Skocz do zawartości

Ranking

  1. Monti

    Monti

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      236


  2. artroskk

    artroskk

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      4


  3. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      434


  4. snajper1998

    snajper1998

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      203


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/04/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. @Tkoczu_Widzę mamy ten sam problem. Wracamy do srebrnych felg. Mi felgi pierwszy sezon w graficie bardzo siadły, jarałem się mega. Jednak przyszedł drugi, potem się skończył i doszedłem do wniosku, że czegoś brakuje. Tak więc moje na sell i srebro wpada
    2 punkty
  2. w ogóle nie bedzie, na siłe chcą nas przesadzic na elektryczne złomy
    2 punkty
  3. Witam, Od jakiegoś czasu ubywało mi płynu chłodniczego i ostatnio zrobiłem test z allegro na obecność CO2 w zbiorniczku wyrównawczym. Płyn niestety zmienił barwę, więc to prawdopodbnie uszczelka. Chciałbym jeszcze zweryfikować badaniem kompresji. Poleci ktoś warsztat w okolicach Szczecina bądź Świnoujścia, który by się tym zajął fachowo? Gdyby wynik był pozytywny, to również żeby zajął się naprawą. Jaki mniej więcej byłby koszt operacji? Z tego co się orientuję na samej uszczelce się nie kończy. Z info odnośnie starszych modeli audi, koszt był w okolicach 3-5k pln. Ktoś może rozwiązywał ten problem w B8? Pozdrawiam A4 B8 2.0 TDi 120HP 2009
    1 punkt
  4. Ano laboranci krajowi już dawno robili analizy tego oleju,i to na pewno nie w przydomowym garażu, wystarczy tylko nieco poszukać.
    1 punkt
  5. Wahler też spoko opcja. Niby Behr dostaczał na 1. montaż termostaty. Zobaczymy ile mój pożyje. Ori chyba 560-580 zł kosztuje.
    1 punkt
  6. @Kowi87 to że wsadziłeś kupę czasu i kasy to pewne, ale ja w nim chyba widzę masę serca, co jest dla mnie najdroższe. Nie znam chyba nikogo innego, który by tak diametralnie zmienił B5 i tak długo ją trzymał. Myślę, że nawet sytuacja finansowa nigdy by Cię nie zmusiła do jej sprzedaży, mam nadzieję że się nie mylę, bo dzięki takim ludziom jak Ty aż chce się grzebać w swoim złomie. Człowiek się wkurza, że coś mu nie wyjdzie czy się popsuje, tymczasem Ty który tyle przebojów ze swoim autem miałeś, dalej walczysz...
    1 punkt
  7. Jest to moje pierwsze auto własnościowe, takze mam do niego sentyment tym bardziej że było kupione w fajnej konfiguracji. Dwa, wsadziłem w nie wiele kasy i wiele wspomnień mam z tym autem, takze szkoda oddać coś co budowało sie przez lata. Dziwie sie ludziom którzy ładują hajs na grubo i jak dopną do załozeń nagle auto idzie na sprzedaż(np. robienie w S4 XXXmocy, strojenie i nagła sprzedaż), to w sumie na uj było w nie inwestować(nie myśle tu o tych co kupili felgi i gwint i na tym koniec), skoro rozczarowało na koniec Ja wyszedłem z załozenia że jak skończe to bede sie cieszył tym autem, a nie wystawie komuś prezent za połowe ceny. Pozatym w obecnej formie to żadna kalkulacja go sprzedać, bo nikt za niego nie zapłaci równowrtosci poliftowego B8 3,0TDI jesli bedzie miał wybór, stare vs nowe. A sprzedać go za 15-20tys tylko po to by... no własnie co. Autem tak naprawde mało jeżdze, bo mam 3 auta aktualnie, a do tego mam najdalej z domu :v Obecny sezon nie wiem czy zrobił 5tys w sumie.
    1 punkt
  8. I tak, gdybym wiedział że tak będzie zamówiłbym 10 aut i dzisiaj byłbym zarobiony po uszy. Ale wróżką nie jestem.
    1 punkt
  9. No dokładnie,jak ja szukałem wersji pod spryski to sie zaczynały od 1500zł ale w takim stanie były,ze moj to wyglada jak igła 1200zł jak pod kolor to bym brał
    1 punkt
  10. Utracie nosa?? Komu??? Oni się cieszą jak się rezygnuje bo mają auto albo w produkcji albo na placu i sprzedają w 5h za dużo większą marże.
    1 punkt
  11. W tej chwili to sprzedawca prędzej premię by dostał jak byś zrezygnowa bo to samo auto by sprzedał drożej i byłby niejeden chętny od ręki. Tak się porobiło....
    1 punkt
  12. @Marfiol seboll to ma chociaż czarny kolor, można wyrwać w kolorze lajtowo. Weź wyrwij coś eslajnowego do LY7Q... Już prędzej do Twojego LY7J albo LY7W się trafi
    1 punkt
  13. Nie wydaje mi sie zeby taka operacja pomogla, na pewno dobrym pomyslem bedzie odkrecic wpierw wezyk od rurki 2 i potem (po wyciagnieciu zawleczki ofc) delikatnie ja wysunac do gory. Kolektora nie trzeba sciagac, jak odkrecisz zbiornik plynu chlodniczego, to jest tam na tyle miejsca
    1 punkt
  14. Ja też gdybym miał tyle hajsu wywalić i zgadzać się na ustępstwa to anulował bym umowę. Robią co chcą bo widzą, że klient i tak się na to zgadza, ja bym zamienił słówko z prawnikiem aby dostać już włożony hajs z powrotem i iść do konkurencji..
    1 punkt
  15. Wstawiałem BEHR ostatnio, bo miałem błąd grzałki. Już kilka tygodni wszystko git. Także może spróbuj, lepsze i tańsze to niż targanie czapki.
    1 punkt
  16. Dzięki Darku! Jeżeli kiedyś w przyszłości będę sprzedawał to na pewno puszczę info na forum. Coraz więcej osób raczej docenić takie inwestycje, uważa to za głupotę i wrzucanie pieniędzy w "starego trupa". Każdy ma swoją wizję auta, jednak z mojej strony na punkcie B5 jestem perfekcjonistą i chcę żeby wszystko było zrobione jak fabryka przykazała na możliwie najlepszych częściach, a zastosowane modyfikacje nie przesadzone i robione ze smakiem
    1 punkt
  17. Nie skojarzył co miałeś na myśli zadając to pytanie
    1 punkt
  18. niestety wszystko ma swoje bolączki. A czasy chłopy sa jakie są. Łepki upalają mocne auta i niestety coraz ciężej o zadbany model. JAk ja miałem 19 lat to niestety nie było tak łatwo mieć 300-400 koni w aucie. JAk ktoś miał 300 to łooooo paaaanie. A teraz ? 400 czasem nie robi wrażenia. Podjedzie ktoś C7 3.0 BiTdi na 8hp po sofcie to odczucia czasem lepsze niż w RS
    1 punkt
  19. A miało być bez modów
    1 punkt
  20. Dużo tego w głowie najchętniej coś z a4, a5, a6 albo a7. Rozważył bym tez opcje arteona 2.0tsi lub golfa R variant ale nic nie ma coby potestować.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...