Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      5816


  2. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      699


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  4. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      3021


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/25/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. To chętnie zademonstruję ile jest miejsca do dekielka(projektor znajduje się około 0,5mm od osłony soczewki,ręczna regulacja na samym środku). A wystarczy iż w jakimś avancie sprężyny juz siadły z tyłu i d*pa siedzi bardzo nisko,wówczas po ściągnięciu raczej regulacji bardziej w dół będzie jak poniżej 20210425_153514_001.mp4
    2 punkty
  2. Jako, że długo szukałem i nie dostałem nigdzie odpowiedzi, postanowiłem sam przetestować i zamówić moduł i kamerkę z Ali. Całość wyszła mnie w granicach 250 zł, co daje niższą cenę niż sam moduł oferowany na forum czy w internetach. Użyłem modułu z Ali z VW RNS510: Jedyne co trzeba zrobić, to zmienić wtykę na pasującą do RNSE - 32 pinową. RNS510 mają wtykę 26 pin. Pinout dla RNS510 - sygnały dla kamerki: 12 – Video signal input, vertical and horizontal synchronisation 13 – Video signal input, green 24 – Video earth 25 – Video signal input, blue 26 – Video signal input, red Pinout RNS-E dla kamerki: 15 - Video signal input, vertical and horizontal synchronisation 16 - Video signal input, green 30 - Video earth 31 - Video signal input, blue 32 - Video signal input, red Wtyczka dla RNSe ma kolor szary, ale pasuje tez niebieska licznikowa... Do działania kamerki muszą być podłączone 15, 16, 30, 31, 32. Z modułu do wtyczki RNSE Biały do 15 - Synchronizacja Czerwony do 32 - R Zielony do 16 - G Żółty do 31 - B Czarny do 30 - Ekran/masa Ale zweryfikujcie z rozpiską. Kamerka jaka Wam już pasuje, może być zwykła, może być z ruchomymi liniami, wszystko działa... Ja kupiłem takie rzeczy: Moduł: https://pl.aliexpress.com/item/33009413280.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4f845c0fC0dluI ~ 130 zł Kamerka: https://pl.aliexpress.com/item/32954424667.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4f845c0fC0dluI ~ 90 zł Wtyczka: 1J0972977 szara ~ 20 zł Dodatkowo kupiłem sobie lepszy kabelek od modułu do kamerki: https://allegro.pl/oferta/hollywood-pro-vd7-przewod-video-rca-cinch-lcd-7m-9224203073 W VCDS trzeba zrobić adaptację kamery na Lamborghini. Wybieramy kanał 04 w adaptacji i dajemy z 0 na 1. Do zasilania modułu, kamery i pinu C2 (trzeba dać plus ze wstecznego na ten pin, do przełączenia źródła) zrobiłem układ na przekaźniku C2 - zielona wtyczka pin 2 - Reverse signal - RFSL Do modułu kamery będzie dołączony jakiś moduł do separacji zasilania, ja go olałem i zrobiłem swoje podłączenie na przekaźniku. Przekaźnik jakiś tani, samochodowy na 12V, ze stykiem normalnie otwartym (NO) Opis dla wersji HIGH MCE: Sygnał ze wstecznego bierzemy z MCE lub MK (przewód niebiesko-czerwony) MCE - moduł centralnej elektroniki (nad nogami kierowcy, pod półką/osłoną) w B6 pin 5 lub 8 na wtyczce T23 , w B7 pin 2 lub 5 na wtyczce T23 (wtyczka B na poniższym rysunku) MK - moduł komfortu (pod nogami kierowcy, pod dywanikiem) w B6 i B7 pin 7 na wtyczce T12i (Wtyk oznaczony jako 3) Stały plus bierzemy zza MCE, punkt śrubowy, zarabiamy oczko i przykręcamy do zbiorczego połączenia. Masa, jest po lewej stornie, przy podstopnicy w dolnej części słupka A, grube brązowe kable zarabiamy oczko i też się dokręcamy w punkt zbiorczy. Kilka fotek z montażu:
    1 punkt
  3. To Twoja opinia.... Pisząc o gorszych olejach parametrowo nie miałem na myśli byle jakiego padła z marketiu tylko przyzwoite średniaki i choć Ravenol to dobry olej to nie jest wieczny i też się degraduje.... Puenta jest taka, że jakbym miał jeździć na Ravenolu np. 15 k km to wolałbym dwa dobre średniaki (np. Eurol patrząc po specyfikacji)wymienić co 7,5k km. Ale każdy robi wg swojego uznania, a najważniejsze, aby wymieniać terminowo. P.S. W terenie górskim silnik faktycznie ma bardziej " pod górkę" i w przenośni i w pełnym słowa znaczeniu i właściwe dbanie to duży plus.
    1 punkt
  4. Jedyne przypadki gdy wyłączam nawiew to przysłuchiwanie się odgłosom, które moim zdaniem nie powinny występować. Jak gdzieś coś skrzypnie lub stuknie
    1 punkt
  5. Zwłaszcza w 1.8t. Większych bredni nie słyszałem
    1 punkt
  6. Felgi już na aucie. Takie szybkie spy foto, ale kiepskiej jakości (poprawię w najbliższym czasie). Felgi bardzo ładnie siedzą, na równo z błotnikami. Jeżeli chodzi o czujniki, narazie po 2 dniach mogę stwierdzić że działają ;). Ciśnienie pokazują dobrze, sprawdzone z manometrem normalnym. Centralka wygasza się po 3 minutach jak nie ma drżenia silnika, uruchamia się w momencie wykrycia wibracji. Jak za cenę 200zł to naprawdę w porządku dodatek. Zobaczę czy cały czas będzie działo dobrze i w razie czego dam znać w temacie.
    1 punkt
  7. Sprawdź czy jest odpowiednia przepływka z boscha założona. Albo nieszczelność albo przepływka z d*py wsadzona.
    1 punkt
  8. Oczywiście. Plusy eurola, dobra pompowalność przy rozruchu, brak podróbek na rynku, wysoka lepkość w temperaturze roboczej silnika, dodatek molibidenu na pokładzie oraz dobra cena.
    1 punkt
  9. Dzięki Łukasz za filmiki, to idealnie oddaje obraz tego, o czym wyżej wspomniałem ? czyli wychodzi na to, że trzeba dla B8 przyciąć jeszcze dekielek by regulacja działała w pełnym zakresie... A są ludzie na grupach na fb, którzy się chwalą, że wkładają b8 bez żadnej rzeźby, czyli podcięcia w lampie, już widzę jak wtedy działa to poziomowanie i jak bardzo są rozjechane drogowe z mijania...
    1 punkt
  10. Jak chcesz lać Ravenol to wlej VST 5w40 do 1,8T.
    1 punkt
  11. Przejrzysta instrukcja, prosty montaż. Wszystko działa jak należy. Dzięki @kamil-vag
    1 punkt
  12. Skonsultuj się z tunerem dla pewności, ale rozmawiajac ze swoim majster na temat dp z wkładem kata mówił, żeby uważać ze średnicą, bo turbo mogłoby przeładować i mogłaby być potrzebna korekta programu.
    1 punkt
  13. Też prosiłem Mateusza, żeby mi przymierzył do maski czy wyda, bo dół wychodzi naprawdę spoko: Jak nie to się kupi gotowca z allegro albo poszuka S4 (chociaż nie podoba mi się ich cena)
    1 punkt
  14. Mały spocik z modami... U kumpla wpadły lusterka s5 + nowe gumki trzymające korek wlewu paliwa
    1 punkt
  15. W B7 Panowie ta operacja już nie jest taka prosta i przyjemna bo jest inny wentylator i mało miejsca pomiędzy silnikiem a wentylatorem
    1 punkt
  16. W Adaptacji 10 nie masz podpowiedzi ?
    1 punkt
  17. Witam, Ja w swoim Audi A4 B7 2.0 TDI zainstalowałem wydechy ABT dedykowane do A4 B6 1.9 TDI o srednicy 70 mm (po dwie rurki na strone), a wydech dedykowany przez ABT d0 B7 ma srednicę 76 mm (każda rurka) i jest dłuzszy (bardziej wystaje za obrys auta), wygląda to kiepsko. Radze montować tłumiki dedykowane do diesli poniewaz jest inna konstrukcja wewnatrz "puszek" ze zwględu na róznice cisnien itp.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...