Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/16/21 uwzględniając wszystkie działy
-
4 punkty
-
Witam Forumowiczów po długiej nieobecności. Ten rok lepiej zapomnieć. Nie był dla mnie udany z powodu choroby, operacji i wszelkich nieprzyjemności z tym związanych. Szczęście mam chociaż, że moja czerwona strzała funkcjonuje jak szwajcarski zegarek. Nie było zdrowia i weny na modyfikacje, więc oprócz spraw eksploatacyjnych opisanych TU i drobnych spraw estetycznych, nic się nie zmieniło. Wjechały jedynie fabrycznie nowe 18" felgi i opony. Felgi mogą się nie podobać, ale to kwestia gustu. Wybrane były świadomie, ponieważ chodziło o dopasowanie ET, J w stosunku do szerokości opony i miały być oryginalne i fabrycznie nowe. Auto jest użytkowe, dlatego zamontowany zestaw ma zapewnić właściwy kompromis pomiędzy komfortem a walorami estetycznymi. Z tego powodu nie zdecydowałem się na 19".1 punkt
-
wg danych z etki BR nie ma zamiennika i był stosowany tylko w BFB. aha gdybym miał szukać innego to powinny pasować z ALT, ALZ, AWA, BGB, BWE, BUL, BPG, BWT, BPJ, BYK mają taki sam uchwyt kompresora, te same kompresory oraz ten sam typ skraplacza czyli węże BR, BA lub BS z modelu B7, w B6 był inny skraplacz i coś może nie pasować choć węze BA, BS i BR były stosowane tak samo w B6 przy silnikach benzynowych 1.6, 2.0 i 1.8t (AWX, AVF, AVE, BKE od roku modelowego 2004, AVJ, BFB, AMB, BEX od modelowego 2004, ALZ, ALT, AWA od modelowego 2003)1 punkt
-
Audi Sound System ma tylko 6 głośników w drzwiach, dwa wysoko tonowe, center i subwoofer, czyli razem 10 głośników i 180 W.1 punkt
-
Możliwe iż niektóre moduły wefa mają problemy z niektórymi konfiguracjami. Ogólnie to chińszczyzna więc losowość występuje. Nie wiem czy znajdziesz coś w cenie 350 zł by grało lepiej niż ori concert 2. Radia innych producentów zazwyczaj mają problemy z wykorzystaniem ori wzmacniacza antenowego przez co kiepsko fale ściągają. Poza tym brak informacji na fisie odnośnie słuchanego utworu/stacji FM. Możesz zainwestować te 350 zł i zrobić konwersję na 2 din i wsadzić radio concert 2 plus z b7,ono gra naprawdę fajnie i wygląda ok.1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E94A178472.pdf1 punkt
-
Tak ten Vis co na olx idzie dorwać, ogólnie rumuński produkt Ogólnie montaż bardzo prosty. Demontujesz oczywiście miskę. Później blokujesz napinacz łańcucha napędu pompy oleju i odkręcasz śrubę od wałków, a drugą od pompy oleju. I tyle składasz analogicznie . Ciśnienia nie mierzyłem bo po co. Coś opiłkowało, przyczynę znalazłem. Uleczyłem, profilaktycznie przegląd panewek. Oczywiście stan bdb. Co do wrażeń. Nie odczułem po montażu nic negatywnego silnik jak drżał dawniej, tak pozostało to bez zmian. Nagrałem taki filmik żeby pokazać kulturę pracy silnika, inaczej nie umiał bym tego odzwierciedlić, aha niestety temat nie dotyczy a4, a a3 8p ale silnik ten sam1 punkt
-
A i jeszcze jedno. Do BPW ida inne uszczelnienia na pompki. Większość sprzedawców wciska od 1.9tdi bo uważają ze to to samo a są tańsze. Do BPW niestety komplet erlinga na 1 wtrysk kosztuje ~60zl I sprawdzić/zaspawać/zapunktować te nieszczęsne broki w wałkach pompowtrysków. I kolejne jeszcze jedno... Prawie nikt o tym nie wie ale w głowicy w kanale zasilającym paliwo znajduje sie plastikowa rurka która trzeba wymontować przed montażem głowicy i wszystko wyczyścić. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że w kanale lub rurce zostanie syf powstający przy planowaniu głowicy, który osadzi sie na pompowtryskach. A ze jako właśnie docieram zawory w takiej głowicy to CYK! fotka:1 punkt
-
wałek rozrzadu strona ssaca do wymiany1 punkt
-
W sumie masz na tacy.N80 zaworek odpowietrzania ,N75 przy turbo do sprawdzenia.Zawór dv ma pewnie dziurę w membranie ....1 punkt
-
Przerzuć się na elektryka, ładowanego kolokwialnie ujmując węglem Ależ mi to trucizna, tyle elektryków co płonie to ho ho, albo komunikacja miejska za którą czarny dym To jest si.1 punkt
-
Jak będzie jeździł po wycięciu dpfu wyłącznie po swoim podwórku może to jak najbardziej zrobić. Jeżeli Tobie wdychanie sadzy kominów nie przeszkadza, to także Twoja sprawa. Ekologia wprowadziła nakaz stosowania dpf między innymi dla Twojego zdrowia. Gdybym chciał świat zbawić z pewnością nie jeździłbym autem z silnikiem spalinowym i już całkiem nie ON.1 punkt
-
Chłopaki jak chce wycinać to niech wycina muskel1, świata nie zbawisz. Ja osobiście jeśli nic się nie dzieje z tym DPF to nic bym z nim nie robił. Zrób tylko to co Ci radził kolega komornik78 i tyle. A jak ci się zacznie sypać DPF to wtedy bierz się za albo wymianę, albo regeneracja, ostateczność wycinka. I podkreślam to nie fabryka wymyśliła DPF tylko ekologia.1 punkt
-
Rozumiem że mieszkasz w Niemczech i tam może za to gonią Dobrze wiedzieć, że mało okazujesz szacunku do innych użytkowników, nie tylko w tym wątku ale kilka innych przykładów Twojej arogancji już widziałem. btw temat nie na wywody o Twojej kulturze tylko odnośnie modyfikacji - Ty jesteś przeciwnikiem : fajnie, wyraziłeś swoje 5 groszy1 punkt
-
W Twoim egoistycznym i ignoranckim nastawieniu jest to może "zjadanie", ja nazywam to przemową do zdrowego rozsądku. Nie po to producent wstawił dpf aby go wycinać. Na szczęście osób z Twoim tokiem rozumowania jest coraz mniej.1 punkt
-
Jedna czy dwie osoby Ci pocisnęły w temacie usuwania DPF ale widzę, że tutaj na forum to bardzo częsta przypadłość 'zjadania' tych co zadają pytania. Zaś na grupach Facebook'a jest całkowicie odwrotnie. Osobiście ja bym to wywalił i pozbył się problemu. Kwestie przeglądów to i tak kwestie sporne, jeśli wstawisz chamskie przelotowe rury no to mogą się przyczepić, można środek wypatroszyć i/lub wstawić do środka rurę, z zewnątrz wyglądać będzie jak fabryka. Odnośnie modyfikacji to raczej celowałbym w fmic bo będziesz miał stabilne i przedewszystkim niskie temperatury w dolocie. Turbo poszukaj 1449,1752 i ogarniesz okolice 210-230KM. Jak wywalasz EGR to obowiązkowo DPF także bo go zabijesz tak szybko, że własnymi rękoma będziesz go patroszył. Jeszcze ten pocisk odnośnie korbowodów i 'jeden śmierdziel mniej' to aż przykro się patrzy na takie wypowiedzi.1 punkt
-
Ja tak zrobilem dalem wieksze turbo i intercooler od 3.0 TDI a sprzeglo obilem kewlarem bez wycinania DPF 206/430nm zabieg robiony u DYNOSOFT1 punkt
-
Stań gdzieś tak, żeby d*pa była wyżej niż silnik...jak rano odpali normalnie to do wymiany oringi na pompowtryskach...1 punkt
-
1 punkt
-
Na lato mam komplet 235 45 r17 i spalanie tak do 6l w zimie 205/55 r16 i jest do 7l - auto na dworze, niegarażowane... i są to wartości max, zazwyczaj jest 0,5 l mniej... Zobacz sobie w grupie 015 na postoju jakie masz spalanie w l/h na zimnym a jakie na rozgrzanym motorze, oraz w grupie 004 synchro. Od niczego logi 013,018,023 - zobacz też czy turbo dobrze działa, pamiętam, że w A3 jak mi gruszka się zrypała to spalanie poszło sporo w górę...1 punkt
-
Jeden jest koło cewek na pokrywie, a drugi idzie pewnie przez obudowe rozrusznika1 punkt
-
Lampę się bardzo szybko rozkleja, wystarczy ściągnąć metalowe zatrzaski troszeczkę suszarką podgrzać lub innym urządzeniem oddającym ciepło podważyć śrubo wkrętem przezroczystą część a później rękoma powoli rozklejać (tylko delikatnie z wyczuciem)...i gotowe:) Srebrną część pomalowałem sprayem termicznym do malowania tłumików ale to dlatego ze taki mialem akurat można zwykłym a najgorzej to z kierunkiem ponieważ jest mocno wciśnięty:/ można go wybić ale w tedy można coś połamać :/ wiec ja go nawierciłem wiertłem 13 a później wyłamywałem go po kawałeczku szczypcami1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00