Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/13/20 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
Darek ten mr fix to nie wiem czy to do końca ceramika, ale coś w ten deseń... Ale działa, sam testowałem ? Ty teraz to kup se miernik grubości lakieru lepiej ? bo niedługo to grubość powłok itd będzie większa od klaru ? Ja to bym tu jeszcze felgi w jakimś graficie widział... Zazdroszczę Ci tego, że masz czas i miejsce na to ? mój lakier też już wymaga zabawy, ale pod chmurą trochę lipa, a w jeden dzień to też idzie się za***ać... Czarnuch trudny w utrzymaniu, ale po takim spa wszystko się rekompensuje ? aż miło popatrzeć ?2 punkty
-
No to skoro zostałem wywołany do tablicy przez @Biggi To pytanie jaka jest obecnie stawka w zakładach? A więc... Z pierdomodów wpadły emblematy bose Poza tym wpadł ostatni plastik pod maskę - ten nad filtr powietrza wraz z ori mocowaniem na plastiku od dolotu. Przyszła też pora na serwis czyli: Płukanka archoil AR2820 RAVENOL VMO 5W40 CleanSynto + ARCHOIL AR9100 FILTR KABINOWY KNECHT LAK93 FILTR OLEJU KNECHT (MAHLE) OX143D FILTR POWIETRZA KNECHT (MAHLE) LX819 FILTR PALIWA KNECHT (MAHLE) KL 147D Dodatkowo w końcu udało się wypłukać układ wspomagania... Zalany ori płyn G004 000 M2 A tak wyglądało to co wypłukałem... No i ostatnia rzecz to w końcu udało się położyć powłokę ceramiczną i przygotować wszystko jak Bóg przykazał. Po kolei : - porządne mycie, - porządna dekontaminacja: usuwanie wosku, robali i smoły, - glinkowanie lakieru glinka monster shine + lubrykant Clay lube - odtłuszczanie ipa 20% - polerka onestep przy użyciu pasty Menzerna 3w1 One Step i super miękkiego pada do super finish'u - odtłuszczenie lakieru FX PROTECT Surface v2 degreaser - swoją drogą mega odtłuszcza - powłoka ceramiczna - docieranie. Pomimo, że jak wiecie dbam o lakier to miejscami glinka wyglądała tak : No i efekt finalny po wyjechaniu dziś z garażu : Dodatkowo dokładnie posprzątany środek I dodatkowo wpadła mata wygluszająca pod osłonę górną silnika bo nie było u mnie dzięki czemu udało się wyeliminować wibracje górnej osłony i bardzo wyczuwalnie wyciszyć i dodatkowo zrobione wyciszenie z grubszej pianki dookoła silnika Wsio... Idę do żony bo znów urlop z audi ?????2 punkty
-
W zimę będą szły do renowacji więc będzie można pomyśleć. Dziękować takie słowa od mistrza to miód dla moich uszu. Teraz będzie trochę wolniej bo żonce się cierpliwość kończy Myślałem o tym ale stwierdziłem, że komponuje się ze srebrnym emblematem na masce i klapie Nie ma sprawy ? Hahaha jest teraz tak jak być powinno szczęśliwie bociany klekoczą I dzięki wszystkim za miłe słowa1 punkt
-
Zacisk pod 245 i 255 jest tak sam. Na 312 jest taki sam zacisk jak w 288, ale jarzmo wymaga wymiany. Moim zdaniem szkoda inwestować w 312, jeżeli musisz zmienić tarcze. Swoje zaciski zawsze możesz sprzedać. 288/245, nieźle ktoś przydziadował...1 punkt
-
Dokładnie tak samo zrobił mój majster. Piszę jako następny w kolejce. Efekt końcowy robi wrażenie. Jeżeli chodzi chodzi o hałas i wibracje, to gdyby nie ustąpiły... wyjmij Diesla spod maski.1 punkt
-
Nie. Normalnie spasuje, tym bardziej, ze klocek przedni jest ten sam(zacisk również)1 punkt
-
1 punkt
-
AutoStein - Komis samochodowy Racibórz, auta używane | AutoStein - salon samochodów używanych WWW.AUTOSTEIN.PL AutoStein - Komis samochodowy Racibórz, auta używane Racibórz...1 punkt
-
1 punkt
-
Sprawdź przede wszystkim czy wibracje mają związek z układem napędowym , to znaczy z przenoszeniem momentu obrotowego na koła . Na w miarę pustej drodze rozpędź auto ze dwadzieścia km/h powyżej prędkości przy której te wibracje występują, wyrzuć na luz i wyłącz silnik (tylko oczywiście nie wyciągaj kluczyka ze stacyjki bo zablokujesz układ kierowniczy i weź poprawkę na to że nie będzie działać wspomaganie kierownicy). Jeżeli podczas takiej jazdy na luzie wibracje się nie pojawią to z układem jezdnym raczej wszystko OK i przyczyny szukaj w układzie napędowym .1 punkt
-
Nic szczególnego się nie dzieje na razie, a to ze względu na to że zbliża się urlop w zwiazku z czym jakaś tam drobna kosmetykę przy aucie robię, sprawdzam płyny i wyposażenie obowiązkowe. Wyszło że gaśnica i apteczka były po terminie, więc wpadły nowe. Po za tym żebym w drodze był widoczny dołożyłem klubowe gadżety Najlejka w miejscu Ori znaczka A4 czyli 95mm od dołu i 33mm od lewej Po za tym wpadła też ramka tablicy rejestracyjnej z logo klubowym. Z racji wyjazdu pierwszy raz na drugi koniec Polski z córą, postanowiliśmy wrzucić box na dach żeby móc zabrać wszystko co niezbędne. Box z wypożyczalni, bo nie mam kompletnie miejsca żeby gdzieś przechowywać własny, ale do niego sprawiłem sobie Ori belki bazowe, które będą na kolejne lata pod rowery. Wrócę z urlopu to będziemy kombinować z kolejnymi modami1 punkt
-
1 punkt
-
A to nie są już powoli wypiaskowane lampy z zewnątrz? Dużo robisz km? Trochę się lamp naoglądałem i takie kropki to było zawsze wypiaskowane lampy od zewnątrz... @KoJ@K może Ty coś dorzucisz, też masz doświadczenie z tym...1 punkt
-
Widzę lecisz grubo z tematem, brak przestojów. Ja swojej też muszę zafundować porządne SPA, aby chociaż delikatnie zbliżyć się do laleczek z forum ?1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Może kamień osadził się w dyszach spryskiwaczy. Otwórz klapę wyjmij spryskiwacze, odepnij od nich wężyki i zobacz czy po uruchomieniu manetki tryska z wężyków. Jeżeli tak to dysze skamieniałe. Wyciągasz je jak na filmiku 4:03 min. Łapiesz je tak jak gość na filmiku i pociągasz do siebie lekko.Nie zgub tylko tej czarnej plastikowej zawleczki.1 punkt
-
Wczoraj wróciłem z Chorwacji tym autem i wszystko lux, bez problemowo. Numer. 038103157C1 punkt
-
Udało się, u mnie problem zniknoł, pojezdziłem kilka dni i jest ok. Testowałem po autostradzie, po loklnych doragach przy wysokiej temperaturze powietrza i jest LUX. Mechanik porównał te dysze NOWE ze starymi była znacząca różnica wiec myśle że w tym był problem, dysze w aso 360 brutto. Znajomy który kiedyś pracował w AUDI potwierdził, ludzie przyjezdzali z nowymi pompami itp a problem dalej był. Wymieniali te dysze i wszystko było już ok.1 punkt
-
Zderzak siadł prawilnie, nie ma co gadać C+ robi robotę w B8 Grill czarny, znaczek czarny , czyżby teraz kolej na ramki szyb ? Ta felga jakoś mi tak nie leży, może kwestia zdjęć, opony Polecam ramki Alti Giri1 punkt
-
Zostały duperele do ogarnięcia. Spasować do końca zderzak z lewej strony, wymienić zaślepkę spryskiwacza i uporządkować przewody od pdc przód, bo przy zmianie zderzaka mod został dokończony. Felgi kiedyś też oddam do lakierowania, ale takie już kupiłem. ? Wydech z klapami, na otwartym idzie 2 rurami przez tłumik i 2 omijając. Środkowy wciąż na miejscu i tak zostanie, bo robię dużo kilometrów, a już teraz dźwięk jest świetny ? @michu10 Co do DP. Od BAQ pasuje p&p bez przeróbek.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Chyba mocno zaczne na B8 ciułać To co wyprawia wrclaguna z tymi bolidami to o dreszcze mnie przyprawia Widac ze w B8 duuuzo wiecej sie da niż w w B6 Za jakiś czas bede mial prosbe do znawcow tematu B8 co wybrac i na co zwrocic uwage przy zakupie (mysle ze do grudnia sie wyrobie )1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00