Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      34524


  2. Tkoczu_

    Tkoczu_

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      134


  3. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      331


  4. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      3021


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/07/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. Lecisz z modami jak karabin maszynowy ? elegancko jest teraz. Bose gra wyraźniej niż ori harman,a bez zestawu bt to jak bez ręki w aucie ?. Tydzień temu tez wrzuciłem 2gi kubek. Esp gdzie schowałeś? Bo dla aut z Q to chyba najlepiej w schowku obok kolana. U mnie w fwd to wyłącza się esp może raz na rok przy okazji wyjeżdżania z zaspy,więc w schowku pasażera wylądował. Aa i jak możesz @Tkoczu_ to pokaz pokaż vfiz wygląda książka telefoniczna? Ciekaw jestem czy jakaś różnica jest.
    3 punkty
  3. Przedstawiam efekt pracy, wielkie podziękowania dla @Emiksen, odwalił serio dobra robotę ✅Montaż kompletnego zestawu BOSE ✅Ori zestaw głośnomówiący Bluetooth wraz z Zmieniarka od @pila24 ✅Drugi cupholder ✅Przełączniki szyb CHROM ✅Gniazdo USB pod podłokietnikiem ✅Nakładki na pedały i podstopnica Szkoda że brakło info i czasu na start engine ale to następnym razem się ogarnie
    3 punkty
  4. Jako że nie mogłem patrzeć na fakt jak wygląda jedna z lamp po myciu (mocno przyparowała) co raczej nie powinno mieć miejsca ale oddałem auto do mojego znajomego ktory działa z lampami. Niestety dowiedzialem sie o tym już po fakcie jak odebrałem lampy z regeneracji Dziś o 13:00 dostałem wiadomość w stylu: „przeje**** jest wyciągnąć te lampy tu” Trzeba przyznać że A8 to świetne auta ale każda najmniejsza sprawa serwisowa to wyzwanie dlatego na wiekszość rzexzy oddaje auto komuś bo nie mam czasu rozbierać połowy auta... Podrzuce efekty jak auto wróci. Przede mna pierwsza długa trasa z A8 w tym tygodniu. Ale trasy po 100-200 km to poezja. Luty oczywiście miesiącem grubszych modów więc Stay Tuned Obiecuje że bedzie poważniej
    2 punkty
  5. Jako, że podobno gdzieś w PL panuje korona i jesteśmy skazani na prace to zdalne to jestem na łączach z @DanielMod który zrobił mi softa, odcinki, popcorny do tej piekielnej maszyny soft się przyjął, maszyna hula, jednak Daniel zapomniał tam dograć kłatro w programie . Daniel dzięki wielkie, polecam tego alegrowicza
    2 punkty
  6. Kompendium wiedzy o hamulcach w A4 B6/7 Wymiary tarcz i oznaczenie z wlepy (jeśli nie wiesz jaki zestaw jest seryjnie w Twoim aucie) Przód: 280x22 – oznaczenie 1LZ 288x25 – oznaczenie 1LB, 1LE 312x25 – oznaczenie 1LT, 1LF 320x30 – oznaczenie 1LA, 1LC 345x30 – oznaczenie (S4) 1LJ 365x34 – oznaczenie (RS4) 1LP 380x38 – oznaczenie (RS4 ceramika) 1LU Tył: 245x10 – oznaczenie 1KD 255x12 – oznaczenie 1KP 288x12 – oznaczenie 1KW 300x22 – oznaczenie (S4) 1KE 324x22 – oznaczenie (RS4) Swap przód: 288 > 312 – Potrzeba: Jarzmo i tarcza 288/312 > 320 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo i tarcza X > 345 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo, tarcza i osłony (8E0615311C/8E0615312C) *Zacisk z S4 ma nieco inną budowę niż z 1LA, 1LC. Źle dobrany klocek może się blokować w zacisku *X oznacza jakikolwiek zestaw Swap tył: X > 255 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo i tarcza X > 288 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo, tarcza i osłony (Dla quattro – 8E0615611Q/8E0615612Q; dla FWD – 8E0615611P/8E0615612P) X > 300 – Potrzeba: Zaciski, jarzmo, tarcze i osłony (Idealnie pasują osłony z 1KW, w przypadku osłon z S4 trzeba wiercić nowe otwory montażowe) *W B6 występuje problem z zbyt krótką linką hamulca ręcznego, trzeba szukać z S4. W B7 wystarczy odpiąć linkę z jednego mocowania na tylnym wahaczu. Przydatne numery oem: Przednie osłony z S4 - 8E0615311C / 8E0615312C Tylne osłony z S4 - 4F0615611 / 4F0615612 Tylne osłony 1KW (288x12) Dla quattro – 8E0615611Q / 8E0615612Q; dla FWD – 8E0615611P / 8E0615612P Linka ręcznego S4 - 8E0609721BA Felgi: Zestaw 320/288 - w zasadzie pasuje każda felga aluminiowa 16”, ze stalówkami już gorzej. Zestaw 345/300 - minimalny rozmiar to 17” Zestaw 365/324 - minimalny rozmiar to 18” i też nie każda felga Przydatne linki: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153785-oznaczenia-zestawow-hamulcowych-do-naszych-aut/?p=2279159#entry2279159 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304756-jakie-mam-tarcze-i-zaciski-hamulcowe/#entry4327576 http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=717357 Zdjęcia: P312 P320 P345 T245 T288 T300 T288 vs T300 Jak rozróżnić zacisk S4 345 od zacisku 320 Zacisk 345 ma z tyłu numery 981 i 982, na jarzmie 663 Od góry ma pełny otwór Zacisk 320 ma z tyłu numery 973 i 974, na jarzmie 716 Od góry otwór jest dzielony Często zadawane pytania: - Czy hamulce z A6 C6 pasują do A4 B6/7? - Pasują tylko przednie zaciski. Tarcze, osłony, tylne hamulce nie pasują. - Czy przewody hamulcowe należy wymienić, są inne przy swapie na większy hamulec? - w zasadzie nie trzeba wymieniać, ale warto założyć nowe, bo znając życie nikt ich od nowości nie wymieniał. Temat w ciągłym rozwoju... Kopiowanie, cytowanie, przerabianie / edycja tekstu i dalsza dystrybucja w celach komercyjnych jest zabronione ! Wykorzystywanie go na innym forum będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej.
    1 punkt
  7. Witam Wszystkich poraz kolejny w dziale z A4 B6 U mnie to już chyba czwarta sztuka B6 z klepidłem pod maską 1.9 tdi Tym Razem samochód kupiony po taniości, stan całkiem przyzwoity, miał ogólnie służyć jako auto "na dojazdy" ....ale tak jak przypuszczałem ja nie wytrzymam w samochodzie kupionym i nic po mojemu nie zmienionym... Auto tak jak napisałem kupione po taniości, więc i wszystkie mody będą robione po kosztach, wyhaczane w cenach okazyjnych i najkrótszą drogą, czyli jak najbardziej na skróty No więc zaczynamy przygode,, zobaczymy jak długą ... arazie nie mam fotek pojazdu, tylko takie piękne dwie...
    1 punkt
  8. Cześć, ponieważ sam całkiem niedawno przerabiałem takie lusterko dla siebie i pojawiło się zainteresowanie tematem, to postanowiłem stworzyć krótki poradnik, który być może przydać się potomnym. Jeśli ktoś zdecyduje się na podobną modyfikację, to wszelkie komentarze i sugestie w temacie mile widziane. Po co adaptować fotochrom z B8 zamiast ori B5? Z mojego doświadczenia i doświadczenia innych użytkowników pierwsze lusterka, które pojawiły się w 8L/B5/C5 były nietrwałe i łatwo ulegały uszkodzeniu. Nawet pozornie dobrze wyglądające lusterko często okazuje się nie działać (przewaliłem przez swoje ręce 3 sztuki, już podziękuję). Łatwiej znaleźć sprawne lusterko do B8 niż B5. Nowsze lusterka są bardziej funkcjonalne: dostępne wersje z kompasem oraz mamy dodatkowy przycisk ręcznego wyłączania lusterka ładnie podświetlany na czerwono. Nowsze lusterko może się bardziej podobać. Nie mamy już pomysłów na inne lepsze modyfikacje w naszym samochodzie Czy modyfikacja jest trudna? Mod nie jest trudny, musimy przełożyć mocowanie do nowego lusterka i podmienić kostki. Nieco problemu może przysporzyć rozbiórka lusterka w taki sposób, żeby nie zostawić śladów oraz założenie sprężyny/zabezpieczenia po przełożeniu mocowania. Co będziemy potrzebować? Nowe lusterko z B8 (tak właściwie nie musi być z B8, może być tez z B7 albo A6 C6, ale mi najprościej takie było znaleźć). Opcjonalnie lusterko może być z kompasem, wtedy możemy się cieszyć dodatkową funkcjonalnością. Dla przykładu zamieszczam numer lusterka z kompasem które ja użyłem: Stare lusterko fotochromatyczne z B5 (może być z A3 8L albo A6 C5, ale w A3 mamy krótszy tunel na zaślepienie przewodów). Lusterko jest potrzebne na przekładkę mocowania i wtyczki, także najlepiej tanio dorwać jakieś uszkodzone. Narzędzia: śrubokręt płaski i krzyżak, kombinerki albo obcęgi do zakładania sprężyny, poxilina, mała piłka co cięcia albo brzeszczot, nóż tapeciak, taśma izolacyjna, opcjonalnie lutownica + cyna oraz pistolet do klejenia na ciepło. 0. Jeśli nie mamy jeszcze lusterka fotochromatycznego i instalacji w w swoim B5. W takiej sytuacji polecam odwiedzić dedykowany temat poniżej z naszego forum. Sprawa jest dosyć prosta: musimy pociągnąć masę i plus po zapłonie, ale warto również pociągnąć sygnał wstecznego oraz sygnały z lusterek bocznych jeśli mamy takie albo planujemy zakładać boczne fotochromy. Więcej info w temacie poniżej. I. Przeróbka lusterka pod mocowanie z B5. Najpierw musimy rozebrać nowe lusterko, które planujemy zamontować u siebie. Nie jest to wcale takie proste, bo zatrzaski trzymają całkiem dobrze, a sam plastik jest dosyć miękki i łatwo zostawić ślady. Stąd polecam zacząć od miejsca gdzie nie widać za bardzo (od góry), użyć płaskiego szerokiego śrubokręta i odważnie starać się podważyć i oddzielić przód od tyłu żeby puściły zatrzaski. Jak już jeden zatrzask puści i jesteśmy w stanie włożyć śrubokręt głębiej, wówczas z pozostałymi powinniśmy sobie poradzić już bardzo łatwo. Teraz wyciągamy z lusterka wszystkie bebechy, odpinamy wtyczki przy płytce. Następnie odkręcamy 4 śrubki zabezpieczające mocowanie lusterka. Aby wyciągnąć mocowanie, trzeba będzie usunąć metalową sprężynę/blokadę z tyłu, lecz bez problemu poradzimy sobie przy użyciu śrubokręta. Wyciągamy stare mocowanie i z tego co pamiętam, niestety będziemy musieli odciąć wtyczkę od kompasu bo nie przejdzie przez obudowę (uwaga: później znów będzie konieczne przylutowanie jej, więc lepiej nie ucinać przewodów przy samej wtyczce, tak jak ja to niestety zrobiłem u siebie). Po wyciągnięciu mocowania lusterka będziemy musieli je rozebrać, żeby wyciągnąć moduł kompasu. Moduł mamy na zdjęciu poniżej między obudową lusterka a butelką. Następnym krokiem jest przekładka mocowania z lusterka B5. Analogicznie rozbieramy stare lusterko, wtyczkę możemy odciąć najlepiej gdzieś przy płytce, bo przyda nam się jeszcze. Żeby wyciągnąć mocowanie z lusterka B5 musimy z tyłu wyciągnąć metalowe zabezpieczenie/sprężynę blokującą - ona również będzie nam potrzebna. Teraz przechodzimy do momentu, gdzie będziemy musieli trochę porzeźbić Cały trik teraz polega na wycięciu fragmentu starego lusterka w którym siedzi mocowanie/uchwyt i wklejeniu go do nowego z B8. Ten fragment możemy łatwo umieścić w kwadratowym polu na mocowanie i ponieważ otwór z tyłu w lusterku w B8 jest szerszy niż w B5, nie będziemy musieli nic rozwiercać. Najlepiej za pomocą drobnej piłki (ja użyłem takiej małej i taniej z Castoramy) wyciąć ten fragment ze starego lusterka tak, żeby ciasno siedział w tym nowym i doszedł tuż do obudowy z tyłu. Powinno być to widać lepiej na zbliżonym zdjęciu poniżej. Gdy już mamy ten element ładnie wpasowany, to należy go teraz wkleić tak żeby trzymał się pewnie i nie wypadł na przykład przy wciskaniu na mocowanie idące na szybę. Do tego zadania polecam poxilinę, która sprawdzi się na pewno. Niżej na zdjęciu można zobaczyć jak to wygląda zaklejone u mnie. Oczywiście nie zaklejamy dziury w środku, bo przychodzi nam tam mocowanie lusterka, które idzie na szybę. Możemy teraz założyć dekielek i skręcić go na 4 śruby, tak jak to było w oryginale. Czekamy kilka minut aż poxilina stwardnieje i wbijamy do środka metalowy uchwyt, które idzie na szybę. Tutaj mamy istotny punkt, a mianowicie nie możemy zapomnieć o metalowej sprężynie zabezpieczającej. Niestety jej założenie tutaj było dla mnie najtrudniejszym momentem i męczyłem się z nią dosyć długo. Nie miałem do niej specjalnych obcęgów i finalnie poradziłem sobie przy użyciu kombinerek i śrubokręta, ale sprężynę musiałem trochę rozciągnąć i nie trzyma ona tak dobrze jak wcześniej. Lusterko reguluje się teraz przez to nieco lżej. Teraz powinno pójść już z górki. Przed złożeniem lusterka musimy jeszcze zamienić wtyczkę na tą z B5 (nasza ma 6 PIN, nowsza 8 jeśli dobrze pamiętam). Przełożenie jest banalnie proste, ponieważ kolory przewodów się zgadzają, więc wystarczy je odpowiednio zlutować. Trzeba zwrócić uwagę na długość przewodów, żeby wtyczka nie była za krótka, oraz nie zapomnieć wpiąć kostki w płytkę z drugiej strony. Tak naprawdę jesteśmy już prawie na finiszu i wystarczy wszystko poskładać, upewnić się, że wszystkie zatrzaski dobrze chwyciły. Jeśli masz lusterko z kompasem zanim złożysz przejdź do części II, inaczej możesz już lusterko składać i montować w samochodzie Tak wygląda gotowe lusterko z przełożonym mocowaniem: II. Montaż kompasu w lusterku i pierwsze uruchomienie. Fabrycznie w lusterku B8 moduł kompasu znajduje się w uchwycie, natomiast naszym zadaniem będzie przeniesienie go do środka lusterka. Tutaj też trochę gimnastyki jest żeby go upchać, ale uwierzcie że da się to zrobić Moduł kompasu jest na małej płytce i powinien myć opisany "Mexico" wraz z cyframi. Niestety nie zrobiłem zdjęcia jak wygląda to u mnie po zamontowaniu, ale myślę, że poniższy obrazek dobrze zobrazuje gdzie powinniśmy go upchać, żeby mógł zmieścić się pod płytką. Co ciekawe, mamy tam fabrycznie nawet wgłębienie, które wykorzystamy, ale wciąż musimy użyć jakiegoś nożyka albo pilnika, tak, żeby je pogłębić. W zasadzie będziemy potrzebować przypiłować to prawie do samej obudowy. Moduł kompasu umieszczamy tam jak najniżej (inaczej nie zmieści się pod kostką w górnej części lusterka), oraz co może być ważne napisami do nas i do góry nogami. Ja ten moduł wkleiłem używając kleju na ciepło i jest on przymocowany wystarczająco dobrze. Oczywiście nie możemy zapomnieć o zlutowaniu przeciętych przewodów i wpięciu kostki w płytkę przez złożeniem lusterka. Pierwsze uruchomienie kompasu: Jeśli po podłączeniu lusterka moduł kompasu pokazuje jakieś dziwne znaczki jak na zdjęciu poniżej, to znaczy, że nie został podłączony prawidłowo i niestety nie będzie on działał. Oczywiście jeśli w takiej sytuacji nie mamy ochoty ponownie rozbierać lusterka, to możemy go wyłączyć przytrzymując przycisk wyłączania. Natomiast jeśli po podłączeniu na wyświetlaczy kompasu pojawia się nam ikonka "C" to znaczy, że kompas jest podłączony poprawnie i zrobieniu kilkunastu metrów powinien zacząć działać. Najlepiej jest sprawdzić poprawność ustawienia kompasu: włączając lusterko przytrzymujemy przycisk tak długo, aż pojawi się cyfra regionu na wyświetlaczu. Kod regionu możemy zmieniać klikając przycisk zasalania, a na Polskę odpowiednia wartość to "7". Modyfikacja zakończona sukcesem, można cieszyć się nowym lusterkiem i pochwalić nim w poście niżej Ciekawostki: Jest jedno lusterko fotochromatyczne z kompasem pasujące plug&play do B5 i pochodzi prawdopodobnie z Allroada A6 C5 wersji USA (2001-2005). Lusterko jest już praktycznie nie do dostania, a jego kod to 4Z7857511 (4Z7-857-511-01C).
    1 punkt
  9. Rozrząd przestawiony o ząbek, turbo późno wstaje i przeplywka zaniża.
    1 punkt
  10. Nooo naprawdę ładnie się ten środeczek prezentuje ??
    1 punkt
  11. To prawda, dlatego to auto mozna kupic za 20 tys w stanie agonalnym i za 50 czy 60, zalezy od wersji i silnika Jak sie przyzwyczai ze trzeba sie wszedzie łamać na 2 razy czy szukac wiekszych miejsc parkingowych to spoko ja juz mam to za soba i z reguly w normalne luki nawet nie staram sie parkować. No i auto wszedzie wystaje poza miejsce
    1 punkt
  12. Właśnie też tego się obawiam, że A8 może być za duże dla małżonki... Narazie to odległe plany, więc się nie zagłębiam A mody to chyba w każdym aucie muszą być
    1 punkt
  13. Swoją droga a8 d3 ciężko dorwać w dobrym stanie
    1 punkt
  14. Teraz dopiero żałuje ze tak późno. Teraz całkiem inaczej się jedzie. Szczególnie zima gdy jest ślisko docenia sie Q.
    1 punkt
  15. Jedź do Jeleniej do Reptune.
    1 punkt
  16. Mała oczekiwana przeze mnie zmiana graty leżały już jakiś czas i czekałem tylko na chwile żeby to wszystko zgrać w czasie. I jednego pewnego piątku się udało Wprowadzone zmiany: - zderzak S8 pomalowany na nowo - drugi komplet lamp od 6.0 W12 z ori LED DRL (regenerowane i malowane na czarno by ARCZI PERFORMANCE) - nowe kratki halogenów S8 (oklejony chrom) - nowy grill S8 (oklejony chrom) - obniżenie auta -25mm VCDS - nowe żarówki D2S Osram NIght Breaker Laser Xenrac - nowe żarówki H11 by Promotor Light Devices - oklejenie szyb tył - przyciemnienie lamp tył - oświetlenie wnętrza by Promotor Light Devices Nie zatrzymujemy się oczywiście i już kompletuje kolejne graty
    1 punkt
  17. Kolejne części z listy wpadają na wiosenną półkę modów Może ktoś ma na zbyciu zrobioną wiązkę lusterka?
    1 punkt
  18. Prawie rok po kupnie poduszek zabrałem się za ich wymianę. Perspektywa rozbiórki zawieszenia, demontaż miski olejowej celem rewizji smoka i świadomość jak czasochłonna będzie ta operacja skutecznie zniechęcały mnie do odwiedzenia garażu - na moje szczęcie. Dlaczego? W grudniu rozsypało mi się kolanko odmy a kilka tygodni później bagnet. Nie muszę wspominać, gdzie znalazłem pozostałości tych plastików Podziękowania należą się @ew89cia za rewelacyjny DIY (https://a4-klub.pl/topic/392266-czyszczenie-miski-olejowej-czyszczenie-smoka-diy/). Z tym opisem wszystko poszło sprawnie i bez niespodzianek. Kilka uwag dotyczących powyższego zestawu. Mocowanie poduszki pod skrzynię biegów różniło się od tego, które fizycznie było w samochodzie. Na szczęście możliwe było zamienienie mocowań między poduszką starą a nową (na zdjęciu stara poduszka i niepasujące mocowanie). Uszczelka spływu oleju z turbosprężarki dobrana przez ASO średnio pasowała (wystaje poza flanszę a otwory nie są umieszczone centrycznie względem śrub). Bagnet przed włożeniem na rurkę należy solidnie podgrzać - dopiero wtedy wskoczy na swoje miejsce. Po kilkugodzinnej batalii udało mi się dobrać do smoka: W misce jak wspomniałem obecne kawałki czarnego plastiku (kolanko odmy), pomarańczowego plastiku (bagnet) i trochę silikonu. Zszokowała mnie fatalna jakość wykonania odlewu miski olejowej. Myślałem, że dotyczy to tylko pokrywy zaworów. W smoku czysto. Był tam jedynie kawałek kolanka odmy i śladowe ilości nagaru. Zaraz ktoś zapyta, jak mogłem nie sprawdzić drożności smoka zaraz przy kupnie samochodu Niemal od razu zamontowałem zespół wskaźników (a w tym wskaźnik ciśnienia oleju), więc mogłem spać spokojnie. Czas pracy - 11 godz. Silnika nie podwieszałem, wszystko odbyło się na lewarkach. Jak ja się cieszę, że jest to już za mną!
    1 punkt
  19. No i nadszedł ten czas. Powoli gromadzę graty do kompleksowego przeglądu pieca. Na razie cały układ klimatyzacji do wymiany, poduszki silnika i skrzyni, oleje w skrzyni i dyfrze. Reszta wyjdzie w trakcie roboty.
    1 punkt
  20. Krok po kroku idziemy ku zmianom Wjechały graty w lekko innej odsłonie. Blenda piano wpadnie ze starej atrapy. Dziś ma przyjechać kolejnych kilka puzzli
    1 punkt
  21. Kupujesz przekaźnik 12v samochodowy, diodę i podpinasz według tego: 86 - żarówka wstecznego +12V 85 - masa 30 - masa 87 - wyjście na MUTE Pomiędzy 85 a 86 dodatkowo dioda 1N4004 lub 1N4007 lub 1N4148 (katodą [kreską] do 86)
    1 punkt
  22. jeżdżę tak od grudnia (około 4tyś km), nie zauważyłem jak na razie żadnych skutków ubocznych. wiesz gdzie można dostać ten nowy zawór(3W0122351)? a co do wentylatora - to zdarzyło się, ze się załączył ale fakt nie załącza się tak często jak kiedyś (nie liczę tego jak się wypala DPF)
    1 punkt
  23. Dziś wykonałem 2 czynności: 1) Polerka szybki - wyszło super 2) Instalacja nowego buzzera - wykorzystałem głośniczek do płyty głównej komputera Wszystko działa jak należy. Lutowałem zgodnie z polaryzacją z tego wątka. Głośniczek minimalnie ciszej działa ale za to nie denerwuje tak bardzo i nadal jest dobrze słyszalny Dzięki za poradnik przydał się!
    1 punkt
  24. Dzisiaj byłem u mechanika i miał zdjęte głowice, jednak uszczelka. Prawdopodobnie długo już tak jeździł. Pewnie dlatego poprzedni właściciel miał go tylko 8 dni, wymienił turbinę a na uszczelkę już żałował kasy i wolał sprzedać dalej.
    1 punkt
  25. Witam, Chciałem przedstawić wynik działania zrobionego przeze mnie komputera VFIZ nadzorującego pracę silnika w moim A4 B7. Umożliwia wyświetlanie wybranych parametrów tylko w polu RDS lub wyświetlanie całej ich listy (ale tylko z wybranymi parametrami) na całej powierzchni FIS. Obsługa odbywa się za pomocą kierownicy multifunkcyjnej, a dokładnie przycisków po lewej stronie. (Mode/Up/Down) Dodatkowo obsługuję m.in. test zegarów (open ceremony), zgłaszanie alarmów po przekroczeniu zadanych parametrów, Planowane jeszcze wyświetlanie Boost, diagnostyka a'la vcds - odczyt grup pomiarowych i błędów Proszę o konstruktywne uwagi i pomysły na następną funkcjonalność Jedyne co mi przeszkadza to że jak aktywuje się na środku wyświetlacza (również w trybie Navi) to do drugiej linii RDS "wskakuję" temperatura zewnętrzna, pytanie czy ktoś wie czy da się to wyłączyć, dokładnie wyświetlanie temperatury w RDS ? Wydaje mi się ze po małych przeróbkach dałoby się to uruchomić w B5, B5 ma czerwony FIS sterowany przez linie 3LB ? pozdrawiam Mariusz
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...