Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/10/22 w Odpowiedzi
-
B6ka nadal jeździ i ma się rewelacyjnie. Dziś przejechaliśmy wspólnie 90tyś kilometr (cały ten dystans wiernie, dumnie, bezawaryjnie i na czas ). Z ciekawostek przez te 90 tyś kilometrów z LPG na pokładzie Na 100 tyś km dostanie konserwację podwozia, remont/wymianę skrzyni biegów, nowe sprzęgło, kwasoodporny wydech i być może odświeżona zostanie też głowica. Pozdrawiam i dziękuję, że tu jesteście. Wiele zrobiło się w tym samochodzie dzięki Wam4 punkty
-
Sarkazm widzę jest też wyrazem obcym dla Ciebie Wlewaj chemię, ciesz się i jeździj. Niech Ci służy2 punkty
-
Przy każdej instalacji vcds instalowany jest także konwerter plików .csv Znajduje się on w folderze Ross-Tech/VCDS-DRV Ten konwerter to CSVConv.exe Otwierasz go wybierasz log oraz podajesz miejsce, w którym ma zapisać gotowy plik. 3 kliknięcia i po robocie.2 punkty
-
Nie ma to aż tak dużego wpływu czy zimny czy rozgrzany, po za obrotami na rozgrzanym, które są nieco niższe niż na zimnym i ciśnienie spalin jest na zimnym minimalnie wyższe. Dlatego sprawdź na rozgrzanym.1 punkt
-
MAP tym cienkim wężykiem mierzy podciśnienie więc jeśli w niego dmuchałeś i zmieniały się wartości MAP to znaczy, że działa. Jak masz od kogo to podmień na taki map albo zmierz manometrem faktycznie ciśnienie na listwie i będziesz wiedzieć czy reduktor puścił czy map. Znałem przypadek, gdzie pokazywało na dębowo 1,8b ciśnienie gazu i też nie reagowało na kręcenie śrubą i winny był ten czujnik ale ja nie będę Ci wmawiał co masz wymienić.1 punkt
-
Widzę, że ktoś zacytował to co napisałem. Tak widziałem to na własne oczy. Pomogła chemia. Żeby było jasne. To nie była 1 dawka ale potrójna dawka, a operację przeprowadzono dwukrotnie. Gdybym tego nie widział to bym nie robił z gęby cholewy bo jestem na forum już wiele lat.1 punkt
-
Pytałem i wysłał mi trochę inny na zdjeciach niz ty masz. Bo czujniki pdc ma nizej a ten twoj ma przy blendzie tablicy. Widocznie ma 2 rodzaje. Finalnie zamówiłem taki jak Twoj na allegro.1 punkt
-
1 punkt
-
Ja też tak mówiłem ale kolor czarny robi robotę , i żeby nic się z nim nie działo najlepiej front okleić folią ppf.1 punkt
-
1 punkt
-
Czy wraz z kontrolką ABS, świecił się komunikat o braku ładowania?1 punkt
-
Nagrzewnica poszła już u mnie ,wcześniej wszystko działało . zatrzasków nie połamałem , zostało kilka śrubek ale wszystko się trzyma kupy ,auto jedzie , grzeje więc nie wnikam Najgorszy jest materiał tunelu środkowego , takiego g..na dawno nie widziałem , pęka od dotknięcia Sama nagrzewnica , reszta jest dostępna teoretycznie bez ściągania deski.1 punkt
-
1 punkt
-
Piszesz o ciśnieniu reduktora czy wartości podciśnienia? Spuść gaz między reduktorem, a wtryskami i sprawdź czy map pokazuje jakiekolwiek wartości dla ciśnienia gazu. Jeśli tak to jest uszkodzony.1 punkt
-
WAUV2AF29KN092257.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K69A090301.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
Słaby akumulator, za dużą różnica temperatur itp Jak masz przekreślone a na fisie to nie są spełnione warunki do prawidłowego zadziałania systemu1 punkt
-
WAUZZZF45GA049496.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E15A567818.pdf1 punkt
-
Otwierasz w programie Excel -> zaznacz pierwszą kolumne "A" -> na pasku zadań klikasz dane -> Tekst jako kolulumny -> zaznacz rozdzielony, klik dalej -> ograniczniki zaznacz tylko przecinek, klik dalej -> podgląd danych zmień ogólny na tekst dla każdej kolumny, jak wszystkie kolumny zaznaczysz klik zakończ. Mam nadzieje, że szczegółowo opisałem.1 punkt
-
240ml popiołu to definitywnie za już dużo. Filtr do wymiany lub czyszczenia. Jaki przebieg? Przy tym zapełnieniu pewnie ponad 300 kkm1 punkt
-
Z OBD11 i gotowcami trzeba uważać bo więcej szkód niż pożytku z dziadostwem można sobie narobić. Wartość 28 jest fabryczna. Najwidoczniej namieszało Ci tak jak podałeś, odejmując najpierw 4.1 punkt
-
Polska. Auto wyjechało z salonu w Katowicach. Kodowanie START/STOP zmieniałem za pomocą "jednego kliknięcia" w OBDeleven. Jeśli przywrócę ustawienie początkowe, czyli START/STOP aktywne po uruchomieniu silnika, to w kanale 34 mam wartość 28. Sam program w kanale 34 podpowiada takie coś: -4: Start/Stop deaktiviert +4: Start/Stop aktiviert +32: Memory +64: Leuchte invertiert Może to jest tak, że program najpierw deaktywuje START/STOP (czyli 28 - 4 = 24 ), a potem ustawia tryb Memory (czyli 24 + 32 = 56)? Wtedy by się zgadzało.1 punkt
-
WAUZZZ8KXFA032476.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8T4GA058663.pdf1 punkt
-
WAUDFCFL6FN011936.pdf1 punkt
-
WA1B4AFY8L2040281.pdf1 punkt
-
WAUZZZ4BZ1N023131.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E75A496060.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8EZ1A037727.pdf1 punkt
-
Do końca do góry, później do dołu i powoli do góry i zatrzymać na odpowiedniej wysokości dla Ciebie. Powinno działać.1 punkt
-
016 409 399 B - uszczelniacz walu 45X60X8 x 2 857 525 275 - uszczelniacz wału 016 409 123 - łozysko lewe 113 517 185 C - łozysko prawe 183 525 261 - łozysko 01H 525 193 - łozysko1 punkt
-
Niestety nie ma na twoją rozkminę prostego i taniego rozwiązania. Ja w pierwszym poście, na 1 stronie już opisałem jaką ja obrałem ścieżkę i puki co dalej nią idę. Uważam że jest mądra: Grunt to dobra baza. I wszystko w temacie. Jak masz dobrą bazę to możesz się bawić. Jak masz bazę z d...py, to włożysz miliony, a i tak będzie to ulep. Masz niżej foto mojego "nowego" projektu. To samo podejście - dobra baza. Rozwiązanie najdroższe, ale długofalowo najlepsze. Kupiłem bazę w mega zdrowym stanie i wersji, teraz pozostała mi zabawa Pozdr!1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00