Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      318


  2. Talpa

    Talpa

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      205


  3. ptraj

    ptraj

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      24


  4. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      22


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/09/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeszcze jedno znalazłem fajne z wczoraj.. Ponadto od zeszłego tygodnia robiłem research w kierunku montażu uszczelek i mat izolujących dolot, wiadomo z czym boryka się każdy BBK - mocnym nagrzewaniem kolektora i spadkiem mocy rzędu kilkudziecięciu koni w upalne dni.. Wczoraj z ciekawosci odpaliłem w V-fizie pomiar temperatur w dolocie i z tego co czytałem powinno być 55-60 stopni po porządnym nagrzaniu Motoru i przy wczorajszych 30 stopniach. Ku mojemu zdziwieniu temperatura nie osiągnęła 40 stopni, cały czas okolice 35 C. Dzisiaj podobnie, z nieba żar, zrobione nieekonomiczne 80 km i znowu to samo. Wychodzi wiec na to ze ten mod jest już na aucie.. Ale tu prosiłbym o wypowiedz forumowiczów którzy przerabiali ten temat u siebie, mianowicie @Kubiszer i @pawelosinski83
    2 punkty
  2. Prawda! O tym często zapominam. Ludzie zwykle poświęcają energię na komentarze w Internecie, jeśli z jakiegoś powodu byli niezadowoleni. Ci zadowoleni zwykle cieszą się dobrą jakością usługi i nie marnują czasu na wychwalanie serwisu.
    2 punkty
  3. Auto przepalone po tygodniu stania w garażu, zawitało na weekend u szwagra @dayd_4 . poszły na damski wieczór, a my z juniorem i szwagrem polatalismy chwile po mieście i okolicach . coś tam strzeliliśmy na szybko, bo nie było próżnowane przez ten tydzień i wpadło to, co powinno być od początku - klapa tył USA.
    2 punkty
  4. Długo, długo cisza....ale coś się dzieję. Wpadł komplecik do wnętrza od eSki, będzie troszkę inaczej wewnątrz ;-)
    1 punkt
  5. Czesc. Wczoraj przed wjazdem do garazu i wymiana oleju w skrzyni biegów. Zauwazylem, ze wsteczny i 1 opornie wchodza, nie przyjalem sie tym i wjechalem do garazu wymienic olej w skrzyni. Niestety jak sie okazało potem musialem wlac spowrotem stary olej, bo nowy do mnie nie dotarl i bedzie jutro. Przy wyjezdzaniu z garazu bieg wsteczny ledwo wbilem, potem 1 i to samo, przejechalem sie jakies 500m wbilem 2 i 3 i wchodza normalnie, ale pedal sprzegla zaczal wpadac jakies 3/4 do srodka potem normalnie czuc opor. Po zatrzymaniu i redukcji do 1 znowu ciezko wchodzi, a na zagaszonym silniku to samo zadnego biegu nie wbije. Co moze byc przyczyna? Dodam ze przy okazji sprawdzalem poduszke skrzyni podwazajac ja lomem dosyc mocno, zeby sprawdzic czy nie jest popekana, czy wtedy moglem cos przestawic w skrzyni? A4 b6 1.8t BFB skrzynia 5 biegowa
    1 punkt
  6. No kurde raczej, to było pierwsze auto które miałem, nawet nie wiedziałem że są potrzebne nowe, a dynamo? "Te od roweru? No mam" serio głowica na pałę skręcona i to działało, 1.6 benzyna w gazie...
    1 punkt
  7. Nie przejmuj się spinkami ,najwyżej założysz nowe jak będziesz mechanizm zmieniał,boczek bez nich też będzie siedział,może tylko trochę trzeszczeć,ale z tą listwą jest najlepszy sposób i szyba sztywno bedzie się trzymać
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Nooo kurde serio? Coś takiego przez telefon?
    1 punkt
  10. Będziesz go rozbierać? Jak tak, to masz pompki i turbo itd, do sprawdzenia, co się da regenerować, i wstawić do twojego, reszta do sprzedania, albo zostaw sobie w razie "W", turbo regeneracja jakieś 800-900 zł, pompki ok 300-400 za sztukę, do tego rozruszniki, alternatory itd, blok głowica, wał, tłoki, do sprawdzenia, rozrząd nowy, pompa oleju, do uszczelnienia, świece żarowe, nowe, chyba że stare wymieniane niedawno, hydropopychacze, zawory, gniazda (też do sprawdzenia)... poduszki silnika, skrzyni, i pierdoły w stylu podciśnienia, ja bym tak robił jak chcesz to mieć dobrze zrobione i pojeździć tym. Bo inaczej ja na ich miejscu, dał bym gwarancję, że silnik się nie odkręci od poduszek i skrzyni.... Trochę tego jest
    1 punkt
  11. IMAO tak, o ile oni walną to na fakturę, wtedy to oni biorą to na plecy, tak jak u nas, sami nie regenerujemy głowic bloków wałów, nie mamy czym, zlecamy to zakładowi zewnętrznemu, jak coś się zj**ie, to my walczymy z nimi, a nie klient, tak samo koszta demontażu, ponoszą oni, a nie klient. Najlepiej zlecić całość jednemu warsztatowi i niech oni sie martwią. Tylko pamiętaj, karta przyjęcia, oryginał dla Ciebie i mów konkretnie co chcesz mieć zrobione, w jakim czasie i wstępna wycena, przed ROZPOCZĘCIEM prac, każde odstępstwo i wymiana, masz być informowany, nie mam na myśli pierdół za 100zł, możesz ustalić z warsztatem, że dajesz im 500 zł wolnej ręki, ale kwit na wszystko. Papier jest twoją tarczą i mieczem, w przypadku spierdolenia roboty.
    1 punkt
  12. Kwestia indywidualna, ale imo z czarnymi będzie lepiej. Wtedy też coś zrób z kratkami halogenów bo widzę też tam jakiś chrom masz. Na grillu znaczek w dół daj trochę bo za wysoko sobie siedzi
    1 punkt
  13. Ja bym szukał sprawnego silnika najlepiej z kompletnym autem z Anglii. A dlaczego ? Poniżej wyjaśnienia: 1. Silnik angielski nie będzie miał naklepane tylu kilometrów co niemiecki odpowiednik (mniejsza powierzchnia kraju i zbyt mała odległość między miastami) 2. Patrząc na pkt 1, wymiana oleju w Anglii ma mniejszy interwał niż przyjaciele zza Odry i nie wiedzą co to longlife, więc będzie małe ryzyko, że silnik będzie mocno zatkany mazutem. 3. Kompletny jeżdżący samochód daje pewność i możliwość zdiagnozowania go podczas krótkiej przejażdżki (zrobienie logów, odczyt parametrów silnika etc.) niż goły motor bez osprzętu kupiony na palecie. 4. Kompletnego anglika z AWX/AVF da się w 4 tysiącach kupić z fajnym wyposażeniem, czasem trafiają się egzemplarze z Quattro, co możesz wykorzystać w swoim samochodzie. Wszystko bazuje na moim doświadczeniu, trochę silników się u mnie przewinęło.
    1 punkt
  14. Dobra nadal te same logi, jesli to bfb to pewnie te logi na końcu, generalnie auto jest po programie, ma padnietą pompe paliwa.
    1 punkt
  15. Napisał, ogarnij przewody najpierw, bo najprawdopodobniej i tak są do wymiany. Co do przepływki to poczytaj w necie jak ją prawidłowo wyczyścić aby nic nie uszkodzić.
    1 punkt
  16. z tego co wiem Maciek już nie ma takich, zabrałem od niego ostatnie 5 kompletów
    1 punkt
  17. Co kto lubi... Dodatki przykuwają uwagę, ale wydaje mi się, że tak miało być.
    1 punkt
  18. Jest pięknie daj mi jeszcze 5lat a dogonię Cię w modach
    1 punkt
  19. Jest kilka co mają, ale niestety nie bardzo pasują kształtem... Głośniczek PDC podmieniony na ori i błąd 01625 więcej się nie pojawia Wpadły ramiona Aero, doszły też nowe gumki w pióra wycieraczek... Autko w końcu poskładane i po 2.5 miesiąca stania dziś przejażdżka i obmycie dziada z kurzu... A tak się prezentuje przód po modach,dolna atrapa bez ramki wydaje się taka jakaś masywniejsza... Lampki mienią się kolorami tęczy po powłoce
    1 punkt
  20. Kupiłem maty które fabrycznie są w autach z silnikami diesla i/lub automatycznymi skrzyniami. Przynajmniej takie pod maską nr na rys 41 i 42- nie jestem pewien czy także nie ma piankowych wyciszeń od strony podwozia/amortyzatora?
    1 punkt
  21. można także użyć plastidip i wyjdzie chyba najtaniej tylko nie wiem jak to jest z żywotnością ale widzę ze są już firmy w pl które się tym zajmują
    1 punkt
  22. Niby dla sterowników ze zmiennym kodem też jest sposób na zaprogramowanie. Oprócz tego oczywiście mogą się pojawić problemy z podłaczeniem się do nowszych systemów - muszę sprawdzić czy dało by radę podmienić sterownik na ten z B8 (wersja softu 7.0) lub ewentualnie zaktualizować starszy sterownik do nowszej wersji... Poniżej aktualna lista zgodności modułu instalowanego m.in. w B8 z systemami konkretnych marek... http://www.eurohomelink.com/_uk/download/KompList_Komplett.pdf
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...