Skocz do zawartości

Ranking

  1. ElectricShock

    ElectricShock

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      97


  2. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      200


  3. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      3021


  4. kamelus_

    kamelus_

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      116


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/22/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nooo wyszło fajnie w sumie. W sumie to cos jak w czarnej mialem , nie mowie tu o gałce i dodatkach czerwonych heh. Kwestia gustu , galka inna niż wszystkie, ale ni jak tu pasuje. Rzuca się w oczy niz rzeczy które można by pokazać bardziej. Rezaj dalej Panie
    3 punkty
  2. Bzdury piszą. B7 ma całkiem inne oparcie. Inny kształt. Nie ma szans żeby poszycie oparcia podeszło. B7 ma takie same oparcie A6 C6
    2 punkty
  3. Audi otrzymało kolejną potrzebną modyfikację. Moduł MCE został "nauczony" obsługi żarówek LED. Teraz po obsadzeniu w miejscu zwykłej żarówki, odpowiednika LED, nie ma błędu na FIS. Jednak w przypadku awarii, np. w przypadki gdy LED ulegnie przepaleniu lub po prostu rozłączy się, nadal jest alarm na FIS o przerwie w obwodzie lub zwarciu w przypadku zwarcia. Czyli tak jak być powinno. Dzięki przeróbce, nie musiałem wypruwać przewodów i podłączać wszelkiego rodzaju rezystorów. Dostęp do MCE jest łatwy i wyciągnięcie go zajmuje kilka minut. Pomysł opisałem tu: https://a4-klub.pl/topic/276382-jaka-żarówka-led-pod-samodiagnoze-do-drl/page/3/?tab=comments#comment-5568292
    2 punkty
  4. Same koła są przylegają zawsze na płasko do tarczy,a tarcza do piasty. Kąty to są w stosunku pochylenia koła względem zawieszenia.
    1 punkt
  5. Witam gratuluje zakupu ładne autko podobne do mojego kolor i silnik ten sam co u mnie będę obserwował temat powodzonka
    1 punkt
  6. Trochę inaczej zrobiony na górze jest fotel z s-line b7,ma tam skórę i właśnie wytłoczone s-line. W b6 tego nie ma. Aczkolwiek pasują p&p
    1 punkt
  7. Temat już jest w trakcie. Czekam w kolejce do mechanika
    1 punkt
  8. Ale szaleństwo, w pozytywnym słowa znaczeniu. Mnie zaciekawiło to w kierownicy 1 of ... skąd to wytrzasnąłeś, czy po prostu miałeś razem z kierką? Sporo pracy włożone, ja bym mógł tam zamieszkać
    1 punkt
  9. To jest tylko radio Concert a nie MMI. Masz w tym radiu tylko logikę sterowania MMI. Zielone menu posiada tylko urządzenie MMI.
    1 punkt
  10. Dużo czasu Ci to zajęło? Efekt bardzo fajny.
    1 punkt
  11. Wszystko działa dobrze. To, że u mechanika jedzie lepiej może wynikać z wagi auta bo avant jest cięższy od sedana, a do tego lpg też swoje waży.
    1 punkt
  12. Fotele w tym zestawieniu to miszcze ale ta gałka to nieporozumienie, założyć na nią truskawkowego durexa i mini dildo jak znalazł
    1 punkt
  13. @wrclaguna to moje kodowanie: Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Oznaczenie elementu SW: 8W5 920 790 C HW: 8W5 920 790 C Kodowanie: 048481C2EC98000807A3E9601000600000000000
    1 punkt
  14. Okazało się że problem był banalny , w hamulcach od S5 klocki hamulcowe są na klej , jeden klocek był poluzowany który powodował duże stuki na nierównej drodze . Temat rozwiązany i na szczęście wszystko działa jak należy.
    1 punkt
  15. Poduszki od amorów dają taki głuchy dziwny dźwięk, nie wiadomo skąd dosłownie. Zawsze lepiej przy wymianie amortyzatorów dołożyć trochę grosza i mieć spokój za jedną robotą.
    1 punkt
  16. W moim ADR miałem przebicie na jednej z dwóch cewek w połączonym zespole 2 cewek i modułu. Jako, że nowa cewka to wydatek przynajmniej 600zł, więc postanowiłem spróbować taniej uporać się z problemem. Po wyjęciu cewki z auta za pomocą pilki do metalu odciąłem podwójne cewki od modułu i z pozostałych po operacji wyprowadzeń poprowadziłem kable, które połączyłem z wejściem 2szt. cewek z FIATA cinquecento. Od cewek do świec zastosowałem kable WN dopasowane w sklepie wg. długości i końcówek. Całość zamontowałem na razie na małych kątownikach. Moduł przyczepiony na razie tymczasowo. To na razie wersja beta, ale wygląda na to, że działa świetnie i co najważniejsze zaoszczędziłem sporo gotówki. Potrzebne rzeczy: -2szt. cewki WN od FIATA CC -4szt. kabli WN z prostymi końcówkami -kilka śrubek -jakieś blaszki, kątowniki do zmontowania całości Narzędzia: -piłka do metalu -lutownica -klucz imbus do odkręcenia org. modułu -narzędzia do zmontowania całości
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...