum, i jeśli nie zamierzasz więcej zmieniać (pakiet sline, zawieszenie, koło) to pozostanie przy seryjnym wyglądzie i dbanie o mechanikę.1 punkt
-
Dodam tylko od siebie ze teraz możesz wrzucać hybryde i spokojnie na niej jeździć bez programu nic złego się nie stanie. Wtryski najlepiej w bramie od tunera wrzuć bo będzie Ci przelewać wache1 punkt
-
Robienie mocy o jakie pytasz w 1.8t to zaden problem i nie potrzeba do tego worka czesci. Potrzebujesz: 1. Turbo k03s - mozna wyslac Twoje do regeneracji razem z przerobka. 2. Dp - to chyba jasne 3. Wtryski 370cc z saaba 2.3t o nr 0280156023 4. Prawy ic z bexa lub 2.5tdi 5. Program Wszystko powinno sie zamknac w max 3tys. Zrobisz na tym zestawie 220-230km. Oczywiscie po drodze moze wyskoczyc dv, n75 czy przeplywka ale to sprawdzisz po logach, a potem podczas robienia programu. Do 250km potrzebowalbys hybrydy, tipa, fmica i pewnie sprzegla co podniesie koszt modow pewnie o kolejne 2-3tys. Hamulce moga zostac seryjne dopoki nie uzbierasz kasy, bo do robienia programu sa niepotrzebne, ale do ostrzejszej jazdy po programie juz tak. Seryjne w avj- 288/245 to smiech na sali nawet przy standardowej mocy. Jak uzbierasz kase to wkladaj od razu 320/288.1 punkt
-
a dzięki dzięki , tylko którą ? sam wybierz1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00