Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/13/22 uwzględniając wszystkie działy
-
Dziś odwiedził mnie kolega @dekiel 13swoją piękną niebieską B6. Strasznie mi się podoba to auto, namawiałem już Pawła na założenie tematu, bo ta fura jest tego warta, ale coś nie słucha... Dużo już zrobione i planów na dalsze działania nie brakuje, więc Paweł kolejny raz mówię, ZAŁÓŻ TEMAT... Pogadaliśmy, przeskanowałem auto VCDS, pooglądałem mody i oby do następnego ! Ja w międzyczasie znalazłem interesujące mnie mapy do dynamic Idle i dynamic EGR i ogarnąłem zmianę kodowania ECU na 00001 i teraz domyślnie po zapłonie w multimap mam codeblock 1 czyli ori mapę... Myślałem, że bd waliło błędem z braku modułu automatu, ale na szczęście jest ok, nie muszę przerzucać już map między bankami ręcznie...6 punktów
-
Łooooo , jeszcze nie dojechałem do Lublina a tu już fota brudasa. Podziałam z autem jak mówiłem , przód S4 bo już odleżyn dostał w garażu, Bixy widziałeś, skręcić przód , fmic się maluje , relingi w kolor i jakieś pierdoły tam to może znajdę chwile na prezentację.3 punkty
-
To niech chodzi na piechotę, a jak coś nie pasuje to niech sama się zatroszczy o 4 kółka. Prosta piłka. Jeśli nie starcza na utrzymanie takiego samochodu to trzeba zmienić na tańszą popierdółkę albo sobie inaczej radzić3 punkty
-
2 punkty
-
Zakłada temat do końca tygodnia,albo dajesz mu bana ?2 punkty
-
2 punkty
-
WAUZZZ8R4EA098503.pdf2 punkty
-
@dekiel 13 @kamil-vag @Adam87 gdzie kupowaliście grill i dolną kratkę w plaster miodu? Nie ukrywam, że podoba mi się to.1 punkt
-
Sprowadzone z Niemiec do Norwegii 2009 , pojedżiło sobie z panią adwokat w Bergen teraz ja śmigam. Listopad 2003 . 206 tysi nalotu. P.S. Mateusz gadajmy na PW jakby coś bo Kamilowi w temat wchodzimy.1 punkt
-
Jeśli chodzi o EGR to daje temat na tapetę... Mapa zależności EGR vs Temp działa na zasadzie, że im zimniejszy silnik tym więcej dodaje świeżego powietrza do komory spalania Zaraz, zaraz... ale na ogół opinia jest taka, że zatkanie EGR wydłuża nagrzewanie silnika EGR poprzez dopuszczanie spalin obniża temperaturę w komorze spalania oraz spowalnia ten proces. Dzięki temu zostaje obniżona o kilkadziesiąt procent emisja bardzo szkodliwych tlenków azotu, występujących pod wspólną nazwą NOx, które powstają w komorze spalania silnika. Wpuszczenie spalin do dolotu sprawia, że w zassanym powietrzu zmniejsza się ilość tlenu, więc spalanie przebiega spokojniej (czyt. gorzej), ale za to temperatura w cylindrach wyraźnie spada, dzięki czemu tlen nie łączy się z azotem. Same spaliny nie uczestniczą w reakcji, ale pełnią rolę „wypełniacza” komory spalania. Dlatego MAF pokazuje nam mniejszą wartość zasysanego powietrza kiedy zawór jest otwarty... Ale zauważalny jest też spadek mocy silnika... Taki mod mapy EGR mam zamiar wgrać: Jak widać ori podaje więcej świeżego powietrza (wartość w tabeli :10) do temperatury silnika 30 stopni, ja chce żeby dawało więcej do 75 stopni, a powyżej wymagam już 800mg (pominięty tylko obszar 0-800) podobno jakby tu wymagać więcej to są szarpania przy gaszeniu...jeszcze myślę, czy nie zmienić osi y przy 800 na 950, bo obroty AVF ma domyślnie 861-930... Skąd wartość 800 ? Zadajemy mu dodanie 800 mg świeżego powietrza, więc EGR nie będzie się w ogóle otwierał... Mapy obrotów też znalazłem, wygląda, że już częściowo mamy dynamic idle, ale można sobie je trochę pokorygować, jeśli chcemy, żeby były trochę wyższe jałowe, kiedy pracuje dogrzewacz w kabinie i jest dość zimno Skomplikowane to wszystko trochę, ale myślę, że rozumiecie ?1 punkt
-
Wszystko zależne od trybu jazdy i kondycji silnika. Są jednostki, które 200-250 kkm robią, są też takie u których wcześniej lub później ta wartość zostanie osiągnięta. Gdzieś od ok. 180 kkm dobrze by było sczytać wartość popiołu i obserwować regularnie kiedy osiągnie wartość progową. Koszty samego czyszczenia to ok. 400-500 zł, do tego dojdzie demontaż i montaż, plus wyzerowanie wartości w sterowniku. Ewentualnie nowy czujnik różnicy ciśnień oraz jego kalibracja. Wymiana tego czujnika jest zalecana po wymianie lub czyszczeniu dpf.1 punkt
-
Warto zaznaczyć że widok satelitarny ten oficjalny jest gorszy niż poprzedni Google earth producentem jest MAXAR a tutaj mamy tradycyjny google earth1 punkt
-
1 punkt
-
u mnie większe hamulce to po prostu wymiana części eksploatacyjnych, bo stare zaciski się zużyły, więc trzeba było zainstalować nowe1 punkt
-
Moja to nawet kazała mi zrobić stage 2 w 3.0 TFSI Powiedz jej, że jak chce jeździć starym gruzem to możesz nie inwestować.1 punkt
-
Zarabiam i opłacam więc nie ma o czym dyskutować W sumie nigdy się nie czepia, bo wie, że utrzymanie auta w dobrym stanie technicznym to konieczność. Oczywiście z jej perspektywy wiele rzeczy mógłbym pominąć, ale nigdy nie miała pretensji. Nie wyobrażam sobie takiej co by mi wytykała i miała jakieś pretensje, szybko zmieniłbym na lepszy model1 punkt
-
Bez problemu znajdujesz podstawowe wersje z trochę większym przebiegiem poniżej tej kwoty czego przykładem jest mój zakup z drugiej połowy ubiegłego roku. Chyba, że masz wysokie wymagania co do wyposażenia i na przebieg >250 tys.km kręcisz nosem to rzeczywiście trzeba znacznie dopłacić. Tylko, że czym więcej się w to zagłębiam to widzę, że te auta są na tyle przewrotne, że jest dużo sztuk które przy 150-200 tys. km mają grube problemy podczas gdy inne mają 300-400 tys. km i jakimś cudem dopiero niewielkie usterki zaczynają się pojawiać. Tylko, że to jest w sumie forum A4 i większość jeździ A4, a A6 w podstawowych wersjach i tak jest znacznie lepiej wyposażone niż większość A4.1 punkt
-
WAUZZZ8E04A257075.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8K8AA054517.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E45A086302.pdf1 punkt
-
WAUZZZF41HA065406.pdf WAUZZZF4XHA121956.pdf1 punkt
-
WUAZZZ8E17A802985.pdf1 punkt
-
Jeśli tylko będzie podejście żeby odkręcić/dokręcić śrubę to nie ma sensu zrzucać dźwigienek do wymiany śruby...1 punkt
-
Oba silniki bazują na generacji EA288 ale mają różne kody silnika. W A4 to DETA a w A6 to CNHA oraz DDDA więc pewnie są pewne różnice między nimi. Dodatkowo w A6 były wstawianie w okresie 02/2014–05/2018 a w A4 08/2015–08/2018 w przedlifcie, oraz od 10/2018–05/2019 po pierwszym małym liftingu. Od 05/2019–08/2020 te 190 konne w A4 to już generacja EA288 evo więc już zmodyfikowane. Inną 190 konną jednostką w A6 jest także ten 3.0 TDI z generacji EA987 evo, o kodzie CZVF produkowany od 10/2015–05/2018.1 punkt
-
Jak amorki oryginalne to będzie pasować i siądzie...1 punkt
-
Podawałem Ci już nr oringow od strony filtra N 906 660 03 - 11.5x3 - 2 szt Po co chcesz zmieniać przewody ? Sprawdze Ci jeszcze nr oringow od strony chłodnicy i nr korka1 punkt
-
Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8K6AA055956.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E76A064666.pdf WAUZZZ8E47A163902.pdf1 punkt
-
WAUZZZ4F9BN077002.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
ATS GTR Grey. Felgi ATS. Felgi.pl WWW.FELGI.PL Felgi aluminiowe ATS GTR Grey. Zobacz atrakcyjną ofertę w naszym sklepie. Kup Teraz ATS GTR Grey – Dostawa Gratis! Mi się udało zdobyć 18x9 ET 37, ciężkie do zdobycia z takim ET. Teraz pytanie, jakie gumy na to naciągnąć, żeby wszystko ładnie weszło1 punkt
-
Witam. Zastanawiam sie nad wymianą kierownicy w audi a4 b8- 2011 r na ściętą . mam kilka pytan : czy bedzie pasować z wersji po liftingu? ( moja jest przed liftingiem) , czy lepiej kupić juz z poduszką czy bez i poduszke dokupic osobno? jakies podpowiedzi kogoś kto wymieniał ?1 punkt
-
Wtyczka z ostatniego zdjęcia wygląda jak od sterownika lpg. Masz tu poprzerabianą instalację pod niefabryczne radio. Najlepiej byłoby to wywalić, podpiąć ori radio pod fabryczne kostki i zobaczyć czy dalej jest problem. Jeśli już za bardzo poplątane przy tym radiu to jedynie do jakiegoś fachmana, który ogrania temat przeróbki instalacji pod nieoryginalne radio.1 punkt
-
Co trzeba wymienic pod k04 i ile kosztuja graty?mysle ze nie tylko ja jestem zainteresowany tematem1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00