Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/12/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Witam ? Dzisiaj w końcu zdecydowałem się na mała polerke auta ? Wziąłem na ruszt sama maske, bo ona sie najbardziej rzuca w oczy na dzień dobry... Wszystko było zrobione tak jak powinno być, czyli: 1. Oprysk chemiczny i usunięcie pierwszego brudu 2. Piana aktywna 3. Mycie właściwe 4. Dekontaminacja 5. Deironizacja 6. I na koniec glinkowanie Maska miała dosyć widoczne drobne rysy i pare większych, które zostały, ale mniejsze rysy zostały calkowicie usunięte i maska wyglada prawie jak nowa ? Ogólnie jestem zadowolony, jak na pierwszy raz pracy sam z polerka... Trochę mi zeszlo, ale teraz wiem co z czym jeść i myślę, że niedługo kolejne elementy zostaną wypolerowane i do zimy wyrobię się z całym autem... ? Na koniec Czarnulka została też cala umyta ?2 punkty
-
1 punkt
-
Przede wszystkim, czy jest napiecie na wzmacniaczu czyli pin 23. Musi tam być 12V. Na pinie 22 musi być masa. Pin 9 to sygnał załączający wzmacniach wysyłany z radia.1 punkt
-
1 punkt
-
Dokładnie. Masz tam rozpiskę pinów. We wzmacniaczu najczęściej wysiada taki mały przekaźnik. Sprawdź czy u Ciebie to samo jest i albo go sam wymienisz albo inny wzmak. Miniatur-Leistungsrelais MALUSKA EER2C-S12-DC12V 12 V-, 1 Wechsler | eBay WWW.EBAY.DE Finden Sie tolle Angebote für Miniatur-Leistungsrelais...1 punkt
-
Radio bedzie z przodu grało bo przód jest bezpośrednio z radia z brązowej kostki iso zasilany. Sygnał na tył idzie z mini iso z C11 punkt
-
Kostka męska jest oryginalną kostką i składa się z 3 mini iso kostek. C1 C2 i C3. Sygnał wyjściowy na wzmacniacz znajduje się w C1 pozostałe to min sterowanie zmieniarką CD, telefon itp. Nie potrzebujesz ich jeżeli radio tych komponentów nie obsługuje lub w ogóle ich nie masz. Wygląda na to, że masz ten adapter i prawdopodobnie wzmacniacz Ci się pożegnał. Nic nowego w tym modelu wzmacniacza.1 punkt
-
1 punkt
-
Gusta sa różne. Moim zdaniem wygląda jakby odpadła i ktoś ją znalazł i tam położył.1 punkt
-
Święte moje słowa, nowe to może mieć każdy debil, każdy byle cwaniak z własną działalnością1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Wersje drugą montowałem w styczniu u szwagra w jego B7 i poza tym, że ramka ma inny odcień (taki bardziej "plastikowy") to radio ładnie siedzi i pasuje. Dokupić musieliśmy w tedy jedną przejściówkę fakra z anteny i adapter żeby grały tylne głośniki. U niego zmienialiśmy z concerta II. U mnie też teraz siedzi concert II więc też od razu zamówiłem przejściówke fakra i obstawiam, że też będzie problem z tylnymi głośnikami jak u niego ale zaczekam i najpierw sprawdzę. Z tego co w tedy czytaliśmy jak w aucie jest bose to adapter też jest inny żeby wszystko śmigało. Jak ramka w tym radiu co zmaówiłem też będzie odbiegać kolorem to ją pomaluje U szagra to mnie trochę gryzie w oczy, ale za to funkcjonalność tych sprzętów bije na głowę RNS-E. Tam można mieć praktycznie wszystko. Nie zauważyłem różnicy w graniu pomiędzy concetem II a andkiem, ale jakimś audiofilem nie jestem Jest temat na forum to możesz poczytać:1 punkt
-
1 punkt
-
Dzięki Nawet Żona załapała wirusa Nic nie mówi jak kupuję graty1 punkt
-
olej do sprzegieł - G 055 529 A2 - 4 litry olej do kół zębatych - G 052 549 A2 - 4 litry filtr1 - 0CK 325 121 D filtr2 - 0CK 325 149 D filtr3 - 0CK 325 421 A uszczelka - 0CK 321 371 A śruba spustowa - 0CK 321 439 śruba zaslepiająca z podkłądką - 0CK 321 439 A1 punkt
-
Miała być alcantara Ale stan w większości ofert wołał o pomstę do nieba Dlatego odstawiłem ambitne plany na później a póki co w miejsce placków wleciała zwykła tapicerka skórzana z pełną elektryką i grzaniem zadu na przednich fotelach i kanapie. Muszę jeszcze uzupełnić wiązkę do podgrzewania tyłu i zamontować panel na tunelu bo nie zdążyłem. Teraz Audi trafi do ziomali polecanych przez wrclaguna na zmianę rozrządu przód, tył i napędu pompy oleju a także wymiany olejów w silniku, skrzyni i takich tam jeszcze kilku pierdół. Po serwisie przygotowanych jeszcze kilka rzeczy typu rns-e, kamerka, dystanse, składane lusterka z pilota, wymiana listew bocznych, montaż bi-led. Zobaczymy jak będzie z czasem. Jeśli ktoś potrzebuje rns-e to mój jest do zbycia bo będzie wlatywał led lub android. Fotele w elektryce te, które miałem wcześniej też mam do zbycia jak coś1 punkt
-
I to jest właśnie to o czym Grzesiek piszesz ,ale jeździsz nowszym zwykłym i jesteś niejaki ,albo pakujesz kasę w starsze auto tak żeby się wyróżniało i mieć z tego frajdę. Mi kilka razy się zdarzyło że podjechałem a stację benzynową albo pod sklep i od razu pytanie albo teksty , fajne audi to rs4???1 punkt
-
Ja podobnie podszedłem do tematu, mogło być bogate B8,5 na fullu, albo biedne B9 ale w Q, padło na stare poczciwe 4.2 w B7 o które na każdej stacji ludzie wypytują i chcą sobie ze mną robić zdjęcia.. coś za coś, albo takie albo B8 które ginie w tłumie i nikt na ciebie nie zwraca uwagi, nie mówiąc o tym, ze radości z jazdy raczej tam nie ma sam mam 3 letnia Skodę do wożenia dzieci do szkoły i jak nią wsiadam to łzy napływają do oczu. Zero czucia, fotele taborety, elektronika mika pika z każdej strony, jadę to ludzie dla zasady na mnie trąbią i środkowy palec pokazują, bo można, bo to skodziarz.. oczywiście ubarwiam, ale ja tak patrzę na otaczająca nas motoryzację. wczoraj tankowałem auto wieczorem, chłop nową m3 przeleciał, zawrócił podjechał otworzył okno i wypytywał co to, bo takiego Audi nie widział nigdy. Ego rośnie, radość z dobrego wyboru kiełkuje. Chyba tego trzeba szukać w swoim budżecie, nowe można kupić każdej chwili wszędzie.1 punkt
-
ja z tyłu też nie mam emblematu i moim zdaniem fajnie to wygląda powodzenia w modach1 punkt
-
1 punkt
-
Witam w kolejnym manualu – tym razem tematem jest swap standardowej przekładni kierowniczej (zwanej potocznie „maglem”) na wariant Servotronic (elektyryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego). Na początek krótkie streszczenie czyli jak to działa. W większości A4 B6/B7 zostały wyposażone w standardowy magiel - opisany kodem wyposażenia 1N1 - jest to wspomaganie hydrauliczne. Alternatywnym rozwiązaniem jest przekładnia kierownicza wyposażona w zawór, który dodatkowo (zależnie od aktualnej prędkości auta) reguluje siłę wspomagania. Upraszczając: na postoju odczujemy, że kierownicą kręci się zdecydowanie lżej w stosunku do standardowego wspomagania – natomiast wraz ze wzrostem prędkości z jaką jedziemy, siła wspomagania będzie ograniczana. System Servotronic definiuje kod 1N3. Jaki system został zainstalowany w Waszym aucie, jak zwykle możecie zweryfikować dzięki naklejce serwisowej (sedan – we wnęce koła zapasowego, avant – pod kanapą lub wewnętrzna strona okładki w książce serwisowej). I to już wszystko. Nie ma potrzeby kodowania czy przeprogramowania czegokolwiek. Być może coś pominąłem – być może będziecie chcieli więcej info (np. instrukcja wymiany przekładni, bo ktoś jednak stwierdzi, że zrobi to sam). Jak zwykle będziemy poprawiać wszystko na bieżąco. Udanego polowania na allegro! Diagnostyka i usuwanie usterek: Sercem systemu Servotronic jest zwykły przekaźnik - mimo, że określa się go mianem "sterownika" nie jest diagnozowalny tak jak inne układy elektroniczne w naszych autach (nie podłączymy do niego VAG/VCDS). W związku z tym, w przypadku wystąpienia problemów trzeba radzić sobie inaczej. Typowe objawy usterki tego systemu to: (1) zbyt czuły układ kierowniczy przy większej prędkości (2) układ kierowniczy pracuje za ciężko podczas postoju i manewrach wykonywanych przy małej prędkości (3) w jedną stronę wspomaganie działa lekko a w drugą ciężko W przypadku (1) oraz (2) nie jest jeszcze tak źle - sprawdzamy: A) ZASILANIE - ściągamy półkę pod kierownicą, wyciągamy przekaźnik Servotronic i włączamy zapłon. Podłączamy się miernikiem pod wtyczkę przekaźnika - łączymy piny 6 oraz 8 (powinno być ok. 12V). ZAWÓR - jak wyżej. Przełączamy miernik na oporność i łączymy piny 2 oraz 5. Uzyskana wartość powinna mieścić się w zakresie od 5 do 20 om. Jeśli odczytane wartości nie mieszczą się w zakresie - sprawdzamy wiązkę zaworu (jeśli jest cała - zawór do wymiany). C) SYGNAŁ PRĘDKOŚCI - tutaj sprawdzamy czy kabelek sygnału prędkości doprowadzony ze sterownika zegarów jest cały (pin 4 w kostce przekaźnika łączymy z odpowiednim pinem w zielonej kostce 17-pin na panelu konektorów słupka A kierowcy). Jeśli mamy do czynienia z wariantem nr (3) - magiel do wymiany (lub regeneracji). Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.1 punkt
-
Cysiek18, masz rację, jak dla serii BFB 163 logi są bardzo dobre. Ilość powietrza wystarczająca, zero spalania stukowego, turbina ładnie dmucha. Dziwny problem, ja bym sprawdził na podniesionym samochodzie, wykręcić świece, i spróbować kręcić koła na każdym biegu. Kolega pisze że dławi się tylko na drugim biegu. To jest nie prawdopodobnie, ale warto sprawdzić. Może coś z układem napędowym1 punkt
-
Nie żebym niedowierzał, ale nie licz na 450 na hybrydzie K04 420KM to i tak jest mega wynik. Zresztą przez sam montaż wydajniejszego intercoolera mocy nie przybywa, bardziej chodzi o to, że jak zrobi się cieplej żeby tej mocy tak dużo nie ubywało pod obciążeniem1 punkt
-
1 punkt
-
Standard k04 od peruna wkład pompy wieksze Wtryski DP po montażu ic może pokaże 450km i na razie wystarczy, wiecie może kto ogarnia softu do 8 biegowego tiptronica1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00