Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      22942


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      238


  3. Gremlin0209

    Gremlin0209

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      113


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34525


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/12/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam ? Dzisiaj w końcu zdecydowałem się na mała polerke auta ? Wziąłem na ruszt sama maske, bo ona sie najbardziej rzuca w oczy na dzień dobry... Wszystko było zrobione tak jak powinno być, czyli: 1. Oprysk chemiczny i usunięcie pierwszego brudu 2. Piana aktywna 3. Mycie właściwe 4. Dekontaminacja 5. Deironizacja 6. I na koniec glinkowanie Maska miała dosyć widoczne drobne rysy i pare większych, które zostały, ale mniejsze rysy zostały calkowicie usunięte i maska wyglada prawie jak nowa ? Ogólnie jestem zadowolony, jak na pierwszy raz pracy sam z polerka... Trochę mi zeszlo, ale teraz wiem co z czym jeść i myślę, że niedługo kolejne elementy zostaną wypolerowane i do zimy wyrobię się z całym autem... ? Na koniec Czarnulka została też cala umyta ?
    2 punkty
  2. Witam, Przedstawiam Wam moje a5: > 2.0tdi 177km, >polski salon, >s-line, >radar (line assist, aktywny tempomat), >koła 19' rotor
    1 punkt
  3. Przede wszystkim, czy jest napiecie na wzmacniaczu czyli pin 23. Musi tam być 12V. Na pinie 22 musi być masa. Pin 9 to sygnał załączający wzmacniach wysyłany z radia.
    1 punkt
  4. tu masz rozpiskę kostki wzmacniacza.
    1 punkt
  5. Dokładnie. Masz tam rozpiskę pinów. We wzmacniaczu najczęściej wysiada taki mały przekaźnik. Sprawdź czy u Ciebie to samo jest i albo go sam wymienisz albo inny wzmak. Miniatur-Leistungsrelais MALUSKA EER2C-S12-DC12V 12 V-, 1 Wechsler | eBay WWW.EBAY.DE Finden Sie tolle Angebote für Miniatur-Leistungsrelais...
    1 punkt
  6. Radio bedzie z przodu grało bo przód jest bezpośrednio z radia z brązowej kostki iso zasilany. Sygnał na tył idzie z mini iso z C1
    1 punkt
  7. Kostka męska jest oryginalną kostką i składa się z 3 mini iso kostek. C1 C2 i C3. Sygnał wyjściowy na wzmacniacz znajduje się w C1 pozostałe to min sterowanie zmieniarką CD, telefon itp. Nie potrzebujesz ich jeżeli radio tych komponentów nie obsługuje lub w ogóle ich nie masz. Wygląda na to, że masz ten adapter i prawdopodobnie wzmacniacz Ci się pożegnał. Nic nowego w tym modelu wzmacniacza.
    1 punkt
  8. Szczególnie z pakietem czerń ?
    1 punkt
  9. Pięknie wyszło, zabezpieczałeś czym lakier? Pytanie czy po jakimś czasie rysy nie wrócą bo niektóre pasty mają wypełniacze i rysy fajnie znikają a potem po kilku myciach się pojawiają. Tak czytałem nie wiem czy to prawda. Kawał dobrej roboty ?
    1 punkt
  10. Gusta sa różne. Moim zdaniem wygląda jakby odpadła i ktoś ją znalazł i tam położył.
    1 punkt
  11. Święte moje słowa, nowe to może mieć każdy debil, każdy byle cwaniak z własną działalnością
    1 punkt
  12. Niezła, wywal tylko te chromowane ramki
    1 punkt
  13. Guma starzeje się, więc... dasz gwarancję, że wytrzyma kolejne lata?
    1 punkt
  14. Z Rzeszowa tylko jedna osoba przychodzi mi na myśl mistrz @wrclaguna
    1 punkt
  15. Wersje drugą montowałem w styczniu u szwagra w jego B7 i poza tym, że ramka ma inny odcień (taki bardziej "plastikowy") to radio ładnie siedzi i pasuje. Dokupić musieliśmy w tedy jedną przejściówkę fakra z anteny i adapter żeby grały tylne głośniki. U niego zmienialiśmy z concerta II. U mnie też teraz siedzi concert II więc też od razu zamówiłem przejściówke fakra i obstawiam, że też będzie problem z tylnymi głośnikami jak u niego ale zaczekam i najpierw sprawdzę. Z tego co w tedy czytaliśmy jak w aucie jest bose to adapter też jest inny żeby wszystko śmigało. Jak ramka w tym radiu co zmaówiłem też będzie odbiegać kolorem to ją pomaluje U szagra to mnie trochę gryzie w oczy, ale za to funkcjonalność tych sprzętów bije na głowę RNS-E. Tam można mieć praktycznie wszystko. Nie zauważyłem różnicy w graniu pomiędzy concetem II a andkiem, ale jakimś audiofilem nie jestem Jest temat na forum to możesz poczytać:
    1 punkt
  16. RAVENOL AWD-TOR Fluid nr OE: G 055 145 A2
    1 punkt
  17. Dzięki Nawet Żona załapała wirusa Nic nie mówi jak kupuję graty
    1 punkt
  18. olej do sprzegieł - G 055 529 A2 - 4 litry olej do kół zębatych - G 052 549 A2 - 4 litry filtr1 - 0CK 325 121 D filtr2 - 0CK 325 149 D filtr3 - 0CK 325 421 A uszczelka - 0CK 321 371 A śruba spustowa - 0CK 321 439 śruba zaslepiająca z podkłądką - 0CK 321 439 A
    1 punkt
  19. Miała być alcantara Ale stan w większości ofert wołał o pomstę do nieba Dlatego odstawiłem ambitne plany na później a póki co w miejsce placków wleciała zwykła tapicerka skórzana z pełną elektryką i grzaniem zadu na przednich fotelach i kanapie. Muszę jeszcze uzupełnić wiązkę do podgrzewania tyłu i zamontować panel na tunelu bo nie zdążyłem. Teraz Audi trafi do ziomali polecanych przez wrclaguna na zmianę rozrządu przód, tył i napędu pompy oleju a także wymiany olejów w silniku, skrzyni i takich tam jeszcze kilku pierdół. Po serwisie przygotowanych jeszcze kilka rzeczy typu rns-e, kamerka, dystanse, składane lusterka z pilota, wymiana listew bocznych, montaż bi-led. Zobaczymy jak będzie z czasem. Jeśli ktoś potrzebuje rns-e to mój jest do zbycia bo będzie wlatywał led lub android. Fotele w elektryce te, które miałem wcześniej też mam do zbycia jak coś
    1 punkt
  20. I to jest właśnie to o czym Grzesiek piszesz ,ale jeździsz nowszym zwykłym i jesteś niejaki ,albo pakujesz kasę w starsze auto tak żeby się wyróżniało i mieć z tego frajdę. Mi kilka razy się zdarzyło że podjechałem a stację benzynową albo pod sklep i od razu pytanie albo teksty , fajne audi to rs4???
    1 punkt
  21. Ja podobnie podszedłem do tematu, mogło być bogate B8,5 na fullu, albo biedne B9 ale w Q, padło na stare poczciwe 4.2 w B7 o które na każdej stacji ludzie wypytują i chcą sobie ze mną robić zdjęcia.. coś za coś, albo takie albo B8 które ginie w tłumie i nikt na ciebie nie zwraca uwagi, nie mówiąc o tym, ze radości z jazdy raczej tam nie ma sam mam 3 letnia Skodę do wożenia dzieci do szkoły i jak nią wsiadam to łzy napływają do oczu. Zero czucia, fotele taborety, elektronika mika pika z każdej strony, jadę to ludzie dla zasady na mnie trąbią i środkowy palec pokazują, bo można, bo to skodziarz.. oczywiście ubarwiam, ale ja tak patrzę na otaczająca nas motoryzację. wczoraj tankowałem auto wieczorem, chłop nową m3 przeleciał, zawrócił podjechał otworzył okno i wypytywał co to, bo takiego Audi nie widział nigdy. Ego rośnie, radość z dobrego wyboru kiełkuje. Chyba tego trzeba szukać w swoim budżecie, nowe można kupić każdej chwili wszędzie.
    1 punkt
  22. ja z tyłu też nie mam emblematu i moim zdaniem fajnie to wygląda powodzenia w modach
    1 punkt
  23. Powidz mi czy to samemu można wymienić czy lepiej jechać do mechanika?
    1 punkt
  24. Witam w kolejnym manualu – tym razem tematem jest swap standardowej przekładni kierowniczej (zwanej potocznie „maglem”) na wariant Servotronic (elektyryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego). Na początek krótkie streszczenie czyli jak to działa. W większości A4 B6/B7 zostały wyposażone w standardowy magiel - opisany kodem wyposażenia 1N1 - jest to wspomaganie hydrauliczne. Alternatywnym rozwiązaniem jest przekładnia kierownicza wyposażona w zawór, który dodatkowo (zależnie od aktualnej prędkości auta) reguluje siłę wspomagania. Upraszczając: na postoju odczujemy, że kierownicą kręci się zdecydowanie lżej w stosunku do standardowego wspomagania – natomiast wraz ze wzrostem prędkości z jaką jedziemy, siła wspomagania będzie ograniczana. System Servotronic definiuje kod 1N3. Jaki system został zainstalowany w Waszym aucie, jak zwykle możecie zweryfikować dzięki naklejce serwisowej (sedan – we wnęce koła zapasowego, avant – pod kanapą lub wewnętrzna strona okładki w książce serwisowej). I to już wszystko. Nie ma potrzeby kodowania czy przeprogramowania czegokolwiek. Być może coś pominąłem – być może będziecie chcieli więcej info (np. instrukcja wymiany przekładni, bo ktoś jednak stwierdzi, że zrobi to sam). Jak zwykle będziemy poprawiać wszystko na bieżąco. Udanego polowania na allegro! Diagnostyka i usuwanie usterek: Sercem systemu Servotronic jest zwykły przekaźnik - mimo, że określa się go mianem "sterownika" nie jest diagnozowalny tak jak inne układy elektroniczne w naszych autach (nie podłączymy do niego VAG/VCDS). W związku z tym, w przypadku wystąpienia problemów trzeba radzić sobie inaczej. Typowe objawy usterki tego systemu to: (1) zbyt czuły układ kierowniczy przy większej prędkości (2) układ kierowniczy pracuje za ciężko podczas postoju i manewrach wykonywanych przy małej prędkości (3) w jedną stronę wspomaganie działa lekko a w drugą ciężko W przypadku (1) oraz (2) nie jest jeszcze tak źle - sprawdzamy: A) ZASILANIE - ściągamy półkę pod kierownicą, wyciągamy przekaźnik Servotronic i włączamy zapłon. Podłączamy się miernikiem pod wtyczkę przekaźnika - łączymy piny 6 oraz 8 (powinno być ok. 12V). ZAWÓR - jak wyżej. Przełączamy miernik na oporność i łączymy piny 2 oraz 5. Uzyskana wartość powinna mieścić się w zakresie od 5 do 20 om. Jeśli odczytane wartości nie mieszczą się w zakresie - sprawdzamy wiązkę zaworu (jeśli jest cała - zawór do wymiany). C) SYGNAŁ PRĘDKOŚCI - tutaj sprawdzamy czy kabelek sygnału prędkości doprowadzony ze sterownika zegarów jest cały (pin 4 w kostce przekaźnika łączymy z odpowiednim pinem w zielonej kostce 17-pin na panelu konektorów słupka A kierowcy). Jeśli mamy do czynienia z wariantem nr (3) - magiel do wymiany (lub regeneracji). Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    1 punkt
  25. Cysiek18, masz rację, jak dla serii BFB 163 logi są bardzo dobre. Ilość powietrza wystarczająca, zero spalania stukowego, turbina ładnie dmucha. Dziwny problem, ja bym sprawdził na podniesionym samochodzie, wykręcić świece, i spróbować kręcić koła na każdym biegu. Kolega pisze że dławi się tylko na drugim biegu. To jest nie prawdopodobnie, ale warto sprawdzić. Może coś z układem napędowym
    1 punkt
  26. Nie żebym niedowierzał, ale nie licz na 450 na hybrydzie K04 420KM to i tak jest mega wynik. Zresztą przez sam montaż wydajniejszego intercoolera mocy nie przybywa, bardziej chodzi o to, że jak zrobi się cieplej żeby tej mocy tak dużo nie ubywało pod obciążeniem
    1 punkt
  27. Standard k04 od peruna wkład pompy wieksze Wtryski DP po montażu ic może pokaże 450km i na razie wystarczy, wiecie może kto ogarnia softu do 8 biegowego tiptronica
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...