Skocz do zawartości

Ranking

  1. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      5

    • Postów

      161


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      2847


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  4. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      238


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/17/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Narazie kierownice ogarniam z Twoja pomocą... Odezwę się zaraz bo muszę jeszcze program zainstalować najpierw
    3 punkty
  2. U mnie też były identyczne, wiec jedno musi być na opak. Linkę wystarczy odczepić z jednego mocowania pod wahaczem i pociągnąć.
    2 punkty
  3. Było deszczowo Ale obgadane sporo spraw
    2 punkty
  4. Mini spocik ??? z @Adam87
    2 punkty
  5. do takiej krowy 345mm to bieda pakuj 380 na przód i 330 na tył
    1 punkt
  6. To zdaje relacje jak świecą i jak odczucia po zmianie ?
    1 punkt
  7. Jak masz możliwość dłubać przy aucie to luksusowo, 7 dni można się bawić Ja niestety siedzę i się nudzę w hotelu, czasem jakiś spacer po okolicy i tyle. Na jutro na szczęście mam lot na platformę, w pracy czas szybciej leci...
    1 punkt
  8. Ustaw sobie na znaki z przodu i zobacz co masz z tyłu Jak sie upierasz
    1 punkt
  9. brawo, już umiesz czytać schematy. pamiętaj że to jest dla aut po 2003 roku, Ty masz 2001 więc jakieś rozbieżności mogą się pojawić ale to zweryfikujesz na żywo w aucie.
    1 punkt
  10. dostałeś schemat dla całego silnika, tam jest wszystko podane. podpowiem na stronie 9.
    1 punkt
  11. Dzięki za sugestię z osłoną , tak zrobię Swoją drogą fajnie by było zorganizować jakiś spocik. Daj znać jak będziesz w PL może uda się złapać.
    1 punkt
  12. Tak, 1bv , wchodza na fabryczne gumy ale ja ich nie dawałem żeby zeszło te pare mm niżej jeżeli dobrze pamietam. Fele maja ET48, ale mam dystanse 13 mm na przód i 17 mm na tył
    1 punkt
  13. po poskładaniu tego całego szmelcu postanowiłem sie przejechac po wiosce i zonk.... check engine i auto słabo sie zbiera.... dwa błędy wyskoczyły: 1 - 6427 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2006 00 [237] - stale zamknięta 2 - 6428 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 2 P2007 00 [237] - stale zamknięta jedna rzecz mnie tez zastanowiła ze hamulce jakieś, takieś... liche podpiąłem Vacuometr, na pompie minus 0.95 a na wszystkich zaworach ZERO musiałem zdjąc kompresor i osłonę odmy a pod nią pęknięty 6 mm węzyk, takie g....o teraz robią ze aż żal mówic poskładałem wszystko do kupy i grat śmiga jak ta lala
    1 punkt
  14. Panowie mały update W końcu udało mi się wstępnie ’złożyć’ moje B6, wpadło parę nieplanowanych gratów. W sumie nie wiem od czego zacząć bo wszystko niestety rozłożyło się w czasie... Może zacznijmy od tego że zostały przerobione przednie lampy, dokładniej to zostały pomalowane środki na czarno. Wpadły soczewki z przysłoną czyli bi halogeny i ogółem ogarnięte tak jak trzeba dzięki @Gwerty W końcu pakiet S-line wrócił od lakiernika i zacząłem bawić się z środkową kratką w plaster miodu, po nieudanej transakcji z jednym z sprzedających na olx stwierdziłem że jednak przerobię ją sobie sam.... Zderzak tył był w oklejaniu tak jak jest w ori. Przyciemniłem również tylne i boczne szyby na 95%. Udało mi się sprzedać letnie felgi co miałem na B6 18 speedline (sprzedałem sąsiadowi od którego kupiłem B6 bo po sprzedaży jednak znowu wrócił do B6 i kupił Kombi) Udało się kupić oryginalne felgi z Touareg’a czyli VW ATHEO 19x9j et60 z adapterami z 5x130 na 5x112 o grubości 25mm i 30mm które posiadał @KoJ@K i siadły w piękny grafit Siedząc w pracy przy kawie znalazłem dokładki progów z maxton'a od @b0ciaM które też już siedzą na B6. Po przemyśleniach stwierdziłem że fajnie jakby B6 trochę zamruczało i tak oto kupiłem wydech z 2.0tfsi i finalnie odszedłem od końcówek 90mm bo według mnie nie pasowały do pakietu s-line ani do tego szerokiego koła. I kupiłem ulterki 100mm Gdy już miałem na tyle rozebrane auto to stwierdziłem że fajnie by było zajrzeć pod wszystkie nadkola i ogółem na cały dół samochodu. No i wiadomo pokazały się purchelki rdzy a na szczęście dziur nie było... Kupiłem odrdzewiacz z Forch'a, do tego podkład epoksydowy i 4 puszki konserwacjii z boll'a. Dół nadkola i progi wyszlifowane zakonserwione itp. Poskładałem wszystko do kupy. Do przedniego zderzaka wpadła dokładka cupra. Przyciemniłem halogeny jasnym oracalem 8300. Już zaczynało ładnie wyglądać, myślę jeszcze nad tylnymi lampami black Depo albo okleić wsteczne które dają więcej światła od przednich mijania Kupiłem talerzyki z b5 ale nie zdążyłem ich założyć bo musiałem czymś jeździć na codzień bo B6 to daily. Nie ogarnąłem jeszcze podświetlenia lusterek które czeka na założenie razem z przyciskami chrom do szyb. Udało się ogarnąć pełne podszybie i osłone między podszybie a f. powietrza. Teraz tylko kupić osłonę na zbiorniczki i pod maską wyczyścić na igłę. Pewnie o czymś zapomniałem i jak mi się przypomni to dodam w następnym poście. Łapcie parę fotek jak wstępnie wyszła furka. Napiszcie czego brakuje wedlug was bo każdy pomysł się przyda
    1 punkt
  15. Ori z a4 mają chyba et42 więc łatwo sprawdzić a poza tym autko obniżone więc koła i tak chowaja się do środka u mnie np koła 7j i et38 na gwincie jakieś 5cm niżej od serii a sa schowane jak na foto (drugie zdjęcie na dystansie 17mmm) Zresztą jak masz dystanse to po problemie. Kompletuj od razu 288 na tyl i będzie miód malina ?
    1 punkt
  16. 8E0959126 ---> 8E0959126B ---> 8E0959126C ---> 3R0959126 plus oring 7H0820896 cena nowego w aso 380zł, oring 13zł nie było rozgraniczenia numerów czujnika (we wszystkich wersjach silnikowych i rocznikach w B6 w B7 pojawił się ten z B na końcu ale to dlatego że poprzedni został wycofany
    1 punkt
  17. Jak ty żeś mnie teraz zaimponował...
    1 punkt
  18. Jakieś propozycje z tych castomow ? To koło też dobrze siedzi , ale chyba nie chce różnych et
    1 punkt
  19. Cześć po dość długiej nieobecności, za dużo się nie zmieniło, nie było czasu na mody bo głowa pełna myśli co tu dalej robić, plan był żeby wiosną 2022 zmienić na b9 aż tu nagle Egon wkleił linka na grupę że jest ciekawe A7, dwa dni później zostałem jej właścicielem Wielkie DZIĘKI, reszcie chłopaków podziękuję w odpowiednim temacie który się ukaże lada dzień, szóstka idzie na sprzedaż, dzisiaj ogarnąłem ogłoszenie (tak, wiem, słabe foty) i mam nadzieję że szybko znajdzie nowego właściciela Link do ogłoszenia Używane Audi A6 - 81 900 PLN, 264 900 km, 2012 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Audi A6, Biały, Diesel, 204 KM, 2 967 cm3. ABS, ASR (kontrola trakcji), ABS, Alarm, ABS, ASR (kontrola trakcji), ABS,
    1 punkt
  20. Dzisiaj na tyle, na ile pogoda i czas pozwolił zebrałem się najpierw do polakierowania klimatronika (w końcu) a potem do wyklejania dachu matami. Przyciski po nałożeniu matowego klaru, jeszcze chcę lekko spolerować żeby nałożyć dwie warstwy na powierzchnię po naklejkach. Co dziwne, na kółkach do grzania siedzeń tego klaru w ogóle nie widać, ogólnie jakoś 'dziwnie' ta farba na nich siadła, są w połysku ? Potem przy okazji rozwalania pół auta od środka, wymieniłem trzecie światło, które wyszło w kilkudziesięciu częściach ? Krótkie spojrzenie na moją regenerację mechanizmu wycieraczki sprzed półtorej roku, nic nie cieknie ? Dobiłem się jeszcze raz rzeźbą specjalistów, którzy wymieniali mi szybę.. Oczywiście pogubili te gumki dystansowe, przez co ramka pięknie gra ? No i odklejanie tego kartonu, który miał za zadanie chyba tylko mniej więcej ciepło trzymać zimą.. Dla potomnych, zupełnym przypadkiem / fartem wpadłem na mega szybki sposób z odrywaniem tego kleju. Pierwsze podejście to mozolne odcinanie go wkładem do nożyka, potem spróbowałem ciągnąć i przesuwać nożyk, szło jak po masełku ? Po godzinie miałem zakończoną walkę z klejem, potem nadszedł czas na przyklejanie mat. Nie obeszło się bez blizn wojennych ale pierwszą warstwę bitumiczną mam za sobą, jutro zostało nakleić na to piankę i poskładać wszystko do kupy. Nagrałem różnice w dźwięku blachy przed i po robocie (z tym kartonem było to samo, możecie sprawdzić u siebie jak nie wierzycie). VID_20210508_203208.mp4 VID_20210508_201430.mp4
    1 punkt
  21. A to tak sama z siebie antena może paść?
    1 punkt
  22. No musisz mieć, te moduły zastępują tylko kabel USB między autem a telefonem.
    1 punkt
  23. Zbroimy się jak na wojnę... Zderzak, pokrywa silnika i błotniki już u lakiernika. Brakuje jeszcze tylko kilku puzzli do całej układanki i za jakiś czas zaczynamy dłubać. Lift Competition+ LOADING...
    1 punkt
  24. Jak dla mnie jedyna słuszna metoda to kąpiel w ultradźwiękach, sam testowałem, robiłem pomiary itd... I te środki mało co dają... A już rozrzedzanie środków z paliwem to kompletna strata pieniędzy...
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Po kolei: 1. Do haka w ogole potrzebny jest modul i nie tylko. Chodzi o to, ze przez gniazdo haka idzie prad do oswietlenia przyczepy i to jest duzy pobor, a wiec zmostkowanie sie do kabli od swiatel samochodu obciazyloby bezpieczniki od tych swiatel. Dlatego oryginalna instalacja auta wyposazonego w hak zaklada, ze jest dodatkowy bezpiecznik bezposrednio z glownego zasilania( alb moze ze stacyjki ) i z niego prad idzie do modulu, ktory odpowiednio rozdziela go na zasilanie swiatel przyczepy. Mozna kupic modul na Allegro i dorezac wiazke, albo mozna kupic cala oryginalna wiazke z modulem w ASO ( 1700 PLN). Mozna tez dokupic zamiennik i on sie wpina prawie P&P. Co do czujnikow parkowania, to modul haka musi sie komunikowac z modulem parkowania, wiedzial, ze jest wpieta przyczepa i przy wrzuceniu wstecznego nie halasowal. Zamiennik modulu haka tez realizuje ta funkcje dopinajac sie jednym kablem w oryginalna wtyczke od modulu parkowania. Od siebie dodam, ze ja kupilem do B6 zamiennik wyprodukowany na Slowacji. Wszystko w nim bylo, lacznie z gniazdem od haka, gniazdem bezpiecznika pasujacym idealnie do skrzynki bezpiecznikow, zlaczkami, trytytkami i innymi pierdolami. 500 PLN Allegro. 2. Jak chodzilo o moja nieoryginalna modul, to glowna wiazka od modulu do gniazda od hala to byl pikus. Modul zamontowany w bagazniku pod tapicerka od wewnatrz blotnika na samoprzylepne rzepy. Wiazka gniazda wychodzi przez przygotowany fabrycznie otwor. W zestawie byla zaslepka na przygotowana na ta wiazke i wiazke od czujnikow parkowania. Pasowala idealnie. Jenym kabelkiem podpialem sie do masy na tylnym blotniku a drugim do przwodu plusa od swiatla "stop"( nie wiem czemu, ale pewnie info o stopie nie idzie przez CAN). Do przodu ciagnalem rezczywiscie wiazke trzech przewodow. 1 to bylo zasilanie z bezpiecznikiem, ktory wpialem do skrzynki bezpiecznikow na oryginalne miejsce( chyba 27). Dwa pozostale to byly CANy L i H. te dwa kableki podpialem dolaczonymi w zestawie spinkami, ktore pozwolily nic nie lutowac od razu izolujac miejce podpiecia. Poniewaz modul parkowania na pewno jest podpiety pod CAN, to bedziesz pod CANy na pewno mogl sie podpiac do niego i do przodu tylko pociagnac zasilanie modulu haka. U mnie w B6 nie bylo przygotowanych fabrycznych wiazek, albo nie sprawdzilem, ale nie mialem dostepu do ELSY, a od czasu montazu w Kwietniu zeszlego roku, nie zagladalem tam wiecej. Ale mysle, ze tego chyba nie ma. 3. Co do haka, to o ile sie orientuje to Westfalia robila oryginalny hak do B5 i byl czarny. Natomiast do B6 na pewno haki byly robione przez AL-KO Kober ( i byl srebry- a wlasciwie z jakiegos stopu aluminium ). Do B7 chyba tez. i tez byl srebrny. 4. Gniazdo elektryczne jest przykrecone do takiej plytki stalowej na przegubie, ktora po odpieciu wtyczki mozna razem z gniazdem przekrecic i to sie rzeczywiscie calkiem chowa za zderzakiem ze nie widac. Natomiast otwor gniazda, w ktore wchodzi kula patrzy w dol i jego wylot jest na rowni z dolna krawedzia zderzaka albo ciut powyzej. Cale to metalowe gniazdo na kule jest schowane za zderzakiem i dodatkowo ma zaslepke na zawiasie ze sprezyna. I jak wypniesz kule to ta zaslepka zamyka gniazdo kuli, aby sie tam zaden syf nie dostal. Wg to wszystko jest idealnie przemyslane i wykonane. Jak wypniesz kule, to rzeczywiscie nic nie widac. Hak trzeba kupic na allegro, albo "kiermaszu czesci"- w zeszlym roku bylo ok 650 pln ( AS0 2000 PLN ). Modul na allegro. Kurcze, zaluje, ze nie zrobilem PhotoStory, jak zakladalem swoj, ale po pierwsze bylo to w strasznym pospiechu a po drugie nie dzialalem na forum jeszcze. Ale jak bede razal PDC z tylu to moze naprawie blad. Mam nadzieje, ze to CI pomoze. Jakbys jeszcze mial jakies pytania, pisz na Priv. Pozdro
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...